Het is advies op basis van lange ervaring. Op den duur word je een kei in negeren. Probeer het eens.
Huiskamer
-
Re: Huiskamer
-
-
Je manifesteert je inner troll weer.Consumenneke schreef: ↑30 sep 2024 14:39Het is advies op basis van lange ervaring. Op den duur word je een kei in negeren. Probeer het eens.
witte angora
vindt dit leuk
Er is nog plek bij Oostappen, van die andere tv-idioot. Kunnen ze daar die camper mooi dumpen. Verder verbaast dit me helemaal niets.witte angora schreef: ↑30 sep 2024 15:45Ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen...
https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/456 ... n-opgepakt
Hageneesje is er vroeg bij https://archive.ph/oGp7M
Nog een beetje binnen de lijntjes laten kleuren en via de kart Max over tien jaar opvolgen.
-
Prima, het expat topic is verwijderd, want: geen consumentenkwestie. DIt soort zaken kan in de huiskamer besproken worden. Maar... laat maar zitten, wat mij betreft.
kuklos
, ZeerPrivé
, Erthanax
, Moneyman
en DeZevendeHenk
vinden dit leuk
Dat heeft de moderatie keurig gedaan.
Consumenneke
en witte angora
vinden dit leuk
We hebben het trouwens wel eens over bezorgers die zelf tekenen. Vanmorgen had ik een heel goed voorbeeld. Die jongen komt een pakketje afleveren en mijn collega neemt het aan en de bezorger laat vervolgens de tekening op de tablet zien waar de handtekening gezet moet worden en zegt 'mooi, toch?'. Had er gewoon een hele tekening op gezet in de tijd dat ie in het portaal stond te wachten.
Hè hè, eindelijk Overheidssteun voor rokende minima
Erthanax
vindt dit leuk
En dan is ook nog het aantal klachten over PostNL gehalveerd!
ZeerPrivé
vindt dit leuk
Alleen al de kop boven het artikel.
Politie, misschien wel je beste vriend, maar niet je veiligste https://tweakers.net/nieuws/227266/rusl ... lware.html
En een afsluitertje nieuwe maatregel, passagiers veel te duur
Erthanax
vindt dit leuk
Nou, ik hoorde op het journaal dat ze gingen besparen op vliegers. Persoonlijk denk ik dat dat een verstandige keuze is. Zo'n groot bedrijf heeft wel wat beters te doen dan de hele dag een beetje staan te vliegeren op het strand.
-
Zo,even een paar weken "bijgelezen"
En weer heel wat geleerd hier in de huiskamer.
Was wel nodig na ruim twee weken zonder tv,radio,laptop en telefoon.
En voor iemand ernaar vraagt,het was een prima vacantie in een van onze voormalige "Overzeesche Gebiedsdelen"
En weer heel wat geleerd hier in de huiskamer.
Was wel nodig na ruim twee weken zonder tv,radio,laptop en telefoon.
En voor iemand ernaar vraagt,het was een prima vacantie in een van onze voormalige "Overzeesche Gebiedsdelen"
Welkom "thuis", scharrelschipper
scharrelschipper
vindt dit leuk
Dat kunnen nog een hoop gebieden (vroeger koloniën genoemd, tegenwoordig Nederlandse Overzeese Rijksdelen genoemd) zijn. We hebben Coromandel, Dejima, Goudkust, Nederlands-Malakka, Nederlands-Nieuw-Guinea gehad en natuurlijk de gebieden die iedereen kent. En als we heel eerlijk zijn, zijn er gebieden die nog steeds terugverlangen naar de tijd van de Nederlanders (zoals Nederlands-Nieuw-Guinea, waar nu de bevolking wordt onderdrukt door de Indonesiërs). Wat al deze gebieden wel gemeen hebben is over het algemeen prima weer.
Fijn dat je het prima naar de zin hebt gehad!
Fijn dat je het prima naar de zin hebt gehad!
scharrelschipper
vindt dit leuk
-