LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Biostabil 2000 werkt wel!

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Michellangelo

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Wat ik ondertussen wel geleerd heb is dat hoeveel klachten een mens kan hebben er een duizendvoud mensen zijn die er gebruik en misbruik van maken.

Als R. Martina inderdaad een arts is raad ik enkel de mensen af om gebruik te blijven maken van deze man zijn diensten. Er is dan een overduidelijk belangenverstrengeling tussen de wensen van zijn clienten en die van zichzelf, namelijk het aanprijzen van een dubieus product. het zou zeer spijtig zijn wanneer er iemand straks gered had kunnen worden door de erkende medische geneeswijzen maar door deze arts niet correct zou zijn doorverwezen en een magneet als remedie hebben gekregen.
  • Inhoud is geen aarde maar een magneet, iets wat door de maker ontkend zou zijn.
  • Stoffen die er niet in zitten maar wel op de "bijsluiter" staan zijn ineens overbodig, je moet niet naar de papieren kijken maar naar de werking aldus de promoter...
  • zoonlief is een tevreden klant en een x-aantal in de commercial voorkomende mensen zijn bekenden van elkaar en de promoter...
En dan moet je deze arts serieus nemen? Ik dacht het dus niet...

Placebo-effect, zeer interesant concept, maar 100 euro voor een placebo is tamelijk veel...

pfeiffer

Ongelezen bericht door pfeiffer »

nou ik kocht er ook een om te kijken of hij ook werkten hij werkt dus echt niet het is een zware keting ik krijg er nekpijn van zou hij daar ook iets voor hebben en ja hoor daar heeft hij ook iets voor een biodebiel wij moeten met ze allen naar de rechter om ons geld van de oplichter weer te krijgen wat heb ik er aan of hij werkt of niet of zit er zand in of niet ik wil mijn geld weer hebben dat radar daar maar voor naar de rechter gaat lijkt me veel beter :evil: :evil:

Michellangelo

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Ik vraag me af of de medische tuchtcommissie niet het één en ander daarin kan betekenen, wat betreft de arts. Reclame codecommissie zou toch wat aan deze commercials moeten doen met betrekking op de werking in combinatie met de medische medewerking van de dokter...

Andre vd Laar

Ongelezen bericht door Andre vd Laar »

Het menselijke lichaam zit raar in elkaar, de hersenen beinvloeden ieder
oorgaan, kijk maar naar mensen met ernstige stress, ze denken dat ze het aan hun hart hebben en hun lichaam gaat daarop reageren door het hart sneller te laten kloppen, Zo zou het best ook in de positieve zin kunnen, Mensen moeten iets hebben om in te geloven, een kiezeltje
van het grindpad, een geluksdubbeltje, een foto in de portomonee, noem maar op, Hier maken Bruno en Tietteke gewoonweg gebruik van, Het verhaal wordt positief gebracht naar hen die iets nodig hebben om in te geloven, het geld wordt dan niet naar gekeken, en als je ergens maar sterk genoeg in geloofd dan komt het vanzelf wel goed, Behalve dan bij de staatsloterij, ik geloof al jaren sterk dat ik een paar miljoen ga winnen, iedere maand weer, maar het is helaas nooit meer geworden dan een eigen geldje... :lol:

Ooit werd er ook een armbandje met magneetjes aangeprezen
via allerhande reclames, het zou tegen alles helpen, vele positieve
gebruikers werden op tv getoond tot dat...
de bekende Nederlandse zanger Nico Haak hem ging aanprijzen
in de reclames, in eerste instantie een goede aanwinst voor het product
want er werden er twee keer zoveel verkocht dankzei deze bekende Nederlander, Helaas Kwam Nico Haak een paar maanden later te overlijden, Nooit meer iets van het armbandje gezien of gehoord, heel normaal zou ik dan zeggen, want het positieve, geloofwaardige tintje was direct van de armband af, Niemand hoefde hem meer te hebben...

Ik zou zeggen, zei die er in geloven, blijf erin geloven zolang je er baat bij heb, Zei die er niet in geloven, laat die mensen er lekker in geloven.
Het zijn hun centen en het is hun geluk dat ze van hun kwaaltjes af zijn.
Misschien leven ze er wel 20 jaar korter door omdat de rotzooi uit hun lichaam nu geen uiting meer kan geven aan het lichaam en krijgt dat terzijner tijd wel een plotselinge uitspatting van iets ernstigs, maarja dat zien we tzt wel weer in de media ..

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Iemand oppert dat de reclame code commissie iets moet kunnen met deze reclame. Dat klopt: er zijn al meerdere uitspraken gedaan door ze en ik heb begrepen dat die vrij vernietigend waren. Dat is naar mijn idee ook de reden waarom deze reclame keer op keer aangepast wordt, terwijl andere reclames van Telsell zelden/nooit veranderen. Helaas blijven ze geloof ik wel de mazen van de wet opzoeken....

rolandvS

Ongelezen bericht door rolandvS »

Is romano niet toevallig familie van Bruno Santanera? Mijn broer heeft jaren voor Dhr. Santanera gewerkt en hij heeft mij louter negatieve ervaringen over hem verteld. Dhr. Santanera denkt enkel aan zijn eigen portemonnee.

mijn

Ongelezen bericht door mijn »

de biostabiel zit bij de mensen "tussen de oren" en als je er in geloofd denk je dat het helpt het is een lachtertje gewoon dat er mensen zijn die in die flauwekul geloven.

Bo

Ongelezen bericht door Bo »

Waarom kijken we niet even hoeveel geld er aan reguliere medicijnen wordt verdiend. Toch nemen mensen alles wat ome dokter voorschrijft in en kopen dan een biostabiel. Als de reguliere gezondheidszorg echt een oplossing had voor alle kwalen dan werd er geen biostabiel gekocht. De reguliere medicijnen worden toch door de verzekering vergoed en we zijn nederlanders dus.........
Ik heb geen bio-stabiel, ik vind die reclame verschrikkelijk maar toch als er 100 mensen geholpen worden door zo'n ding dan zijn er 100 mensen gelukkiger. Daar gaat het toch om. Gewoon geen onzin meer op televisie over zand en weet ik wat. Magneten schijnen te werken bij een aantal mensen dus besteedt wat geld aan onderzoek over magneet therapie. :idea:

gusti

Ongelezen bericht door gusti »

:twisted: hee''inc'',volkome met je eens,dat domme gelul,over wat ''naar'' voelen,na een valparty,of voel een steekje daar en daar,wat moet ik doen,ik ben radeloos,.....gatver,durf te leven,gewoon beetje pyn,meer niet.dat soort mensen gaan eerder naar de vervelend,dan mensen,die het gewoon links late liggen,ik dus,vele jungle tours gelopen,dan kyk je niet op wat pyn,nooit wat aan gedaan,nu spring levend en hard werken,oke,doeg adios arnoud.

lantapara

Ongelezen bericht door lantapara »

Ik ben benieuwd naar de informatie van de onderzoeker dat de heer Martina geen Arts is. Volgens mij is hij als best ooit geslaagde in de geneeskunde geweest in Nederland.

Graag meer info waar dat te vinden is?

loje

Ongelezen bericht door loje »

Ik heb een tijd geleden ook zo'n ding gekocht met mijn stomme kop.
Het werkt dus echt niet. Ja misschien als je erin geloofd, maar dan werkt alles.

Weet iemand ook of ik daarom mijn geld terug kan krijgen?

Gast

voor de geinteresserde mensen:
Geplaatst op 14 Feb 2005 21:18 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Inschrijvingsnummer roy Martina bij het BIG:

Quote:

R.M. Martina
BIG-inschrijfnummer: 39056627501

Is gewoon te vinden op de website en staat al sind tijden hier op het Radarforum.

Gr,

AVB

Gast

Beste Radar

Van harte gefeliciteerd met het winnen van de rechtzaak.
Ik heb geen moment getwijfeld dat Santanera ook maar een kans zou hebben.
Waar ik u wel op wil wijzen is dat Roy Martina wel in het BIG register staat ingeschreven:

R.M. Martina
BIG-inschrijfnummer: 39056627501

Oud studiegenoten van Roy Martina hebben bevestigd dat hij inderdaad is afgestudeerd (Cum Laude) als arts in Groningen.
Tenzij de Martina die op televisie te zien was een ander persoon is?

Kunt u daarover nog iets mededelen?

Groeten
Magnetico

Beste luitjes,

Kijk eens uit jullie doppen svp.
Bovenstaande had ik gisteren al op het forum geplaatst en maanden geleden ook al een keer. Nu erover ophouden svp. Laat RADAR het nu maar verder uitzoeken!!!!

bert 13

Ongelezen bericht door bert 13 »

Als mensen nou geloven dat het werkt en teveel geld hebben laat ze lekker zo'n ding kopen, radar heeft er alleen voor gezorgd dat je ook een gewoon magneetje in je zak kan stoppen! het zit nou eenmaal allemaal in the head!
Persoonlijk vind ik het best slim van die man om met een magneetje in een mooi doosje zoveel geld te verdienen.

batman

Ongelezen bericht door batman »

:?: Ik kan die roy niet vinden op de bigsite met het de gegevens:
arts, 39056627501, Roy Martina/ R. M. Martina.
Hoe vinden jullie hem dan op de BIG site.

batman

Ongelezen bericht door batman »

sorry nu wel

melle

Ongelezen bericht door melle »

Ik vind het ongelooflijk naief om wat dan ook te geloven omdat iemand het zegt. En als het op alle mogelijke manieren is onderzocht en het klopt aan geen kant wat er gezegd wordt, geen samengeperste aarde (an ALS er dat in had gezeten, had het nog niets gedaan), geen andere stoffen, alleen een simpel koelkastmagneetje in een omhulsel van zilver of goud, waarde hoogstens 40 euro, en geen enkele werking tegen welke ziekte of kwaal dan ook. Dat iemand van zijn klachten afkomt na het aankopen van zo'n hanger zegt niets, of hoogstens dat de klachten psychisch bepaald waren. Het is een veel voorkomende denkfout: Erna, DUS erdoor. Fout. Dat kan gewoon suggestie of toeval zijn. Ik durf te wedden dat er voor iedereen die denkt van zijn klachten afgekomen te zijn door deze hanger, er tientallen rondlopen die geen enkele verbetering hebben gemerkt maar zich schamen omdat ze zo dom waren om zich op te laten lichten. Wat ik wil zeggen is: als iets aan alle kanten is getest en het blijkt dat het niet werkt, dat het niet is wat het belooft, dan is het gewoon DOM om er alsnog in te "geloven" en dan nog minstens drie keer teveel voor te betalen ook........

Gast

Ik kan die roy niet vinden op de bigsite met het de gegevens:
arts, 39056627501, Roy Martina/ R. M. Martina.
Hoe vinden jullie hem dan op de BIG site.
Wie bewijst dat het de echte Roy Martina is???????
Het beste zou zijn als Roy het zelf publiekelijk bekend maakt

jvanloon

Ongelezen bericht door jvanloon »

goedemiddag nou ik heb 2 jaar geleden de biostabil gekocht de gouden met mijn vriend samen we waren ongeveer 450 euro kwijt nou weggegooit geld ik heb onder andere rugklachten buikklachten en spanningen nou na 2 jaar nog niets gemerkt en ik loop nog steeds bij het ziekenhuis voor mijn klachten dus allemaal bedriegerij er zou aarde en mineralen inzitten waar zijn die dan alleen een simpel magneetje niet te geloven weg geld hoe kan iemand zo geld verdienen over andermans leed schandalig ik ben er behoorlijk pissig om anna.

Gast

En nu maar hopen dat TelSell zsm het BioStabil spotje van het scherm haalt.
Zal nog wel even duren omdat zij natuurlijk een gigantische hoeveelheid BioStabils op voorraad hebben. Ze kunnen die ook aan hun werknemers uitdelen. Altijd makkelijk zo'n koelkastmagneet. Meer functie heeft die magneet ook niet.

Gesloten