stofzuigertje schreef:Met bon is het geen fraude.
Dus een nieuwe kopen en oude even later stuk inleveren omdat je zo slordig was is geen fraude!
Dat ze door deze werkwijze fraude mogelijk maken is hun probleem.
Zonder serie nummer is dit mogelijk mits er geen gebruik sporen zijn.
Maar als je ontdek dat je defect product kocht en pin betaling niet voldoende is mag dit.
Zelf maak ik vaak de verpakking voor aankoop eerst open want ik ben te lui om 2x te lopen dus krijg ik zelden een kapot product in huis!
En BBCS, leuke plaatje hier boven....
Natuurlijk is dat fraude, BEWUST een nieuw artikel kopen en dan de defecte terugbrengen.
stofzuigertje schreef:
Zelf maak ik vaak de verpakking voor aankoop eerst open want ik ben te lui om 2x te lopen dus krijg ik zelden een kapot product in huis!
stofzuigertje schreef:
Zelf maak ik vaak de verpakking voor aankoop eerst open want ik ben te lui om 2x te lopen dus krijg ik zelden een kapot product in huis!
Ik wilde eens dat meer mensen dat deden.
Dat mag niet overal.
Nee, niet overal mag dat.
Daarom weet een bewuste consument waar het wel "mag".
Ik koop niks zonder dat ik het apparaat werkend heb gezien.
Door schade en schande wijs geworden zeg ik dat altijd vantevoren en veel detailisten hebben daar geen moeite mee.
Nee, niet overal mag dat.
Daarom weet een bewuste consument waar het wel "mag".
Ik koop niks zonder dat ik het apparaat werkend heb gezien.
Door schade en schande wijs geworden zeg ik dat altijd vantevoren en veel detailisten hebben daar geen moeite mee.
Had ik dat maar gedaan bij de kijkshop. Had me een hoop gedoe bespaard ...
Nee, niet overal mag dat.
Daarom weet een bewuste consument waar het wel "mag".
Ik koop niks zonder dat ik het apparaat werkend heb gezien.
Door schade en schande wijs geworden zeg ik dat altijd vantevoren en veel detailisten hebben daar geen moeite mee.
Had ik dat maar gedaan bij de kijkshop. Had me een hoop gedoe bespaard ...
Daarom zal je mij ook niet zien bij de kijkshop....
Betaal liever iets meer...alhoewel...dat is maar betrekkelijk...weet je hoeveel gezeik en gezeur (lees ook geld) het scheelt als je zeker bent dat je een goed werkend apparaat hebt gekocht?
Mijn principe is dat ik geen electronica koop zonder dat ik zelf het apparaat werkend heb gezien.
Het voorkomen van (aankoop) ergenissen geeft ook heel veel rust, dat is eigenlijk onbetaalbaar...
Laatst gewijzigd door seconds-out op 22 mei 2011 21:57, 1 keer totaal gewijzigd.
stofzuigertje schreef:Zelf maak ik vaak de verpakking voor aankoop eerst open want ik ben te lui om 2x te lopen dus krijg ik zelden een kapot product in huis!
Zal ik de volgende keer ff doen bij de Bart Smit de puzzel van 10.000 stukjes openen en natellen of het er wel echt 10.000 zijn.
seconds-out schreef:
Nee, niet overal mag dat.
Daarom weet een bewuste consument waar het wel "mag".
Ik koop niks zonder dat ik het apparaat werkend heb gezien.
Door schade en schande wijs geworden zeg ik dat altijd vantevoren en veel detailisten hebben daar geen moeite mee.
Op zich ook zeker geen slecht idee. Ik vraag me alleen af hoe dit in de praktijk werkt met een aantal artikelen. Bijvoorbeeld een laptop waarvan eigenlijk eerst de accu opgeladen moet worden en welke een installatie moet doorlopen. Of een printer welke geïnstalleerd moet worden en de inkt opengemaakt moet worden enz.
stofzuigertje schreef:Zelf maak ik vaak de verpakking voor aankoop eerst open want ik ben te lui om 2x te lopen dus krijg ik zelden een kapot product in huis!
Zal ik de volgende keer ff doen bij de Bart Smit de puzzel van 10.000 stukjes openen en natellen of het er wel echt 10.000 zijn.
Je moet hem natuurlijk ook in elkaar zetten. Misschien zitten er wel per ongeluk twee identieken in.