Sorry maar nu begrijp ik het niet helemaal. Hij vertelt op de website toch wel op welke manier ozonbehandelingen werken en waarvoor ze worden toegepast?
vergelijk zijn verhaal eens kritisch met de toepassing zoals vermeld op de site van de fabrikant...
Wat bedoelt u nu met dat hij niet documenteert wat hij doet? Doelt u daarmee op dat stukje met de mondcamera?
onder andere. hij houdt geen dossier bij van wat hij bij wie doet, wat de situatie was voor de behandeling startte en achteraf. Tenminst: dat zegt hij er zelf over, want geen tijd en geld voor! En dat is nu net wat het verschil maakt tussen iemand die verantwoord experimantele zaken toepast op een patient en een prutser zoals hij die het niet doet, en is, nogmaals , gelijk het bezwaar wat ik vnl heb tegen zijn handelswijze, en dat is ook gelijk de reden dat geen enkel tandarts met hem wil samenwerken...Want je maakt je als serieus werkend medicus onsterfelijk belachelijk met zo`n handelswijze.
En wat betreft foto`s nemen enz. dat kan idd niet economisch als je de behandelingen betaalbaar wilt houden voor de patient.
een behandeling kost wat het moet kosten om het verantwoord toe te passen. En dat is dus eigenlijk meer dan hij rekent. Maar zoals door hem zelf gezegd dat doet hij om andere redenen, niet om de prijs voor de patient laag te houden (alleen).
Het huidige tandheelkundige paradigma wijzen wij af.
deze zin komt van de website. En zolang hij deze mening/visie is toegedaan zal geen tandarts met hem KUNNEN samenwerken, tenzij hij/zij zelf het diploma en bijbehorende eed of gelofte in de wilgen hangt! (een tijdje terug bracht u deze eed/gelofte ter sprake weet u nog, in een andere context maar toch..)
Maar ik ga toch maar eens de webiste ontleden op onwaarheden. net weer even gelezen en de haren rijzen te berge over de onzin die daar geschreven wordt....
en tja hij werkt wel hard aan de PR:
http://www.tcw.utwente.nl/afstudeerweb/ ... eplan.doc/ wel zo goedkoop een student teslotte.. Maar ja ben benieuwd wie nu die tandarts uit Sneek is...Zelf heb ik toch het idee dat het om Brandsma gaat en niet om een tandarts, maar goed...
Stageopdracht communicatieplan voor revolutionaire tandzorg
Stageopdracht communicatieplan voor revolutionaire tandzorg
Een tandarts uit Sneek zoekt een student voor een communicatie plan voor OZONTANDZORG. Uitdaging, deining en impact in de media is er volop Zo speelt er 4-4-2007 een zitting van de reclamecode commissie A'dam wegens reclame uiting van 'Tandzorg zonder pijn - vullen zonder (akelig) boren' e.d.
Er is in Sneek een werkplek aanwezig, maar de opdracht is ook op afstand te doen.
en een vraag: hoe komt het of waaraan ligt het dat alles wat ik stel , beargumenteer en onderbouw meestal met links naar de bronnen bekritiseerd wordt door u, want daar komt het inmiddels wel zo`n beetje op neer.. en dat alles wat op de website van onze ozonbehandelaar staat, hoe grote onzin ook (meerdere keren aangetoond!!) door u ondanks de bewijzen van het tegendeel eigenlijk voor waar wordt aangenomen?? En dat hij van u zonder problemen alle manco`s mag hebben op gebied van diagnostiek en medische kennis en sociaal-psychologische kennis maar dat vervolgens de tandartsen die daar geen heil in zien de zwarte piet toegeschoven krijgen?? Ik snap die insteek niet, want dat heeft niets met kritisch te maken...