LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onur Air
Re: Onur Air
als dat vliegtuig zometeen uit de lucht dondert dan mogen ze de hogen mannen in de bak stoppen
ik weet onder tussen al bedrijven zijn er enkel om winst te maken op kosten van de consument. En consumenten zijn er alleen maar om naderhand over die bedrijven te klagen omdat ze zich bedrogen voel.
misschien is dat zo maar ik ken ook bedrijven die de prijzen zo laag mogelijk houden (lees : Onur Air) en dat gaat ook niet goed
Nee,het gaat er mij om dat ze al bij moeten betalen en dan op de valreep met die zogenaamde kerosine prijs te komen,net aals je denkt dat je alles gehad hebt na al die sores. Ik heb nog niet gehoord of martinair zoietsdoet.Maar dit valt me vies tegen van hun.En de gene die terug gehaald worden,die moeten ook die 6,50 euro betalen.Die zijnal blij dat die naar huis kunnen.Het voelt net aan als je omvalt nog even betalen .Ik vind dit niet kunnen.En ook niet gepast.
Hoe zit het nou met belgie, daar mag Onur Air nog wel op vliegen?? dus vliegen sommige nederlanders toch nog terug via Brussel met Onur air en daarna met de bus verder? wie weet hoe dat zit?
in zovere ik de aankomst en vertrektijden op www.biac.be heb gezien zijn er geen extra vluchten met onur gepland vanuit brussel. de vluchten die er zijn zijn vluchten die er nu al wekelijks zijn.
Je kan via googel naar luik zoeken waar normaal geen onur vluchten landen.
Je kan via googel naar luik zoeken waar normaal geen onur vluchten landen.
Dat is ook zo iets.Het is bekend dat ze in belgie ook een laatste waarschuwing aan hun broek hebben.Maar het landen en vliegen mag nu nog. Dus zover de berichten over het wel en wee van Onur air,
http://www.liegeairport.com/
geen onur vluchten gepland dus ik denk dat dit momenteel niet gebeurd
geen onur vluchten gepland dus ik denk dat dit momenteel niet gebeurd
De landingsrechten van Onur Air in Zwitserland zijn vandaag ook ingetrokken.
Ik denk niet dat Onur Air deze maand overleeft.
http://www.aviation.admin.ch/aktuell/me ... ml?lang=de
Ik denk niet dat Onur Air deze maand overleeft.
http://www.aviation.admin.ch/aktuell/me ... ml?lang=de
Ik lees net op een andere site dat mensen nu overgeboekt worden naar fly air.
Lekker is dat die staat ook onder verscherpte toezicht en dat wordt er dus door de reisorganisaties niet bijverteld.
Ik vraag mij af in hoeverre een reisorganisatie daar toe verplicht is of valt dat onder je eigen verantwoordelijkheid?
Moet je van te voren uitzoeken welke vliegmaatschappij veilig is of niet?
Als er nu nog iets gebeurd met fly air dan kunnen deze mensen weer overgeboekt worden,nou ja het wordt waarschijnlijk overwerken voor de reisbureau's.
Lekker is dat die staat ook onder verscherpte toezicht en dat wordt er dus door de reisorganisaties niet bijverteld.
Ik vraag mij af in hoeverre een reisorganisatie daar toe verplicht is of valt dat onder je eigen verantwoordelijkheid?
Moet je van te voren uitzoeken welke vliegmaatschappij veilig is of niet?
Als er nu nog iets gebeurd met fly air dan kunnen deze mensen weer overgeboekt worden,nou ja het wordt waarschijnlijk overwerken voor de reisbureau's.
Geplaatst op: 13 Mei 2005 18:24 Onderwerp:
volgende Onur wordt ......Air lines kunnen ze weer een paar dagen vliegen
Het is een groot gerommel, met de name de reisburo,s die Turkije verkopen tegen fancy fair prijzen, oa Corendon en Reiscompas en Turkse vliegtuigen inhuren, toevallig valt alles onder dezelfde Turkse eigenaren.
De Nederlanders en Duitsers gaan massaal naar het nog goedkope Turkije, vanwege de lage kosten en nemen het ongemak op de koop toe.
Boeken bij de gerenormeerde reisburo,s ( geen Kras ed) is een alternatief.
volgende Onur wordt ......Air lines kunnen ze weer een paar dagen vliegen
Het is een groot gerommel, met de name de reisburo,s die Turkije verkopen tegen fancy fair prijzen, oa Corendon en Reiscompas en Turkse vliegtuigen inhuren, toevallig valt alles onder dezelfde Turkse eigenaren.
De Nederlanders en Duitsers gaan massaal naar het nog goedkope Turkije, vanwege de lage kosten en nemen het ongemak op de koop toe.
Boeken bij de gerenormeerde reisburo,s ( geen Kras ed) is een alternatief.
Nu gaat Correndon en Arke een schadeclaim indienen tegen de maatschappij.Nu het hun geld gaat kosten.maar hoeveel klachten heeft Correndon al te verstouwen gehad met Onairair ivm overboekingen en dergelijke.Natuurlijk mag niemand gevaar lopen.Het is wel laf dat ze er toen niet voor hun klanten waren.En nu dit gebeurd is laten ze zowaar van zich horen.Er wasl zoveel meer aan de hand.maar toen hadden de grote heren van Correndon altijd hun mond dicht.vermoed dat ze straks weer vrolijk verder vliegen met Onair Air.
nu ze hier en in duitsland en zwitserland verboden zijn volgens luchtzak 75% van hun klanten kwijt dus over een maand zijn ze toch failliet
willen we dat dan??????
dan hebben transavia,martinair en de klm de monopoly.
kunnen ze lekker de prijzen weer omhoog aanpassen.
ik wil wel graag de keus houden
onze vakantie gaat morgen niet door maar vanaf 12 juni boeken we weer
ben je besodemieterd
dan hebben transavia,martinair en de klm de monopoly.
kunnen ze lekker de prijzen weer omhoog aanpassen.
ik wil wel graag de keus houden
onze vakantie gaat morgen niet door maar vanaf 12 juni boeken we weer
ben je besodemieterd