Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
ZeerPrivé
Berichten: 6191
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Lowieze schreef:
08 okt 2024 15:21
Ja precies, een goede moderator is goud waard. Snel en adequaat reageren is een must voor een goed werkend forum.
En geen botte bijl hakwerk en heel wat meer dan alleen reageren op meldingen.

Moneyman
Berichten: 31357
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

Het allerfijnste aan die mods vond ik dat ze wisten wat er speelde, een topic ook daadwerkelijk lazen en op basis van het totaalplaatje acteerden. Niet dat ruwe knip- en hakwerk van de huidige mods.

ZeerPrivé
Berichten: 6191
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Moneyman schreef:
08 okt 2024 15:23
Eens. De door Zeerprivé al genoemde mods waren daarvan een goed voorbeeld.
Als jij nou even een petitie start om die 2 hier terug te krijgen, wordt dat de 1e petitie waar ik aan mee doe. :mrgreen:

Lowieze
Berichten: 6894
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Lowieze »

ZeerPrivé schreef:
08 okt 2024 15:25


En geen botte bijl hakwerk en heel wat meer dan alleen reageren op meldingen.
Zeker, en één lijn trekken is ook belangrijk. Maar ja, dat wordt al jaren aangegeven. Zelfs in het Feedback-topic zie je maar zelden een reactie.

ZeerPrivé
Berichten: 6191
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Moneyman schreef:
08 okt 2024 15:28
Het allerfijnste aan die mods vond ik dat ze wisten wat er speelde, een topic ook daadwerkelijk lazen en op basis van het totaalplaatje acteerden. Niet dat ruwe knip- en hakwerk van de huidige mods.
Precies!

Moneyman
Berichten: 31357
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

ZeerPrivé schreef:
08 okt 2024 15:29
Als jij nou even een petitie start om die 2 hier terug te krijgen, wordt dat de 1e petitie waar ik aan mee doe. :mrgreen:
Haha! Ik ben niet zo van de petities, maar ik zou bijna een uitzondering maken ;-)

ZeerPrivé
Berichten: 6191
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Hèhè, eindelijk ontdekt waar ik zo'n man kan vinden. Ik vertrek z.s.m. die kant op. Tabé!
https://www.telegraaf.nl/nieuws/5126370 ... wat-ik-wil

witte angora
Berichten: 32119
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Oh... de bedoeling was juist dat niemand zou weten dat ik mijn Onafhankelijk Eiland verkocht heb... :evil:

witte angora
Berichten: 32119
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

Dan wordt je door twee ouders op de wereld gezet. Ze vinden het een eer je de naam van je vader te geven: André Hazes. En wat zegt je moeder na tientallen jaren? 'Ik wil niet dat je die naam nog gebruikt, je plakt er maar 'jr'. achter'.

Triest figuur, sorry hoor.

https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... -gebruiken

juliomariner
Berichten: 5145
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Inderdaad sneu figuur die moeder. Ze is geen erfgenaam maar denkt wel te kunnen bepalen dat de zoon zijn eigen naam niet mag gebruiken.
Eigenlijk een sneue familie door telkens rechtzaken tegen elkaar aan te spannen, alleen maar voor die rotcenten.

ZeerPrivé
Berichten: 6191
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

witte angora schreef:
08 okt 2024 16:54
Oh... de bedoeling was juist dat niemand zou weten dat ik mijn Onafhankelijk Eiland verkocht heb... :evil:
Excuus. :lol: Ben trouwens alweer terug, veel te warm daar om in bikini te zonnen...

ZeerPrivé
Berichten: 6191
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

witte angora schreef:
09 okt 2024 16:30
Dan wordt je door twee ouders op de wereld gezet. Ze vinden het een eer je de naam van je vader te geven: André Hazes. En wat zegt je moeder na tientallen jaren? 'Ik wil niet dat je die naam nog gebruikt, je plakt er maar 'jr'. achter'.

Triest figuur, sorry hoor.

https://www.rtl.nl/boulevard/entertainm ... -gebruiken
Hij heeft zelf een jaar of wat geleden besloten (geloof na de geboorte van zijn zoontje die toen jr werd) de jr er af te halen. Maar om daar nu jaren later ruzie over te gaan zoeken, is en blijft belachelijk. Denk dat het tijd wordt dat ze eens een goede psycholoog op zoekt, want dat ze niet happy is, lijkt me wel duidelijk met al die fratsen.

juliomariner
Berichten: 5145
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik vermoed dat ze een tijdje niet in de media is geweest. En mediageil als ze is kan ze daar niet tegen.

witte angora
Berichten: 32119
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door witte angora »

ZeerPrivé schreef:
09 okt 2024 16:39
witte angora schreef:
08 okt 2024 16:54
Oh... de bedoeling was juist dat niemand zou weten dat ik mijn Onafhankelijk Eiland verkocht heb... :evil:
Excuus. :lol: Ben trouwens alweer terug, veel te warm daar om in bikini te zonnen...
Daarom heb ik het ook verkocht. Niet vanwege die bikini, maar vanwege de warmte. :cry:

Moneyman
Berichten: 31357
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Moneyman »

En het is niet eens een bericht van Nieuwspaal... :roll: :lol:
Martijn (44): “Ik heb een kabelgoot laten leggen maar andere mensen parkeren alsnog op mijn plek”
Afbeelding
https://trendyvandaag.nl/martijn-44-ik- ... g-op-mijn-

juliomariner
Berichten: 5145
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door juliomariner »

Ik snap de buren wel. Niemand heeft gevraagd of hij een kabelgoot wil aanleggen. Nu confisqueert hij dus een openbare parkeerplek als de zijne. Als er dan al te weinig parkeerplek in de buurt is snap ik wel dat de buren de parkeerplaats innemen als hij er niet staat.
Hij heeft toch niet het alleenrecht op die parkeerplaats. Betaald hij huur of pacht, nee. Nou dan mag iedereen die dat wil er parkeren.

Erthanax
Berichten: 10141
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik begrijp die buren ook heel goed. Martijn wil exclusieve gebruiksrechten op een stukje openbare weg. Het was een heel stuk slimmer geweest als hij via de gemeente een paar openbare laadplekken had laten aanleggen. Dan had iedereen er wat aan gehad, en had iedereen na een paar uur zijn auto moeten verplaatsen.

Ik begrijp trouwens ook niet dat de gemeente kennelijk heeft meegewerkt aan de vergunningverlening. Daar had iemand Martijn toch heel zwaar moeten adviseren dat dit een heel onverstandig traject zou zijn? Die buren hadden natuurlijk ook bezwaar kunnen maken tegen d3 vergunning.

Cro
Berichten: 2161
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Cro »

Moneyman schreef:
10 okt 2024 11:14
En het is niet eens een bericht van Nieuwspaal... :roll: :lol:
Martijn (44): “Ik heb een kabelgoot laten leggen maar andere mensen parkeren alsnog op mijn plek”
Dat zal ook zijn waarom veel gemeentes terughoudend zijn in het toestaan van allerlei voorzieningen over de stoep met goten e.d. - Het claimgedrag dat er door ontstaat.

Het 'mijn plek' de hele tijd in het artikel.... En het dan hebben over 'beperkingen die de openbare ruimte met zich mee brengen', terwijl hij juist degene is die andere mensen beperkingen wil opleggen, waarschijnlijk zelfs op een plek waar al parkeerdruk heerst, want anders zou dit natuurlijk helemaal geen issue zijn.
Laatst gewijzigd door Cro op 10 okt 2024 12:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Cro
Berichten: 2161
Lid geworden op: 21 sep 2017 23:58

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Cro »

Erthanax schreef:
10 okt 2024 11:44

Ik begrijp trouwens ook niet dat de gemeente kennelijk heeft meegewerkt aan de vergunningverlening. Daar had iemand Martijn toch heel zwaar moeten adviseren dat dit een heel onverstandig traject zou zijn? Die buren hadden natuurlijk ook bezwaar kunnen maken tegen d3 vergunning.
Er zijn gemeentes waar dit tegenwoordig een normaal traject is, maar wel met dien verstande dat de parkeerplek niet exclusief van jou wordt.

Hier een voorbeeld van de gemeente Doetinchem:

https://www.doetinchem.nl/kabelgoot

Methusalah
Berichten: 1309
Lid geworden op: 19 nov 2019 10:28

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Methusalah »

Cro schreef:
10 okt 2024 11:55
Moneyman schreef:
10 okt 2024 11:14
En het is niet eens een bericht van Nieuwspaal... :roll: :lol:
Martijn (44): “Ik heb een kabelgoot laten leggen maar andere mensen parkeren alsnog op mijn plek”
Dat zal ook zijn waar veel gemeentes terughoudend zijn in het toestaan van allerlei voorzieningen over de stoep met goten e.d. - Het claimgedrag dat er door ontstaat.

Het het 'mijn plek' de hele tijd in het artikel.... En het dan hebben over 'beperkingen die de openbare ruimte met zich mee brengen', terwijl hij juist degene is die andere mensen beperkingen wil opleggen, waarschijnlijk zelfs op een plek waar al parkeerdruk heerst, want anders zou dit natuurlijk helemaal geen issue zijn.

Die Martijn heeft inderdaad een behoorlijke balk in zijn oog. 'Ze willen me niet begrijpen', nee lulllo, jij begrijpt niet dat wat jij wil gewoon niet kan. Als iedereen dit gaat doen, wat dan? Er zijn al niet genoeg parkeerplaatsen, dit maakt het alleen maar erger.

Plaats reactie