LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Durion
Re: Durion
Ik ben sinds een jaar klant bij durion, dit tot mijn grote verdriet. Vanaf het begin hebben ze iedere maand tweemaal het afgesproken maandbedrag van mijn rekening geschreven. Ieder telefoontje wat ik met hun had eindigde met de mededeling dat ze het aan de desbetreffende afdeling zouden doorgeven en dat het niet meer voor zou komen. Ik ben nu 4 aangetekende brieven, 10 telefoontjes (die ik ook nog eens zelf moet betalen) en diverse aanmaningen (nadat ik mijn bank opdracht had gegeven de inningen te blokkeren) en rekeningen van Intrum Justitia verder en nog is het probleem niet opgelost. Het laatste telefoontje wat ik heb gehad was niet meer dan mij mee delen van hoeveel ik hen nog schuldig was en nog geen excuses heb ik gekregen voor alle stress en ergenis. Ik denk dat als ik alle kosten eens goed bij elkaar op tel die ik heb moeten maken om alles goed geregeld te krijgen, dat ik wel op een maandtermijn uit kom.
Maar dacht je dat ik er onder uit kon. Reken maar van niet.
Maar dacht je dat ik er onder uit kon. Reken maar van niet.
Re: Durion
Ik ben zelf dus ook een Call center agent.
Na het lezen van al deze berichten over durion (dat zijn er heel wat ) ben ik toch wel benieuwd naar een aantal dingen..
Heeft Radar ZELF wel eens contact opgenomen met Durion om een antwoord te krijgen op de vele (vaak hetzelfde klinkende) klachten over durion??
Binnen callcenters zitten meerdere projecten zoals Durion, Lotto en wat nog meer en voor het gros van deze bedrijven bel ik ook graag omdat de standaard genoemde problemen er niet voorkomen...
Helaas is mij duidelijk gemaakt dat ik mijn kunstje ook voor Durion moet vertonen en krijg ik steeds minder een goed beeld van. Ik zou graag de trainer op dit project willen geloven over de voordelen enz die Durion zou leveren, maar ik moet bekennen dat ik de voorgaande Callcenter medewerkers toch echt moet tegenspreken.
DE VERHALEN DIE IK VAN DE CALLCENTER MEDEWERKERS HIER LEES KLINKEN HET ZELFDE ALS DE VERKOOP PRAATJES DIE ZE HOUDEN OM HET PRODUCT TE VERKOPEN en ik ga er dan ook van uit dat ze hier slechts proberen om de markt wat meer open te houden voor eigen bel comfort..
Geachte dames en heren.. Behandel Callcenter agents bij voorbaat met het zelfde respect als u behandelt zou willen worden, maar ga er in het geval van durion wel van uit dat, hoe goed de bedoeling van de verkoper(ster) ook is (hij/zij weet vaak niet beter en werkt trouwens niet op provisie basis) de uitvoering van de verkoop en de kennis van het product sumier is.
Ook al zal ik mijzelf waarschijnlijk voor dit project moeten lenen voor het verdere behoud van mijn baan.. Ik zal mensen eerst verwijzen naar het internet en vooral ook de Radar site.
Ik hoop dat u nu u weet hoe het er in een callcenter aan toe gaat een gedegen beslissing zal maken alvorens u zomaar aan te melden voor Durion.
met vriendelijke groet,
Een 'Stille' callagent
Na het lezen van al deze berichten over durion (dat zijn er heel wat ) ben ik toch wel benieuwd naar een aantal dingen..
Heeft Radar ZELF wel eens contact opgenomen met Durion om een antwoord te krijgen op de vele (vaak hetzelfde klinkende) klachten over durion??
Binnen callcenters zitten meerdere projecten zoals Durion, Lotto en wat nog meer en voor het gros van deze bedrijven bel ik ook graag omdat de standaard genoemde problemen er niet voorkomen...
Helaas is mij duidelijk gemaakt dat ik mijn kunstje ook voor Durion moet vertonen en krijg ik steeds minder een goed beeld van. Ik zou graag de trainer op dit project willen geloven over de voordelen enz die Durion zou leveren, maar ik moet bekennen dat ik de voorgaande Callcenter medewerkers toch echt moet tegenspreken.
DE VERHALEN DIE IK VAN DE CALLCENTER MEDEWERKERS HIER LEES KLINKEN HET ZELFDE ALS DE VERKOOP PRAATJES DIE ZE HOUDEN OM HET PRODUCT TE VERKOPEN en ik ga er dan ook van uit dat ze hier slechts proberen om de markt wat meer open te houden voor eigen bel comfort..
Geachte dames en heren.. Behandel Callcenter agents bij voorbaat met het zelfde respect als u behandelt zou willen worden, maar ga er in het geval van durion wel van uit dat, hoe goed de bedoeling van de verkoper(ster) ook is (hij/zij weet vaak niet beter en werkt trouwens niet op provisie basis) de uitvoering van de verkoop en de kennis van het product sumier is.
Ook al zal ik mijzelf waarschijnlijk voor dit project moeten lenen voor het verdere behoud van mijn baan.. Ik zal mensen eerst verwijzen naar het internet en vooral ook de Radar site.
Ik hoop dat u nu u weet hoe het er in een callcenter aan toe gaat een gedegen beslissing zal maken alvorens u zomaar aan te melden voor Durion.
met vriendelijke groet,
Een 'Stille' callagent
Re: Durion
op vorige post:
ja er is ooit een uitzending van RADAR aan geweid. Daar was te horne hoe ze oude mensen de woorden ja uit de mond trokken om een contract telefonisch rond te krijgen.
eigen kort relaasje(sorRy voor typefoutjes)
Ik heb exact hetzelfde probleem en kreeg zelfs na uitleg telefonisch medegedeeld dat ik de opgelegde sanctie van Intrum Justitia niet hoefde te betalen. Men zou direkt een onderzoek starten naar Durion.
Kort gezegd. na 1 jaar (per ongeluk) bood Essent mij aan de stroom weer als vanouds bij hen te nemen. Een bloemenbon kado. Essent zou voor de opzegging zorgen. opzegd 14 6 04
Durion bleef afschrijven, dus Nogmaals aangetekend! opgezegd in aug 04
Wederom 2 maal afgeschreven. Terug laten storten door bank en vervolgens machtiging ingetrokken.
Vervolg aanmaning Intrum Justitia. 35 euro+ 10 euro boete.
Dit terwijl ik inmiddels meermaals tel. contact heb gehad met Durion, waar men telefonisch simpelweg bevestigd dat ik sinds 14 juni idd geen klant meer ben DOH!
Zaak opgenomen met Intrum. OK zegt Intrum. vergeet de aanmaning, maar bel wel voor 2 nov terug voor uitsluitsel, want dan gaat de nieuwe aanmaning de deur uit
Netjes gebeld. Zaak was in orde en men was in onderhandeling.
Ik hoefde me geen zorgen te maken.
2 dagen later aanmaning van ong 95 euro
Zeer bos telefoontje gepleegd met een medewerker van Intrum. Ik moest maar betalen en bla bla bla.
Aangezien ik toch echt geen zin meer had in die ****, heb ik maar betaald in de hoop dat ik aan het einde van het jaar verrekend zou worden door Durion.
Misschien dom denk je nu, maar ik weiger om mij prive op te vreten voor dit soort praktijken. en als ik niet had betaald dan wordt de strijd nog erger. Nu is mijn schade beperkt tot ergens in de 200 euro schat ik EN MAAR HOPEN DAT HET NU GEDAAN IS.
Wat een stelletje criminelen zeg. Ik verwijt de overheid dat ze in dit soort zaken geen actie ondernemen in het vordeel van consumenten.
ja er is ooit een uitzending van RADAR aan geweid. Daar was te horne hoe ze oude mensen de woorden ja uit de mond trokken om een contract telefonisch rond te krijgen.
eigen kort relaasje(sorRy voor typefoutjes)
Ik heb exact hetzelfde probleem en kreeg zelfs na uitleg telefonisch medegedeeld dat ik de opgelegde sanctie van Intrum Justitia niet hoefde te betalen. Men zou direkt een onderzoek starten naar Durion.
Kort gezegd. na 1 jaar (per ongeluk) bood Essent mij aan de stroom weer als vanouds bij hen te nemen. Een bloemenbon kado. Essent zou voor de opzegging zorgen. opzegd 14 6 04
Durion bleef afschrijven, dus Nogmaals aangetekend! opgezegd in aug 04
Wederom 2 maal afgeschreven. Terug laten storten door bank en vervolgens machtiging ingetrokken.
Vervolg aanmaning Intrum Justitia. 35 euro+ 10 euro boete.
Dit terwijl ik inmiddels meermaals tel. contact heb gehad met Durion, waar men telefonisch simpelweg bevestigd dat ik sinds 14 juni idd geen klant meer ben DOH!
Zaak opgenomen met Intrum. OK zegt Intrum. vergeet de aanmaning, maar bel wel voor 2 nov terug voor uitsluitsel, want dan gaat de nieuwe aanmaning de deur uit
Netjes gebeld. Zaak was in orde en men was in onderhandeling.
Ik hoefde me geen zorgen te maken.
2 dagen later aanmaning van ong 95 euro
Zeer bos telefoontje gepleegd met een medewerker van Intrum. Ik moest maar betalen en bla bla bla.
Aangezien ik toch echt geen zin meer had in die ****, heb ik maar betaald in de hoop dat ik aan het einde van het jaar verrekend zou worden door Durion.
Misschien dom denk je nu, maar ik weiger om mij prive op te vreten voor dit soort praktijken. en als ik niet had betaald dan wordt de strijd nog erger. Nu is mijn schade beperkt tot ergens in de 200 euro schat ik EN MAAR HOPEN DAT HET NU GEDAAN IS.
Wat een stelletje criminelen zeg. Ik verwijt de overheid dat ze in dit soort zaken geen actie ondernemen in het vordeel van consumenten.
Re: Durion
Hallo
Ook wij zijn gebeld door dat bedrijf en vroegen eerst om wat informatie,
maar we kregen geen info. maar meteen een contract en dat willen wel niet.Heb mijn energie bedrijf gebelt met hoe of wat en de postbank geinformeert dat ze rekening moeten houden met dat bedrijf.
Heb nu een aangetekende brief en een fax gestuurt .Ook ik hoop dat ik hier nog onder uit kan komen.
Dus mensen kijk uit met wat je zegt en stink er niet in zoals ik>
Ook wij zijn gebeld door dat bedrijf en vroegen eerst om wat informatie,
maar we kregen geen info. maar meteen een contract en dat willen wel niet.Heb mijn energie bedrijf gebelt met hoe of wat en de postbank geinformeert dat ze rekening moeten houden met dat bedrijf.
Heb nu een aangetekende brief en een fax gestuurt .Ook ik hoop dat ik hier nog onder uit kan komen.
Dus mensen kijk uit met wat je zegt en stink er niet in zoals ik>
Re: Durion
Hallo
Ik heb nog even een vraagje hoe kom ik onder dat contract uit.
Of kunnen jullie mijn info geven wat jullie gedaan hebben om van het contract af te komen.
Mvg een slachtoffer
Ik heb nog even een vraagje hoe kom ik onder dat contract uit.
Of kunnen jullie mijn info geven wat jullie gedaan hebben om van het contract af te komen.
Mvg een slachtoffer
Re: Durion
Hallo,
Ook al heb je telefonisch ja gezet heb je nog altijd het recht om er van af te zien. Hier gelden de regels van de colportage wet.
Helaas weet ik niet zeker wat deze termijn is, je zou dit even na kunnen vragen bij bureau rechtshulp.er worden termijnen gehanteeerd van 10 dagen tot 3 maanden. Maar nogmaals de 3 maanden heb ik van anderen.
Ook daarna zijn er nog meer mogelijkheden maar als je bureau rechtshulp belt (gratis) of b.v. consumentenbond, ombudsman of als je een rechtshulpverzekering hebt kunnen ze je alle informatie geven.
Succes
Henny
Ook al heb je telefonisch ja gezet heb je nog altijd het recht om er van af te zien. Hier gelden de regels van de colportage wet.
Helaas weet ik niet zeker wat deze termijn is, je zou dit even na kunnen vragen bij bureau rechtshulp.er worden termijnen gehanteeerd van 10 dagen tot 3 maanden. Maar nogmaals de 3 maanden heb ik van anderen.
Ook daarna zijn er nog meer mogelijkheden maar als je bureau rechtshulp belt (gratis) of b.v. consumentenbond, ombudsman of als je een rechtshulpverzekering hebt kunnen ze je alle informatie geven.
Succes
Henny
Re: Durion
Ben vandaag gebeld door Durion, ook met een zeer agressieve verkoopmethode. Ze snapte niet dat ik niet meteen inging op die korting van 10,49% korting ten opzichte van Essent. Daar snapte ze niets van, iedereen zou een gat in de lucht springen. Heb gewoon niet zo'n blije dag vandaag heb ik geantwoord. Wilde wel iets op schrift zien, maar dat kon niet i.v.m. dat alles dan duurder zou worden als ze iedereen vanalles toe zouden moeten sturen of zoiets.
Wil U het echt niet dan, alles zou toch geregeld worden met Essent, ook al heb ik sinds kort pas een "groene"stroom contract. Ging er vanuit dat ze wel een web-side hadden en dat ik daar dan wel eerst zou gaan kijken. Oke, dan zou ze me terugbellen!! Wel na de kerstdagen heb ik verzocht. Raar mens met waarschijnlijk een briefje voor d'r neus, want ze was steeds van haar apropo als ik, zoals gewoonlijk, haar in de rede viel.
Denk er niet aan om er op in te gaan ben nog niet eens naar de side geweest!!!
[/i]
Wil U het echt niet dan, alles zou toch geregeld worden met Essent, ook al heb ik sinds kort pas een "groene"stroom contract. Ging er vanuit dat ze wel een web-side hadden en dat ik daar dan wel eerst zou gaan kijken. Oke, dan zou ze me terugbellen!! Wel na de kerstdagen heb ik verzocht. Raar mens met waarschijnlijk een briefje voor d'r neus, want ze was steeds van haar apropo als ik, zoals gewoonlijk, haar in de rede viel.
Denk er niet aan om er op in te gaan ben nog niet eens naar de side geweest!!!
[/i]
Re: Durion
Vorig jaar ben ik telefonisch overgegaan naar Groene stroom van Durion (hoewel ik het gevoel had dat ik erin geluisd werd). Zij zouden mijn contract bij Shell opzeggen. Dit hebben ze nooit gedaan. Ik betaal nu vanaf maart 2004 aan 2 maatschappijen stroom. Nadat ik telefonisch contact heb opgenomen met Durion, heb ik in juli 2004 een brief gestuurd. Hierop heb ik nooit een reactie gehad. Hierna heb ik weer meerdere malen telefonisch contact gezocht. Er zouden mij brieven toegestuurd worden waarin ik kon aangeven dat ik alles terug gedraaid wilde hebben. Deze heb ik nooit ontvangen. Ik heb nu de laatste 2 incassobetalingen geannuleerd. Hierop kreeg ik een betaal herrinnering. Vanavond kwam het klapstuk. Ik werd telefonisch benaderd met de vraag of ik ook de gewone stroom niet wilde afnemen bij Durion. Ik heb "vriendelijk" bedankt. Zijn er meer mensen met deze ervaring
Re: Durion
Ik ben de laatste tijd gebeld door caalcentre van Durion. Omdat ik de ervaringen van anderen op deze site heb gelezen heb ik meteen gezegd dat ik mijn handtekening alleen op een schrijftelijke contract wil zetten nadat ik informatie via de post hebt ontvangen. Dat was niet meteen mogelijk was mij verteld dus konden ze niets meer voor mij betekenen, waardoor ik keurig netjes 'goeden avond'heb gezegd en ben opgehangen. Het klinkt allemaal zo mooi maar RADAR bedankt voor de advance information.
Re: Durion
Hiep hiep hoera , eindelijk na 11 maanden heb ik met behulp van de stichting geschillencommissie consumenten Durion op kunnen zeggen en krijg zoals schriftelijk beloofd het teveel betaalde aan Durion en Intra Justitia terug zelfs de 25€ van de aan de geschillencommissie betaald zijn al teruggestort op mijn rekening. natuurlijk duurt het weer eindeloos dus niet binnen de beloofde 4 weken totdat ik de teveel betaalde 50 € terug heb . hierover gebeld zeggen ze dat de afdeling alsnog bezig is dit uit te zoeken??? zoals gebruikelijk beloven ze van alles maar doen ze niets ,maar nu heb ik de medewerking van de SGC en ziet het erna uit dat het eindelijk is afgelopen met bedreigingen van intrum Justitia over stopzetting van stroom levering die allang niet meer door hun wordt geleverd de enigste manier om van Durion af te komen is www.SGC.nl Bedankt geschillencommissie mevr. Schuurkes.
Re: Durion
wij betalen sinds vorig jaar aan durion. Dit bedrag wordt maandelijk automatisch afgeschreven. We hebben al meerdere malen geprobeerd om op te zeggen, en eigenlijk zou dit ook gebeuren per november. Toch wordt er weer een bedrag door durion van onze rekening afgeschreven. Hoe kan ik deze automatische betalingen stoppen???
Re: Durion
Misselijkmakende Durion,
Het is onwaarschijnlijk dat een bedrijf als Durion bestaandsrecht heeft.
Gelukkig zal het bedrijf -als men op deze manier potentiele klanten blijft benaderen- niet lang het levenslicht blijven zien.
Elk positief bericht over Durion op deze pagina komt van iemand die belang heeft met Durion of van iemand die bij Durion werkt, ook de ogenschijnlijk 'neutrale mensen' die hier een positief bericht over Durion achterlaten.
Het is ronduit crimineel hoe Durion te werk gaat: onbeschoft, dwingend en leugenachtig. Durion komt niet haar afspraak na en van hen afkomen is bijzonder moeilijk.
Hierbij dus een oproep voor het duivelse bedrijf Durion: KAP DIRECT HET GESPREK MET DE TELEFONISTEN AF EN BOYCOT ALLES WAT MET DIT BEDRIJF TE MAKEN HEEFT. Dit is helaas de enige manier om een kankergezwel als Durisol te laten afsterven.
Vriedelijke groet,
Johan Burgers
[/b]
Het is onwaarschijnlijk dat een bedrijf als Durion bestaandsrecht heeft.
Gelukkig zal het bedrijf -als men op deze manier potentiele klanten blijft benaderen- niet lang het levenslicht blijven zien.
Elk positief bericht over Durion op deze pagina komt van iemand die belang heeft met Durion of van iemand die bij Durion werkt, ook de ogenschijnlijk 'neutrale mensen' die hier een positief bericht over Durion achterlaten.
Het is ronduit crimineel hoe Durion te werk gaat: onbeschoft, dwingend en leugenachtig. Durion komt niet haar afspraak na en van hen afkomen is bijzonder moeilijk.
Hierbij dus een oproep voor het duivelse bedrijf Durion: KAP DIRECT HET GESPREK MET DE TELEFONISTEN AF EN BOYCOT ALLES WAT MET DIT BEDRIJF TE MAKEN HEEFT. Dit is helaas de enige manier om een kankergezwel als Durisol te laten afsterven.
Vriedelijke groet,
Johan Burgers
[/b]
Re: Durion
niks aan toe te voegen.......
alleen.......
Wij hadden ook zo een DUURion contract. We hebben eerst gemaild binnen 7 dagen dat we ervanaf wilde, ook nog binnen 7 dagen twee aangetekende brieven naar twee verschillende adressen gestuurd. één in Alphen aan de rijn en 1 in Leusden. tevens hebben we ook binnen 7 dagen telefonisch afgezegd. Tot op heden...ruim 1 1/2 maand verder nog steeds niks meer van ze gehoord. Wel een mail gehad waarin bevestigd is dat we geen klant meer waren en dat alles in de oude situatie zou worden terug gedraaid. Ook hebben ze nog niks afgeschreven, dus het lijkt erop dat ze hun lesje wel hebben geleerd..
Helemaal gerust ben ik nog niet omdat ik ook zat verhalen heb gelezen dat ze na drie maanden opeens gaan afboeken....Maar goed...tot op heden gaat het aardig......
alleen.......
Wij hadden ook zo een DUURion contract. We hebben eerst gemaild binnen 7 dagen dat we ervanaf wilde, ook nog binnen 7 dagen twee aangetekende brieven naar twee verschillende adressen gestuurd. één in Alphen aan de rijn en 1 in Leusden. tevens hebben we ook binnen 7 dagen telefonisch afgezegd. Tot op heden...ruim 1 1/2 maand verder nog steeds niks meer van ze gehoord. Wel een mail gehad waarin bevestigd is dat we geen klant meer waren en dat alles in de oude situatie zou worden terug gedraaid. Ook hebben ze nog niks afgeschreven, dus het lijkt erop dat ze hun lesje wel hebben geleerd..
Helemaal gerust ben ik nog niet omdat ik ook zat verhalen heb gelezen dat ze na drie maanden opeens gaan afboeken....Maar goed...tot op heden gaat het aardig......
Re: Durion
Beste allemaal.
Ik werd deze week gebeld door een alleraardigs mevrouw. Meestal zeg ik geen interesse te hebben in dit soort telefoontjes, maar om eens te kijken hoe lang ik haar "aan het lijntje" kon houden heb ik zo'n 21 minuten met deze jonge mevrouw. gepraat. De vragen werden direct door mij omgedraaid en zo had ik een goedslachse 24 jarige blonde vrouw die "niet gebrild" was ( alsof dat wat uitmaakt) aan de telefoon waaruit ik meer info kreeg van haar privéleven dan dat ze eigenlijk wilde. Mijn vrouw vertelde nog dat ik dit niet kon maken, maar ach .... lol moet kunnen toch?
Effin, uiteindelijk kreeg ze me eindelijk zo ver dat ik naar haar luisterde, maar zoals als hiervoor door een ieder werd geschreven vond ik de agressieve manier van aanbieden (niet van de vrouw) niet echt hoopvol en overtuigend opdringerig. Ik heb dan ook bedankt, maar liet wel een optie vrij als ik info kon krijgen voordat wij eventueel zouden beslissen. Jaja, er is een site vertelde ze, maar die heb ik zonet ff bekeken en daar is voor mij totaal geen touw aan vast te knopen. Ik had ook aan haar verteld dat ik alleen met haar wilde praten als er door hun nog kontakt opgenomen zou worden om zo bij een eventuele overeenkomst haar "de provisie te schenken, want zij deed het zo leuk.
Dus nu ik even op internet zocht naar Durion kwam ik, onder andere door RADAR, er achter dat mijn gevoelens bewaarheid worden. Dit wordt weer helemaal nx. Loze beloftes?
Lang leven internet en de info die je daar vandaan kunt halen.
En .... uiteraard RADAR.
Nu hopen dat we die elende van het toch zogenaamd aangemeld zijn bij Durion niet krijgen.
Wordt vervolgt?????
Ik werd deze week gebeld door een alleraardigs mevrouw. Meestal zeg ik geen interesse te hebben in dit soort telefoontjes, maar om eens te kijken hoe lang ik haar "aan het lijntje" kon houden heb ik zo'n 21 minuten met deze jonge mevrouw. gepraat. De vragen werden direct door mij omgedraaid en zo had ik een goedslachse 24 jarige blonde vrouw die "niet gebrild" was ( alsof dat wat uitmaakt) aan de telefoon waaruit ik meer info kreeg van haar privéleven dan dat ze eigenlijk wilde. Mijn vrouw vertelde nog dat ik dit niet kon maken, maar ach .... lol moet kunnen toch?
Effin, uiteindelijk kreeg ze me eindelijk zo ver dat ik naar haar luisterde, maar zoals als hiervoor door een ieder werd geschreven vond ik de agressieve manier van aanbieden (niet van de vrouw) niet echt hoopvol en overtuigend opdringerig. Ik heb dan ook bedankt, maar liet wel een optie vrij als ik info kon krijgen voordat wij eventueel zouden beslissen. Jaja, er is een site vertelde ze, maar die heb ik zonet ff bekeken en daar is voor mij totaal geen touw aan vast te knopen. Ik had ook aan haar verteld dat ik alleen met haar wilde praten als er door hun nog kontakt opgenomen zou worden om zo bij een eventuele overeenkomst haar "de provisie te schenken, want zij deed het zo leuk.
Dus nu ik even op internet zocht naar Durion kwam ik, onder andere door RADAR, er achter dat mijn gevoelens bewaarheid worden. Dit wordt weer helemaal nx. Loze beloftes?
Lang leven internet en de info die je daar vandaan kunt halen.
En .... uiteraard RADAR.
Nu hopen dat we die elende van het toch zogenaamd aangemeld zijn bij Durion niet krijgen.
Wordt vervolgt?????
Re: Durion
Ik ben een half jaar geleden benaderd door durion en heb er vrijwel geen problemen mee. Ik heb ook geen dubbele rekeningen en alles is veel voordeliger geworden niet zo voordelig als werd verteld... Maar er viel toch genoeg te besparen!
Re: Durion
ik schrik een beetje, van alle kritiek over durion..ook ik werk op een callcenter en bel daarvoor voor durion..ik vind dat ik niemand een contract door de strot duwt, en bovendien de voicelog is duidelijk er wordt rustig gepraat alles wordt uitgelegd de prospect wordt ten alle tijde gevraagd of hij of zij akkoord gaat met opname en of men een bankrekening mag dit ivm autom.incasso, willen ze dat niet geven dan gaat de overeenkomst niet door.!!!
Ik vraag me dan echt af wat er aan de
hand is met demensen..luisteren jullie dan niet door de telefoon als jeeen vriendelijke dame of heer aan de tlefoon krijgt..ik ben altijd vriendelijk en beleefd, ik zou het niet in mijn hoofd halen om de prospects uit te schelden..waar is dan het respect voor deze mensen
hopende dat wij ook dat respect krijgen van de prospects..ondanks dat de samenleving verandert is moeten we het allemaal met elkaar doen want voor je het weet is het weer voorbij..er zijn wel; meer onderwerpen waar men zich druk over moet maken..maar bij de callcenters geef niet gelijk af op de medewerkers (sters) die doen ook hun best
ik vind het jammer dat het bij het gros van nederland zo gaat deze methodes, maar we proberen allemaal ons best te doen met trainingen en briefings over de onderwerpen waar we potentiele klanten voor moeten werven..dus hopelijk komen er voor callcenters ook betere tijden aan en wordt de aanpak misschien anders maar mensen wees beleefd aan detelefoon en reageer niet gelijk van oh nee hoor dankj je wel ik hoef niet...terwijl men nog geeneens weet waar we voor bellen..... :
...oja provisie is al lang niet meer in trek..Ik heb vroeger met provisie gebeld enz..maar dan maakt het echt niet uit wat je iemand in de strot duwt, want dan is de bonus belangrijker dan het uurloon neenu is het anders petje af voor de callcenters jongens en meiden.. .
Ik vraag me dan echt af wat er aan de
hand is met demensen..luisteren jullie dan niet door de telefoon als jeeen vriendelijke dame of heer aan de tlefoon krijgt..ik ben altijd vriendelijk en beleefd, ik zou het niet in mijn hoofd halen om de prospects uit te schelden..waar is dan het respect voor deze mensen
hopende dat wij ook dat respect krijgen van de prospects..ondanks dat de samenleving verandert is moeten we het allemaal met elkaar doen want voor je het weet is het weer voorbij..er zijn wel; meer onderwerpen waar men zich druk over moet maken..maar bij de callcenters geef niet gelijk af op de medewerkers (sters) die doen ook hun best
ik vind het jammer dat het bij het gros van nederland zo gaat deze methodes, maar we proberen allemaal ons best te doen met trainingen en briefings over de onderwerpen waar we potentiele klanten voor moeten werven..dus hopelijk komen er voor callcenters ook betere tijden aan en wordt de aanpak misschien anders maar mensen wees beleefd aan detelefoon en reageer niet gelijk van oh nee hoor dankj je wel ik hoef niet...terwijl men nog geeneens weet waar we voor bellen..... :
...oja provisie is al lang niet meer in trek..Ik heb vroeger met provisie gebeld enz..maar dan maakt het echt niet uit wat je iemand in de strot duwt, want dan is de bonus belangrijker dan het uurloon neenu is het anders petje af voor de callcenters jongens en meiden.. .
Re: Durion
Caroline5; wij hebben hetzelfde probleem. begin 2004 overgestapt naar Durion (de manier waarop telefonisch het contract werd afgesloten was wel OK), vervolgens netjes de maandtermijn naar Durion betaald a 26,- per maand. Nu blijkt dat Eneco (onze vorige leverancier) ook het volledige bedrag in rekening blijft brengen. We betaalden dus gewoon dubbel. Eneco zegt dat we daarvoor naar Durion moeten, zij moeten met een bewijs over de brug komen dat we naar hen zijn overgestapt. Durion zelf zegt echter dat ze dat hebben gedaan en legt de bal nu weer bij Eneco. Eneco reageert niet meer. Ondertussen betaal ik nog steeds 2 x per maand mijn energie.... Terwijl ik 10% goedkoper uit zou zijn.
Re: Durion
Ook ik kan bijna een boekwerk schrijven over mijn problemen met Durion. Ben nov. 2003 overgestapt na een overigens keurig gesprek. Maar betaalde ook maanden dubbel. Ben gaan bellen met mijn oude leverancier en met Durion (10 c pm). Volgens vorige leverancier had ik niet overgesloten mogen worden en Durion wist het niet en zou er achter aangaan. Na drie maanden en veel telefoontjes is de betaling stopgezet tot er meer bekend was. Vervolgens krijg ik bericht van mijn oude leverancier dat ik alsnog klant ben geworden van Durion en beweerd Durion dat ik nog geen klant kan worden. Heb maanden niets meer gehoord en in augustus benaderd door Essent. Heb me laten oversluiten om dan maar weer duidelijkheid en een leverancier te hebben, maar nu, in januari zijn zij er nog niet uit waar ze een contract op moeten zeggen en nemen niet echt de moeite om iets te versnellen.
Lang leve de vrij energiemarkt.
Lang leve de vrij energiemarkt.