Feedback op het Forum - deel 3
-
Lowieze
Re: Feedback op het Forum - deel 3
En weer een topic, over betalen voor een kabelaansluiting die niet gebruikt wordt, dat een geheel eigen leven gaat leiden, doordat de TS nergens meer op reageert.
Voor wie is zo’n topic dan eigenlijk nuttig, het staat vol met aannames, veronderstellingen etc. Er worden vragen gesteld om de situatie duidelijk te krijgen, maar die worden nooit beantwoord.
Kan zo’n topic dan niet beter na verloop van tijd verwijderd worden?
Hier heeft niemand iets aan.
Voor wie is zo’n topic dan eigenlijk nuttig, het staat vol met aannames, veronderstellingen etc. Er worden vragen gesteld om de situatie duidelijk te krijgen, maar die worden nooit beantwoord.
Kan zo’n topic dan niet beter na verloop van tijd verwijderd worden?
Hier heeft niemand iets aan.
Weg halen zou ik niet doen, wat wil gestopt moet worden is dat iedereen maar discussies over de speculaties aan gaat, dat brengt een topic niet ten goede, er moet pas verder gereageerd worden als er belangrijke vragen beantwoord zijn. In ieder geval is dat mijn mening.
-
Lowieze
TS gooit een vraag op het forum en neemt niet eens de moeite om antwoorden te geven. Dan is zo’n topic toch niet de moeite meer waard om je energie en aandacht in te steken.Onkruid71 schreef: ↑10 mei 2022 08:04Weg halen zou ik niet doen, wat wil gestopt moet worden is dat iedereen maar discussies over de speculaties aan gaat, dat brengt een topic niet ten goede, er moet pas verder gereageerd worden als er belangrijke vragen beantwoord zijn. In ieder geval is dat mijn mening.
Een consumentenforum kan zichzelf zo toch niet serieus nemen.
Je hoeft er ook geen aandacht meer aan te besteden, tot er vragen beantwoordt worden, dan kost het geen energie en zakt het naar beneden. Het is maar data.
-
witte angora
Ach... kijk eens hoe mensen IRL kunnen reageren. Discussies over openingstijden van kringloopwinkels, alsof de eigenaar/manager zelf niet weet wanneer hij open is. En geloof me, in mijn vorige woonplaats waren het bijna iedere week exact dezelfde mensen met exact dezelfde discussie... Gisteren waren we hier voor het eerst op maandag aan het werk om op te ruimen, en maar liefst drie verschillende klanten die zeker wisten dat we iedere maandag open zijn... hebben we het nog niet eens over de sluitingstijd...
Ik denk dat je het halve land niet serieus kan nemen. Dit forum is er een perfecte weerspiegeling van.
Ik denk dat je het halve land niet serieus kan nemen. Dit forum is er een perfecte weerspiegeling van.
Lisa29
vindt dit leuk
Dit forum kan je ook niet serieus nemen, het zegt wel wat over jezelf als je dat wel doet.
TS is niet verplicht te antwoorden, wie weet heeft hij/zij het antwoord al gelezen en denkt dan ....ik weet het wel.
Vaak zijn de antwoorden hier zo bizar dat ik best snap dat iemand geen reactie meer plaatst.
Daar denkt de moderatie dan anders over. Niet voor niets is door Radar aangegeven dat als TS-en niet reageren, er door hun actie ondernomen wordt en het topic anders gesloten kan worden.
Natuurlijk neem ik het forum serieus, anders zou ik het niet volgen. Dat betekent overigens niet dat ik alle topics even serieus neem.
Moneyman
vindt dit leuk
Ik heb sinds een paar dagen dat ik soms een reactie getypt heb en op verstuur klik. In plaats van bericht te plaatsen word ik door gestuurd naar een overzicht van de categorie waar het topic onder valt. Het is niet constant, maar wel vervelend de keren dat het gebeurt. Iemand enig idee wat de reden zou kunnen zijn?
Heb daar geen last van, dus geen idee waar het door komt.
-
moederslink
Is mij ook wel eens overkomen. Heel vervelend idd.Lisa29 schreef: ↑10 mei 2022 18:42Ik heb sinds een paar dagen dat ik soms een reactie getypt heb en op verstuur klik. In plaats van bericht te plaatsen word ik door gestuurd naar een overzicht van de categorie waar het topic onder valt. Het is niet constant, maar wel vervelend de keren dat het gebeurt. Iemand enig idee wat de reden zou kunnen zijn?
En vooral wanneer je onderaan je reactie typt bij " volledige bewerking & voorbeeld en verstuur " .
Ik pak nu steeds dat blauwe kopje bovenaan bij " plaats reactie " en dat gaat wél goed.(kan toeval zijn
Ik kan het verder niet verklaren.
Laatst gewijzigd door moederslink op 10 mei 2022 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Lisa29
vindt dit leuk
-
moederslink
Aha, dan ben ik niet de enige. Alleen weet ik even niet welk kopje u bedoeltmoederslink schreef: ↑10 mei 2022 19:28Is mij ook wel eens overkomen. Heel vervelend idd.Lisa29 schreef: ↑10 mei 2022 18:42Ik heb sinds een paar dagen dat ik soms een reactie getypt heb en op verstuur klik. In plaats van bericht te plaatsen word ik door gestuurd naar een overzicht van de categorie waar het topic onder valt. Het is niet constant, maar wel vervelend de keren dat het gebeurt. Iemand enig idee wat de reden zou kunnen zijn?
En vooral wanneer je onderaan je reactie typt bij " volledige bewerking en verstuur " .
Ik pak nu steeds dat blauwe kopje bovenaan bij " plaats reactie " en dat gaat wél goed.
Ik kan het verder niet verklaren.
Als ik op "verstuur" klik gaat het alsnog vaak mis.
moederslink
vindt dit leuk
-
moederslink
Ik snap wat je bedoelt . Geen idee hoe dat kan. Versturen moet je tóch 
Ik bedoel dat langwerpige kopje in het blauw boven het topic : " plaats reactie " .
Ik bedoel dat langwerpige kopje in het blauw boven het topic : " plaats reactie " .
Aha, nu snap ik het
Dan ga ik voortaan daarop klikken in de hoop dat het versturen dan wel goed gaat. Want dat versturen leidt dus soms tot doorverwijzing naar categorie overzicht....
Dan ga ik voortaan daarop klikken in de hoop dat het versturen dan wel goed gaat. Want dat versturen leidt dus soms tot doorverwijzing naar categorie overzicht....
-
NeoDutchio
Dat heb ik al ik op quote druk. Dan moet ik eerst een pagina terug, op refresh klikken waarna ik op de eerste pagina uit kom. Dan weer naar het juiste bericht en dan kan ik wel quoten. Dat gebeurd op Microsoft Edge en op de IPad.Lisa29 schreef: ↑10 mei 2022 18:42Ik heb sinds een paar dagen dat ik soms een reactie getypt heb en op verstuur klik. In plaats van bericht te plaatsen word ik door gestuurd naar een overzicht van de categorie waar het topic onder valt. Het is niet constant, maar wel vervelend de keren dat het gebeurt. Iemand enig idee wat de reden zou kunnen zijn?
Trouwens ook als ik klik op eerste ongelezen bericht en deze niet op de laatste pagina is. Als ik dan wil doorklikken naar de volgende pagina krijg ik ook het overzicht te zien.
Lisa29
vindt dit leuk
Wat maken jullie er een potje van. 

Lisa29
vindt dit leuk
Hihi ja Lady, het is bij mij echt pas sinds een paar dagen zo. Geen idee wat er veranderd is.
Ik gebruik nooit de knop : Plaats een reactie. Ik zou ook niet weten waar ik “Eerste ongelezen bericht”, kan vinden.
Ik klik gewoon op het piepkleine pijltje rechts naast de naam.
Ik klik gewoon op het piepkleine pijltje rechts naast de naam.