Pagina 15 van 21

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 23 feb 2014 11:29
door trail46
Ik heb geen idee wat er nu precies achter deze manier van zakendoen schuil gaat, maar ik weet wel dat je als ondernemer het heel moeilijk gaat krijgen als toekomstige klanten gaan googelen en dit tegenkomen.Jammer hoor.
https://www.google.nl/search?q=Klachten ... &gws_rd=cr

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 28 feb 2014 11:18
door Alette
Ze kunnen schijnbaar nog wel twitteren... https://twitter.com/Laderwebshop

Hier inmiddels via bol.com een bestelling geplaatst bij een ander bedrijf. En ja, die is al lang en breed binnen.

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 28 feb 2014 12:36
door trail46
Alette schreef:Ze kunnen schijnbaar nog wel twitteren... https://twitter.com/Laderwebshop

Hier inmiddels via bol.com een bestelling geplaatst bij een ander bedrijf. En ja, die is al lang en breed binnen.
En de klachtenlijst blijft maar oplopen. 31 klachten in nog geen 10 dagen is echt heel veel!!


Dus twitteren is leuk maar wellicht kan hij zijn tijd beter gebruiken door de klachten op te lossen en een manier te vinden om zoveel klachten te voorkomen.

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 28 feb 2014 18:50
door olaf79
Inmiddels moet je wel zo'n beetje van een andere planeet komen wil je nog zaken met deze ballentent doen.
Neemt niet weg dat Laderwebshop zich gewoon aan zijn verplichtingen moet houden.

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 04 mar 2014 09:59
door maaike117
Helaas ben ook ik slachtoffer van oplichterij van Laderwebshop. Vriendelijke meneer aan de telefoon gehad die zei dat er slechts een foutmelding was geweest waardoor mijn batterij voor mijn Blackberry niet was verzonden, maar ik kon hem zeker morgen of overmorgen verwachten. Nou, niet dus, en het internet barst van de klachten. Ik check normaal áltijd eerst de site voordat ik er iets bestel, maar nu met haast vanwege vertrek naar het buitenland heb ik het gauw besteld. Nooit meer doen dus.

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 04 mar 2014 19:35
door bokkel
zohee, je bent een van de weinigen die iemand aan de telefoon heeft kunnen spreken :shock: Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 04 mar 2014 19:39
door trail46
Edit - dubbelpost.

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 07 mar 2014 14:46
door Alette
Hier is de aangifte inmiddels de deur uit. Jammer dit...

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 07 mar 2014 15:18
door trail46
Alette schreef:Hier is de aangifte inmiddels de deur uit. Jammer dit...
Jammer, maar deze ondernemer wil niet anders. Nu doet hij er helemaal niets meer aan en lopen de klachten behoorlijk op ( zie mijn eerdere reactie).Zelfs Klacht.nl is het kennelijk zat en plaatst elke nieuwe klacht direct op Twitter.

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 07 mar 2014 16:04
door Henri1973
Helaas heb ik dezelfde ervaringen met de laderwebshop, 19 februari een accu besteld zou 2 tot 5 werkdagen duren maar helaas tot op de dag vandaag nog niks mogen ontvangen.
Wat op zich altijd kan gebeuren een vertraging maar als je dan ook niet op meerdere email's reageert en de telefoon ook niet opneemt is een slechte zaak.
Misschien dat ik via deze weg contact kan krijgen met de laderwebshop wie weet?
Ik hoop het maar veel hoop heb ik niet als ik al deze verhalen lees.

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 07 mar 2014 21:40
door Paul vh
Hallo laderwebshop

Ik heb een week geleden een batterij voor de samsung galaxy s4 besteld (en betaald)
Deze is volgens jullie op voorraad maar nog steeds niks ontvangen
Via mail al meerdere mails gestuurd op geen een antwoord gekregen
Vandaag geprobeerd te bellen maar deze word niet opgenomen
Mijn vraag is als jullie de batterij niet kunnen leveren geef me dan mijn geld terug

Ik hoop dat jullie hier wel op reageren

P. van Huijstee

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 11 mar 2014 14:20
door Miranda24
Ik heb op 28-02 een betterij voor mijn samsung s3 mini besteld en tot heden nog niks ontvangen!!
Heb meerdere mails gestuurd en hier geen reactie op gekregen, telefoon wordt niet opgenomen.
Via facebook een bericht gestuurd en hier kreeg ik o vervelend wat ik het bestelnummer gaan we het uitzoeken, maar hier verders ook niks meer van gehoord, kwalijke zaak vind ik het en te walgelijk dat je mensen zo kan en wilt oplichten.
Heb ondertussen ergens anders een batterij gekocht met wel service, kunnen jullie wat van leren.
Heb ondertussen een bericht gestuurd dat ze met het overgemaakte bedrag terug mogen storten, maar ook dit zal wel niet gebeuren.

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 11 mar 2014 19:55
door diffusor
volgens mij heeft de nepshopeigenaar het inmiddels wel afgeleerd om hier-en-daar te reageren....

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 11 mar 2014 20:21
door trail46
diffusor schreef:volgens mij heeft de nepshopeigenaar het inmiddels wel afgeleerd om hier-en-daar te reageren....
Jammer dat Laderwebshop.nl kennelijk ook het oplossen heeft afgeleerd gezien de 46 nieuwe onopgeloste klachten in nog geen 3 weken. Ik begrijp echt niet dat kopers daar nog iets kopen en vooruit betalen, het niet leveren is overal terug te vinden.Vooraf even beter kijken waar je koopt voorkomt dit soort gedoe.

Edit= van 46 naar 51 nieuwe klachten in 2 dagen voorspeld weinig goeds.

Edit= van 51 naar 61 nieuwe klachten in een paar dagen. Heeft de Laderwebshop.nl het oplossen van klachten opgegeven?

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 12 mar 2014 10:05
door Alette
Nou, hoop dat oom agent eens bij hem langs gaat.... Dit gaat toch helemaal nergens meer over. Ben blij dat ik geen grote bestelling heb gedaan.

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 17 mar 2014 20:08
door Desh
Hallo,

Ondertussen bestel ik bijna alles op internet en is het tot nu toe altijd goed gegaan.
Zelfs mijn vrouw die altijd sceptisch was om op internet te bestellen was ook zeer positief over de internet shops. Helaas zijn we van de koude kermis thuis gekomen.
Wij zijn dus ook opgelicht door die oplichter van de laderwebshop.
Op emails word niet gereageerd en de telefoon word niet opgenomen.
Vanmorgen naar de bank geweest om de betaling ongedaan te maken.
Gelukkig is dit goed gegaan en stond ons geld vanmiddag alweer op onze rekening.
Al met al geen fijne ervaring en jammer dat dit ongestraft kan in Nederland.
Sluit me aan bij mijn voorganger, oom agent is drukker met bekeuringen uitschrijven.

Mvgr.desh

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 17 mar 2014 20:19
door encore
Desh schreef:H... ook opgelicht door die oplichter ...
Vanmorgen naar de bank geweest om de betaling ongedaan te maken ... en stond ons geld vanmiddag alweer op onze rekening....Mvgr.desh
En hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Je hebt niet betaald met iDEAL maar met een incasso? Of heb je met een creditcard/paypal betaald?

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 17 mar 2014 21:50
door Desh
encore schreef:
Desh schreef:H... ook opgelicht door die oplichter ...
Vanmorgen naar de bank geweest om de betaling ongedaan te maken ... en stond ons geld vanmiddag alweer op onze rekening....Mvgr.desh
En hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Je hebt niet betaald met iDEAL maar met een incasso? Of heb je met een creditcard/paypal betaald?
We hebben betaald via iDeal, adviezen hier opgevolgd, bank vertelt dat we geld naar de verkeerde rekening geboekt hadden. Wat vreemd was is dat ze vroegen of dit naar de ING bank geboekt was.
Verder geen probleem.

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 17 mar 2014 22:18
door encore
Desh schreef:...We hebben betaald via iDeal, adviezen hier opgevolgd, bank vertelt dat we geld naar de verkeerde rekening geboekt hadden. Wat vreemd was is dat ze vroegen of dit naar de ING bank geboekt was.
Verder geen probleem.
Eerlijk gezegd geloof ik erg weinig van je uitleg. Middels iDeal kun je geen tegenrekening uitkiezen, dat staat al gelinkt aan het iDeal-systeem. En tot nu toe ken ik geen bank die het dan terugboekt, van storneren kan sowieso geen sprake zijn.

Re: Laderwebshop leveringen

Geplaatst: 17 mar 2014 22:52
door Desh
encore schreef:
Desh schreef:...We hebben betaald via iDeal, adviezen hier opgevolgd, bank vertelt dat we geld naar de verkeerde rekening geboekt hadden. Wat vreemd was is dat ze vroegen of dit naar de ING bank geboekt was.
Verder geen probleem.
Eerlijk gezegd geloof ik erg weinig van je uitleg. Middels iDeal kun je geen tegenrekening uitkiezen, dat staat al gelinkt aan het iDeal-systeem. En tot nu toe ken ik geen bank die het dan terugboekt, van storneren kan sowieso geen sprake zijn.
Beste encore,

Dan geloof je het niet, feit blijft dat mijn bank het geld heeft teruggestort.
Hoe ze het intern regelen zal mij worst zijn.( blijkbaar zijn er ook nog goeie banken )

Vraag mij trouwens af waar jij je druk om maakt
Volgens mij moet jij je pijlen op de laderwebshop richten.