Alleen Rob gelooft het nog en zelfs van hem hoorde ik al dat geen enkele advocaat met de sbg in zee wil!het is afgelopen
Overigens kan het best zo zijn dat ik dat was op de A9!
Ik spreek je morgen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Medio December: VoorspellingGeplaatst op 07 Dec 2004 12:59 door GWO
...............................November 2004.
Het is te koud voor het balkonnetje. Zalmpje en Wijntje spelen binnen en voelen zich behaaglijk. De muisjes in het valletje zijn buiten in de kou blijven staan. Fijn hè Jopie, niemand hoort ze piepen, zelf de media niet. En wat goed van je, zoals je de 2e kamer wijsmaakte dat het maar om 400 Euro per auto zou gaan. En dan die stomme baas van ons, weet je, een paar muisjes hebben geprobeerd hem te vertellen dat ze in ons muizenvalletje zitten. Balkie leest het niet eens. Eerst stuurde hij al die stukjes naar mij, en nu naar jou. Zeg, je mag mijn papiervernietiger wel gebruiken hoor!
December 2004.
Zalmpje en Wijntje zitten samen voor de warme kachel. Straks na de 1e kamer vergadering gaat Joop weer met z’n jo-jo-tje spelen. Goed systeem hè Jopie, ze mogen alleen het hele belastingplan goedkeuren, dus blijven alle muisjes gewoon in de vrieskou in de val zitten. Weet je wat Jopie, volgende zomer gaan we weer op het balkonnetje spelen en luisteren hoe leuk die muisjes nog piepen. En nu ik weet hoe eenvoudig we onze plannetjes door de kamer jassen, heb ik een fantastisch idee. Weet je, vroeger ......................
800.000 grijze auto's. Elke berijder uit een gezin van gemiddeld 2,5 personen. Dat is 2.000.000 mensen, zegge TWEE MILJOEN MENSEN die Zalmpje en Wijntje liever van het balkonnetje afsmijten dan ooit nog op ze te stemmen.Slechts 1% ??
Die meneer Essers toch: Een paar honderd Euro! Wat heeft die goed geluisterd naar het lobbywerk van Wijn. En die meneer van Driel: Overgangsregeling 3 jaar? Wat heeft die goed begrepen dat de auto's beslist onverkoopbaar moeten blijven!Geplaatst op 07 Dec 2004 12:59 door GWO
...............................November 2004.
Het is te koud voor het balkonnetje. Zalmpje en Wijntje spelen binnen en voelen zich behaaglijk. De muisjes in het valletje zijn buiten in de kou blijven staan. Fijn hè Jopie, niemand hoort ze piepen, zelf de media niet. En wat goed van je, zoals je de 2e kamer wijsmaakte dat het maar om 400 Euro per auto zou gaan. En dan die stomme baas van ons, weet je, een paar muisjes hebben geprobeerd hem te vertellen dat ze in ons muizenvalletje zitten. Balkie leest het niet eens. Eerst stuurde hij al die stukjes naar mij, en nu naar jou. Zeg, je mag mijn papiervernietiger wel gebruiken hoor!
December 2004.
Zalmpje en Wijntje zitten samen voor de warme kachel. Straks na de 1e kamer vergadering gaat Joop weer met z’n jo-jo-tje spelen. Goed systeem hè Jopie, ze mogen alleen het hele belastingplan goedkeuren, dus blijven alle muisjes gewoon in de vrieskou in de val zitten. Weet je wat Jopie, volgende zomer gaan we weer op het balkonnetje spelen en luisteren hoe leuk die muisjes nog piepen. En nu ik weet hoe eenvoudig we onze plannetjes door de kamer jassen, heb ik een fantastisch idee. Weet je, vroeger ......................
Hoezo? Neem je minder ruimte in op de weg? Weegt de auto minder?dat je in een normale bestelwagen slechts met twee mensen kan vertoeven.
Het vervoer van personen is in zo'n geval beperkt tot twee mensen.En daar mag best een prijskaartje aanhangen in de vorm van minder WBL.
Kan je ook omdraaien: neem jij met geel kenteken meer ruimte in op de weg; weeg jij meer? Waarom betaal je dan teveel?Hoezo? Neem je minder ruimte in op de weg? Weegt de auto minder
Van de site van de eerste kamer:
De Motie-Van Driel (PvdA) c.s. inzake een overgangsregeling voor particulieren met een grijs kenteken (EK 29.767 en 29.758, E)
is eveneens verworpen na stemming bij zitten en opstaan. Voor stemden PvdA, SP, GroenLinks, ChristenUnie en SGP.
Het CDA inclusief de heer ESSERS wordt BEDANKTDe heer Essers heeft in de eerste kamer inmiddels blijk gegeven nog steeds niet de juiste informatie in zijn hoofd te hebben.