Pagina 15 van 15

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Geplaatst: 10 mei 2010 22:05
door B.Nijdam
:(
cheesecurve schreef:
peter526 schreef: maar Vodafoon zwijgt.
O :( ok ik wacht al 5mnd op een Samsung star.Tig mails en belletjes gestuurd iedere keer werd er gezegd het ligt bij de koerier die stuurt u bericht voor de aflevering,maar geen e mail voor de afleverings datum.

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 25&t=80324

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Geplaatst: 17 mei 2010 15:27
door NCH
Ik wordt heel treurig van het lezen van dit forum. Hoe heb ik zo dom kunnen zijn om naar Vodafone over te stappen?
Ik heb 1 februari een abonnement afgesloten met nummerbehoud en met bijbehorende Nokia N97.

Om een lang verhaal kort(er) te maken is mijn abonnement verkeerd in het systeem gezet (100 belminuten ipv 300) waardoor mijn rekeningen de afgelopen maanden veel te hoog zijn uitgevallen. Ik heb hierover al meerdere malen gebeld en het abonnement is inmiddels aangepast maar de rekeningen niet! Ook zou ik 2 maanden gratis abonnement krijgen omdat er zoveel fout gaat maar dat is dus tot nu toe niet gebeurd!

Daarnaast heb ik de Nokia nog steeds niet ontvangen! Ik heb (meerdere malen) gebeld. Het toestel bleek kwijt te zijn geraakt bij de courier en nu moest ik 2 weken wachten tot het evt weer gevonden werd. Tot die tijd konden ze geen nieuwe sturen. Na 2 weken had ik weer een dame aan de telefoon (naam = genoteerd) die zei dat ze de telefoon zsm naar me toe zou laten sturen want hij was gewoon op voorraad.

Nu weer 2 weken verder blijkt de telefoon toch niet op voorraad en weet niemand hoe lang het nog gaat duren voor de telefoon binnen komt! Toen ik vandaag vroeg of ik nog van het abonnement af kon komen, raadde de meneer aan de telefoon (naam uiteraard ook genoteerd!) me aan om m'n abonnement op te zeggen en een ander nummer te nemen omdat de overstapservice ook zo lang duurt! Da's toch belachelijk? Zijn andere advies was 'afwachten tot de storm gaat liggen'. :oops:

Ik ben niet snel boos maar de maat is vol! Zijn er tips om dit snel af te handelen?

Bedankt,
Nienke

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Geplaatst: 19 mei 2010 20:04
door verdienenofoplichting.nl
Ook ik heb een probleem zoals met Vodafone.
Begin februari heb ik (na opgebeld te zijn door vodafone zelf) mijn abonnement verlengd. Bij deze verlenging zou ik een Samsung Omnia II krijgen met een bijbetaling van € 55. Op 15 februari heb ik hier ook per mail een bevestiging van ontvangen. Voorafgaand aan de levering van het toestel zou er door de vervoerder een afspraak gemaakt worden.

Op 31 maart werden de € 55 van mijn rekening afgeschreven. Naar aanleiding hiervan heb ik contact opgenomen met Vodafone met de vraag wat de status van de bestelling was aangezien ik sinds 15 februari niks meer gehoord had.

Als antwoord kwam hierop dat men op 16 maart had geprobeerd het toestel te leveren en dat men op de dag van het antwoord een nieuwe poging zou doen. Daarop heb ik direct telefonisch contact opgenomen met de klantenservice om te vragen of het mogelijk was een tijdstip of iets dergelijks door te geven aangezien ik zowel op 16 maart als nu niet gebeld was geworden door de vervoerder. Daarop kreeg ik als antwoord dat dit niet mogelijk was en dat ik moest wachten tot de vervoerder mij belde. Op mijn vraag of de betreffende medewerker zeker wist dat de vervoerder me nog ging bellen (aangezien de levering dezelfde dag zou plaatsvinden) kwam als antwoord: "ik denk het wel".

Zoals verwacht werd er wederom geen contact opgenomen en is het toestel dus ook niet geleverd. Daarna dus weer contact opgenomen met de klantenservice. Er zou een herlevering aangevraagd worden en daarin zou specifiek vermeld worden dat men voor levering eerst moest bellen voor een afspraak. Na wederom 3 weken niks gehoord te hebben maar weer contact opgenomen met de klantenservice. Na heel veel heen en weer verwijzen kwam ik uiteindelijk bij een medewerker terecht die zei dat er iets fout was gegaan en dat hij dit zou herstellen. Binnen 5 werkdagen zou contact opgenomen worden.

Dit gebeurde natuurlijk wederom niet, dus na zo'n 2 weken heb ik weer contact opgenomen. Dit keer wist men te vertellen dat alles geregeld was en het toestel de dag ervoor naar de vervoerder was gestuurd. Ik zou diezelfde dag of de dag erna iets moeten horen. Indien dit niet het geval was moest ik de dag erna maar weer contact opnemen.
Zoals inmiddels gebruikelijk heb ik weer niks gehoord. Op de afgesproken dag heb ik dus weer contact opgenomen. Nu was het verhaal ineens anders. In het systeem was niks over een levering terug te vinden, bovendien werd het toestel helemaal niet meer geleverd. Omdat ik dit verhaal wel heel vreemd vond (een dag is het toestel verstuurd, de dag erna weet men nergens iets vanaf en kan men het toestel überhaupt niet meer leveren), heb ik om een andere oplossing gevraagd.
De medewerkster heeft hierop gezegd dat ze de verlenging van het abonnement zou annuleren en het reeds betaalde bedrag zou crediteren. Dit zou minimaal 48 duren. Dit laatste heeft gisteren plaatsgevonden.

Heeft iemand ervaring met een annulering van een verlenging. En kan ik nu zonder problemen overstappen naar een andere leverancier. Na meer dan 3 maanden wachten en zeer slecht geholpen te zijn door de klantenservice van Vodafone heb ik eerlijk gezegd genoeg van dit bedrijf en wil zo snel mogelijk naar een andere provider.

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Geplaatst: 24 sep 2010 23:19
door derya76
.........................................................................

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Geplaatst: 25 sep 2010 01:26
door thobe
@ derya76. Sodeju. Van dat hele verhaal zakt mijn broek ook bijna af. Ongelovelijk. Mijn ervaringen met Vodafone zijn ook dat je beter niet op afstand iets af moet sluiten. Ik heb ook weken moeten wachten op een telefoon die toch echt volgens iedere medewerker op voorraad was. Hopelijk wordt het nu voor je allemaal opgelost, maar een wijze les voor in de toekomst is om gewoon langs de winkel te gaan.

Daar kun je alles afspreken waar de verkoper bijstaat, en je kunt meteen zien wat ze allemaal invoeren. Je weet dan meteen waar je aan toe bent en je krijgt de telefoon meteen mee. Inderdaad is het allemaal wat duurder vaak, maar de service is vele malen beter.

Je hebt een nogal lange klachtenbrief gestuurd (en terecht!). Grote kans dat bedrijven daar niet op reageren (ze doen alsof hij nooit is aangekomen). Mijn vraag is dan ook of je die aangetekend verstuurd hebt?

Re: Vodafone actie onbereikbaar

Geplaatst: 04 mar 2012 20:17
door Prinssen05
Ik heb tot op heden nooit geen problemen gehad met vodafone, keer op keer via vodafone/anwb nieuwe abonnementen verlengt met nieuwe toetstel. Tot op heden alles netjes en binnen 1 week afgehandeld.