Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
juliomariner
Berichten: 5082
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

u hebt wel een rijke fantasie.

J. Deltoer
Berichten: 3366
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

juliomariner schreef:
11 sep 2024 13:43
u hebt wel een rijke fantasie.
Beweert u dat Ethanax liegt?
De grote boze melder heeft hier vast een mening over.

juliomariner
Berichten: 5082
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

nou als je de moeder van de chauffeur in 1 keer dement maakt heb je een rijke fantasie.
Ik dacht trouwens dat u de grote melder was?

Thijs124
Berichten: 1287
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Thijs124 »

De hele dag zit het nu in mijn oren!
Pinda pinda Lekka lekka

https://youtu.be/OF2-yyTiaMk?si=dccCmp_l3v2lmU43

Erthanax
Berichten: 10047
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Wie maakt de moeder van de chauffeur in een keer dement? Ik niet, in ieder geval. Ik opper slechts mogelijkheden.
Wie een beetje het nieuws volgt rond de ontwikkelingen in de ouderenzorg en de ggz voor jongeren weet dat die mogelijkheden maar al te vaak werkelijkheid zijn.

Francesco26
Berichten: 22
Lid geworden op: 29 aug 2024 09:18

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Francesco26 »

Erthanax schreef:
11 sep 2024 14:07
Wie maakt de moeder van de chauffeur in een keer dement? Ik niet, in ieder geval. Ik opper slechts mogelijkheden.
Wie een beetje het nieuws volgt rond de ontwikkelingen in de ouderenzorg en de ggz voor jongeren weet dat die mogelijkheden maar al te vaak werkelijkheid zijn.
Misschien had die gepensioneerde buschauffeur van @zeer prive en die buschauffeur van Jou hier last van.

https://www.tnnonline.nl/onderzoek-met- ... ordringen/

Kan allemaal. 😁

ZeerPrivé
Berichten: 6040
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Nou, die heeft het lekker lang volgehouden https://www.nu.nl/politiek/6327802/nsc- ... denen.html

sjohie
Berichten: 11240
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door sjohie »

Erthanax schreef:
10 sep 2024 23:21
O, ik heb ook wel eens meegemaakt dat een nieuwe chauffeur aan een passagier vroeg waar hij af moest slaan. Die chauffeur was geen herintredende pensionado, maar misschien nieuw in het beroep; in ieder geval nieuw op de lijn.
Ik ken een (toen beginnend) buschauffeur die onderweg zijn moeder belde, een straat omreed om die op te pikken bij het verzorgingshuis, en haar trots een hele rit mee liet rijden. Reed ook nog een keer verkeerd heb ik me laten vertellen, maar hele stadsbus had er wel schik in. Die was toen in de 50 ofzo, en bedacht dat het hem wel leuk leek om met die grote bussen te gaan rijden, dus groot rijbewijs gehaald, en invaller geworden bij regionale vervoerder.

Dirkie
Berichten: 2954
Lid geworden op: 29 jun 2006 12:15

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Dirkie »

Radar schreef:
31 mei 2018 18:55
Nieuw: de Huiskamer!

Wil je iets interessants / grappigs delen dat niet direct te maken heeft met consumentenkwesties, maar waarvan je denkt dat andere forumgebruikers het ook interessant, nuttig of grappig zullen vinden? Dat kan hier, in de Huiskamer.

Van leuke video's tot handige tips en van gezellige weekendplannen tot mooie boeken: in dit topic kun je die bespreken.

Let op:

- Radar (de Moderator) zal op dit forum meelezen, maar niet meediscussiëren.

- Dit topic zullen wij regelmatig opschonen. Dat doen wij door steeds de oudste berichten te verwijderen.

- Dit topic is een proef. Afhankelijk van hoe nuttig en leuk het bevonden wordt door gebruikers én door onszelf, zullen wij het sluiten / instandhouden / aanpassen. Mocht het nuttig en leuk blijken, dan kan het een permanente vorm krijgen.

- Hoewel wij in dit topic wat soepeler zullen omgaan met het zogenaamde 'chatten' in forumberichten, verzoeken wij gebruikers om 1-op-1-gesprekjes via PB te voeren / voort te zetten.

- Hoewel dit topic niet over consumentenkwesties gaat, gelden alle andere huisregels (https://radar.avrotros.nl/over/huisrege ... orwaarden/) hier nog wel gewoon. Dat betekent dus ook dat posts en discussies constructief en respectvol dienen te zijn, en dat Radar zich het recht voorbehoudt om bijdragen aan te passen / te verwijderen.
Mag ik vragen waar de moderatie gebleven is. Zij houden zich niet aan haar eigen regels. Kan me niet voorstellen dat ze regelmatig berichten verwijderen (er zijn er bijna 27000 en je kan mij niet wijsmaken dat iemand die nog gaat lezen)
En bij de andere voorwaarde (het is een proef) staat dat het eventueel een permanente vorm kan krijgen. Is dat intussen ergens in die bijna 27000 berichten al besloten :mrgreen:

Nijogeth
Berichten: 10512
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Ik neem aan dat de huiskamer ondertussen wel blijvend is.

Ik zou ook niet weten wat het nut is van opschonen van een topic dat duidelijk voor van alles bedoeld is, dus ook voor wat onzinnige zaken en nutteloze discussies en meningen.

J. Deltoer
Berichten: 3366
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Dirkie schreef:
12 sep 2024 14:44
Mag ik vragen waar de moderatie gebleven is.
Ja, dat mag u. De drie moderatoren die destijds dit topic hebben aangemaakt hebben een promotie binnen de npo gekregen. Hun werkzaamheden zijn niet overgedragen maar moesten door een andere medewerker "erbij" gedaan worden. Gelukkig wordt deze medewerker geholpen door de grote boze melder.
Dankzij zijn voordrachten bereiken leden hun "Destiny"
Laatst gewijzigd door J. Deltoer op 12 sep 2024 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Thijs124
Berichten: 1287
Lid geworden op: 29 aug 2023 21:02

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Thijs124 »

Na 6,5 jaar lijkt het ondertussen wel permanent te zijn.
Iets is permanent tot het alsnog verdwijnt. De status permanent is eigenlijk een onmogelijke tijdreis.
Ze zullen heus wel allemaal gelezen zijn maar niet door dezelfde persoon.
Moderatie komt en gaat. Forumleden komen en gaan.
We zijn allemaal samen bezig met een reis zoals een bus waar mensen in en uit stappen. Tussendoor wordt ook nog de chauffeur en de conducteur geruild.
Dus aan het einde van de reis, als die ooit komt, zijn het andere personen dan diegene die de reis zijn begonnen.

Moneyman
Berichten: 31086
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nijogeth schreef:
12 sep 2024 14:58
Ik neem aan dat de huiskamer ondertussen wel blijvend is.

Ik zou ook niet weten wat het nut is van opschonen van een topic dat duidelijk voor van alles bedoeld is, dus ook voor wat onzinnige zaken en nutteloze discussies en meningen.
Eens. Wat je wel vaak ziet bij dergelijke topics op een forum, is dat na verloop van tijd het Huiskamer-topic gesloten wordt, en er een versie 2 verschijnt. Maar hier kabbelt het allemaal gewon verder, zo te zien.

Nijogeth
Berichten: 10512
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Persoonlijk vind ik dat maar vervelend, want meestal wordt dat gedaan op een verkeerd moment, waarop een reactie op een ander dan in topic 2 terecht moet komen en dan is de hele structuur weg.

Moneyman
Berichten: 31086
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Eens, zeker omdat je ook niet fatsoenlijk kunt quoten uit een gesloten topic.

witte angora
Berichten: 31953
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Zo kan het ook. Hopen dat er geen servies in zat... en dat het op het juiste balkon terecht kwam... :lol: :lol:

https://www.facebook.com/reel/548150337642541

ZeerPrivé
Berichten: 6040
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Ik moest bij dit artikel toch even aan een zeker forumlid denken. https://archive.ph/hjefP

ZeerPrivé
Berichten: 6040
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

witte angora schreef:
12 sep 2024 18:16
Zo kan het ook. Hopen dat er geen servies in zat... en dat het op het juiste balkon terecht kwam... :lol: :lol:

https://www.facebook.com/reel/548150337642541
Uw pakje is bezorgd. :mrgreen:

Onkruid71
Berichten: 3013
Lid geworden op: 02 nov 2021 04:10

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Onkruid71 »

Eigenlijk geen verrassing.
Als ik alleen al kijk waar ik alleen al tegen aanliep overal mee

Forse kritiek VN op Nederlandse omgang mensen met beperking - https://nos.nl/l/2536799

Erthanax
Berichten: 10047
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Zijn er nog forumleden die aan een nieuwe hobby zijn begonnen, nu de winter weer in aantocht is?

Plaats reactie