LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problemen met Speedlinq

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
iasimov
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 mar 2007 13:49

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door iasimov »

Hoi nicodebruin,

In jouw geval zou ik dan kiezen voor een andere betamax-clone, te weten VoipCheap, hier krijg je 90 Free days ipv 120: http://www.voipcheap.com/en/index.html

Netherlands (Mobile) SuperDeal! €0.100

Zelf bel ik zelden naar mobiel, de Targa kostte mij overigens €69,- uitverkoopprijs bij de Lidl en mogelijk hebben ze hem nog her en der in het magazijn liggen, gewoon even vragen.. :D
Veel extra info op https://www.voipbuster.com/forum/index.php en http://gathering.tweakers.net/forum/lis ... /1188696//

Groet,
-Ton de Bruin :wink:

nicodebruin
Berichten: 49
Lid geworden op: 14 dec 2006 17:36

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door nicodebruin »

Die is inderdaad stuk goedkoper, bedankt voor de link :)
11,9 cent incl btw dus goedkoper dan via vaste lijn..
Wat bedoel je met 90 free days? dat je na die dagen moet opwaarderen van je tegoed? met 5 euro?

iasimov
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 mar 2007 13:49

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door iasimov »

Wanneer je geld stort (bij Voipbuster minimaal €10,-), creëer je een beltegoed. Vanuit dat beltegoed betaal je diensten, die niet gratis zijn zoals 0900-nummers en mobiele telefoonnummers.
Ook koop je er 'Free days' mee - bij VoipBuster 120 en bij VoipCheap 90 dagen. Gedurende die vrije dagen zijn gesprekken naar vaste telefoonnummers in Nederland en in een aantal landen in de wereld (waaronder USA, Canada en Nieuw-Zeeland) gratis (binnen 300 belminuten/7 dagen).
Wanneer je vrije dagen voorbij zijn, ben je je tegoed niet kwijt en hoef je wellicht niet direct bij te storten, maar die vaste telefoonnummers zijn dan niet meer gratis. Raadpleeg voor de tarieven de tariefslijsten.

Suc6 8)

nicodebruin
Berichten: 49
Lid geworden op: 14 dec 2006 17:36

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door nicodebruin »

Kijk nu is het helemaal duidelijk :D na die 90 dagen kost het ook maar 1,2 cent per minuut ziet er naar uit dat die voipcheap wel wat is :) Bedankt voor de informatie.... nu nog even wachten op mijn SL abonnement :P


Groet Nico

jorgen
Berichten: 9
Lid geworden op: 12 mar 2007 20:46

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door jorgen »

ook ik ben al sinds eind januari bezig met speedlinq. alles ging fout: modem te laat, geld afgeboekt zonder dat ik een werkend geheel heb.

Ik heb al 8x gebeld naar de helpdesk. Niet meer van mijn mobiele telefoon maar via werk. Elke keer: u moet resetten. Ja dat heb ik al tig keer gedaan. Ik wil een werkend iets als ik een abonnement aan ga dus stuur maar monteur of zo.

Dat doen ze niet. Met andere woorden na zo'n 80 euro helpdesk kosten, 2 maanden verder wertk internet wel maar bellen VOIP niet.
En speedlinq heeft steeds smoes: oh storing, we doen een chiptest (dus not na 1 1/2 week nog niets). Terugbellen doen ze niet.

Ik heb spijt van mijn abonnement en ga de incasso blokkeren na een aangetekende brief te versturen.

chvlaan
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 apr 2006 17:06

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door chvlaan »

hopelijk heb je je abb via een winkel afgesloten dan moet je je klacht indienen via de winkel , in mijn geval t for telecom, zij hebben een officieel klachtenformulier en dan wonderbaarlijk komt de boel in actie. Ik stond erop dat ik terug gebeld werd door speedlinq en dat is gebeurd, ik ben gebeld door iemand van speedlinq, die er verstand van had. Ik geloofde het zelf eerst ook niet. De persoon heeft mij op het internet gekregen (telefoon heb ik niet via hun). Daarna nog een klachtenbrief en werd mijn abb 1 maand opgeschoven. Telefoonkosten ook ca 80 euro, heb ikzelf moeten betalen. Helaas sta je in je eentje niet sterk. en kost ze het alleen maar telefoonkosten en daar leven ze bij speedlinq van, dat stond ook letterlijk in de brief die ik terug kreeg, door het goedkope abb moest men zijn geld verdienen met de helpdesk. Een grof schandaal.
Binnenkort is mijn jaar voorbij en wil ik opzeggen ook dat moet telefonisch, schriftelijk mag niet.
Weet iemand nog een soort gelijke verbinding voor internet, hoeft geen hoge snelheid te hebben. Maar met een normaal werkende helpdesk en voor een redelijke prijs in noord holland ????????

iasimov
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 mar 2007 13:49

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door iasimov »

Net de overstap gemaakt, alles wat moet werken lijkt te werken. Doordat ik op hetzelfde netwerk ben gebleven (BabyXL) hoefde ik zelfs mijn modem niet te vervangen/aan te passen en had ik na een uurtje of twee? verbinding. Is 's nachts gebeurd terwijl ik naar bed ging.. Op naar de eerste administratieve hobbels: het binnenkrijgen van de nota aansluitkosten en abonnementsgeld eerste termijn en het opstueren van Voucher + Nota's..
Tot nog toe positief... 8)

Izak Schenk
Berichten: 3
Lid geworden op: 31 mar 2007 22:28

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door Izak Schenk »

Begin januari heb ik Speedlinq aangevraagd, omdat het zo goedkoop bleek te zijn en snel. Al snel kreeg ik het pakket bezord, maar is bij de buren afgeleverd. Hierna heb ik geprobeerd alles volgens de cd te installeren, maar dat is niet gelukt. Nadat het niet lukte heb ik meerdere malen met mijn mobiel naar de helpdesk gebeld en dat heeft mij 80 euro gekost en ook toen was het probleem nog niet opgelost, mij werd namelijk verteld dat de fout in mijn computer lag, wat niet zo was. Hierna opnieuw gebeld naar de klantenservice, waarna mij verteld werd dat zij mij binnen 24 uur terug zouden bellen, eindelijke na 5 dagen ben ik terug gebeld met de melding dat zij voor mij niets konden doen, nog steeds geen telefoon en geen internet. Weer gebeld naar de klantenservice en gevraagd om een monteur (dat belletje koste mij weer 25 euro) maar ook zij konden ze mij niet sturen. Nu, na 2 maanden later en het GOED zat ben heb ik mijn betaling stop gezet. Verder heb ik ook NOOIT mijn handtekening onder iets gezet. Hopend dat ik nu gewoon kan stoppen met speedlinq en verder geen juridische stappen hoef te ondernemen :cry: :evil:

John57
Berichten: 8
Lid geworden op: 19 jan 2007 21:01

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door John57 »

Ik kan sinds een paar dagen geen mail meer ontvangen wel versturen maar dan verdwijnt deze.
Is dit de nieuwste truc van Speedlinq om je toch te laten bellen ?

nicodebruin
Berichten: 49
Lid geworden op: 14 dec 2006 17:36

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door nicodebruin »

Tot nu toe gaat nog alles goed 20 maart speedlinq aangevraagd en aangegeven 20 april aangesloten te willen worden dacht geef ze een maand de tijd :wink:
Eind vorige week een welkomstbrief gehad en vandaag modem binnen gekregen alles gaat tot nu toe zonder problemen, opleverdatum is 19 april....
Ik zit nu nog via Demon 1536/768 op BBned straks zit ik op KPN netwerk... met Comfort abonnement 8064/1024..

Nog 2 weekjes en dan werkt alles dus... hopelijk

neno72
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 apr 2007 03:53

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door neno72 »

nog 6m en nooit meer "speedlinq"-slowlinq

betaal voor 20MB en heb 20kB/s...niet genoeg argumenten?..lees maar alles boven
oplichters
criminelen
nooit doen
nooit overwegen
vergeet maar speedlinq
mvg
Neno Den Haag

vloeibaar
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jan 2007 20:21

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door vloeibaar »

begin november ontving ik mijn welkomstbrief met inloggegevens.

Betreft abonnementsgegevens speedlinq,
Den Haag, 9 November
indicatieve opleverdatum : 18-11-2006
ADSL All-in 6016 (6016/1024 Kbit/s) bellen : 20,- euro

helaas op een verkeerd telefoonnummer, geprobeerd het nummer te wijzigen met behulp van de helpdesk, resultaat:

nieuwe welkomstbrief met inloggegevens

Betreft abonnementsgegevens speedlinq,
Den Haag, 19 december
indicatieve opleverdatum : 09-01-2007
ADSL All-in 4096 (4096/1024 Kbit/s) speed special : 19,95 /mnd
ADSL toeslag dedicated line : 9,50 /mnd
ADSL aansluitkosten dedicated line : 49,00 /mnd

dat wil dus zeggen dat ik ongevraagd een dedicated line in mijn maag gesplits heb gekregen, waarvoor ik aansluitkosten en extra abonnementskosten voor moet betalen, daarnaast hebben ze ook nog eens ongevraagd een ander abonnement geactiveerd 4Mb ipv de bestelde 6mb, en daar nog bovenop hebben ze ook telefonie ongevraagd geactiveerd kosten nogmaals 4,95 extra per maand.

Ik heb hierover natuurlijk onmiddelijk contact opgenomen met de klantenservice en het uitgelegd, tot op heden is er alleen nog niets aan verandert, en wanneer ik bel zegt men niets anders te kunnen vertellen als dat het in behandeling is.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

stifler
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 apr 2007 16:02

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door stifler »

Ik heb gister Internet (20mb) + bellen bij speedlinq aangevraagd en nu lees ik pas dit forum en dat stemt mij niet vrolijk!

Al deze problemen! Kunnen die niet te maken hebben met welk netwerk men gebruikt? KPN, BabyXL of BBNed? Ikzelf heb speedlinq aangevraagd op het KPN netwerk.

Ik zou graag willen weten welke netwerken jullie gebruiken!

Ik heb gelukkig nog 7 dagen bedenk tijd en ik die zal ik ook zeker goed gaan gebruiken!

lammertc
Berichten: 133
Lid geworden op: 08 jun 2005 06:02

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door lammertc »

Ik heb Speedlinq via het netwerk van KPN
Als het een keer draait draait t als n zonnetje

iasimov
Berichten: 24
Lid geworden op: 23 mar 2007 13:49

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door iasimov »

Ik heb SpeedLinq via BabyXL/Tiscali, het meest stabiele netwerk (tot dusver). En van mij dus géén klachten.. :wink:
Tot dusver correcte afhandeling van het kortingsvoucher (ontvangstbevestiging) en aanduiding van de termijn van de restitutie van de aanbiedingskortingen (gratis modem, gratis aansluitkosten en €10,- korting op de abonnementskosten over 12 maanden, goed voor €278,- ). :D

kuiffie
Berichten: 102
Lid geworden op: 28 jan 2007 17:32

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door kuiffie »

De mensen van "Speed"linq zijn volgens mij de afgekeurde sukkels van UPC.
Nooit aan beginnen!!!!!!

chvlaan
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 apr 2006 17:06

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door chvlaan »

Ga nooit met speedlinq in zee, het zijn sufferds, ze beloven je wat maar doen nr 2 en dan ben je verplicht weer te bellen voor 70 cent per minuut. Ze doen dat gewoon expres. Ga in zee met een maatschappij , die normaal per post bereikbaar is of een nummer met een acceptabel tarief voor een helpdesk. Heb je geen problemen met speedlinq dan kan het misschien werken, maar ze doen het zo dat er iets niet werkt en je verplicht bent te bellen.

neno72
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 apr 2007 03:53

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door neno72 »

iasimov,
heeft u ooit wat gedownload en wat was uw snelheid ?
Laatst gewijzigd door neno72 op 18 apr 2007 02:57, 1 keer totaal gewijzigd.

neno72
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 apr 2007 03:53

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door neno72 »

lammertc..
heheheheeee...
werk je voor slowlinq ?
vertel maar jouw verhaaltjes ergens anders..
ik ben ook aangelokt bij kpn-slow-speedlinq..ab. met bellen..
ik heb genoeg ervaring met slowlinq..iedereen die bestelt 20/1MB wilt downloaden...maar..torrents,eweka,dc++..P2P..alles is beperkt tot een paar KB/s..voor surfen hoef je niet 30E p/m te betalen..toch ?
NOOIT DOEN !!!
ik moet huilen met slowlinq nog 5m en wie gelooft het niet..doe maar
mijn advies : VERGEET dat er speedlinq is !!!

neno72
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 apr 2007 03:53

Re: Problemen met Speedlinq

Ongelezen bericht door neno72 »

en nog een paar woorden..
ik kon me niet registreren bij speedtest.nl met mijn ip van slow-speedlinq..maar via een proxy wel..is het niet duidelijk ?die site is van oplichters uit slowlinq...
maanden kon ik niet op speedlinq.nl..via proxy wel..moet je bellen slowlinq hotline 0.70 c/min..
speedlinq,dat zijn gelegaliseerde criminelen en oplichters..jammer dat het mogelijk is in Nederland !???

Gesloten