nou beste allemaal .
hier een kleine update over me moeder ( ze zit nu naast me en zei gaat nu zelf zeggen wat ik moet typen hihi want ik kan haar niet meer volgen
me moeder is nu in totaal 8 weken bezig , waarvan 2 weken op 30 mg ,,ze is op gaan bouwen van 10 naar 20 van 20 naar 30 .
ze mag er xanax bij slikken 2 pillen van 0.5 mg maar ze slikt er nog maar 1 ze vergeet steeds dat ze er eventueel twee zou mogen , ik vind haar zelf vrolijk , en soms een beetje druk . maar nu gaat ze vertellen wat ze zelf voelt:
ik kom smorgens wazig uit bed door de xanax op me nuchtere maag , ik begin met een bakje koffie en een boterham en zet de tv aan maar kan de tv niet echt volgen.
en denk dan bij me zelf pfffffffff weer een dag.
dan ga ik me aankleden en staat een half uur in de douche om alles extra extra goed te wassen (tot het dwangmatige toe)
dan denk ik wat zal ik aan doen , ben dan van plan iets leuks uit te zoekken maar pak toch maar weer iets makelijks (altijd het zelfde)
dan ga ik de bovenverdieping doen (stoffen enz maar weet niet eens wat ik echt aan het doen ben ,allemaal wazig.
dan naar beneden daar staat een afwas pfffffffff daar zie ik als een berg tegen op.
Ik denk nog steeds erg veel in me hoofd ,en daar word ik lichamelijk erg moe van ..komt dat ik het niet wil accepteren.
ben nog steeds alles dubbel checken , 3 keer kijken bv of ik wel geld in me portemenee heb gedaan. heb ik die wc rol wel opgehangen enz enz
ik vergeet zelfs door te trekken als ik een grote hoop heb gedaan
probeer me huisje goed bij te houden maar het lukt me gewoon niet alles is te vermoeiend.
ik heb nog steeds altijd een beetje onrust in me lijf.
als ik buiten loop geen onrust , maar alles kijkt nog steeds somber bv ons mooie park die we hebben kijkt nog steeds erg somber en anders als vroeger.
ben erg op me oude hondje gericht tot het dwangmatige toe , zie alles wat hij doet en vind hem zielig hij ziet niet goed dus ik hou hem scherp in de gaten (zelfs me hondje word moe van mij )
veel last van zweten , en dan ben ik weer bang dat ik stink en huppa kee je raad het al weer naar boven even wassen pffffffff vermoeiend.
ik ga wel eens voor de spiegel staan om te kijken of ik nog wel kan lachen ..
nu is het 17.00 en nu begin ik me weer wat beter te voelen de avonden vind ik heerlijkkkkkkkkk .en ik slaap gelukkig ook erg goed (altijd gedaan trouwens)
ik heb ook altijd het gevoel dat ik iets moet eten (maar ik heb niet echt honger) kom ook nog steeds niet aan was dat maar zo ben te veel afgevallen door de onrust vergt veel energie)
s;avonds kijk ik wel eens een filmpje en dan denk ik go goeie film en opeens halv wege de film ga ik opeens naar bed geen concentratie meer en dan ga ik rond 22.00 naar bed.
dan vind ik weer dat ik te vroeg in me bed lig maar dan val ik toch in slaap.
ik check ook heel vaak of ik me cita wel genomen heb (die neem ik sávonds voor het slapen gaan)
en de volgende ochtend beginnen we met de xanax op de nuchtere maag .dan heb ik geen onrust maar dat wazige hoofd zit me ook niet lekker .
Negatief he allemaal ? ik weet niet of jullie er wel iets aan hebben
Groetjes moeder .
Nou wikki ,ronv , lang leven , bastianne dat waren me moeder haar eigen woorden klinkt niet echt positief
maar toch als jullie haar zouden zien dan zeg je volgens mij voelt ze zich goed ,,dus ik kan het niet meer volgen
jullie hadden vandaag allemaal een slechte dag ,zou dat ook door het sombere weer komen ?
Ronv jij zit nog in de opbouw fase en dat is gewoon erg zwaar ..maar gebruik je nu oxa er bij ?
Gr dochter en Moeder