Vooruit dan, vanavond moorkoppen. Alhoewel ik vrees dat die dingen binnenkort chocoladekoppen genoemd moeten worden, maar ok, tot die tijd...rozemarijntje schreef:
Hey wa hebbie nig wat lekkers vanavond
Neem gerust, er is genoeg voor iedereen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Vooruit dan, vanavond moorkoppen. Alhoewel ik vrees dat die dingen binnenkort chocoladekoppen genoemd moeten worden, maar ok, tot die tijd...rozemarijntje schreef:
Hey wa hebbie nig wat lekkers vanavond
WA is iedereen hier een het vetmesten:-)Chocomelk schreef:Alweer gebak...pfff...maar ik sla het toch niet af. haha,lekker WA
Laat maar zitten.
Nee hij bied het ons aan, we zijn voor ons zelf verantwoordelijk.ciske schreef:WA is iedereen hier een het vetmesten:-)Chocomelk schreef:Alweer gebak...pfff...maar ik sla het toch niet af. haha,lekker WA
Jep, maar dat is natuurlijk wel een virtueel tv-programma. Zoiets als second-life of zo. Ken dat spel eigenlijk niet, wel van gehoord.tenormin schreef:Ik weet bijna zeker dat WA wil dat we ons allemaal opgeven voor zo'n TV programma voor dikke mensen: hij wil natuurlijk wel weten hoe we eruit zien na al dat gebak .ciske schreef:WA is iedereen hier een het vetmesten:-)Chocomelk schreef:Alweer gebak...pfff...maar ik sla het toch niet af. haha,lekker WA
plumber schreef:Krijg weer nix van dit jaar.Zak van Sinterklaas is helemaal leeg.
Wat had jij dan uit die zak willen hebben?plumber schreef:Krijg weer nix van dit jaar.Zak van Sinterklaas is helemaal leeg.