Ja, elke keer als jij je spelletje weer doet dat er geen positieve verhalen te vinden zijnJeetje, ga je dat telkens melden?
Goh, ben je die andere links alweer vergeten. Je weet wel, die links die jij pretenteerde op je site gezet te hebben.Doe maar. Ik wou dat ik ook jou een pluim kon geven omdat je zelf een wat opzoekingswerk verricht.
Die discussie ga ik niet meer aan. Die is al achter de rug en ik heb toen bewezen dat je dat wel gedaan hebt.Nergens heb ik geschreven dat ze positief zijn over het concept MLM. Nergens heb ik geschreven dat een artikel uit onafhankelijke bron onverdeeld positief is over MLM. Ik heb toen heel duidelijk aangegeven dat het artikel in het tijdschrift van de KvK op het eerste zicht positief is, maar dat als je het aandachtig leest is het kritisch over MLM.
Ik weet niet waarom je steeds over dat Clickx artikel begint. Ik heb het daar niet over gehad. Of is dat één van je afleidmaneuvres?Wat het artikel uit Clickx betreft, dat heeft absoluut niets met het MLM-concept te maken!! Mijn opmerking over dat artikel sloeg niet op het MLM-concept, maar ging over de downloadsnelheid. Maar antileugens rukt die uitspraak volledig uit zijn context en beweert dat ik geschreven zou hebben dat het artikel positief is over het MLM concept. Je reinste onzin, daar mlm zelfs niet vermeld wordt in dat artikel!
Zoek eens op wat laster is. Dan zul je zien dat als uitspraken bewezen worden het geen laster meer is maar gewoon een, voor de partij over wie de uitspraken gedaan worden, zeer onaangename waarheid.Het is gewoon schandalig hoe antileugens me hier voortdurend als leugenaar bestempeld door uitspraken van mij te verdraaien en uit hun context te rukken. Dit is pure laster waar hij nu al maanden mee bezig is. Het zou hem sieren ocht hij hier mee stoppen.
Overigens bewijs je hiermee weer je dualiteit; toen Econometrist met zijn laster en smaad campagne bezig was (waar hij voor verbannen is) hoorde je niets van jou, Kuklos of Maarschalk.
En dat is een leugen en dat weet je. Een bewezen leugen.En op de koop toe beweert antileugens dat er artikelen in de media zijn die positief zijn over het mlm concept, maar in al die tijd komt hij niet verder dan verwijzen naar het artikel in het tijdschrift van de KvK, een artikel dat hij als neutraal omschrijft, en ik als negatief over het mlm concept. Anderen zijn er ook over eens dat het negatief is over het mlm cocnept, antileugens staat dus alleen met zijn mening over dat artikel.
Dat is een leuke manier om met woordjes te spelen; je doet alsof de door jou geplaatste artikelen de enige zijn en vervolgens doe je alsof ik gezegd zou hebben dat dat de enige artikelen zijn. Er zijn er een heel aantal meer en ik heb je zelfs gedwongen een paar van die artikelen op je site te plaatsen.Als er werkelijk zoveel positieve artikelen over het mlm concept zijn in onafhankelijke media, waar zijn ze dan?
Volgens hem zijn er door mij drie positieve geplaatst. Is dat alles?
MLM bestaat al meer dan 60 jaar en er zijn slechts drie (3!) positieve (volgens antileugens!) artikelen te vinden? Dat is wel een heel magere oogst...
Zoals ik eerder al zei, je doet er alles aan om die bewijzen onder te sneeuwen. Voor wie ze vinden wil zijn ze makkelijk genoeg te vinden; zelfs Maarschalk klaagde er over dat ik ze steeds weer omhoog haalde en wees me er op dat het herhaaldelijk herhalen van dezelfde links in strijd is met de forumregels. Tja, en daar heeft ie gelijk aan en daar kan ik niks aan doen.
Wanneer ga je mijn vraag beantwoorden?
Waarom reageer je trouwens niet op de ACN thread waar je halfwaarheden tactiek ontmaskert wordt?