Door sturen lijkt me normaal, maar vaak weten ze dat ook niet waarheen, ben ik achter gekomen, en velen met mij. Dat is het probleem. Dus kom je vaak weer bij google terecht ofzo.Jablan schreef: ↑27 jul 2022 15:58Eens, mits de behandelend arts bereikbaar is en niet wordt afgeschermd door een reeks assistenten, die voorkamerdraak in de functieomschrijving hebben staan.
Wij hebben de gewoonte ontwikkeld om bij een kennismaking de arts te vragen wat voor type hij/zij is. Wat doe je als je het niet weet? Vertel je dat of ga je doorverwijzen of geef je op of durf je wat anders uit te proberen? En lukt het je om de ontwikkelingen in je vak bij te houden?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Coronavirus - algemeen topic (deel 4)
Re: Coronavirus - algemeen topic (deel 4)
Waarom is een Canadese steward als patiënt nul niet waar/niet mogelijk?
Patiënt nul duidt niet op de eerste persoon die een ziekte heeft, maar op de eerste patiënt bij wie een ziekte ontdekt is.
Er zijn nog meer gevallen ontdekt, die lang voor deze steward besmet zijn geraakt.
Het belangrijkste is dat we respect voor elkaar hebben, ongeacht de keuze van iemand om wel of geen mondkapje te dragen.
Als je terugleest, staat het antwoord op vraag er al. Welk punt wil je nu maken?
Hetzelfde punt als jij wil maken.
En nee, het antwoord staat er niet. Eerder besmet wil niet zeggen eerder ontdekt.
En nee, het antwoord staat er niet. Eerder besmet wil niet zeggen eerder ontdekt.
Spuit nummer 5 komt er aan, next.
Ben benieuwd hoeveel er gezet gaan worden.
Ik in ieder geval niet, ze hebben NOG steeds niks uitgezocht.
Ik in ieder geval niet, ze hebben NOG steeds niks uitgezocht.
reggie2
vindt dit leuk
Ik kan voorlopig wel even vooruit met mijn positieve test.
reggie2
vindt dit leuk
reggie2
vindt dit leuk
https://www.youtube.com/watch?app=deskt ... xPlXI-4J0o
Ik denk dat iedereen ff moet wachten.
30 juni 2022
"Iedereen" in dat filmpje betreft alleen de mensen onder de 60.reggie2 schreef: ↑29 jul 2022 17:35https://www.youtube.com/watch?app=deskt ... xPlXI-4J0o
Ik denk dat iedereen ff moet wachten.
30 juni 2022
Ja ??? dan nog , niet goedgekeurd moet je aan niemand geven.
Dit is eerder langsgekomen, Reggie. Zonder vrijwilligers geen test, geen goedkeuring en dat geldt voor elk medicijn. Verder zit jij duidelijk in de verkeerde bubbel, Kuipers heeft meer gezegd dan dit fragment laat zien.
Het echte nieuws vind ik eerder, dat ook bij de volgende ronde vaccineren, vanaf half september vanaf 12 jaar, nog steeds geen vrije keus mogelijk is.
Het echte nieuws vind ik eerder, dat ook bij de volgende ronde vaccineren, vanaf half september vanaf 12 jaar, nog steeds geen vrije keus mogelijk is.
Het is algemeen bekend dat jij gek van spuiten bent, daarom is dat nog steeds niet het echte nieuws.
Het zwalkbeleid van dit kabinet is enorm vertrouwenswekkend , droom lekker verder.
https://www.pfizer.com/science/coronavirus/updates
Geschikt voor BA 1, hmmmm
Dat is de laatste update. Lopen ze niet achter de feiten aan dan?
Geschikt voor BA 1, hmmmm
Dat is de laatste update. Lopen ze niet achter de feiten aan dan?
Per definitie is het achter de feiten aan rennen met virussen en vaccins of therapieën.
In tegenstelling tot wat de minister vandaag meldde: de nieuwe versies hebben al een voorlopige toelating. Dat is dezelfde volgorde/route als met het allereerste vaccin.
In tegenstelling tot wat de minister vandaag meldde: de nieuwe versies hebben al een voorlopige toelating. Dat is dezelfde volgorde/route als met het allereerste vaccin.
Leg mij geen woorden in de mond, wil je? Alvast bedankt.