Pagina 15 van 18
Re: ticketloket.com
Geplaatst: 16 dec 2011 17:07
door seconds-out
Re: ticketloket.com
Geplaatst: 16 dec 2011 17:11
door Guardian72
seconds-out schreef:
Nee, er is maar 1 manier om dat te stoppen>> Niet zo inhalig zijn, niet voor de laagste prijs gaan, maar je vantevoren informeren waar het WEL betrouwbaar is.
En ja, dan betaal je soms wat meer, maar geloof me>>>niets weegt op tegen het gevoel dat alles vertrouwd verloopt en je tevreden bent over je aankoop.
In het geval van deze namaak ticket verkoper ben je bij de echte verkoop punten juist goedkoper uit...
Re: ticketloket.com
Geplaatst: 16 dec 2011 17:28
door seconds-out
Re: ticketloket.com
Geplaatst: 18 dec 2011 12:51
door patjes72
Hoi allemaal,
Even een update wat betreft mijn 3 bestelde kaarten voor Coldplay van het concert in Ahoy van gisteren 17 dec.
We zijn binnen gekomen en alles OK!!!! Wat een geweldig concert en de plaatsen waren ook prima! Dus wat mij betreft krijgt Ticketloket een 10!
Dankzij hun kon ik alsnog bij het concert aanwezig zijn, dit was niet mogelijk via de reguliere kanalen. En geloof me ik heb het geprobeerd.
Dus al met al zit hier een zeer tevreden klant van Ticketloket en met de 69 euro die ik terug heb gehad, staat inmiddels ook al op mijn rekening, heb ik per kaartje dus niet eens zo gek veel extra betaald.
Ticketloket is in mijn geval alle afspraken nagekomen.
Dit was de eerste keer dat ik bij hun kaartjes had besteld en toegegeven ik heb er wat stress over gehad (zeker na het lezen van jullie verhalen)maar mocht de situatie zich weer een keer voordoen zou ik zo weer kaarten bestellen, weet nu dat het goed komt!!!
Met vriendelijke groet,
P. de Rooij
Re: ticketloket.com
Geplaatst: 18 dec 2011 15:25
door IJVW
patjes72 schreef:Hoi allemaal,
Even een update wat betreft mijn 3 bestelde kaarten voor Coldplay van het concert in Ahoy van gisteren 17 dec.
We zijn binnen gekomen en alles OK!!!! Wat een geweldig concert en de plaatsen waren ook prima! Dus wat mij betreft krijgt Ticketloket een 10!
Dankzij hun kon ik alsnog bij het concert aanwezig zijn, dit was niet mogelijk via de reguliere kanalen. En geloof me ik heb het geprobeerd.
Dus al met al zit hier een zeer tevreden klant van Ticketloket en met de 69 euro die ik terug heb gehad, staat inmiddels ook al op mijn rekening, heb ik per kaartje dus niet eens zo gek veel extra betaald.
Ticketloket is in mijn geval alle afspraken nagekomen.
Dit was de eerste keer dat ik bij hun kaartjes had besteld en toegegeven ik heb er wat stress over gehad (zeker na het lezen van jullie verhalen)maar mocht de situatie zich weer een keer voordoen zou ik zo weer kaarten bestellen, weet nu dat het goed komt!!!
Met vriendelijke groet,
P. de Rooij
Ticketloket creƫert schaarste door massaal kaarten op te kopen. Als ze dit niet zouden doen, had je waarschijnlijk gewoon via het reguliere kanaal kaarten kunnen kopen voor een normale prijs en service. En zolang mensen blijven kopen, blijven de bedrijven bestaan.
Ik heb gelukkig ook m'n kaarten gekregen, maar dit doe ik dus nooit meer!
Re: ticketloket.com
Geplaatst: 18 dec 2011 22:50
door patjes72
Ok, dus het systeem van kaartverkoop moet veranderen. Daar ben ik een groot voorstander van.
Re: ticketloket.com
Geplaatst: 20 dec 2011 22:22
door TimD
Al 43 dagen aan het wachten op een reactie van Ticketloket.com, en tot op heden na herhaaldelijk contact nog NIETS ontvangen.
Ik vroeg mij af wat een verstandige stap is in deze;
A: Is er meer contactinformatie over Ticketloket.com/DES/de persoon dan enkel het klantenservice emailadres?
B: Is melding maken bij mijnpolitie.nl een volgende stap? Zou dit zin hebben?
Ondanks dat het ietwat naief is om via deze weg kaarten te bestellen vindt ik het toch absoluut een schandalige gang van zaken. Zou hier graag opheldering over hebben!!
Re: ticketloket.com
Geplaatst: 21 dec 2011 11:40
door EdjeS
Hallo Allemaal,
Ik had gisteren ook via Ticketloket kaartjes besteld voor de toppers.
Niet wetende dat dit een wederverkoper is en heb ook gewoon de normale prijs betaald.
Toen ik echter alle reacties hier las heb ik toch maar besloten te annuleren.
Ik heb ze netjes een mail gestuurd waarin ik heb uitgelegd te willen annuleren en dat ik graag mijn geld terug wil.
Dit alles heb ik gisteravond om 20.00 uur gedaan.
Toen ik net in mijn telebankieren keek zag ik dat ze het geld al terug hebben gestort. Ik heb geen mailtje ontvangen maar heb mijn geld iig terug.
Re: ticketloket.com
Geplaatst: 21 dec 2011 17:11
door EdjeS
Heb inmiddels ook een mailtje ontvangen.
Ze hebben bij mij dan toch alles correct afgehandeld.
Re: ticketloket.com
Geplaatst: 21 dec 2011 20:18
door Biancaa9
EdjeS schreef:Hallo Allemaal,
Ik heb ze netjes een mail gestuurd waarin ik heb uitgelegd te willen annuleren en dat ik graag mijn geld terug wil.
Dit alles heb ik gisteravond om 20.00 uur gedaan.
Toen ik net in mijn telebankieren keek zag ik dat ze het geld al terug hebben gestort. Ik heb geen mailtje ontvangen maar heb mijn geld iig terug.
Hallo,
ook ik heb kaarten besteld voor de toppers en ook heb ik al een mail gestuurd met daarin de vraag om mij mijn kaarten te annuleren.
Graag zou ik willen weten wat jullie precies in de mail hebben gezet en naar welk mailadres.
omdat ik reeds nog niets heb ontvangen!
Alvast bedankt
Re: ticketloket.com
Geplaatst: 22 dec 2011 11:03
door ctogt
ik heb ook pas kaarten besteld voor de toppers..
nadat ik dit gelezen heb wil ik het ook annuleren..
had je daar een annuleringsverzekering voor moeten nemen?
en welk email adress moet ik gebruiken?
Re: ticketloket.com
Geplaatst: 23 dec 2011 12:50
door Ilonkaa
Hallo,
Ik heb kaarten besteld via ticketloket voor Rammstein 4maart.
Na 4 keer een mail te hebben gestuurd en geen antwoord te hebben gekregen ging ik maar op internet zoeken en tot mijn schrik kwam ik deze verhalen tegen! Ik ben echt woedend ( ook op mijzelf hoor)
Kan iemand mij alsjeblieft vertellen wat ik nu nog kan doen?
Ik krijg via Ticketloket geen gehoor en ben nu een beetje radeloos aangezien het om een groot bedrag ging en een geschenk, dus moeten we straks iemand teleurstellen
Tips zijn erg welkom!
Re: ticketloket.com
Geplaatst: 30 dec 2011 10:59
door Biancaa9
Na een paar mails te hebben gestuurd naar ticketloket
heb ik vanochtend dan eindelijk het hele bedrag terug gestort gekregen op
mijn rekening!
Het heeft even geduurd maar ben toch heel blij dat het goed is afgelopen en dat ik mijn geld netjes heb terug gehad!
Re: ticketloket.com
Geplaatst: 16 jan 2012 15:07
door olensen
All,
Ik heb vrijdag (de 13e.
....)kaartjes besteld voor de Toppers.
Ticketloket kwam als 1e website in GOOGLE naar voren, en zag er verder goed uit.
Ik heb besloten om toch maar van de bestelling af te zien en heb direct mail gestuurd naar klantenservice van Ticketloket.
Kreeg ook de standaardmail waarin er aangegeven wordt dat een antwoord 5 dagen op zich zou kunnen laten wachten.
Door alle verhalen op dit forum kreeg ik niet echt een goed gevoel over Ticketloket.
Vanmorgen kreeg ik keurig een mail van Ticketloket dat concertreserveringen bindend zijn, maar uit coulance toch mijn bestelling gaan annuleren en dat ik binnen 2 a 3 werkdagen het volledige bedrag op mijn rekening terug zal ontvangen
.
In ieder geval een positief signaal van Ticketloket.
Zodra ik het geld binnen heb, zal ik dit hier ook bevestigen.
Update dd 17-01-2012
Vandaag stond keurig het geld weer op mijn rekening, dus netjes afgehandeld door Ticketloket
Re: ticketloket.com
Geplaatst: 21 jan 2012 14:40
door leeke1972
ook wij hebben kaarten besteld via ticket loket voor najib in amsterdan de la mar, na vele mails te hebben verzonden waar de kaarten bleven hebben we eindelijk een reactie gekregen op de dag van de voorstelling met de mede deling dat ze eerder een mail zouden hebben verzonden geen kaarten te kunnen leveren en het geld geretouneerd hebben,.
Gelukkig is inderdaad alles terug gestort maar een domper dat we dus geen kaarten hebben, gelukkig hadden we geen hoteletje geboekt anders was dit ook nog een kosten post geweest.
Al met al ondanks de domper een redelijk goed einde en geld is retour, maar een volgende keer wordt er niet meer via deze vage 'ONDERNEMER" geboekt, heeft niet eens een telefoon nummer op zijn site staan.
Jammer dat dit soort activiteiten nog mogen deze tijd.
Mensen blij maken met kaarten en daarna terug trekken.
Re: ticketloket.com
Geplaatst: 21 jan 2012 15:10
door seconds-out
Re: ticketloket.com
Geplaatst: 28 jan 2012 14:56
door alexels
Ben in oktober vorig jaar naar George michael geweest in Ahoy. Had niet de kaarten gekregen, die ik besteld had. Zou mijn geld terugkrijgen. Na rechtsbijstand te hebben ingeschakeld dan eindelijk van de week mijn geld teruggekregen. Dus mensen, de aanhoudende wind wint uiteindelijk. E.
Re: ticketloket.com
Geplaatst: 28 jan 2012 17:34
door seconds-out
Re: ticketloket.com
Geplaatst: 22 feb 2012 12:24
door richard1970
Nou...de vermoedens over Ticketloket zijn weer bevestigd.
Vandaag ontving ik deze email van Ticketloket.
_________________________
"Geachte heer / mevrouw,
Onlangs heeft u bij ons een bestelling geplaatst voor kaarten voor de voorstelling van Najib Amhali.
Helaas hebben wij de door u bestelde categorie kaarten welke u gegarandeerd toegang geeft tot het theater ( de kaarten dienen o.a. op uw naam te staan ) niet geleverd gekregen en kunnen wij u deze niet toezenden waarvoor onze oprechte excuses.
Wij hebben dan ook het gehele factuurbedrag per direct aan u teruggestort en zal vandaag of uiterlijk morgen op uw rekening worden bijgeschreven.
Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben ingelicht en mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag van u.
Met vriendelijke groet,
Ticketloket
_________________________
Het bedrijf handeld dus inderdaad met het geld van de klant.
Kortom....wees gewaarschuwd en bestel NIKS via TICKETLOKET!
Re: ticketloket.com
Geplaatst: 23 feb 2012 11:21
door hammerarn
Ik heb ook zonder te weten dat er zoveel klachten waren tickets voor Snowpatrol gekocht!
Meerdere mails gestuurd en je krijgt gewoon geen reply behalve de autoreply "we handelen u vraag binnen 5 dagen af"
Ik had in November kaarten voor Snowpatrol gekocht eerste rang voor 4 personen met de opmerking dat we naast elkaar willen zitten.
Heb wel de kaarten binnen en naast elkaar maar 2de rang en helemaal aan de zijkant naast de luidsprekers! dus slecht zicht en loeihard geluid ( met een zwangere vrouw )
Ik voel me genaaid
Ik vind het een rare zaak dat ze 1ste rang kaarten verkopen die ze niet hebben en dat je dan maar je geld terug krijgt! het is toch een rekensom? als je er 100 hebt dan verkoop je er 100! Kunnen ze hier niets tegen doen ? Als je een witte diesel auto besteld en betaald kunnen ze toch niet met een zwarte benzine aankomen ? heel vaag en de laatste keer dat we ooit iets bij dit bedrijf bestellen
Natuurlijk gaan we en daar gokken ze ook op maar hier moet echt eens iets tegen gebeuren