Re: Euphony: ervaringen van mensen?
Geplaatst: 07 jun 2013 07:09
Maar niet zoveel want al die verkopers die de problemen creëeren zijn slechts BC en werken dus voor helemaal niemand.Adje-m schreef:...er werken ook MENSEN bij Euphony...
Maar niet zoveel want al die verkopers die de problemen creëeren zijn slechts BC en werken dus voor helemaal niemand.Adje-m schreef:...er werken ook MENSEN bij Euphony...
Precies! Objectief kijken door een positieve bril - dat klinkt als een goede benadering!Adje-m schreef:Besteed je tijd eens, maar dan objectief aan je te verdiepen in Euphony door een positieve bril.
Heb je geen plaatsje voor ons bij Euphony?Ga iets zinnigs doen met je tijd en zorg dat je wat brood op de plank krijgt in deze tijden.
Bron? Voor die bewering van 1,5 miljoen klanten.Adje-m schreef:Euphony heeft inmiddels ruim 1,5 miljoen!!!! Klanten.
Je eerste zin ga je vast nog even onderbouwen (of zoals kuklos vroeg, bronvermelding) met gegevens of roep je gewoon maar wat?Adje-m schreef:Euphony heeft inmiddels ruim 1,5 miljoen!!!! Klanten. En we zien in deze zogenaamde discussies dat er hooguit een 10- tal klachten behandeld wordt, en steeds maar doorzagen en doorzagen. Ik heb een voorstel aan degene die steeds weer een antwoord geven op een integer verweer. Besteed je tijd eens, maar dan objectief aan je te verdiepen in Euphony door een positieve bril.
Oh getverdemme, hebben we dat hele zeurverhaal weer - je bent hier om de mensen "te helpen met besparen".De Aansluitdokter schreef:Ik ben hier niet Euphony te willen bewijzen, maar om mensen te helpen met besparen.
Hoe makkelijk is het om te klagen over een goed bedrijf met goede diensten bij sites zoals deze....
Het feit dat mensen gaan zoeken naar ervaringen en sites geeft al aan dat mensen in een mineur stemming zijn. hoe makkelijk is het dan om lekker mee te gaan zitten klagen, zeker als dit bedrijf in nederland nog niet zo bekend is.
Hoeveel mlm bedrijven zijn wel bekend in Nederland? En wat hanteer jij als maatstaf? Euphony wordt op dit forum toch al zeker zo'n 10 jaar besproken. Er is zelfs al een aantal maal sprake geweest van een beursgang.De Aansluitdokter schreef: zeker als dit bedrijf in nederland nog niet zo bekend is.
En als er iets positiefs over een bedrijf vermeldt wordt dan is het of spam of je werktDit is meteen de weerspiegeling van het trosradar forum alles wordt over een kam geschoren. Mensen nemen alleen de moeite negatieve dingen te melden gedreven uit woede en wraak. Je gaat toch niet de moeite nemen op een positieve ervaring van je overstap te melden als klant:)
En dat bewijs jij nog even door te communiceren dat de klant gewoon ongelijk heeft. De criticus heeft ongelijk. Communicatieprobleem is dus dat kritiek niet naar geluisterd wordt en niet serieus wordt genomen.yekki77 schreef:De meeste klachten worden echter veroorzaakt door communicatie.
Probeer je nu serieus hier te communiceren naar alle lezers dat alleen klanten objectief zijn?yekki77 schreef:Jullie zijn trouwens ook geen klanten, dus alles behalve objectief.
je bedoelt consultants zoals jij die hier meerdere keren zaken verborgen heeft gehouden? En daarna de klant de schuld beschuldigt van niet luisteren?yekki77 schreef:Inderdaad klachten komen door consultants en uiteraard ook doordat klanten niet goed luisteren.
Tuurlijk, want een klant is natuurlijk nooit positief, liegt natuurlijk nooit. Waarom was er dan zoveel kritiek op de klanten van de Biostabil als ze toch altijd objectief zijn?yekki77 schreef:Jij bent niet objectief alleen een beetje lol schoppen elke dag hier.
Klanten zijn inderdaad objectief over de producten die ze gebruiken.
Ik zat meer te denken aan de dingen die je zei over gratis bellen enzo, wat uiteindelijk dus niet zo bleek te zijn. Als jij dergelijke zaken verzwijgen een foutje noemt dan snap ik wel waarom communicatie het probleem is ja.yekki77 schreef:Met dingen verzwegen doel je op het " opnemen pakket" wat eerst inclusief was en later exclusief. Gewoon een foutje niks meer en minder......
Je snapt er dus echt helemaal niks van. Weet je wat DE oplossing is? Gewoon de waarheid vertellen, altijd en overal. En geen rotproducten aanbieden. De bank- en verzekeringswereld heeft dat helaas nog steeds niet door. Mocht zoiets toch gebeuren, liegen of rotproducten aanbieden, dan is de oplossing om de dader voor eeuwig en altijd uit de branche te trappen.yekki77 schreef:Zo'n disclaimer die men in andere branches zoals de financiele dienstverlening al langer gebruiken biedt de oplossing. Er ontstaat dan nooit meer discussie.
Joepie, laten we het over mij gaan hebben. Die tactiek hebben nog niet eerder gezien.yekki77 schreef:Kuklos dit topic gaat over ervaring met Euphony. Wat is jou ervaring daarmee dan??? Heb jij de producten gehad of ben je consultant??? Of zing je gewoon mee??
Je hebt een hele uitgesproken mening over de producten van KPN, Greenchoice en Euphony. Ik vraag me af wat jou ervaringen zijn met deze partijen en producten. Ik denk namelijk dat je gewoon het MLM systeem niks vindt en daarom alles en iedereen die daar aangekoppeld zit af te branden. Uiteraard heb je zeker veel punten die correct zijn, maar ook een aantal punten die nergens over gaan. Alles bij jou is compleet negatief.kuklos schreef:Tuurlijk, want een klant is natuurlijk nooit positief, liegt natuurlijk nooit. Waarom was er dan zoveel kritiek op de klanten van de Biostabil als ze toch altijd objectief zijn? Wie is Biostabil !!!yekki77 schreef:Jij bent niet objectief alleen een beetje lol schoppen elke dag hier.
Klanten zijn inderdaad objectief over de producten die ze gebruiken.
Ik zat meer te denken aan de dingen die je zei over gratis bellen enzo, wat uiteindelijk dus niet zo bleek te zijn. Als jij dergelijke zaken verzwijgen een foutje noemt dan snap ik wel waarom communicatie het probleem is ja.yekki77 schreef:Met dingen verzwegen doel je op het " opnemen pakket" wat eerst inclusief was en later exclusief. Gewoon een foutje niks meer en minder......
En dat goedpraten van het gedrag van greenchoice, ook communicatie. Greenchoice is wederom uitgeroepen tot beste leverancier door VVE en consumentenbond. Het enige wat voorgevallen is het opnemen pakket. Je zuigt echt dingen uit je duim. Niks mis met Greenchoice.
Je snapt er dus echt helemaal niks van. Weet je wat DE oplossing is? Gewoon de waarheid vertellen, altijd en overal. En geen rotproducten aanbieden. De bank- en verzekeringswereld heeft dat helaas nog steeds niet door. Mocht zoiets toch gebeuren, liegen of rotproducten aanbieden, dan is de oplossing om de dader voor eeuwig en altijd uit de branche te trappen. Een disclaimer is handig om geen discussie te hebben ergens over. Ik vertel overal de waarheid. Niet alles komt aan bij een klant.yekki77 schreef:Zo'n disclaimer die men in andere branches zoals de financiele dienstverlening al langer gebruiken biedt de oplossing. Er ontstaat dan nooit meer discussie.
Joepie, laten we het over mij gaan hebben. Die tactiek hebben nog niet eerder gezien.yekki77 schreef:Kuklos dit topic gaat over ervaring met Euphony. Wat is jou ervaring daarmee dan??? Heb jij de producten gehad of ben je consultant??? Of zing je gewoon mee??
En wat als Kuklos gewoon meezingt? Daar is dit forum voor weet je en niet voor consulentjes/Betwetertjes die koste wat koste dit waardeloze bedrijf een veer in hun h*l willen steken die ze nog niet eens verdienen ook.yekki77 schreef:De schuld ligt inderdaad regelmatig bij de klant. (Let consultant uiteraard ook)Uiteraard zullen wij de kant nooit beschuldigen en altijd hand in eigen boezem steken.
Kuklos dit topic gaat over ervaring met Euphony. Wat is jou ervaring daarmee dan??? Heb jij de producten gehad of ben je consultant??? Of zing je gewoon mee??
Zelf heb ik ondervonden dat een consultant bij contract afsluiten volhield ( is nog op het forum terug te vinden dacht ik ) dat er nummerherkenning mogelijk was in Amsterdam west (postcodegebied 1013) bij euphony maar terwijl dat bij de KPN totaal geen probleem was/is kon dat met euphony dus niet en het heeft heel veel gezever en gedoe gekost om weer van dat contract af te komen.euphony? dacht het nie.
Juist,zo zit het. Iedere keer als bij voorstanders van in dit geval euphony de argumenten op zijn (en dat is al vlug) moet degene die zich ook maar een klein beetje kritisch opstelt of al de mooie beloftes in twijfel trekt zal deze direct belachelijk worden gemaakt of desnoods voor leugenaar gezet. Een tactiek die op dit forum al jaren word gebruikt al werkt dat natuurlijk voor geen meter, ga gewoon eens Google op euphony en ziet wat voor puinzooi het in werkelijkheid is.kuklos schreef:Ik geloof dat ik het begrijp. Ik mag niks zeggen omdat ik kritisch ben. En dat moeten we natuurlijk niet willen, mensen die kritisch zijn.
Belinda | 2-5-2013, 16:03
Euphony,Ik las net iets over een paar zwarte schapen? Ja soort zoekt soort. Heb te maken gehad met [...], die mij middels misleiding een contract aangeboden heeft. [...] bedriegt op meerdere gebieden. Maar goed lang verhaal kort maken. Euphony houdt zich niet aan de aan de wet en regelgeving. LET OP! dit is alleen van toepassing op verkoop aan de deur. Zo staat er niet in het contract wat je ondertekent, dat je een bedenktijd van 8 dagen hebt, DIT IS WETTELIJK VERPLICHT!! Hierdoor is er geen geldige overeenkomst tot stand gekomen! Dit alles is terug te lezen op Consuwijzer http://www.consuwijzer.nl/thema/colport ... onstraties Dus beste BC die op deze site het opnemen voor Euphony jullie zijn net zo verkeerd bezig en het meest trieste is dat jullie totaal niet geïnformeerd zijn over wat jullie verkopen. En zeer waarschijnlijk heel veel NIET GELDIGE OVEREENKOMSTEN hebben afgesloten.Beetje jammer.
In April 2012 een zakelijk 2-jarig contract getekend. Echter door de tijd heen lijken de paketten stilzwijgend aangepast te worden. Vooral bij mobiel internet (eudata)wordt je belazerd waar je zelf bij staat. Toen ik tekende was het nog voor dat bedrag onbeperkt gebruik, maar op de laatste factuur zie ik tot mijn verbazing dat dit nu nog slechts 500 mb is.
Gelukkig heb ik op mijn telefoon een verbuiksmelder van KPN en kan exact zien hoeveel ik verbruikt heb. Ik ga dat gevecht wel aan, want anders zitten ze een dezer dagen weer bij Radar en hebben ze veel uit te leggen. Voor alle zekerheid ga ik mijn abonnement nu alvast opzeggen, want hier zitten teveel addertjes onder het gras.