Waarom moet je dat nou doen? Je huilt wel als je kat onder de auto komt ( logisch )... maar je weet dat het risico bestaat. Je bezorgt er ook overlast mee, want zelfs hier poepen ze in de tuin, graven ze tussen ze ons planten en is dat soms niet leuk meer.
En deze smoesjes ken ik als geen ander:
Hier is hondenbelasting afgeschaft ( ik weet even niet of dit nu voor alle gemeentes geldt ).. maar ik snap niet waarom er geen kattenbelasting is.Praten heb ik ook geprobeert, tegen de baasjes dan (onze directe buren)
Reacties waren/zijn:
-Bij mij doen ze niks in de tuin... (nee dat doen ze bij mij, maar dat snapt ze niet)
- Er lopen meer katten in de buurt los rond (maar die zie ik niet in MIJN tuin)
- Ik heb mn katten nog nooit in jouw tuin zien gaan (doe je ogen dan open... zucht)
- Ik kan ze niet binnen houden maar probeer er wel rekening mee te houden (NOT)
- Mijn katten springen toch over je schutting wat je ook probeert (spreekt zich maar weer eens tegen)
- Het zijn MIJN katten en laat ze buiten als IK dat wil (WAT?! Heel de buurt heeft er last van, komt maar niet door)
Je zal maar erg van tuinieren houden, zwanger zijn en zelf GEEN kat hebben.. maar toch toxoplasmose krijgen omdat er een kat van de buren in de tuin is geweest.