Het gaat m niet worden lijkt mij...tandarts ...kappers....noem maar op,
" schijnveiligheid " noem ik het dan maar... die 1.5 meter afstand houden
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Het gaat m niet worden lijkt mij...tandarts ...kappers....noem maar op,
Fysio: hebben we eigenlijk nu nodig.
Dan gaat nog alles failliet, alleen duurt het wat langer.moederslink schreef: ↑14 apr 2020 16:06Horeca schijnt zich voor te bereiden....terrassen met 1.5 m tussen de tafels.
In plaats van 60 zitplaatsen nu nog maar 19 zitplaatsen , zag ik bv gisterenavond op TV bij 1 terras.
Ze stonden allemaal netjes op afstand van elkaar, alleen vertekent dat doordat je de rij vanaf de zijkant zag.moederslink schreef: ↑14 apr 2020 17:07Nou breekt toch écht mijn klomp:
zie ik net op TV de ' uitvaart ' van een overleden collega in het ziekenhuis,
ze stonden rijen dik en pal op elkaar en zonder PBM een applaus te geven toen de rouwauto voorbij kwam rijden , personeel en gewone burgers .
Mooi eerbetoon aan die overleden collega, dát wel.
Dat kan ik bij de ORF zo snel niet terugvinden, waarschijnlijk een uitspraak van een viroloog in een talkshow of de Kronen-Zeitung. Wel lijkt Oostenrijk vast te houden aan midden mei om de gastronomie - cafés, restaurants, hotels - weer open te laten gaan. Waar je als buitenlander weinig aan hebt, omdat 14-dagen quarantaine verplicht blijft.
Het RIVM zegt: “ maar houd in groepen waar mogelijk 1,5 meter (twee armlengtes) afstand van elkaar”.moederslink schreef: ↑14 apr 2020 17:34Nou nee hoor ...echt geen 1.5 meter uit elkaar, ook al lijkt het beeld vertekend.
Kijk nog maar eens goed .
Hier en daar wel maar ook hier en daar niet![]()
Dan kom ik kennelijk uit een andere tijd. Wij zwommen 'gewoon' baantjes, met een badmeester met een haak op de kant die ons voortdurend zei wat we moesten doen. 'Vliegtuuiiiggg- kikkeerrrr- potlooddd!'
Enige verschil is dan dat iemand anders tussen die stoelen door loopt, daar win je geen afstand mee.witte angora schreef: ↑14 apr 2020 16:27Dat hoeft niet zo moeilijk te zijn. Bestellen, ophalen en afrekenen aan de bar. Uiteraard wel met die 1 1/2 meter afstand. In het café dus.
Ik geloof dat ik het in het AD lifeblog langs zag komen, maar ik zie het bericht ook niet meer. Het zal wel weggehaald zijn.