Ach ... de regenboogoversteekplaatsen geven kleur aan het asfalt. Al zou het natuurlijk een ambush-marketing-actie van een verffabrikant kunnen zijn.
witte angora schreef: ↑06 apr 2025 18:22
Geef elkaar gewoon respect en laat elkaar in de waarde, heb je ook geen gezeik...
En ga je ook niet viraal. Het fragment, waar Moneyman mee kwam, laat het goed zien: Madame toont nul respect voor de kinderen en oogst nul begrip.
Moneyman schreef: ↑06 apr 2025 14:50
Geen zin om te zoeken, maar ik ben benieuwd of er cijfers bekend zijn van de groep die “genderloos” is (of beter: zich zo voelt). Lijkt mij een marginale groep.
Sociaal Cultureel Planbureau en Centraal Bureau voor de Statistiek hebben hierover gepubliceerd. Even zoeken op de sites van scp en cbs en je bent er. Opgeteld minder dan 2%.
J. Deltoer schreef: ↑06 apr 2025 17:38
Het zijn alleen individuen van het woke gilde, waar er hier ook een paar actief van zijn, die het zaakje op stelten zetten en de maatschappij gijzelen met hun belachelijke politieke correctheid.
Aldus degene, die hier iedere keer begint over minderheden. Verkeersbord G7 (voetganger met kind) is in jouw wereld zeker een plek, waar een biologische ouder het eigen kind opwacht en meesleurt?
Mijn oma had een spreekwoord 'in het land der blinden is eenoog koning'. Het geeft goed aan, waarom 'woke' zijn een voordeel is en geld oplevert: wie zijn oren en ogen ophoudt, zijn hersenen ingeschakeld houdt, in staat is de eigen opvattingen even opzij te zetten om beter te kunnen waarnemen, dat zijn de mensen, die goed zijn in hun vak en de winst opkrikken. In elk bedrijf zijn ze een aanwinst.