Huiskamer
Re: Huiskamer
Ik ben vooral blij daar te lezen dat NS geen lifters meer meeneemt. Dat zal flink schelen met de vertraging.
moederslink
vindt dit leuk
-
En wat treurig dat zoveel kleuters al met een burn-out zitten en dat de daklozen niet meer aan een fatsoenlijke maat doos kunnen komen
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
En dat voetgangers eerdaags wegenbelasting moeten gaan betalen. Gelukkig worden fietsers ontzien.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Ik kijk er vrijwel elke dag even, om goed op de hoogte te blijven. Er zijn toch veel zaken waar de mainstream media niet over berichten.
Laatst gewijzigd door Erthanax op 10 sep 2019 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gelukkig worden fietsers ontzien.
Daar worden straks flitspalen voor neergezet , Kassa .
Daar worden straks flitspalen voor neergezet , Kassa .
Komkommertijd
vindt dit leuk
Ja, het leven is zwaar, en toch zijn we, gemiddeld genomen, heel tevreden.
@erthanax
Vast doofpotten.
@erthanax
Vast doofpotten.
-
Flitspalen voor fietsers vind ik wel een goed idee als je ziet hoe sommigen over de weg scheuren. Ik neem aan dat de bekeuring op het framenummer uitgeschreven gaat worden? Een kentekenplaat hebben ze immers niet.
gosewijn
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Op het framenummer ? Bij de meeste fietsen is die toch weggevijld ?
Er komt een speciale kentekenplaat voor fietsen voor E 25,95
Immers de belastingdienst moet toch blijven verdienen, zeker nu de belasting op spaarcentjes gaat verdwijnen.
Er komt een speciale kentekenplaat voor fietsen voor E 25,95
Immers de belastingdienst moet toch blijven verdienen, zeker nu de belasting op spaarcentjes gaat verdwijnen.
-
Komen de fietsplaatjes weer terug, ik wil graag er een met gat erin, en Ebike die te snel rijden, gelijk oppakken want dan hebben de mede Radar forum leden weer even rust!
Gewoon allemaal een rugnummer of QR-code. Opgelost.witte angora schreef: ↑10 sep 2019 23:34Flitspalen voor fietsers vind ik wel een goed idee als je ziet hoe sommigen over de weg scheuren. Ik neem aan dat de bekeuring op het framenummer uitgeschreven gaat worden? Een kentekenplaat hebben ze immers niet.
Komkommertijd
en gosewijn
vinden dit leuk
-
En als ik jou OR- code ga stelen mag je bij jezelf beslag leggen voor CJIB!
Of gaan ze met OR code met reclame rijden waardoor je niet meer weet welke je moet scannen?
Verder is er elke zomer wel een protest van zeer schaars of niet geklede fietsers, en ik zit graag in korte broek zo naar het strand...
Ik ben toch voor het Fietsplaatje terug, jij een gewone en ik met een gat erin graag!
Of gaan ze met OR code met reclame rijden waardoor je niet meer weet welke je moet scannen?
Verder is er elke zomer wel een protest van zeer schaars of niet geklede fietsers, en ik zit graag in korte broek zo naar het strand...
Ik ben toch voor het Fietsplaatje terug, jij een gewone en ik met een gat erin graag!
-
Straks even naar de huisarts. Zit te zappen, zie ik op TV ineens iets van pratende treinen. Heb geen druppel op. Gelukkig hield het al snel op. Was iets van telekids of zo. Maar ik maak me wel zorgen.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Nederland 3 is niet voor ouderen die kinds worden, maar voor mensjes die al kind zijn!
Juist . komt nog wel .
-
Geen rijwiel plaatjes met gat, of ook voor gepensioneerden dan gratis?
-
Vandaag 9/11 ....alweer 18 ( !!) jaar geleden , de ramp die de wereld en het wereldbeeld voorgoed veranderde....
Komkommertijd
vindt dit leuk
Nee joh ,die hebben geld zat.Theotrucker schreef: ↑11 sep 2019 12:08Geen rijwiel plaatjes met gat, of ook voor gepensioneerden dan gratis?
-
Gepensioneerden zullen eerder het gevoel hebben dat er een gat in hun portemonnee zit...
Komkommertijd
vindt dit leuk
Dan moeten ze een nieuwe kopen , of de rits /drukker dicht maken.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Het woord ‘ramp’ lijkt mij hier niet van toepassing.het waren terroristische aanslagen. Met verschrikkelijke gevolgen.moederslink schreef: ↑11 sep 2019 23:18Vandaag 9/11 ....alweer 18 ( !!) jaar geleden , de ramp die de wereld en het wereldbeeld voorgoed veranderde....
Bij een ramp denk je volgens mij aan iets waar niet een persoon of personen de hand in hebben gehad. Zoals de gevolgen van een orkaan, tsunami, of een vulkaanuitbarsting.