Gut, gut, wat is de consument zielig en wat krijgen ze het toch moeilijk!!!!Wel heb ik begrepen dat de consumenten bond een forum heeft geopend of wil openen om alle klachten over Vista te bundelen.

Sorry hoor, maar met de omschakeling van win98 naar XP was dat ook het geval.
Ik vind dat de consument niet zo zielig moet gaan doen.
Tuurlijk zijn er problemen, maar dat is altijd bij een nieuw besturingssysteem.
Ik vind dat hier van een mug een olifant gemaakt wordt.
Eerst gaan klagen dat de beveiliging te ingewikkeld voor de consumenten zijn en nu gaan ze klagen dat Vista zo moeilijk is.
NEEM DAN OOK EEN COMPUTERCURSUS, UILSKUIKENS!!!!
Als je een auto gaat kopen, dien je ook eerst rijles te nemen.
Bij computers is dat niet anders.
Men verdomt het om een computercursus te nemen, men weigerd om de beveiligingsprogramma's te gebruiken, men weigerd om Vista goed te leren kennen.
Vista is anders ten opzichte van XP.
Daar moet ik zelf ook aan wennen.
En dat de oude printers het niet doen onder Vista is niet de schuld van Microsoft, maar van de printerfabrikanten.
En over die klachten:
Dat de computer heel traag wordt, heeft met het feit te maken dat Vista een krachtige systeem nodig heeft.Heeft u problemen met uw computer nadat u Windows Vista heeft geïnstalleerd of een nieuwe computer met Vista heeft aangeschaft? Meld het ons!
Consumenten kunnen allerlei problemen tegenkomen met Vista, het nieuwe besturingssysteem van Microsoft. Zo kunnen de gekochte muziek- en filmbestanden niet meer af te spelen zijn, apparaten zoals printers het niet meer (goed) doen, de computer heel traag worden of de internetverbinding problemen geven.
Maar men wilt een budgetsysteem hebben met Vista. Dat is vragen om problemen.
En oude film en muziekbestanden afspelen?
Dat heb je ook als je XP opnieuw installeerd. Dan dien je ook de afspeelprogramma's te installeren.
En over die printers heb ik het al over gehad.