Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Erthanax
Berichten: 10044
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Geen last gehad van de autocorrectie 👍😁

ZeerPrivé
Berichten: 6028
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »


witte angora
Berichten: 31919
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Daar zal papa niet zo blij mee zijn denk ik.

Nijogeth
Berichten: 10492
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Soms kun je maar beter gewoon blijven lachen, zeker op die leeftijd.
https://www.ed.nl/binnenland/hoogbejaar ... ~ab652162/

Moneyman
Berichten: 31053
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Haha absoluut! Die lach van die man moet ik ook om lachen. De lach van die vrouw is eh... eng :D

Thijs124
Berichten: 1270
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Thijs124 »

De echte reactie komt pas als ze alleen met zijn tweeën zijn. Opa wint het bij de kleinkinderen!

witte angora
Berichten: 31919
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Het was vanmiddag inderdaad best druk in de stad, op de doorgaande weg. Heb maar een binnendoorweggetje genomen om überhaupt nog thuis te komen, maar ik was niet de enige.

Toch vond ik het allemaal wel erg beheerst, geen gekkigheid, boos gedoe of gezwaai van de ene naar de andere rijbaan. Viel me alleszins mee. Moet enkel zien hoe ik de vervolgafspraak volgende week in ga plannen, in de spits rijden gaat het niet worden natuurlijk.

En de planning morgen en de afspraak zondag zijn beiden met de trein, dat lijkt toch wel het allerslimste te zijn in de huidige omstandigheden. Tenminste, trein, daar is ook van alles mee. :evil: Naja, waar ik heen wil, daar kom ik wel.

https://www.rtl.nl/nieuws/artikel/54662 ... ijn-vianen

witte angora
Berichten: 31919
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Eerst verspreid je een foto, maar de naam niet, want dat is niet nodig. En als je hem hebt plak je zijn ogen af en noem je zijn naam alsnog, grotendeels dan. Ben net wakker. Is dat de reden dat ik de logica niet snap?

https://www.rtl.nl/nieuws/binnenland/ar ... rmond-foto

Lowieze
Berichten: 6861
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

witte angora schreef:
17 aug 2024 07:19
Eerst verspreid je een foto, maar de naam niet, want dat is niet nodig. En als je hem hebt plak je zijn ogen af en noem je zijn naam alsnog, grotendeels dan. Ben net wakker. Is dat de reden dat ik de logica niet snap?

https://www.rtl.nl/nieuws/binnenland/ar ... rmond-foto
Het OM bepaalt of mensen herkenbaar in beeld mogen of niet met het oog op risico voor de samenleving en het opsporingsbelang. Als diegene is opgepakt is er geen reden meer die persoon herkenbaar in beeld te brengen.
De naam had ik overigens wel al eerder ergens gelezen.
Er zit dus wel degelijk een logica achter.

witte angora
Berichten: 31919
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Vanmorgen bij de Aldi. Paar leuke sportdingetjes gekocht, maar ik zat een beetje met die sporttas in mijn maag. Was 8,99 per stuk, maar in de verpakking zaten er drie. Dus naar de kassa, zo van: 'hoe zit dit, ze zijn toch 8,99 per stuk, er zitten er hier drie in'. De jongedame kijkt me aan, probeert de barcode handmatig in te scannen en zegt: 'het is goed'. Ok dan.

Net de verpakking open gemaakt, zitten er vier in. Geen idee wat een mens daar nou mee zou moeten. Afijn, ik heb, en dat zei ik in de winkel al, mijn twijfels over de prijs geuit. Nu zien dat ik er drie kwijt raak...

J. Deltoer
Berichten: 3358
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Wat een avonturen beleeft u allemaal...

witte angora
Berichten: 31919
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Echt wel. Niet zo spannend als Dagkoers, maar je kan ook niet alles hebben.

Morgan le Fay
Berichten: 573
Lid geworden op: 26 feb 2023 16:42

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Morgan le Fay »

Normaal is het hier bij het Veer altijd gezellig druk
Maar sinds ze de A2 deels (erg noodzakelijk)dicht hebben gegooid is het hier niet rustig meer.
Ja sorry meneer maar u gaat midden op het fietspad staan wachten voor het Veer. Ik wil er gewoon graag door :o

Onkruid71
Berichten: 3007
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Toch wel fantastisch wat Musk zo doet.

https://nieuws.nl/buitenland/mediaplatf ... n-brazilie

DeZevendeHenk
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

Onkruid71 schreef:
18 aug 2024 10:14
Toch wel fantastisch wat Musk zo doet.

https://nieuws.nl/buitenland/mediaplatf ... n-brazilie
Wat is er fantastisch aan een bevel van de rechter negeren en als een laffe hond je juridische vertegenwoordiging weghalen?

Onkruid71
Berichten: 3007
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

DeZevendeHenk schreef:
18 aug 2024 17:51
Onkruid71 schreef:
18 aug 2024 10:14
Toch wel fantastisch wat Musk zo doet.

https://nieuws.nl/buitenland/mediaplatf ... n-brazilie
Wat is er fantastisch aan een bevel van de rechter negeren en als een laffe hond je juridische vertegenwoordiging weghalen?
Het gaat om de freedom of speech.
Zodra ze daar volledige zeggenschap is het einde zoek.
Check maar eens wat de vorige eigenaar deed, zoek maar eens op twitterfiles

DeZevendeHenk
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

Onkruid71 schreef:
18 aug 2024 18:05
DeZevendeHenk schreef:
18 aug 2024 17:51
Onkruid71 schreef:
18 aug 2024 10:14
Toch wel fantastisch wat Musk zo doet.

https://nieuws.nl/buitenland/mediaplatf ... n-brazilie
Wat is er fantastisch aan een bevel van de rechter negeren en als een laffe hond je juridische vertegenwoordiging weghalen?
Het gaat om de freedom of speech.
Zodra ze daar volledige zeggenschap is het einde zoek.
Check maar eens wat de vorige eigenaar deed, zoek maar eens op twitterfiles
Nee, het gaat om het negeren van de bevoegde rechter en in plaats van de discussie dan aan te gaan zoals dat hoort in een democratie trek je je als een laffe hond terug achter de grens waar de rechter geen jurisdictie heeft. Dus Musk mag wel dingen maar zijn opponent mag dat niet, een betere definitie van laf bestaat er niet. Wat er verder prachtig aan is snap ik niet maar blijkbaar vindt jij het leuk voor uitgemaakt te worden voor simpele ziel en valt dat onder mijn vrijheid van meningsuiting. Ik maak er graag gebruik van.

J. Deltoer
Berichten: 3358
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Henk, pas op voor je hart...
Nu tijd voor belangrijkere zaken: ik feliciteer de Noad Advendo Combinatie.

Erthanax
Berichten: 10044
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Sommige afkortingen hebben officieel hun oorspronkelijke betekenis verloren, zoals bv bij de Koninklijke Nederlandse Toeristenbond ANWB en de Omroepvereniging VPRO. Geldt dat ook niet voor de voorheen (?) Noad Advendo Combinatie? Dat is toch al jaren NAC Breda BV? Bij die felicitatie sluit ik me overigens van harte aan, dat dan weer wel! 👌

scharrelschipper
Berichten: 1879
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

DeZevendeHenk schreef:
18 aug 2024 18:37
Onkruid71 schreef:
18 aug 2024 18:05
DeZevendeHenk schreef:
18 aug 2024 17:51

Wat is er fantastisch aan een bevel van de rechter negeren en als een laffe hond je juridische vertegenwoordiging weghalen?
Het gaat om de freedom of speech.
Zodra ze daar volledige zeggenschap is het einde zoek.
Check maar eens wat de vorige eigenaar deed, zoek maar eens op twitterfiles
Nee, het gaat om het negeren van de bevoegde rechter en in plaats van de discussie dan aan te gaan zoals dat hoort in een democratie trek je je als een laffe hond terug achter de grens waar de rechter geen jurisdictie heeft. Dus Musk mag wel dingen maar zijn opponent mag dat niet, een betere definitie van laf bestaat er niet. Wat er verder prachtig aan is snap ik niet maar blijkbaar vindt jij het leuk voor uitgemaakt te worden voor simpele ziel en valt dat onder mijn vrijheid van meningsuiting. Ik maak er graag gebruik van.
Heb het niet zo heel erg gevolgd,maar het blokkeren/uitzetten van bepaalde internet dingen doet mij toch wat denken aan mijn vader die in de 2e wo zijn radio moest inleveren.
Deed hij niet,maar toch.

Plaats reactie