begin november ontving ik mijn welkomstbrief met inloggegevens.
Betreft abonnementsgegevens speedlinq,
Den Haag, 9 November
indicatieve opleverdatum : 18-11-2006
ADSL All-in 6016 (6016/1024 Kbit/s) bellen : 20,- euro
helaas op een verkeerd telefoonnummer, geprobeerd het nummer te wijzigen met behulp van de helpdesk, resultaat:
nieuwe welkomstbrief met inloggegevens
Betreft abonnementsgegevens speedlinq,
Den Haag, 19 december
indicatieve opleverdatum : 09-01-2007
ADSL All-in 4096 (4096/1024 Kbit/s) speed special : 19,95 /mnd
ADSL toeslag dedicated line : 9,50 /mnd
ADSL aansluitkosten dedicated line : 49,00 /mnd
dat wil dus zeggen dat ik ongevraagd een dedicated line in mijn maag gesplits heb gekregen, waarvoor ik aansluitkosten en extra abonnementskosten voor moet betalen, daarnaast hebben ze ook nog eens ongevraagd een ander abonnement geactiveerd 4Mb ipv de bestelde 6mb, en daar nog bovenop hebben ze ook telefonie ongevraagd geactiveerd kosten nogmaals 4,95 extra per maand.
Ik heb hierover natuurlijk onmiddelijk contact opgenomen met de klantenservice en het uitgelegd, tot op heden is er alleen nog niets aan verandert, en wanneer ik bel zegt men niets anders te kunnen vertellen als dat het in behandeling is.
