LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
euromarky
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2009 08:25

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door euromarky »

Ik was opzoek naar een houder voor mijn Garmin.
Deze bleek in de meeste webwinkels niet voorradig.
Eén winkel had hem wel, 4allclients. Met een levertijd van 1 tot 3 werkdagen.
Ik was het zoeken zat en heb hem direct besteld en betaald.
Later zocht ik de website terug door de naam in Google in te voeren, waarna ik me doodschrok van de sites van Kassa, Radar, en de Consumentenbond.
Overal negatieve ervaringen!
Ik dacht gelijk dat ik mijn geld kwijt zou zijn en naar mijn bestelling kon fluiten.
Echter ontving ik na enkele dagen een mail dat mijn bestelling onderweg was, met een code voor track&trace.
De volgende middag is mijn bestelling daadwerkelijk thuisbezorgd.
Uiteindelijk niet in 1 tot 3 werkdagen, maar om precies te zijn na 4 werkdagen.
Of ik heb gewoon geluk gehad, of het bedrijf doet inmiddels hard zijn best om zich te verbeteren.
Hoe dan ook, ik vond het meer dan terecht om toch ook mijn positieve ervaring hier te delen.
(En nee, ik heb geen aandelen in dit bedrijf!)

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ euromarky,

Ik hoop dat jouw ervaring het resultaat is van verbeteringspogingen.
Zou voor alle gedupeerden hier een kleine rust betekenen.

tomb
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2009 18:57

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door tomb »

Helaas, ook ik ben er ingetrapt. 4/5 augustus twee televisies besteld (op naam en adres van een maat), 6 augustus de annulering. Tot op heden, ondanks herhaalde communicatie, geen terugstorting.
Geachte heer, mevrouw X,

Tot onze spijt moeten wij u meedelen dat wij (een deel van) uw bestellingen (tijdelijk) niet kunnen leveren.

Het betreft annulering:
Ordernummer: 1133503xxx
Modelnummer: 1718197
Omschrijving : Sharp 46 inch HD Ready 1080P LCD TV
Aantal geannuleerd: 2
Datum van annulering: 06-08-2009
Bij een annuleringsverzoek geldt dat de verwerkingstermijn van een annulering van (een deel van) een bestelling in onze Europese distributiecentra 1-2 werkdagen bedraagt. Binnen deze termijn kan een bestelling alsnog worden verzonden.

Voor producten die geretourneerd zijn aan ons Retour Center of geannuleerd zijn kunt u uw terugbetaling binnen vier weken verwachten nadat of wij uw pakket in nieuwstaat hebben ontvangen of uw annuleringsverzoek hebben verwerkt; echter, in veel gevallen zult u de terugbetaling sneller ontvangen.

Als u uw terugbetaling niet binnen vier weken heeft ontvangen, neemt u dan contact met ons op voor verdere hulp.

U ontvangt van ons automatisch een e-mail wanneer het bedrag is teruggestort.

Veel informatie over terugbetalingen vindt u ook op onze Helpsites

Opmerking: deze e-mail is verzonden van een adres dat geen inkomende e-mail accepteert.

Wij zijn gecommitteerd aan uw volledige winkeltevredenheid en bieden daarom onze excuses aan voor eventueel ongemak aan uw kant.

Voor eventuele vragen kunt u terecht bij de afdeling Customer Service. Of bezoek onze Online Help sectie (rechtsboven op elke pagina).

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Customer Care Center
Geachte,


Begin augustus heb ik bij u twee televisies besteld, ordernummer 1133503100.
Deze order werd al snel geannuleerd. Een zoektocht op internet leerde dat
dit veelvuldig voorkomt, en dat het een groot probleem is de betaling terug
te storten.

Ik verwacht deze betaling binnen de wettelijke termijn van 30 dagen, dus
uiterlijk 5 september 2009, op mijn rekening. Zo niet, dan onderneem ik
onmiddelijk juridische stappen alsmede kaart ik dit opnieuw aan bij Radar,
Kassa, de Consumentenbond en alle mogelijke prijsvergelijkers.
Geachte heer X,

Naar aanleiding van uw e-mail,
kunnen wij u het volgende mededelen.

Wat betreft de: * Sharp - 46 inch HD Ready 1080P LCD TV.

Dit product is geannuleerd omdat dit product een productfout bevat.
Uw factuur bevindt zich op de afdeling Financien. Zij zullen voor een goede
afhandeling zorgen,
en het bedrag binnen de wettelijke termijn terug boeken op uw rekening.

Wij kunnen u mededelen waardoor de reacties op het net zijn onstaan. Vanaf
eind november 2008 tot en met en maart 2009, hebben wij een grote stap
gezet. Wij zijn namelijk internationaal geworden.
In het verleden hadden wij een assortiment van 90 000 producten, nu bieden
wij 500 000 producten op onze website aan. Hier heeft natuurlijk veel tijd
en moeite ingezeten, waardoor er klachten zijn onstaan die wij niet 1/2/3
hebben kunnen oplossen.

Maar wij doen echt onze uiterste best om alles zo spoedig en correct
mogelijk af te
handelen.

Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij die graag van u.
Wij willen nogmaals onze excuses aanbieden voor het onstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Peter
Klachtenafhandeling 4AllClients
Geachte Heer of Mevrouw,
>
> Tot op heden heb ik helaas nog niets vernomen van een terugstorting van
> mijn
> betaalde geld.
> Ik wijs u er nog even op dat 5 september de einddatum is waarna ik
> onmiddellijk juridische stappen ga ondernemen.
> Ik had gehoopt op een voorspoedige afhandeling van de fout. Zodat ik
> misschien iets positiefs zou kunnen melden tussen de zee van klachten.
>
>
> Groetend,
Geachte heer X,

Naar aanleiding van uw e-mail,
kunnen wij u het volgende mededelen.

Uw factuur ligt bij de juiste afdeling.
Zij zullen voor een goede afhandeling zorgen,
en het bedrag per omgaande terugboeken op uw rekening.
Onze excuses dat het bedrag nog niet op uw rekening staat.

Wanneer het bedrag is teruggeboekt,
ontvangt u automatisch een e-mailbericht ter bevestiging.

Hopende u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Sonja
Klachtenafdeling 4AllClients
Ofwel we gaan precies hetzelfde circuit in als alle anderen hier. Ik zag op pagina 1 een link van een incassobureau, dat ik zodirect ook maar benader.

marc99
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2009 17:10

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door marc99 »

Heb als startende ondernemer eind augustus een printer gekocht bij 4allclients.
Ook bij mij werd de leverdatum steeds vooruit geschoven. Na geannuleerd te hebben werd mijn geld na een hartig woordje wel binnen 24 uur teruggeboekt. Daarna een bestelling bij Bol.com geplaatst. Maar helaas, ook Bol.com licht de boel op. Ze geven in dit geval net als bij 4allclients aan het product op voorraad te hebben maar kunnen vervolgens ook niet leveren. Wel een excuus mail ontvangen. Ben dus naast 4allclients ook klaar met Bol.com. Ze hebben me 2 keer laten betalen maar leveren ho maar.

Jammer dat ons consumenten recht niet wat meer op die in Duitsland lijkt. Daar sta je heel wat sterker.

cath62
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 sep 2009 11:00

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door cath62 »

hallo
Ik heb in mei dit jaar 2 boeken besteld waarvan er 1 op verzenden 6 mei staat en de andere op geanuleerd na 30 dagen kreeg ik mijn geld van dat ene boek terug maar ik heb dat andere boek nooit ontvangen na verschillende keren gemailt te hebben hebben ze bij 4allclients besloten maar helemaal niet meer te reageren dus ben ik mooi 23 € kwijt en aangezien ik niet nog meer aan hun kwijt wilde zijn heb ik niet gebeld want dat kost ook weer een hoop.
Ik heb wel ondertussen een hyves opgezet voor mensen met klachten

vooralleklanten
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 sep 2009 11:31

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door vooralleklanten »

cath62 schreef:hallo
Ik heb in mei dit jaar 2 boeken besteld waarvan er 1 op verzenden 6 mei staat en de andere op geanuleerd na 30 dagen kreeg ik mijn geld van dat ene boek terug maar ik heb dat andere boek nooit ontvangen na verschillende keren gemailt te hebben hebben ze bij 4allclients besloten maar helemaal niet meer te reageren dus ben ik mooi 23 € kwijt en aangezien ik niet nog meer aan hun kwijt wilde zijn heb ik niet gebeld want dat kost ook weer een hoop.
Ik heb wel ondertussen een hyves opgezet voor mensen met klachten
Als je een site in zijn geheel copy-paste, zou een kleine bronvermelding er dan misschien vanaf kunnen ;) ?

Vriendelijke groet,
De beheerder van http://www.4allclients.info (of http://4allclients.freehostia.com/)

evdb
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 sep 2009 11:01

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door evdb »

Ook ik ben helaas een mogelijk slachtoffer geworden van 4allclients.nl (of.com).

Mijn verhaal in een notendop;

Op 28-8 computerapparatuur besteld twv 3797,19 euro inclusief BTW.
Alles was op voorraad en levertijd 2-3 werkdagen.
Geld overgemaakt en even wachten tot alles binnen zou komen.

Op 3-9 email ontvangen dat er een product niet leverbaar zou zijn (twv 574,65) en dat deze overeenkomstig met de Algemene verkoopvoorwaarden geannuleerd zou worden. De financiële afdeling zou binnen 3 weken (!!!!) na ontvangst van de annuleringsbevestiging (mijn spellingchecker kent dit woord niet eens...) het geld terugstorten.

Aangezien ik de email in eerste instantie niet juist begreep, heb ik via het web (want dat moet..) een formulier ingevuld met de vraag waarom de gehele order geannuleerd werd. En niet enkel het product wat niet leverbaar was. Het probleem wat ik omschreef was dat ik de spullen bij een ander bedrijf nu moet bestellen en pas over 3 weken (hopelijk) mijn geld terug krijg, moet ik dus een kleine 8000 euro (3797 bij 4AC en natuurlijk ook nog 4000 voor de andere bestelling) 'investeren'. Maar..... geen reactie.....

Op 4-9 krijg ik opeens een Trach & Trace nummer via de email binnen dat er in ieder geval al 1 product wordt geleverd (twv 397,31 euro). Dus heb ik nog maar een keer de email gelezen van de annulering en daar staat inderdaad in, dat 1 product (ze noemen het bestelnummer) niet leverbaar was. Mijn fout.
Ik had weer hoop!

De week erna heb ik diverse malen (uiteraard weer via het web formulier) gevraagd wanneer de producten geleverd worden. Aangezien ze op voorraad waren toen ik ze bestelde, het geld allang binnen was en op het internet, via de cusomter-portal, kon zien dat iedere keer ik inlog de levertijd 2 tot 4 dagen opschoof. Nooit een reactie gehad.

Als je inlogt in de customer-portal zie je onderaan staan dat je ook een emailbericht kan sturen naar [email protected]. Dus op11-9 dezelfde vraag (mbt levertijd) gesteld per email. Ik kreeg direct een auto-reply terug dat het niet de bedoeling was/is dat dit per email gebeurde, maar er werd verwezen naar..... ja... naar het web-formulier.

Nu is dat natuurlijk niet erg, maar zet dan niet een e-mailadres neer waar je je vraag kan stellen. Het grootste nadeel van het web-formulier is, dat je geen enkele bevestiging ontvangt, CC of BCC ontvangt van je vraag. Kortom, je hebt niets in handen en je gaat twijfelen of alles wel goed is gegaan.

Na een onrustig weekend (je bent toch voor je gevoel 4000 euro kwijt..) heb ik vandaag (14-9) maar besloten om te gaan bellen. Rond 9:00 waren er 'maar' 5 wachtende voor mij. Nou even wachten. Afgezien dat je wacht voor 25 cent per minuut aan het wachten is het natuurlijk erg frustrerend dat je na 22 minuten pas aan de beurt bent..... Ja... dat dacht je, want toen de 'computer-dame' zei u wordt doorverbonden, kwam er een dode lijn. Of te wel stilte. helemaal niets. Geen geluid, geen toontje, geen muziek, helemaal niets... Nog even 2 minuten gewacht, want misschien duurt het doorschakelen gewoon lang, maar helaas.... 6 euro en een klein half uur verder en de frustratie is groter dan het was.

Nu wordt het natuurlijk wel serieus en gaat het lijken op oplichting. Ik heb maar eens ConsuWijzer gebeld om te vragen wat mijn rechten/plichten zijn.

Het advies wat ik kreeg was om een brief te sturen dat ik de opdracht wil annuleren als ik niet binnen x dagen de producten alsnog geleverd krijg.

CosuWijzer heeft wel mijn klacht geregistreerd en ik raad iedereen aan om dit ook te doen.

Maar ja, dan heb je het geld nog niet terug. Ik ga het toch maar doen.... Wat moet ik anders?

misjavandervelden
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 mei 2009 15:40

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door misjavandervelden »

Het blijft te bizar dat zo'n mickymouse bv nog steeds kan (lees: mag) bestaan.

Ik was 5 maanden geleden ook de dupe van hun dubieuse praktijken, echter na veel gepost te hebben op diverse fora en hun verschrikkelijk vaak gemaild te hebben (waar je altijd standaard e-mails op terugkrijgt). Uiteindelijk binnen de 30 dagen mijn geld retour gestort gekregen.

Dat is ook hetgeen ik iedereen kan aanraden, veel mailen naar [email protected] en [email protected], dreigen met incassobureau's en met het posten van je bevindeningen op diverse fora.

Heel veel sterkte aan iedereen.

Misja van der Velden

evdb
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 sep 2009 11:01

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door evdb »

Na vele (dezelfde) email te hebben gestuurd naar [email protected], [email protected] en [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] heb ik (opnieuw) een nieuwe leveringsdatum gekregen: 18-9.

Er is weer hoop! Toch maar even een e-mailbericht (via het web-formulier...) gestuurd dat ik het recht behoud om de bestelling te annuleren als de producten niet op die dag binnen zijn. Ik wacht dan al inmiddels al 21 dagen op spullen welke op voorraad waren en een levertijd van 2-3 werkdagen had.

Ik houd jullie op de hoogte! Tot Vrijdag!

Yarooney
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 sep 2009 11:27

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door Yarooney »

Dear all,

Ook ik heb de nodige problemen met 4allclients. Op 30 augustus heb ik allereerst gebeld om te verifiëren of ik het produkt, een Samsung T260HD computerbeeldscherm, ook echt binnen 5 dagen thuis zou hebben. Ik had het beeldscherm immers dringend nodig omdat mijn eigen beeldscherm nagenoeg het loodje had gelegd. 'Ja, dat kon,' was het antwoord. Daarop heb ik aldus de monitor bij 4allclients besteld. Inmiddels heb ik 4 keer een geautomatiseerde 'wijziging van verzenddatum' mogen ontvangen. Op emails wordt in het geheel niet gereageerd. Telefonisch is de firma slechts te bereiken van 9.00 tot 12.00, waarbij de wachttijd geregeld een dik half uur bedraagt. Twee telefoontjes leverden bij mij elk op dat de hoorn erop werd gegooid voordat er ook maar 1 woord gesproken was. Hoogst dubieus!

Vervolgens heb ik geprobeerd om feedback achter te laten voor de leverancier. Ook dat bleek niet mogelijk op de website van 4allclients. Het invulformulier stond er wel, maar de verzendknop werkt simpelweg niet.

Storneren van het via Ideal betaalde bedrag is helaas niet mogelijk, dus zag ik mij genoodzaakt de order te annuleren. Wat schetste mijn verbazing: de knop 'annuleren' werkt in het geheel niet!

Welnu, ik heb mails verstuurd naar [persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] en heb zojuist een bevestiging van de annulering mogen ontvangen per email. Tevens heb ik voor de zekerheid een aangetekende brief verzonden. Ik houd jullie op de hoogte over de status van de terugbetaling.

Mvg

Jeroen

smvs
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 sep 2009 20:12

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door smvs »

Op 4 aug een multi user licentie van Avira besteld die binnen 2 dagen leverbaar zou zijn. Product werd niet binnen gestelde termijn geleverd waarop ik ging mailen en een mail terugkreeg dat ik op een later tijdstip het product zou ontvangen. (Inmiddels was het product van de site van 4AC verwijderd maar kennelijk konden ze dus nog wel aan mij leveren of waren dat zogenaamd van plan.) Op de nieuwe datum (13 aug) kreeg ik weer niets binnen, waarop ik de bestelling geannuleerd heb. Binnen 10 min kreeg ik een mail terug dat ik mijn geld binnen 4 weken terug zou krijgen. 4 weken later (9 sept) geen geld. Ik heb ze toen gemaild dat ik nu toch echt mijn geld wilde. Weer een week later was er alsnog geen geld. Inmiddels had ik hier en op andere plekken gelezen dat vriendelijk vragen bij 4AC niet helpt dus ik heb aangifte gedaan van oplichting bij de politie Utrecht. PV-nr: PL0915/09-283075. Ook heb ik een melding gedaan aan O gone en de consumentenautoriteit. Ik heb 4AllClients dit alles medegedeeld en ben in afwachting van mijn geld.

Vervolg:
Oke, ik heb 4AC gisteravond gemaild dat ik aangifte had gedaan en heb gelijk ook die avond een mail retour gehad dat het geld aankomende vrijdag op mijn rekening zou staan. Vanochtend (donderdag) kreeg ik weer een mail met de mededeling dat het overgemaakt was. Ik check net mijn bankrekening en ik heb idd het geld. Dat is dus binnen 24 uur na aangifte, waaruit blijkt dat dit middel werkt. Volgens de politie (Utrecht) hadden overigens in het verleden al meer mensen aangifte gedaan, maar hun aangifte ingetrokken na het geld ontvangen te hebben. De mijne laat ik staan want ondanks dat ik mijn geld heb heb ik wel het idee dat 4AC heel goed weet waar ze mee bezig zijn. Als er wat aangiftes optellen dan gaat justitie misschien ooit eens actie ondernemen.

r_klaver
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2009 17:37

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door r_klaver »

Hallo allemaal,

helaas is mij hetzelfde overkomen als bij alle voorgaande posts op dit forum, maar ik heb 'gelukkig' (helaas voelt het alsof ik geluk heb) mijn geld vandaag terug gekregen! Zoals ik al zei hebben ze mij bij 4allclients op exact dezelfde manier aan het lijntje gehouden zoals jullie allemaal, en ook ik ben uiteindelijk emails gaan sturen, waarop keer op keer een automatisch gegenereerde email als reply kwam. Uiteindelijk heb ik een mail gestuurd met uiteindelijk de opmerking dat ik bereid was verdere stappen te ondernemen om mijn geld terug te krijgen, met als antwoord dat ze de bank net de opdracht hadden gegeven het terug te boeken. 2 weken na deze email, waarin stond dat het 1 a 2 dagen kon duren, was er nog steeds geen resultaat en toen ben ik tot mijn schrik op de site van radar terecht gekomen en er achter gekomen dat er tientallen mensen de dupe geworden zijn van deze ballentent.

Op de site van radar staan 2 mogelijke stappen die je kunt nemen, en ik heb ze beide genomen. Ik heb eerst de Consuwijzer gebeld, en een officiele klacht ingediend. Zij wisten mij te vertellen bekend te zijn met de situatie en dat er momenteel stappen worden ondernomen dit 'bedrijf' aan te pakken.
Vervolgens heb ik een email naar klachten@4allclients (en cc aan [email protected]) gestuurd en tot mijn grote verbazing heb ik vandaag (1 dag later) het geld terug gekregen.

Graag wil ik met jullie de email delen die ik gestuurd heb, hopende dat jullie hiet misschien iets aan hebben:

heer/mevrouw,

naar aanleiding van aanhoudende klachten omtrend de internetsite 4allclients.nl stuur ik u deze email. Ik heb eind juli bij deze site een navigatiesysteem aangeschafd t.w.v. ruim 300 euro, en deze als gevolg van nalatigheid moeten annuleren, aangezien ik continu aan het lijntje gehouden werd. Nadat de annuleren eindelijk 'geaccepteerd' was en mij beloofd werd het betaalde bedrag binnen 4 weken!? terug te storten is het wachten begonnen en heb ik tot op heden het voldane bedrag nog steeds niet ontvangen. Tot mijn schrik blijken tallose mensen problemen te hebben met jullie site. Ik heb inmiddels een officiele klacht ingediend bij de consuwijzer, en ben bereid tot het uiterste te gaan om mijn geld terug te krijgen en te zorgen dat deze website opgeheven wordt.

ik vind het niet gepast de email af te sluiten met een vriendelijke groet,


Ik hoop dat jullie iets hebben aan bovenstaande informatie en dat jullie snel jullie geld terug mogen ontvangen. Het is zaak dat deze 'internetcriminelen' worden gestopt in het uitvoeren van deze schandalige praktijken.

met vriendelijke groet,

evdb
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 sep 2009 11:01

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door evdb »

Gisteren mijn printer opgehaald en in heb nu alles binnen.

Van de 4 bestelde producten heb ik uiteindelijk er 2 gehad en 2 zijn er geannuleerd.

Gisteren naar Hengelo gereden omdat de printer daar zou binnen komen rond het middaguur. Ik werd netjes gebeld rond 12:30 dat hij vanaf 14:00 klaar zou staan. Ik ben direct in de auto gestapt en rond 14:20 was ik er. En ook de printer.

Al met al is het voor mij nog goed afgelopen. De twee producten die geannuleerd waren heb ik uiteindelijk bij een andere winkel gekocht en zoals aangegeven is het geld (net gecheckt..) netjes op mijn rekening terug gestort.

Ik kan niet anders tot de conclusie komen, dat ze het wel goed willen doen, maar dat ze het op een of andere manier organisatorisch niet goed hebben geregeld.
De communicatie naar de klant is het belangrijkste wat er is (dat staat zelfs boven de prijs!!) en wanneer de klant niets hoort gaat men zich ongerust maken!

(aangezien ik toch het vermoeden krijg dat 'men' van 4AC dit soort forums in de gaten houd.... wil ik dit toch even meegeven!)

Ik betaal liever iets meer bij een bedrijf welke goed hun klant informeert.

smvs
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 sep 2009 20:12

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door smvs »

evdb schreef: Ik kan niet anders tot de conclusie komen, dat ze het wel goed willen doen, maar dat ze het op een of andere manier organisatorisch niet goed hebben geregeld.
De communicatie naar de klant is het belangrijkste wat er is (dat staat zelfs boven de prijs!!) en wanneer de klant niets hoort gaat men zich ongerust maken!
Naar mijn eigen ervaringen en wat ik hier op het forum lees communiceert 4AC soms prima alleen maken ze hun beloften niet waar. Ze hanteren het motto 'veel beloven weinig geven doet de gek in vreugde leven'. Ook denk ik niet dat ze bonafide zijn. Op mijn mail waarin ik meldde aangifte te hebben gedaan kwam een formele mail terug, alsof het de gewoonste zaak van de wereld was dat er aangifte tegen ze gedaan werd. Een normaal bedrijf zou de klant toch wat vragen gaan stellen lijkt me, maar 4AC bleef stoïcijns.

vooralleklanten
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 sep 2009 11:31

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door vooralleklanten »

(Onderstaande tekst heb ik met toestemming van de auteur letterlijk overgenomen)
Aan ieder die dit leest:

Internetwinkel 4allclients maakt zich schuldig aan oplichting en misleiding.

Zie de vele meldingen op internet, bij Radar van de TROS en Kassa van de
VARA en de diverse fora op internet hierover.

Dagelijks komen er gedupeerden bij.
Er zijn al div. politie-aangiften en meldingen.

Ook bij de Afdeling Veiligheidszaken van de ING bank is dit inmiddels
bekend.
Het banknummer van 4allclients is echter nog niet opgeheven of geblokkeerd
door de ING. (Banknummer van 4allclients bij ING Hengelo: 6747.73 837).
De ING bank verzoekt alle gedupeerden politie aangifte te doen en een
kopie van de aangifte door te sturen naar:

Afdeling Veiligheidszaken ING,
Postbus 99960, 8900 GA Leeuwarden.

wjm1

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door wjm1 »

Ik heb er een keer iets besteld en na de bestelling las ik weinig positieve berichten over dat bedrijf. Heb mijn bestelling geannuleerd via e-mail. Het geld is teruggeboekt naar mijn bankrekening maar ik zal er nooit meer iets bestellen.
Laatst gewijzigd door wjm1 op 02 okt 2009 19:57, 5 keer totaal gewijzigd.

sako
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 apr 2006 14:42

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door sako »

Ik heb 3 maanden moeten wachten tot ik vandaag eindelijk het geld terug had.
Op mijn emails werd telkens het standaard autoreply berichtje gestuurd dat de betaling bij de verkeerde afdeling terecht was etc etc.

Op de site 4allclients.info staat nuttige info over hoe je het geld sneller terug krijgt.Stuur naar zoveel mogelijk mailadressen je klacht [email protected],[persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] tros Radar en Kassa. Eventueel meteen een incassobureau erbij.

Nadat mijn dit mailtje hen bereikte kreeg ik binnen een half uur een mail dat het geld teruggestort was. 24 uur later bleek dit ook het geval te zijn.

Het heeft me veel pijn en moeite gekost, maar het is eindelijk gelukt.
Ik koop hier nooit meer en blijf bij mijn vaste webshop informatique.nl

wjm1

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door wjm1 »

Ik heb er een keer iets besteld en na de bestelling las ik weinig positieve berichten over dat bedrijf. Heb mijn bestelling geannuleerd via e-mail. Het geld is teruggeboekt naar mijn bankrekening maar ik zal er nooit meer iets bestellen.
Laatst gewijzigd door wjm1 op 02 okt 2009 19:58, 2 keer totaal gewijzigd.

wjm1

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door wjm1 »

Ik heb er een keer iets besteld en na de bestelling las ik weinig positieve berichten over dat bedrijf. Heb mijn bestelling geannuleerd via e-mail. Het geld is teruggeboekt naar mijn bankrekening maar ik zal er nooit meer iets bestellen.
Laatst gewijzigd door wjm1 op 02 okt 2009 19:58, 8 keer totaal gewijzigd.

fckgw
Berichten: 34
Lid geworden op: 06 mar 2009 21:03

Re: Hoe krijg ik mijn geld terug van 4allclients?

Ongelezen bericht door fckgw »

http://www.4allclients.info is weer online na korte tijd offline geweest te zijn. Nu bij een nieuwe hoster lijkt het.

BTW: Er stond hier toch een bericht met een screenshot? Dat is nu weg opeens.

Gesloten