LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Roboduster via Groupon

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jossie67
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 nov 2010 19:26

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door jossie67 »

Wat ik wel grappig vind, is dat ik bij groupon heb aangeven dat ik deal wilde cancelen. Dat is ook gebeurt, ik heb mijn geld terug gekregen, uiteraard niet de "verzendkosten"

Ik heb dus nu een KL-robot 310B voor 7,50 euro

De bezorger van DPD wist mij te melden dat ik niet de enige was.

Noldy84
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2011 16:31

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Noldy84 »

Ja, dit is echt (NestorA)

boerbarr
Berichten: 6
Lid geworden op: 17 aug 2011 13:20

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door boerbarr »

black sheep label staat op de doos en het apparaat zelf ook....
Heeft dat een andere betekenis dan?

elisah54
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 aug 2011 19:41

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door elisah54 »

Heb ik weer.....

DPD heeft mijn zending in de verkeerde auto gelegd... :x
Nog een dagje langer wachten maar dan hebben we ook ons "stofzuigerslaafje"
zoals Groupon dat zo "grappig" zegt.

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Tot nu toe geeft de Track n Trace code:
Er is een fout opgetreden
Dit pakketnummer komt niet voor in de database van DELIS!
Mogelijke redenen kunnen hiervoor zijn

> het ingevoerde pakketnummer is niet juist
> het pakketnummer is ouder dan 6 maanden en is opgeslagen in het archief
> Het pakket is nog niet overgedragen aan DPD
En ik gebruik zowel de 1e als de 2e link in mijn mailtje waarbij de 2e link vooral in het Duits is (?). Is al zo sinds gisterenavond dus ik ben bang dat ik dadelijk thuis geen robot heb ;(
Laatst gewijzigd door whizzi op 18 aug 2011 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.

alexahh
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 aug 2011 14:48

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door alexahh »

Bij mij dezelfde foutmelding, gaat weer lekker

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

zojuist gearriveerd hier....heeft iemand een probleem met het programmeren? als ik de handleiding erbij hou om de week/dag/tijd in te stellen, flikkert er niets en hoor alleen een piep bij elke druk op de AB....

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Geen robo duster hier :( :(

Weer een afspraak niet nagekomen. Dit keer zelfs door groupon! Heel heel slecht!

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

das nou weer zwaar k-u-t-

[email protected]? ik had de hoop voor vandaag al opgegeven toen ik om 12 uur de dpd voorbij zag rijden, uiteindelijk rond 4-half 5 toch nog bezorgd.

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Ik ga inderdaad even een email sturen. Blijkbaar had ik mijn geld moeten terugvragen en vooral heel veel klagen, dan had ik de robo-duster al gehad en er maar €7,50 voor hoeven te betalen..

Echt, ik zit hier nu zo ongelooflijk hard te balen. Zelfs als je je meewerkend opstelt, krijg je blijkbaar straf.

Ik durf nu al te wedden dat ik natuurlijk ook net weer een defecte krijg en dat ik alsnog een rekening ga krijgen om wat voor idiote reden dan ook. Als dat ding binnenkomt en het werkt niet, ga ik persoonlijk naar van Vonderen toe om die robot in z'n pisbuis te duwen. Alles wat overblijft, gaat bij Groupon door de voorruit..

(en nee, ik ga dit niet uitvoeren, maar zo pislink ben ik nu wel).

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

Het blijkt maar weer ultra gevaarlijk definitieve toezeggingen te doen.
Als ik het nog even op een rijtje zet:
-idioot lange levertijd met bizar veel pech en leugens
-levering wordt door groupon overgenomen en maakt harde toezeggingen
-DPD verkloot de boel en weer moet groupon slikken
-ander model, geen dweilfunctie
-annuleren blijkt problematisch
-retour krijgen van bezorgkosten nog steed een issue
-er worden "gratis" robo's verstuurd
-NL handleiding ontbreekt
-er wordt GEEN compensatie voor enig ongemak gegeven
-mensen krijgen defecte of anderszins incomplete zendingen
-alle andere ongemakken voor tijdens en na levering nog maar even weggelaten
-garantie onduidelijkheden
Pff groupon, dit is wel rijp voor de koudste douche ooit en elk positief woord is jullie niet gegund. Het spijt me. Dramatisch, amateuristisch en arrogant zijn zo even drie woorden die me te binnen schieten.

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

nononsensewim schreef:Het blijkt maar weer ultra gevaarlijk definitieve toezeggingen te doen.
Als ik het nog even op een rijtje zet:
-idioot lange levertijd met bizar veel pech en leugens
-levering wordt door groupon overgenomen en maakt harde toezeggingen
-DPD verkloot de boel en weer moet groupon slikken
-ander model, geen dweilfunctie
-annuleren blijkt problematisch
-retour krijgen van bezorgkosten nog steed een issue
-er worden "gratis" robo's verstuurd
-NL handleiding ontbreekt
-er wordt GEEN compensatie voor enig ongemak gegeven
-mensen krijgen defecte of anderszins incomplete zendingen
-alle andere ongemakken voor tijdens en na levering nog maar even weggelaten
-garantie onduidelijkheden
Pff groupon, dit is wel rijp voor de koudste douche ooit en elk positief woord is jullie niet gegund. Het spijt me. Dramatisch, amateuristisch en arrogant zijn zo even drie woorden die me te binnen schieten.
Absoluut. Ik heb net een kwade mail (mijn eerste kwade mail zelfs) gestuurd naar Groupon. Zowel support@ als socialmedia@ hebben een bericht ontvangen. Ik ben nog steeds woedend. Geef mij ook maar mijn geld terug en een complete robot, dan ben ik in ieder geval weer iets blijer (blijkbaar zijn de robots gratis..)

Ik ben benieuwd hoe Groupon die robots denkt terug te halen, danwel geld ziet te krijgen voor de mensen die hun geld al terug hebben gehad (het grootste deel) EN een robot hebben ontvangen...

wolk33
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 aug 2011 13:49

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door wolk33 »

Nou nou, roepen over oprechtheid en dan zelf beginnen over het niet terugsturen van een geannuleerde bestelling...!
Practice what you preach!

Groupon heeft toch iedereen die heeft geannuleerd beloofd zijn/haar verzendkosten terug te bezorgen

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

beloofd is hier een woord met een nieuwe lading geworden.

in de regel als je annuleert, ontvang je ALLE kosten retour, nu zitten diverse bestellers al een behoorlijke tijd op het retourneren van 7,50 te wachten.
Dat ze nu zelf zo bijdehand zijn om ook de annuleerders een robo te sturen, sja ik weet nou niet of ik dat erg of onrechtvaardig moet vinden.

Eerlijk gezegd hoop ik dat het er veel zijn zodat deze groep de collectieve compensatie is. Collectief kopen- collectief compenseren , niet zo gekke gedachte toch?

Onlineshopper
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 aug 2011 17:02

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Onlineshopper »

De stofzuiger ziet er wel hetzelfde uit als op het aankoopplaatje, dus toen hebben ze misschien al de verkeerde naam genoemd. Het zal mijn positieve gedachten wel uiteindelijk de das om doen. Mijn omgeving geloofde er al niet meer in, hopelijk krijgen ze geen gelijk.

Verder, in de gebruiksaanwijzing staat wel dat hij kan 'moppen', maar er wordt niet gerept over eventueel nat dweilen.

Hij staat op de laden, dus ben benieuwd of hij morgen ook echt wat doet. Mocht iemand hem al goed opgeladen hebben, dan ben ik nieuwsgierig naar het resultaat.

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

moppen of dweilen is een groot woord. daarvoor is het oppervlak van het dweiltje gewoon te klein. natzuigen is ook niet het goede woord, het stukje stof zal vocht opnemen als het op z'n weg komt.
wat zuigkracht betreft wordt dit hoofdzakelijk ontleend aan de roterende borstels en rubberstrip die samen het meeste in de zuigmond slingert.
zo kun je met weinig zuigkracht toe.
muisstil is overdreven maar enig geluid voornamelijk van de servomotoren is wel aanwezig.

het navigeren in de ruimte is me nog wat onlogisch, wellicht wordt dat mettertijd beter als ie wat vaker de ruimte gedaan heeft.

programmeren lijkt simpel, maar ondanks ik em voor elke dag om 12.00 u heb staan gaat ie toch aan z'n rondje beginnen zodra de batterij weer vol is, ik zal wel iets over het hoofd zien.

afijn dit zijn de eerste impressies....

HenkvanPutten
Berichten: 66
Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door HenkvanPutten »

Nou nou, roepen over oprechtheid en dan zelf beginnen over het niet terugsturen van een geannuleerde bestelling...!
Practice what you preach!
Wok33, ik vind jou wel erg belerend naar ons toe. Maak eens een lijstje van niet ingeloste beloften door Kromhout Trading en heroverweeg s.v.p. op wie je je pijlen wilt richten.

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Sorry, maar jullie hebben nu een gratis stofzuiger die je blijkbaar niet wilt (anders had je niet gevraagd om het geld terug). Ik heb wel betaald, geen geld teruggevraagd en het ergste is nog dat ik GEEN STOFZUIGER heb... (Ik heb het tegen de groep mensen die een stofzuiger heeft ontvangen en hun geld terug)

Dat is gewoonweg niet eerlijk tegenover in ieder geval mij of tegen de mensen die ook netjes betaald hebben.

Ik kan mij ook niet voorstellen dat iedereen nou zo eerlijk is om de stofzuiger terug te sturen (sommige zullen dat wel doen, respect voor deze groep) dus zal Groupon achter dat geld aan moeten. En dan, gaat iedereen trouw betalen? Ik denk het haast niet. Dus concreet zal deze groep (die hopelijk niet zo groot wordt) een robotstofzuiger voor 7,50 hebben.. Is dat een eerlijke wereld? Helemaal voor die mensen die net zo hard of misschien zelfs wel harder hebben moeten werken om 179,95+7,50 om een stofzuiger te kopen...

Ik beschuldig niemand, maar het is wel oneerlijk als je de robotstofzuiger niet terugstuurt als je het geld al hebt ontvangen. IK HEB NIET EENS EEN STOFZUIGER EN HEB WEL BETAALD.. Hoe denk je dat ik mij nu voel???

EDIT: Ik zie overigens net dat mijn track en trace nummer nu eindelijk werkt. Ik krijg dus, ondanks de belofte van vandaag, morgen een stofzuiger (hoop ik). Ik ben morgen uiteraard de hele dag werken dus het zal mij benieuwen of ik morgenavond mag genieten van een op dit moment hopelijk werkende stofzuiger.

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

heb je al een goede t&t code whizzi?

HenkvanPutten
Berichten: 66
Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door HenkvanPutten »

Whizzi,

Ik behoor tot dusverre niet tot de groep 'geld-terug-toch-duster', maar ik kan me je frustratie wel indenken. (Al gloort er licht aan het eind van de tunnel, begrijp ik.) Vraag is wel hoe netjes je moet blijven als je na een kleine 3 maanden een heel ander produkt in huis krijgt dan je besteld hebt. Stel, je wilt een per abuis opgestuurde Roboduster toch houden, ben je dan verplicht tot betaling van het originele bedrag? Interessante vraag.

Gesloten