Het menselijke lichaam zit raar in elkaar, de hersenen beinvloeden ieder
oorgaan, kijk maar naar mensen met ernstige stress, ze denken dat ze het aan hun hart hebben en hun lichaam gaat daarop reageren door het hart sneller te laten kloppen, Zo zou het best ook in de positieve zin kunnen, Mensen moeten iets hebben om in te geloven, een kiezeltje
van het grindpad, een geluksdubbeltje, een foto in de portomonee, noem maar op, Hier maken Bruno en Tietteke gewoonweg gebruik van, Het verhaal wordt positief gebracht naar hen die iets nodig hebben om in te geloven, het geld wordt dan niet naar gekeken, en als je ergens maar sterk genoeg in geloofd dan komt het vanzelf wel goed, Behalve dan bij de staatsloterij, ik geloof al jaren sterk dat ik een paar miljoen ga winnen, iedere maand weer, maar het is helaas nooit meer geworden dan een eigen geldje...
Ooit werd er ook een armbandje met magneetjes aangeprezen
via allerhande reclames, het zou tegen alles helpen, vele positieve
gebruikers werden op tv getoond tot dat...
de bekende Nederlandse zanger Nico Haak hem ging aanprijzen
in de reclames, in eerste instantie een goede aanwinst voor het product
want er werden er twee keer zoveel verkocht dankzei deze bekende Nederlander, Helaas Kwam Nico Haak een paar maanden later te overlijden, Nooit meer iets van het armbandje gezien of gehoord, heel normaal zou ik dan zeggen, want het positieve, geloofwaardige tintje was direct van de armband af, Niemand hoefde hem meer te hebben...
Ik zou zeggen, zei die er in geloven, blijf erin geloven zolang je er baat bij heb, Zei die er niet in geloven, laat die mensen er lekker in geloven.
Het zijn hun centen en het is hun geluk dat ze van hun kwaaltjes af zijn.
Misschien leven ze er wel 20 jaar korter door omdat de rotzooi uit hun lichaam nu geen uiting meer kan geven aan het lichaam en krijgt dat terzijner tijd wel een plotselinge uitspatting van iets ernstigs, maarja dat zien we tzt wel weer in de media ..