Huiskamer
Re: Huiskamer
Volgens mij werkt Jablan voor een bedrijf dat door andere bedrijven wordt ingezet, ik geloof op het vlak van HR. Dan kan het prima zijn dat iemand het bedrijf waar hij werkt als doel heeft om uiteindelijk zo bij 1 van de bedrijven waar zij voor werken binnen te komen. Natuurlijk meldt Jablan zulke zaken aan de eigen werkgever en die doet onderzoek en mogelijk blijkt een ander bedrijf het doelwit.
Wij doen ook alleen maar werk voor anderen. Ons eigen werk is niet per se interessant, maar de kennis van andere bedrijven wel. Het enige interessante voor China en Rusland is vooral onze manier van werken, aangezien men daar nog zaken aan het ontdekken is. Pas nog maar eens begrepen dat Chinezen nooit vooruit zullen lopen, omdat ze alleen kunnen kopiëren en verbeteren, maar eigenlijk nooit innoveren. Daar hebben ze door hun eigen cultuur juist anderen voor nodig.
Wij doen ook alleen maar werk voor anderen. Ons eigen werk is niet per se interessant, maar de kennis van andere bedrijven wel. Het enige interessante voor China en Rusland is vooral onze manier van werken, aangezien men daar nog zaken aan het ontdekken is. Pas nog maar eens begrepen dat Chinezen nooit vooruit zullen lopen, omdat ze alleen kunnen kopiëren en verbeteren, maar eigenlijk nooit innoveren. Daar hebben ze door hun eigen cultuur juist anderen voor nodig.
-
Nou als ik de overige reacties zo lees delen vele toch ook wel het hoge 007 gehalte van je berichten.
Het bedrijf welke zgn de trackers verzend zal deze proza ook wel meelezen, zeer interessant allemaal de interne bedrijfsinfo welke je openbaar deelt. Ze weten in elk geval ook dat hun adressen administratie goed op orde is......
kuklos
vindt dit leuk
Nee, ik reageerde vooral op de verbazing van Erthanax die het vreemd vindt dat een andere instantie onderzoek doet dan de instantie waarop de verzender van de tracker zich richt.
Instantie? Ik kreeg na de uitleg van Jablan de indruk dat het ging om een bedrijf, een van zijn klanten. Maar dat kan ik verkeerd begrepen te hebben.
Als ik wordt ingehuurd door bedrijf A en daar mijn telefoon en laptop met regelmaat moet laten scannen, hoe merkt bedrijf A dan dat niet zij, maar een ander bedrijf doelwit zijn van de software die de tracker wil installeren? En zoals ik al eerder schreef, ik zou mij als veiligheidsgevoelig bedrijf vooral ernstig zorgen maken als kwaadwillenden zouden beschikken over een aantal privéadressen van medewerkers en kennelijk ook inhuurkrachten.
Hoe zou een veiligheidsgevoelig bedrijf (waarvan de systemen al eerder doelwit waren) het vinden als de mobiele apparatuur van een inhuurkracht door een van zijn andere klanten gescand wordt? Als Chief Security Officer zou ik dat niet op prijs stellen. Als inhuurkracht trouwens ook niet. Hoe kun je dan de vertrouwelijkheid van gegevens garanderen, ook van minder gevoelige klanten?
En een kwaadwillende partij die over privéadressen beschikt, waarom gaat die in hemelsnaam dergelijke geavanceerde, agressief geherprogrammeerde trackers gewoon toesturen? Die moet dan toch veel betere methoden hebben?
Als ik wordt ingehuurd door bedrijf A en daar mijn telefoon en laptop met regelmaat moet laten scannen, hoe merkt bedrijf A dan dat niet zij, maar een ander bedrijf doelwit zijn van de software die de tracker wil installeren? En zoals ik al eerder schreef, ik zou mij als veiligheidsgevoelig bedrijf vooral ernstig zorgen maken als kwaadwillenden zouden beschikken over een aantal privéadressen van medewerkers en kennelijk ook inhuurkrachten.
Hoe zou een veiligheidsgevoelig bedrijf (waarvan de systemen al eerder doelwit waren) het vinden als de mobiele apparatuur van een inhuurkracht door een van zijn andere klanten gescand wordt? Als Chief Security Officer zou ik dat niet op prijs stellen. Als inhuurkracht trouwens ook niet. Hoe kun je dan de vertrouwelijkheid van gegevens garanderen, ook van minder gevoelige klanten?
En een kwaadwillende partij die over privéadressen beschikt, waarom gaat die in hemelsnaam dergelijke geavanceerde, agressief geherprogrammeerde trackers gewoon toesturen? Die moet dan toch veel betere methoden hebben?
BL2
vindt dit leuk
Sch*tziek word je van die gasten. Ik zou de rijbaan open hebben gelaten en ze het zelf hebben laten uitzoeken met woedende en doorrijdende automobilisten. https://regio15.nl/nieuws/demonstraties ... 12-041224/
kuklos
vindt dit leuk
Oproepen tot geweld is volgens mij niet het doel van dit forum.ZeerPrivé schreef: ↑04 dec 2024 19:23Sch*tziek word je van die gasten. Ik zou de rijbaan open hebben gelaten en ze het zelf hebben laten uitzoeken met woedende en doorrijdende automobilisten. https://regio15.nl/nieuws/demonstraties ... 12-041224/
Dit is geen oproepen tot geweld.
Hij schrijft alleen wat hij zou doen als hij het voor het zeggen had.
Ben het wel met hem eens. Laat iedereen die op de snelweg wil lopen zelf het risico lopen dat het mis gaat. Het is niet voor niets verboden. Waarom dan als tegenactie de auto's laten omrijden? Arresteer gewoon man voor man.
Hij schrijft alleen wat hij zou doen als hij het voor het zeggen had.
Ben het wel met hem eens. Laat iedereen die op de snelweg wil lopen zelf het risico lopen dat het mis gaat. Het is niet voor niets verboden. Waarom dan als tegenactie de auto's laten omrijden? Arresteer gewoon man voor man.
Helemaal eens. Continu een complete stad lam leggen, met alle gevolgen van dien... door hun manier van rellen (noem dit geen demonstreren meer) berokkenen ze zeer velen gigantische schade en leed. Kansloos. Hun op zich goede bedoelingen maken dat echt niet anders.ZeerPrivé schreef: ↑04 dec 2024 19:23Sch*tziek word je van die gasten. Ik zou de rijbaan open hebben gelaten en ze het zelf hebben laten uitzoeken met woedende en doorrijdende automobilisten. https://regio15.nl/nieuws/demonstraties ... 12-041224/
Knap of triest (kies maar) dat je daar een oproep tot geweld in kan lezen.rwolters schreef: ↑04 dec 2024 19:44Oproepen tot geweld is volgens mij niet het doel van dit forum.ZeerPrivé schreef: ↑04 dec 2024 19:23Sch*tziek word je van die gasten. Ik zou de rijbaan open hebben gelaten en ze het zelf hebben laten uitzoeken met woedende en doorrijdende automobilisten. https://regio15.nl/nieuws/demonstraties ... 12-041224/
Ik kan bij XR nergens goede bedoelingen ontdekken. Mensen met goede bedoelingen doen iets, echt iets, zoals het ontwikkelen van alternatieven. XR zijn professionele actievoerders.Moneyman schreef: ↑04 dec 2024 20:00Helemaal eens. Continu een complete stad lam leggen, met alle gevolgen van dien... door hun manier van rellen (noem dit geen demonstreren meer) berokkenen ze zeer velen gigantische schade en leed. Kansloos. Hun op zich goede bedoelingen maken dat echt niet anders.ZeerPrivé schreef: ↑04 dec 2024 19:23Sch*tziek word je van die gasten. Ik zou de rijbaan open hebben gelaten en ze het zelf hebben laten uitzoeken met woedende en doorrijdende automobilisten. https://regio15.nl/nieuws/demonstraties ... 12-041224/
De mensen van Loop Biotech doen echt iets, een doodskist van paddestoelen die het milieu veel minder belast dan traditionele doodskisten. Zij zijn slechts een voorbeeld, er zijn er veel meer die echt iets doen.
-
En al die wachtende auto's met draaiende motoren leveren zeker geen luchtvervuiling op?
De oplossing is simpel: gewoon een paar keer met een landbouwtrekker er overheen.
De oplossing is simpel: gewoon een paar keer met een landbouwtrekker er overheen.
kuklos
vindt dit leuk