Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Onkruid71
Berichten: 3007
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

DeZevendeHenk schreef:
18 aug 2024 18:37
Onkruid71 schreef:
18 aug 2024 18:05
DeZevendeHenk schreef:
18 aug 2024 17:51

Wat is er fantastisch aan een bevel van de rechter negeren en als een laffe hond je juridische vertegenwoordiging weghalen?
Het gaat om de freedom of speech.
Zodra ze daar volledige zeggenschap is het einde zoek.
Check maar eens wat de vorige eigenaar deed, zoek maar eens op twitterfiles
Nee, het gaat om het negeren van de bevoegde rechter en in plaats van de discussie dan aan te gaan zoals dat hoort in een democratie trek je je als een laffe hond terug achter de grens waar de rechter geen jurisdictie heeft. Dus Musk mag wel dingen maar zijn opponent mag dat niet, een betere definitie van laf bestaat er niet. Wat er verder prachtig aan is snap ik niet maar blijkbaar vindt jij het leuk voor uitgemaakt te worden voor simpele ziel en valt dat onder mijn vrijheid van meningsuiting. Ik maak er graag gebruik van.
Waarom zou ik het erg vinden om voor simpele ziel uitgemaakt te worden?
Iedereen heeft recht op een eigen mening, wat die ook is, zolang je er niemand fysiek pijn mee doet.
Mensen mond dood maken gaat dat tegen.
Er is niet altijd maar 1 waarheid, dat hebben we wel gezien tijdens de corona tijd hoe iedereen monddood werd gemaakt als ze iets anders zeiden.
En in een eerlijke democratie hoort dat ook niet.

J. Deltoer
Berichten: 3358
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Democratie is een groot goed. In sommige situaties moet die uitgeschakeld worden. In een oorlogssituatie bijvoorbeeld, dan moet er gewoon geluisterd worden naar het opperbevel. Zo ook bij wereldwijde pandemie. Dan moet er gewoon gevaccineerd worden, wat mij betreft verplicht.

scharrelschipper
Berichten: 1879
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

J. Deltoer schreef:
18 aug 2024 21:20
Democratie is een groot goed. In sommige situaties moet die uitgeschakeld worden. In een oorlogssituatie bijvoorbeeld, dan moet er gewoon geluisterd worden naar het opperbevel. Zo ook bij wereldwijde pandemie. Dan moet er gewoon gevaccineerd worden, wat mij betreft verplicht.
Het staat je natuurlijk vrij om dat soort zaken te verkondigen,maar dan vind ik het wel opvallend dat je iemand anders een simpele ziel noemt :lol:

J. Deltoer
Berichten: 3358
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

scharrelschipper schreef:
19 aug 2024 10:00
J. Deltoer schreef:
18 aug 2024 21:20
Democratie is een groot goed. In sommige situaties moet die uitgeschakeld worden. In een oorlogssituatie bijvoorbeeld, dan moet er gewoon geluisterd worden naar het opperbevel. Zo ook bij wereldwijde pandemie. Dan moet er gewoon gevaccineerd worden, wat mij betreft verplicht.
Het staat je natuurlijk vrij om dat soort zaken te verkondigen,maar dan vind ik het wel opvallend dat je iemand anders een simpele ziel noemt :lol:
Waar heb ik dat gezegd? U verwisselt mij met Henkie of iemand anders. Niet doen!

witte angora
Berichten: 31919
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Proberen te scoren over de rug van een 11-jarig jochie. Ik weet niet wat erger is, uitzetten of dit hele circus er omheen...

https://www.rtl.nl/nieuws/artikel/54665 ... nd-blijven

Nijogeth
Berichten: 10492
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Tja, zoals ik al eerder zei, ik vind niet dat je moeder hiervoor kunt belonen. Dus die moet sowieso vertrekken. Is het dan het beste om dat jochie in een pleeggezin te zetten in Nederland of met zijn moeder mee te sturen, dat weet ik niet.

scharrelschipper
Berichten: 1879
Lid geworden op: 05 apr 2020 20:37

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door scharrelschipper »

J. Deltoer schreef:
19 aug 2024 10:06
scharrelschipper schreef:
19 aug 2024 10:00
J. Deltoer schreef:
18 aug 2024 21:20
Democratie is een groot goed. In sommige situaties moet die uitgeschakeld worden. In een oorlogssituatie bijvoorbeeld, dan moet er gewoon geluisterd worden naar het opperbevel. Zo ook bij wereldwijde pandemie. Dan moet er gewoon gevaccineerd worden, wat mij betreft verplicht.
Het staat je natuurlijk vrij om dat soort zaken te verkondigen,maar dan vind ik het wel opvallend dat je iemand anders een simpele ziel noemt :lol:
Waar heb ik dat gezegd? U verwisselt mij met Henkie of iemand anders. Niet doen!
Neem me niet kwalijk,U heeft gelijk,ik was even mis.
Niet goed gelezen, sorry.

J. Deltoer
Berichten: 3358
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Aanvaard.

Erthanax
Berichten: 10044
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Vandaag heb ik wat kleinkinderen bezig gehouden, en zij mij, tot ieders genoegen. Het forum schoot er dus bij in, maar ik geloof niet dat ik iets belangrijks gemist heb. Dat ga ik morgen dan maar proberen.

witte angora
Berichten: 31919
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Goedemorgen, Erthanax!

Erthanax
Berichten: 10044
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik moet nu even wat dingen doen. Ik negeer je vanmiddag wel :mrgreen:

witte angora
Berichten: 31919
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Negeren? :shock: :o :(

Erthanax
Berichten: 10044
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Goedemiddag, WA!
(Of, en zo ja hoe lang ik je genegeerd heb laat ik kiesheidshalve in het midden.)

Thijs124
Berichten: 1270
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Thijs124 »

2 uur en vijf minuten genegeerd ?(vanmiddag)

Nijogeth
Berichten: 10492
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

witte angora schreef:
20 aug 2024 10:54
Negeren? :shock: :o :(
Daar hoort natuurlijk *****en te staan.

Wel een leuke overigens. Ik was tegen iemand aan het gamen waarbij zijn naam veranderde in n***er. Het was iemand met de naam Nasser, wat gewoon zijn voornaam was, maar nu een heel andere impressie gaf.

witte angora
Berichten: 31919
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Erthanax schreef:
20 aug 2024 14:05
Goedemiddag, WA!
(Of, en zo ja hoe lang ik je genegeerd heb laat ik kiesheidshalve in het midden.)
Goedenavond Erthanax! Ik mag je graag, en ik weet zeker dat ik niet de enige ben. Het zal dus wel meevallen. :D

Erthanax
Berichten: 10044
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Grootvader gaat zich weer een dagje met een selectie van zijn kleinkinderen bemoeien. Ik zie vanavond wel weer of ik iets gemist heb over te betalen rekeningen, stroom van de buren, of wat dan ook.

Lowieze
Berichten: 6861
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

Erthanax schreef:
21 aug 2024 10:40
Grootvader gaat zich weer een dagje met een selectie van zijn kleinkinderen bemoeien. Ik zie vanavond wel weer of ik iets gemist heb over te betalen rekeningen, stroom van de buren, of wat dan ook.
😀 veel plezier hoor!

witte angora
Berichten: 31919
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Erthanax schreef:
21 aug 2024 10:40
Grootvader gaat zich weer een dagje met een selectie van zijn kleinkinderen bemoeien. Ik zie vanavond wel weer of ik iets gemist heb over te betalen rekeningen, stroom van de buren, of wat dan ook.
Ik zit te prakidenken om een topic met een zinvol onderwerp te openen, maar kan niks bedenken.

Anyway, veel plezier.

Nijogeth
Berichten: 10492
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Erthanax schreef:
21 aug 2024 10:40
stroom van de buren
Nee, daar heb ik helaas weinig over te melden. Prima stroom en goedkoop ook, zolang ze het niet door hebben.

Plaats reactie