LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

HERBALIFE JA OF NEE?

Ja, het werkt!
43
23%
Nee, ik vind het te duur, maar werkt wel.
23
12%
Nee, het werkt niet!
108
57%
Ik weet niet wat Herbalife is!
17
9%
 
Totaal aantal stemmen: 191

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

tienepien,

Hebben we het er al niet eerder over gehad....maar ja we vallen wel vaker in de herhaling...
En daarbij ben/was ik niet degene die vijandelijk was/ben, maar ik leer dat zeker van jullie hier.....
Ook dat van luisteren naar elkaar heb IK meerdere keren aangehaald...dach ik zo, maar doen jullie dat wel? NNEEE!!!!

Maar jullie draaien echt alles om nu ook dit weer.....

moedervan5 die er een beetje lacherig van word hier...

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

Sportmensen gebruiken meer enrgie dan de gemiddelde persoon die af wil vallen en die energie halen ze inderdaad uit de gemakkelijke shake.Op een site heb ik gelezen dat als je meer dan 4000 calorien verbruikt je extra aanvulling nodig hebt.
Het vergelijk met een sporter gaat dus niet op omdat de gemiddelde herblife gebruiker geen sporter is.Dan is het nog zo dat de meeste sporters zelf de gang naar supplementen wel weten en hier doorgaans veel kennis over hebben.Tenminste als ze verstandig zijn en niet te veel naar de instructeur luisteren die misschien ook zijn kantinekas gespekt wil zien. Herblife verkopers kunnen natuurlijk ook een deal sluiten met een fitnesscentum...Shakes bij een verbruik van meer dan 4000 cal.Daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen.

Henrice
Berichten: 537
Lid geworden op: 22 jun 2005 09:45

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Henrice »

Over dat luisteren moesten we het nog hebben moeder.

Saille
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 nov 2005 21:49

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Saille »

Ook hebben hier nog geen rden gezien waarom hbl nou zou helpen met afvallen.
Quote:
En hoe het werkt? Wat dacht je van ten eerste minder calorieen / minder dikmakende maaltijden omdat je die vervangt door een shake, ten tweede door de ondersteunende werking van de kruidentabletten, zie mijn post daarover... Leek mij al wel duidelijk en vrij logisch, maar wie ben ik?

Opnieuw wordt hiermee niet aangegeven waarom hbl dan nodig is. Andere producten bevatten dit ook, en de gezonde levensstijl doet eigenlijk al het werk.
Je vroeg waarom hbl helpt met afvallen, niet waarom je perse moet afvallen met hbl... dus waar het stukje 'opnieuw wordt hiermee niet aangegeven dat' op slaat snap ik even niet. Het is een methode om af te vallen, ieder zijn eigen keus hoe hij of zij dat wil doen...


Ik heb me ook niet zo erg verdiept in de kruiden dat ik precies weet wat voor kruiden er in zitten en of iets gevaarlijk is of niet. Ik word alleen wel een beetje benauwd van de veronderstelling dat kruiden (in zn algemeenheid) onschuldig zijn. Dat is namelijk niet zo (Bijvoorbeeld het bekende geval St. Janskruid en de werking van de pil) Ik denk dat het daarom altijd verstandig is om even te overleggen met de arts of apotheek wanneer je medicijnen gebruikt.
Wat mij vooral tegen de borst stuite is dat in diverse voorgaande post de verantwoordelijkheid volledig bij de klant gelegd wordt.
Ik had dus wel gedaan, zoals je had kunnen lezen, en op basis daarvan was mijn uitspraak. Ik word zelf ook benauwd van mensen die zeggen dat kruiden onschuldig zijn, zoals ik ook heb gezegd, dus als je dan weer met dat argument komt na mijn bericht vraag ik me af of je uberhaupt hebt gelezen wat ik schrijf of dat je alleen bepaalde woordjes leest en daarop getriggerd wordt..
Ik ben van mening dat het feit dat het advies om eerst langs je huisarts te gaan in combi met de 30 dagen geld terug garantie genoeg moeite is van hbl om mensen op eventuele gevaren te wijzen, en inderdaad, verder ligt de verantwoordelijkheid toch echt bij de klant!

Als herbalife zo slecht is waarom maken veel sporters er dan reclame voor??
Veel wielrenners gebruiken het..Michael schumacher gebruikt het....jeetje hoe zou dat nou kunnen, zijn die ook naief??
De fitness challange werd zelfs gesponsord door herbalife...jeetje allemaal flauwe kul of niet??
Hmmm, sorry moeder van 5 maar dit vind ik toch echt een hele naive reactie... sporters hebben sponsors, daar krijgen ze geld voor, ik denk ook niet dat rintje ritsma perse altijd douched met Sanex....
Waar ik dan wel weer vind dat je gelijk hebt is dat het voordeel van herbalife is dat je begeleiding krijgt bij het afvallen. Die zou goed moeten zijn, is dat niet zo, stuur dan ook een klachtenbrief oid naar herbalife, anders weten ze nooit dat ze 'slechte' distributeurs hebben. Net zo iets als mensen die steen en been klagen over huisartsen die steeds fouten maken en dat verder niet bij de daarvoor bedoelde kanalen aangeven, sorry, maar tegen dat soort dingen kan ik nooit zo goed tegen, neem dan ook je verantwoording als consument/klant/patient en trek aan de bel zodat anderen niet ook de dupe worden. En dan is het zaak onderscheid te maken tussen meteen een product/bedrijf slecht te noemen of te zien dat het om een individueel geval van een slechte distributeur gaat bijvoorbeeld.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door S. »

Moedervan5,

Als jij je op deze site profileert als verkoopster van Herbalife, dan moet jij je realiseren dat dit jou in een kwetsbare positie plaatst.
Je bent niet zomaar een deelneemster, maar je vertegenwoordigt ook nog je werkgever + je toekomstige klanten lezen mogelijk ook mee.

En zo rot bedoel ik het niet, waarschijnlijk niemand eigenlijk.
Was meer bedoeld als waarschuwing.
Ik zou in jouw plaats goed nadenken en soms afstand nemen voordat ik een reactie gaf.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Kijk eens op de wielrenner shirtjes...ga je gang.Dat is niet zo moeilijk.

moedervan5

en sigaretten nee dat ben ik ook niet met je eens...want ik denk niet dat wielrenners daarmee geasosieerd willen worden..
Ook onze eigen ek judoka gebruikt het...die is daarmee kampioen geworden...
Maar dat ga ik zeker niet voor jullie allemaal opzoeken...
Als je iets in winkel leest vraag je dat ook niet.
Okee, daar gaan we weer.
Welke wielerploeg? En stel dat er inderdaad een wielerploeg is die dit op zijn shirt heeft staan, betekent dat dat ze ook allemaal hbl gebruiken? Of dat het daarom goed is?
Judoka? Opnieuw, waar blijft het bewijs?
Ik begin me zo langzamerhand af te vragen hoe dom jij bent moedervan5. Als iemand iets als een verkoopargument gebruikt, ja dan wil ik dat bewezen zien. En helemaal als het te verkope product wordt verkocht middels een methode waarmee ze uit de kijker van het grote publiek blijven en zich aldus (enigszins) kunnen onttrekken aan het strenge toezicht wat je bij andere producten wel hebt.
Hmm en heer maarschalk heeft het meeste verstand van voeding als zijnde controller
Dat heb ik nooit beweerd. Maar als een beroemdheid wordt beticht van het gebruiken van een product moet ik het ook maar gaan gebruiken?
Daarentegen ben ik wel een kritisch mens en slik ik die onzin die hier soms wordt verkocht (de woorden en argumenten) niet zomaar.
Je vroeg waarom hbl helpt met afvallen, niet waarom je perse moet afvallen met hbl... dus waar het stukje 'opnieuw wordt hiermee niet aangegeven dat' op slaat snap ik even niet. Het is een methode om af te vallen, ieder zijn eigen keus hoe hij of zij dat wil doen...
Eens. Maar dan komen we dus tot de conclusie dat hbl niks meer of minder is dan de zoveelste methode om af te vallen. Alleen hoe hbl helpt met afvallen?
Verbrandt het vet? Ga je er meer door sporten?
Het enige wat ik uit alle verhalen destilleer is dat het schijnbaar (volgens de verkopers van het product althans) gezonder is dan wat de meeste mensen normaal eten. Maar dan helpt het nog niet bij afvallen.

Wat ik me nog steeds afvraag is wat hbl nou extra doet. Waarom niet gewoon gzonder gaan eten en meer gaan sporten? Dat is iets wat ik van de positieve verhalen hier hoor, "ik heb mijn levensstijl veranderd" , en schijnbaar heeft hbl of de distributeur daarbij een katalyserend effect gehad. Maar verder?

Saille
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 nov 2005 21:49

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Saille »

Wat ik me nog steeds afvraag is wat hbl nou extra doet. Waarom niet gewoon gzonder gaan eten en meer gaan sporten? Dat is iets wat ik van de positieve verhalen hier hoor, "ik heb mijn levensstijl veranderd" , en schijnbaar heeft hbl of de distributeur daarbij een katalyserend effect gehad. Maar verder?
Tja, daar kan ik je niet bij helpen, bij mij persoonlijk heb ik nu weer wat besteld omdat ik dan tenminste wel ontbijt, ik weet dat het goed spul is en dat ik het lekker vind (en ik niet zoveel zin heb 20 euro voor een pot uit de supermarkt te betalen waar veel minder inzit en het straks niet te drinken blijkt te zijn). Verder kan ik nog als positief puntje aandragen dat hbl helpt je bloedsuikerspiegel constant te houden, waardoor je minder zin hebt in snaaien en bijvoorbeeld sporten beter volhoudt.

Maar ach, sommige mensen veranderen hun levenstijl door 'gewoon gezonder te gaan eten' en meer te sporten, sommige door maaltijdvervangers te gebruiken (wat op zich soms ook gezonder eten kan zijn), sommigen door er, welke methode van afvallen te proberen dan ook, lustig op los te jojo-en... ieder zijn eigen manier. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, en ach, als ik en anderen met mij ons geld willen uitgeven aan hbl, waarom dan niet?

Saille
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 nov 2005 21:49

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Saille »

oh, en zoals ik al eerder zei natuurlijk, als je je braaf aan 2 shakes en 1 gewone maaltijd plus wat gezonde tussendoortjes houdt, krijg je natuurlijk veel minder calorien binnen dan normaal, waardoor je afvalt...

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door tienepien »

Ik had dus wel gedaan, zoals je had kunnen lezen, en op basis daarvan was mijn uitspraak. Ik word zelf ook benauwd van mensen die zeggen dat kruiden onschuldig zijn, zoals ik ook heb gezegd, dus als je dan weer met dat argument komt na mijn bericht vraag ik me af of je uberhaupt hebt gelezen wat ik schrijf of dat je alleen bepaalde woordjes leest en daarop getriggerd wordt..
Ik ben van mening dat het feit dat het advies om eerst langs je huisarts te gaan in combi met de 30 dagen geld terug garantie genoeg moeite is van hbl om mensen op eventuele gevaren te wijzen, en inderdaad, verder ligt de verantwoordelijkheid toch echt bij de klant!
Sorry, ik snap even niet over welke reactie op welk bericht je bedoeld? :oops:

Ik denk dat we het over de kruiden het wel eens zijn. Het verschil van mening is denk ik dat jij een vermelding op een verpakking en een garantie genoeg zijn om mensen te waarschuwen, terwijl ik denk dat je mensen op deze waarschuwing zou moeten wijzen, zeker wanneer je met distributeurs werkt. Het is bijvoorbeeld ook niet voor niets dat er reclame gemaakt wordt/werd voor het lezen van bijsluiters...
Tenzij die waarschuwing er in heel grote letters opstaat natuurlijk, zoals op pakjes sigaretten, maar dat verwacht ik in dit geval niet :)

Saille
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 nov 2005 21:49

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Saille »

Ik bedoelde dat ik me wel had verdiept in de kruiden in de tabletten voor ik ze onschuldig noemde, en zelfs door in een echt boek te kijken ipv op een of andere site :wink: Maar goe, maakt nie uit, en ergens vind ik ook dat een goede distributeur moet nakijken of er extra risico's zijn voor mensen, maar dat doen de goeden ook wel... en als je je dingen laat aansmeren blijft dat toch je eigen verantwoordelijkheid, of dat nou met dure abbonementen is of met hbl.. Maar verder denken we er idd hetzelfde over geloof ik 8)

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

s,

ik ben geen distribiteur hoor...dat heb ik al eerder gemeld...maar daar word ook niet naar geluisterd..en een tip voor jou..voordat je meedoet, zou ik eerst de berichtjes eens lezen die ervoor geweest zijn?

Moedervan5

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

Ik snap het hier echt niet, jullie hebben het allemaal over afvallen...maar voor de honderste keer ze doen meer...ik heb ervaring met de huidprodukten, maar daar hoor ik jullie niet over...

moedervan5

Saille
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 nov 2005 21:49

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Saille »

Huidproducten heb ik me dan weer niet in verdiept, die meng ik momenteel trouwens voor het grootste gedeelte ook liever zelf, kan alleen maar nog natuurlijker zijn, basis-olie, groene klei of aloe vera gel evt mengen met essentiele olie :lol:

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door S. »

moedervan5 schreef:s,

ik ben geen distribiteur hoor...dat heb ik al eerder gemeld..

Maar je schreef een week eerder:
moedervan5 schreef:Geplaatst op 09 Nov 2005 23:39 door moedervan5
_________________________________________________________________
hallo jan1,

Wij hebben niets te verbergen..meld jij eerst maar wat je wil...wil je aankomen,afvallen,herstellen na ziekte,energieker voelen enz....
Tussen een grote patat en een kleine zit toch ook verschil..
Wij hebben niets te verbergen hoor...je kunt ook prijzen opzoeken...waarom moet je dat overigens weten, je vond het toch niets.....

Maar waar wil je de prijs van weten? Dat meld je niet...wat wil je nou weten qua prijs??
Dat moet je de mensen misschien eens duidelijk vragen...
Net zoals dit...

Hoe duur is een shake, hoe duur zijn de vezel tabletten...want pillen hebben zijn het niet het zijn tabletten...dat is een verschil.
Hoe duur zijn de vitaminen of hoe duur is alles bij elkaar....
Niet moeilijk toch??

Er si vast een die je het antwoord wil geven.....

Moedervan5
Wie zijn WIJ?
Vanwaar die meervoudsvorm?

Zoals ik het berichtje lees, spreek jij via de wij-vorm namens de firma HBL.

Willy Witsel
Berichten: 41
Lid geworden op: 01 nov 2005 12:28

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Willy Witsel »

Hallo allemaal

Op mijn SOJA vraag heb ik niet een echt duidelijk antwoord gehad van de HBL MLMers en ook niet van de HBL services desk. Ik weet dus nog steeds niet waarom HBL geen acht slaat op de bijwerkingen van SOJA.

Ik wil dit onderwerp nu verder niet meer aansnijden, het zij zo.

Maar nu heb ik een andere vraag aan de HBL MLMers of andere getrouwen:

HBL noemt de shakes een TOTAAL VOEDING.

Ik doe momenteel onderzoek naar behandelmethoden van overgewicht en ben nu bezig met een mini serie over gezonde vetten. Mijn eerste artikel over essentiele vetten is klaar.

Essentiele vetten zijn vetten die het lichaam niet zelf kan maken maar uit voeding verkregen moeten worden, zie:

http://utopia.knoware.nl/~wwitsel/main/ ... ht.3i.html

Mijn vraag is nu, als HBL een TOTAAL VOEDING is zitten er dan ook essentiele vetten in, zo ja welke en welke dosis?
Laatst gewijzigd door Willy Witsel op 17 nov 2005 14:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Saille
Berichten: 16
Lid geworden op: 14 nov 2005 21:49

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Saille »

Kijk hier eens, daar kan je alle etiketinfo en dus ingredienten vinden...
de shake zelf is dus formule 1

http://www.herbaltopper.nl/website/info_etiket.htm

Willy Witsel
Berichten: 41
Lid geworden op: 01 nov 2005 12:28

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Willy Witsel »

Saille dank voor je snelle reactie.

Ik heb forumla 1 t/m 4 bekeken en ook de vitamine en mineralen tablet.

Er zitten geen essentiele vetzuren in zoals:

DHA EPA LNA AA GLA DGLA LA DPA ALA Linoleenzuur Alfa linoleenzuur Eicosapentaeenzuur Docosahexaeenzuur Docosahexaeenzuur Linolzuur Arachidonzuur Gamma linolzuur Dihomogamma linolzuur

maar het kan zijn dat ik er over heen kijk, mijn vrouw zegt altijd dat ik niet goed kan zoeken :lol: :lol: :lol:

maar al ze er NIET in zitten dan is dat ERNSTIG. en mag je HBL geen TOTAAL voeding meer noemen.
Laatst gewijzigd door Willy Witsel op 17 nov 2005 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door S. »

Wat ik me dan afvraag, die sondevoedingen die in ziekenhuizen en verpleeghuizen gegeven worden. Zitten daar wél die essentiële vetzuren in?

Willy Witsel
Berichten: 41
Lid geworden op: 01 nov 2005 12:28

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Willy Witsel »

Zeker, het heeft mijn leven gered. Ik heb de ziekte van Crohn en heb gedurende een periode van 3 jaar drie keer in het ziekenhuis gelegen (1992) waarbij ik in totaal 3 maanden zonde voeding heb gehad. Twee keer via mijn neus --> maag en een keer via mijn halsslagader.

moedervan5
Berichten: 63
Lid geworden op: 09 nov 2005 16:13

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door moedervan5 »

s,

ik gebruik de huidprodukten toch en daarbij gebruik ik de visolie (herbalifeline) en de voeding..maar niet om aftevallen.....

Moedervan 5

Gesloten