LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Volgens Digital Street is de levensduur van een camera 1 jr.

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
Toolboy

Re: Volgens Digital Street is de levensduur van een camera 1 jr.

Ongelezen bericht door Toolboy »

Ik kom even terug op m`n vorige posting :oops:

Ik was alfatrion vergeten,De enige met een inhoudelijk weerwoordje tegen bbcs.

T

Brand allen nu maar los jegens mijns persoons :lol:
T

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Volgens Digital Street is de levensduur van een camera 1 jr.

Ongelezen bericht door gravedigger »

Waar is jouw inhoudelijke weerwoors tegen "ons"dan Tb?? Voorlopig geef je gewoon losse kreten !!

angel1978
Berichten: 11131
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Volgens Digital Street is de levensduur van een camera 1 jr.

Ongelezen bericht door angel1978 »

Ik was alfatrion vergeten,De enige met een inhoudelijk weerwoordje tegen bbcs.

T
Dat mag je vinden.. Het is alleen wel jammer dat je dan zelf niet het goede voorbeeld geeft en niet veel verder komt dan wat oneliners..

Toegegeven, een flink aantal pagina's geleden heb je geprobeerd om de discussie te stroomlijnen.. Vreemd genoeg echter stuurde je wel op een bepaald eindpunt aan ( half jaar garantie en verder niets ) ongeacht welke argumenten er aangevoerd werden en draaide je meningen als je dat uitkwam..

Dat je voor je eigen hachie praat is niet erg.. Dat doet BBCS ook, maar dat je weigert om echt inhoudelijk te lezen wat o.a. Willem V en alfatrion schrijven en hun voorstellen en argumenten eens echt te overwegen reken ik je wel aan.. Daar zitten genoeg voorstellen in, bij hen ook onderbouwd met wetteksten, argumenten en feiten. Iets dat BBCS stelselmatig weigert. Hij kan geen enkele wet / bewijs leveren dat zijn MENING ondersteunt en ratelt gewoon continu hetzelfde liedje af.

Ulbe
Berichten: 1409
Lid geworden op: 11 jun 2005 19:18

Re: Volgens Digital Street is de levensduur van een camera 1 jr.

Ongelezen bericht door Ulbe »

Broerlief had een FujiFilm S304,

Het apparaat maakte echt prachtige foto's veel mooier dan mijn Kodak met meer megapixels!,

Helaas is het apparaat na 5 jaar kapot gegaan, de garantie is er helaas af, dus De Fuji kan het asvat in, dus hij een nieuw apparaat gekocht van Nikon, de foto's van de FujiFilm doen niet onder van de nieuwe Nikon welke een spiegelreflex camera is met losse lenzen,

Van een spiegelreflex zou je toch meer verwachten dan zo'n eenvoudige FujiFilm camera,

Vriendelijke groeten,

Ulbe.

Toolboy

Re: Volgens Digital Street is de levensduur van een camera 1 jr.

Ongelezen bericht door Toolboy »

Als jullie inhoudelijk hadden gelezen dan hadden jullie kunnen weten waar ik voor sta!!!

No bad feelings from this side.
Maar ik ben klaar met dit topic.
No understanding :idea:

Groetjes T

Brand allen nu maar los jegens mijns persoons
Kom maar op ,kan jullie allemaal hebben :lol:

alfatrion
Berichten: 21959
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Volgens Digital Street is de levensduur van een camera 1 jr.

Ongelezen bericht door alfatrion »

Toolboy schreef:Niemand komt met een voorstel, hoe het wel beter zou kunnen,behalve bbcs.
Misschien vinden de andere dat het er geen problemen zijn met de wet, maar er problemen worden gemaakt c.q. verzonnen of misschien dat het niet beter kan. Willem heeft ook inhoudelijk aangegeven waarom de plannen van BBCS geen verbetering maar juist en verslechtering.

Ik wil best aannemen dat maar een half jaar danwel twee jaar wettelijke garantie voor de winkelier een verbetering inhoud, maar dat is voor de consument natuurlijk geen verbetering.

Ouwe aap
Berichten: 514
Lid geworden op: 04 jan 2009 00:13

Re: Volgens Digital Street is de levensduur van een camera 1 jr.

Ongelezen bericht door Ouwe aap »

Dat je voor je eigen hachie praat is niet erg.. Dat doet BBCS ook, maar dat je weigert om echt inhoudelijk te lezen wat o.a. Willem V en alfatrion schrijven en hun voorstellen en argumenten eens echt te overwegen reken ik je wel aan.. Daar zitten genoeg voorstellen in, bij hen ook onderbouwd met wetteksten, argumenten en feiten. Iets dat BBCS stelselmatig weigert. Hij kan geen enkele wet / bewijs leveren dat zijn MENING ondersteunt en ratelt gewoon continu hetzelfde liedje af.
Dat komt ook een beetje omdat BBCS voor iets anders pleit, andere wetten/regels. Dus kan hij geen bewijzen leveren omdat die er simpelweg niet zijn.
Alfa en Willem verdedigen de huidige situatie, die kunnen ze dan ook onderbouwen en dat doen ze echt knap, dat meen ik. Ik heb best een hoop geleerd van ze. En toch kan ik niet zeggen dat ze "met genoeg voorstellen" komen. Ik ben te lui om weer 21 pagina's te lezen, maar ik zeg dit uit gevoel en vanwege het feit dat wij nog niet in staat zijn geweest verbeteringen te verzinnen. En die moeten er echt wel zijn.

skippy
Berichten: 180
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:14

Re: Volgens Digital Street is de levensduur van een camera 1 jr.

Ongelezen bericht door skippy »

ik blijf het toch wel een beetje bizar vinden dat de handelaar feitelijk van de wieg tot het graf verantwoordelijk kan worden gehouden voor het goed functioneren van een product.Gezien de lage winstmarges is er al bijna geen financiele ruimte om nog iets te doen.Veder heeft ieder fabrikant wel eens minder series van een bepaald product weet dat maar eens van te voren.Ik ben blij dat ik niet meer in de bruin en witgoed branche werkzaam ben.

Gesloten