Huiskamer

Lees de huisregels goed door voordat je berichten op het forum van Radar plaatst.
Nijogeth

Re: Huiskamer

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Volgens mij werkt Jablan voor een bedrijf dat door andere bedrijven wordt ingezet, ik geloof op het vlak van HR. Dan kan het prima zijn dat iemand het bedrijf waar hij werkt als doel heeft om uiteindelijk zo bij 1 van de bedrijven waar zij voor werken binnen te komen. Natuurlijk meldt Jablan zulke zaken aan de eigen werkgever en die doet onderzoek en mogelijk blijkt een ander bedrijf het doelwit.

Wij doen ook alleen maar werk voor anderen. Ons eigen werk is niet per se interessant, maar de kennis van andere bedrijven wel. Het enige interessante voor China en Rusland is vooral onze manier van werken, aangezien men daar nog zaken aan het ontdekken is. Pas nog maar eens begrepen dat Chinezen nooit vooruit zullen lopen, omdat ze alleen kunnen kopiëren en verbeteren, maar eigenlijk nooit innoveren. Daar hebben ze door hun eigen cultuur juist anderen voor nodig.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Nijogeth schreef:
04 dec 2024 10:06
Natuurlijk meldt Jablan zulke zaken aan de eigen werkgever en die doet onderzoek en mogelijk blijkt een ander bedrijf het doelwit.
Is het Radarforum dat Jablans werkgever? :roll:

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Jablan schreef:
04 dec 2024 09:43
.... Maar waarom vind je het nodig om altijd zo te reageren? Of ben je sowieso iemand, die graag twijfel zaait en storm oogst?......
Nou als ik de overige reacties zo lees delen vele toch ook wel het hoge 007 gehalte van je berichten.
Het bedrijf welke zgn de trackers verzend zal deze proza ook wel meelezen, zeer interessant allemaal de interne bedrijfsinfo welke je openbaar deelt. Ze weten in elk geval ook dat hun adressen administratie goed op orde is......

Triforce

Ongelezen bericht door Triforce »

Zelfs voor iemand die af en toe meeleest en heel sporadisch post is het duidelijk dat het duimzuiggehalte van Jablan zijn posts aan de hoge kant is.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

witte angora schreef:
04 dec 2024 10:09
Nijogeth schreef:
04 dec 2024 10:06
Natuurlijk meldt Jablan zulke zaken aan de eigen werkgever en die doet onderzoek en mogelijk blijkt een ander bedrijf het doelwit.
Is het Radarforum dat Jablans werkgever? :roll:
Nee, ik reageerde vooral op de verbazing van Erthanax die het vreemd vindt dat een andere instantie onderzoek doet dan de instantie waarop de verzender van de tracker zich richt.

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

Instantie? Ik kreeg na de uitleg van Jablan de indruk dat het ging om een bedrijf, een van zijn klanten. Maar dat kan ik verkeerd begrepen te hebben.

Als ik wordt ingehuurd door bedrijf A en daar mijn telefoon en laptop met regelmaat moet laten scannen, hoe merkt bedrijf A dan dat niet zij, maar een ander bedrijf doelwit zijn van de software die de tracker wil installeren? En zoals ik al eerder schreef, ik zou mij als veiligheidsgevoelig bedrijf vooral ernstig zorgen maken als kwaadwillenden zouden beschikken over een aantal privéadressen van medewerkers en kennelijk ook inhuurkrachten.

Hoe zou een veiligheidsgevoelig bedrijf (waarvan de systemen al eerder doelwit waren) het vinden als de mobiele apparatuur van een inhuurkracht door een van zijn andere klanten gescand wordt? Als Chief Security Officer zou ik dat niet op prijs stellen. Als inhuurkracht trouwens ook niet. Hoe kun je dan de vertrouwelijkheid van gegevens garanderen, ook van minder gevoelige klanten?

En een kwaadwillende partij die over privéadressen beschikt, waarom gaat die in hemelsnaam dergelijke geavanceerde, agressief geherprogrammeerde trackers gewoon toesturen? Die moet dan toch veel betere methoden hebben?

ZeerPrivé

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

Sch*tziek word je van die gasten. Ik zou de rijbaan open hebben gelaten en ze het zelf hebben laten uitzoeken met woedende en doorrijdende automobilisten. https://regio15.nl/nieuws/demonstraties ... 12-041224/

rwolters

Ongelezen bericht door rwolters »

ZeerPrivé schreef:
04 dec 2024 19:23
Sch*tziek word je van die gasten. Ik zou de rijbaan open hebben gelaten en ze het zelf hebben laten uitzoeken met woedende en doorrijdende automobilisten. https://regio15.nl/nieuws/demonstraties ... 12-041224/
Oproepen tot geweld is volgens mij niet het doel van dit forum.

PGros

Ongelezen bericht door PGros »

Dit is geen oproepen tot geweld.
Hij schrijft alleen wat hij zou doen als hij het voor het zeggen had.
Ben het wel met hem eens. Laat iedereen die op de snelweg wil lopen zelf het risico lopen dat het mis gaat. Het is niet voor niets verboden. Waarom dan als tegenactie de auto's laten omrijden? Arresteer gewoon man voor man.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

ZeerPrivé schreef:
Helemaal eens. Continu een complete stad lam leggen, met alle gevolgen van dien... door hun manier van rellen (noem dit geen demonstreren meer) berokkenen ze zeer velen gigantische schade en leed. Kansloos. Hun op zich goede bedoelingen maken dat echt niet anders.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

rwolters schreef:
04 dec 2024 19:44
ZeerPrivé schreef:
Oproepen tot geweld is volgens mij niet het doel van dit forum.
Knap of triest (kies maar) dat je daar een oproep tot geweld in kan lezen.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos »

Moneyman schreef:
04 dec 2024 20:00
ZeerPrivé schreef:
Helemaal eens. Continu een complete stad lam leggen, met alle gevolgen van dien... door hun manier van rellen (noem dit geen demonstreren meer) berokkenen ze zeer velen gigantische schade en leed. Kansloos. Hun op zich goede bedoelingen maken dat echt niet anders.
Ik kan bij XR nergens goede bedoelingen ontdekken. Mensen met goede bedoelingen doen iets, echt iets, zoals het ontwikkelen van alternatieven. XR zijn professionele actievoerders.

De mensen van Loop Biotech doen echt iets, een doodskist van paddestoelen die het milieu veel minder belast dan traditionele doodskisten. Zij zijn slechts een voorbeeld, er zijn er veel meer die echt iets doen.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

En al die wachtende auto's met draaiende motoren leveren zeker geen luchtvervuiling op?

De oplossing is simpel: gewoon een paar keer met een landbouwtrekker er overheen.

Plaats reactie