LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Bratzz
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 nov 2010 20:59

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Bratzz »

... klopt die mails krijgen ze gewoon binnen maar ze gebaren van niets..

Maarten-Heemskerk
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 nov 2010 14:19

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Maarten-Heemskerk »

Beste mede gedupeerde, ik heb net 2 mails verstuurd waarvan ik van één mail een automatisch gegenereerd antwoordt heb ontvangen, zie de tekst:


Dit is een automatisch verzonden bericht.Geachte Hr./Mw.,
Bedankt voor uw e-mail.
Wegens omstandigheden zijn wij t/m vrijdag 3 december (eerder genoemde datum is helaas verlengd) niet in staat om op uw e-mail te reageren. Tevens zijn wij tot deze datum niet telefonisch bereikbaar. Zowel onze afhaallocatie als ons hoofdkantoor zijn in deze periode gesloten.
Nieuwe orders kunnen niet geplaatst worden.
Onze excuses voor het eventuele ongemak! We doen onze uiterste best om u zo spoedig mogelijk nader te informeren.
Met vriendelijke groet, Klantenservice Extremediscount


Zoals jullie zien het blijft gewoon een dood spoor op deze manier. Ik ben nu bezig een dossier op te bouwen en wil en ga daarmee naar politie en elke andere instantie die mij ten diensten kunnen zijn. Ik heb in deze alle informatie nodig die ik maar kan gebruiken en ook zoveel mogelijk ondersteuning van mede gedupeerde. Mijn vraag in deze is dan ook aan een ieder die mij wil steunen, om mij informatie te geven die ik kan gebruiken. Ik zal alle info vertrouwelijk behandelen. Ik heb hiervoor een mailadres waar jullie dit naar toe kunnen sturen, dit is [email protected] . Help mij dan kan ik er mee aan de gang en misschien kunnen we dan op de één of andere manier genoegdoening krijgen.

Vriendelijke groet,

Maarten

m_podt
Berichten: 15
Lid geworden op: 19 nov 2010 15:02

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door m_podt »

Bratzz schreef:
m_podt schreef:
Delivery to the following recipient failed permanently:

'[email protected]'

Technical details of permanent failure:
Probe failed: Illegal envelope To: address (invalid domain name): '[email protected]'
Vreemd ik heb zojuist een mail gestuurd en krijg nog altijd de melding
dat ze tot 3 december niet gestoord willen worden :?
Dat is inderdaad vreemd. Heb het nog eens geprobeerd, maar weer hetzelfde. Ik zal eens kijken wat hier aan de hand is...

Update: driemaal is scheepsrecht... Nu lukt het wel weer. Geen idee wat er aan de hand is, maar het zal dan wel een storing zijn geweest of zo.

FamPH
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2010 12:49

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door FamPH »

Ook hier iemand die zo dom is geweest om niet eerst even te googelen op deze bedrijfsnaam...

Op 15-11 een Sinterklaaskado besteld voor ons dochtertje (roze radio/cd speler). Op 16-11 bericht van afleververtraging, het zou rond 19-11 verstuurd worden. Geen gehoor en ook het bekende mailtje dat ze tot 24-11 niet bereikbaar waren. Vanochtend gebeld en idd... tot 3-12 niet bereikbaar.

Dat Sintkado komt dus niet op tijd (en waarschijnlijk helemaal niet...). Ik heb dus direct een mail gestuurd aan Info / Monique / Tom en kreeg ook de bekende reply dat ze dicht zijn.

Zojuist online aangifte gedaan. En nu maar afwachten dus...
Bah, wat baal ik hiervan!!!!! :cry:

jialin
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 jun 2008 13:46

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door jialin »

FamPH schreef:
Ook hier iemand die zo dom is geweest om niet eerst even te googelen op deze bedrijfsnaam...

Dat Sintkado komt dus niet op tijd (en waarschijnlijk helemaal niet...). Ik heb dus direct een mail gestuurd aan Info / Monique / Tom en kreeg ook de bekende reply dat ze dicht zijn.
Zojuist online aangifte gedaan. En nu maar afwachten dus...
Bah, wat baal ik hiervan!!!!! :cry:
Heeft niets met dom te maken...ik denk gewoon dat dit soort Webshops aan (wettelijke) banden moet worden gelegd (vraag me niet hoe?) en dat de gedane vooruitbetalingen gereserveerd moeten blijven tot er is geleverd (iets als paydutch of zoiets).

Het is allemaal net even te gemakkelijk om bakken met geld binnen te halen en dan vertrekken met de noorderzon. Instanties doen helemaal niets........

Ben benieuwd hoeveel geld er nu naar hun is toegevloeid zonder goederen te leveren?

Maarten-Heemskerk
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 nov 2010 14:19

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Maarten-Heemskerk »

Ben weer een stapje verder gegaan en heb nu ook een brief per post weggestuurd naar vermoedelijk zijn moeder. Hij, Tom van Zundert, heeft op dat adres nu een "Van Zundert Trading"gevestigd. Die doet iets met koffie en artikelen daarom heen. Hieronder de inhoud van dit schrijven. Ik ga er vanuit dat hoe meer druk er op de ketel staat er op een bepaald moment wat moet gebeuren. Ben ook werkelijk van plan om dat wat ik in de brief schrijf uit te voeren. Nogmaals, zijn er mensen die mij steunen stuur dan een mailtje naar [email protected]. Als we onze krachten bundelen krijgen we meer voor elkaar.

Heemskerk, 26 November 2010


Mevrouw XXX
XXX
XXX

Door middel van dit schrijven stel ik u (mede) verantwoordelijk voor het niet nakomen van verplichtingen door dhr. Tom van Zundert en/of zijn bedrijf ExtremeDiscount.

Ik heb bij zijn internetbedrijf/webwinkel een artikel besteld en betaald, het gaat hier om een ijsblokjesmachine Unold met het bestelnummer 20101165519. Hiervoor heb ik een bedrag van 138,49 euro oevergemaakt op rekeningnummer 27.26.352 tnv Handelsonderneming JOTOM te Tilburg.

Tot op heden heb ik niets ontvangen en inmiddels heb ik mijn bestelling geannuleerd en het geld terug geëist. Dhr. Tom van Zundert heeft tot op heden helemaal niet gereageerd, ik heb hem geprobeerd te bellen en dan krijg ik een voicemail die ik heb ingesproken. Hierop verder geen reactie gekregen. Ook als ik naar het telefoonnummer van het internetbedrijf/webwinkel bel krijg ik geen respons dan alleen een bandje waarop staat dat tot en met 3 december 2010 men niet bereikbaar is. Eerder was hierop de boodschap te horen dat het bedrijf tot en met 24 november 2010 niet te bereiken was.

Waarom ik u mede verantwoordelijk stel, komt vanwege het feit dat na wat speurwerk blijkt, dat dhr. Tom van Zundert ook een ander internetbedrijf/webwinkel heeft, dat is gevestigd op het adres XXX ZW – Goirle. Dit blijkt dus ook uw adres te zijn, ik ga er vanuit dat hij deze zaken met uw medeweten/toestemming heeft opgezet cq uitgevoerd.

Als u de moeite neemt op de website van Tros Radar te kijken, zult u zien dat er een hele forumdiscussie op gang is ten aanzien van de wanpraktijken van dhr. Tom van Zundert. Het kan haast niet anders dan dat u hier van op de hoogte moet zijn, gezien het gegeven dat uw adres het vestigingsadres is van “Van Zundert Trading”.

Ik heb in eerdere mail aan dhr. Tom van Zundert en naar ExtremeDiscount, hem cq ExtremeDiscount aangegeven, dat ik de bestelling annuleer en gesommeerd tot directe terugbetaling van de door mij gedane betaling. Met dien verstande dat dit binnen 5 werkdagen moet gebeuren vanaf 25 november 2010. Indien dit niet gebeurt zal ik niet schromen een strafrechterlijke procedure te laten uitvoeren. Ook zal ik in deze alle mij ten dienste staande middelen gebruiken om hier bekendheid aan te geven. Zoals daar zijn mediaprogramma’s, Tros Radar, Kassa, Opgelicht enz. en verder publiciteit via dagbladen, Telegraaf enz.

Ook aan u stel ik dit ultimatum van terug betaling van mijn geld binnen 5 werkdagen gerekend vanaf 25 november 2010. Het bedrag dient overgemaakt te worden op rekeningnummer xx.xx.xx.xxx te Heemskerk. Ten name van M. Schultz.

M. Schultz

levengenietster
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 nov 2010 14:29

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door levengenietster »

ook ik ben gedupeerd , heb net een melding van internet oplichting gedaan en doe zo aangifte, ook gemeld bij [email protected] en bij thuiswinkel waarborg, zal ik het ook melden bij mijn rechtsbijstand verzekering?

twijbenga
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:25

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door twijbenga »

Ik ben ook gedupeerd door extreme discount

Op 6 augustus 2010 heb ik een gele stofzuiger besteld en betaald, bij Extreme discount.nl deze zou binnen 1-3 dagen worden bezorgd, dit was niet het geval ik heb deze stofzuiger op 17 augustus 2010 pas ontvangen, maar dit was niet een gele maar een blauwe, deze wou ik niet hebben want ik had een gele besteld, deze stofzuiger heb ik op 19 augustus 2010 teruggestuurd.

Ik heb toen contact gehad met extremediscount, er zou een andere stofzuiger worden opgestuurd, op 2 september de 2e stofzuiger ontvangen, en tot mijn verbazing was dit weer een blauwe deze heb ik ook terug gestuurd,
ik heb contact gehad met extremediscount, er werd gezegd we hebben geen gele stofzuigers alleen blauwe, toen heb ik de bestelling geanuleerd, en zou het geld binnen 30 dagen teruggestort worden op mijn rekening, ik heb vaak mail en telefonisch contact met ze gehad, en steeds werd er weer gezegd dat het geld onderweg was.

Ik heb tot op heden nog steeds mijn geld niet terug ontvangen! Ik zou nu langzamerhand mijn geld wel eens terug willen ontvangen. Ben ook al bij de politie geweest om aangifte te doen, deze wouden ze wel opnemen maar het had toch niet zoveel zin zeiden ze, want het was eigenlijks geen oplichting, opdat er wel geleverd is geweest,maar ik ben mijn geld nu wel kwijt, dan vraag ik me af wat dan is, dat is toch ook oplichting?? Wat kan ik nu nog ondernemen??

twijbenga
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:25

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door twijbenga »

Heb er ook melding van gemaakt bij de stichting opgelicht op internet, misschien kunnen die mensen ook wel wat voor ons betekenen, het viel me op dat daar helemaal nog geen meldingen waren over extreme discount.
www.opgelichtopinternet.nl

chrisgroeneveld
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 nov 2010 14:16

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door chrisgroeneveld »

Als mede opgelicht zijnde doe ik a.s. Maandag aangifte van oplichting echter niet via internet.
Omdat dat niet de juiste weg schijnt te zijn inzake oplichtings praktijken.
Heb zelf weinig hoop op een goed resultaat, maar niet geschoten is altijd mis.

jialin
Berichten: 33
Lid geworden op: 01 jun 2008 13:46

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door jialin »

chrisgroeneveld schreef:Als mede opgelicht zijnde doe ik a.s. Maandag aangifte van oplichting echter niet via internet.
Omdat dat niet de juiste weg schijnt te zijn inzake oplichtings praktijken.
Heb zelf weinig hoop op een goed resultaat, maar niet geschoten is altijd mis.
Klopt ben er inmiddels ook achter dat je oplichting niet online kunt inschieten, vandaag een telefoontje van de Politie gehad en ook maandag op het bureau aangifte neerleggen.

Is schijnbaar de enig juiste weg om een en ander alsnog in gang te zetten om dit soort oplichters cq zakkenvullers aan te pakken..

DGoudart
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 nov 2010 17:51

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door DGoudart »

In 2009 kocht 3 x bij Extremediscount. Ging prima. Dit jaar in september een flatscreen TV besteld. Levertijd 2 werkdagen. Na een maand nog geen TV, wel reactie op mails en telefoon. Omdat het me te lang ging duren, zei men dat we de bestelling konden annuleren. Dat heb ik gedaan, daarvan heb ik een bevestiging. Binnen een maand zou mijn geld worden teruggestort. Dat is nog niet gebeurd.
Op internet lees ik inmiddels dat er erg veel klanten klachten hebben over dit bedrijf.

1961_Erik
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 nov 2010 18:32

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door 1961_Erik »

Mijn verhaal verschilt vrijwel niet van hetgeen ik heb gelezen ;
30 september spullen gekocht, gereclameerd toen het niet kwam, aantal vage beloftenmails teruggekregen en uiteindelijk ingestemd met voorstel van ExtremeDiscount tot creditering van het bedrag.
U raadt het al : 30 dagen termijn inmiddels verstreken, geen geld retour en alleen die standaardmail dat ze inmiddels onbereikbaar zijn.

Ik kan dinsdag 30 november as in het lokale politiebureau aangifte doen.
Via mijnpolitie.nl heb ik een melding gemaakt, maar -ondanks dat ik in koeieletters had vermeld : Betreft NIET marktplaats, maar "ExtremeDicount.nl"....heeft de politie de melding tóch doorgezet naar Marktplaats.

Uiteraard heeft Marktplaats formeel naar mij gereageerd dat ze 'geen partij zijn in deze' en me weer terugverwezen naar de Politie.Gelijk hebben ze.
Die wilden me na een nieuw telefoontje van mijn kant toch eerst weer verwijzen naar mijnpolitie.nl, maar na enige overreding van mijn kant kan ik -je moet er wat moeite voor doen - aangifte komen doen.

Het volgende neem ik mee :
- Alle emailverkeer met ExtremeDiscount.
- De 'header'-info van de mail waarin ze toezeggen geld te retourneren met het IP-adres van ExtremeDiscount.
- Uitreksel uit KvK waarmee ik kan hardmaken "de onderneming wordt gedreven voor rekening van ", zoals we weten : de heer van Z.te G.
- Zowel deze website-link van RADAR als ook van : www.klachtenoplossing.nl/extremediscount/

Dáár staan ook bijna 100 klachten.
- De correspondentie die ik -tevergeefs en teleurstellend genoeg -met Thuiswinkel.org heb gevoerd over ExtremeDiscount.

Ik verwacht niet dat ik mijn geld terug zal krijgen, maar hoop dat de Politie deze oplxxxter het verder werken onmogelijk zal maken.
Op voorhand heb ik geen bovengemiddeld vertrouwen in Politie & Justitie aangaande het aanpakken van deze zaak, maar ik ben bereid me aangenaam door deze instanties te laten verrassen.

peter123
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2010 21:06

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door peter123 »

heb op 12 november en bestelling gedaan en betaald met mijn creditcard , 14 november is het bedrag van de creditcard afgeschreven en daarna niets meer. Op de mails die je stuurd komt een automatische reactie, ze zijn tot 3 december niet bereikbaar. heb de creditcard maatschappij gesproken, krijg formulieren om het bedrag terug te halen toegestuurd. Ga ook aangifte doen bij de plaatselijke politie. het logo van het waarborg stond op de site en is nu ook er af gehaald!!!!!

bash
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 nov 2010 20:07

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door bash »

Dag Iedereen,

AANDACHT!

Tom van Zundert WOONT NIET IN DE ATELIERSTRAAT!!

Ik woon sinds een maand op zijn oude adres en heb al verschillende mensen aan de deur gehad voor Tom van Zundert. Bij deze dus het verzoek om posts met dit adres te verwijderen en het niet verder te verspreiden. DIT IS NAMELIJK ERG VERVELEND!!!!

En ik heb ook geen flauw idee waar hij wel zou wonen! Voor meer informatie; ik huur dit van de gemeente Tilburg, wellicht dat ze daar meer informatie hebben over zijn huidige adres.

Mvg,

Bas

raimon999
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 nov 2010 22:55

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door raimon999 »

Vorige week een scheerapparaat besteld bij boven genoemde, netjes betaald nadat ik het thuiskoop fignet op site zag staan. na 3 dagen geen verzend bericht vondt ik het al lang duren, maar bij deze instantie zou dat een gods wonder zijn.
heb van middag aangifte gedaan waarbij de verbalisant aangaf dat er eigenlijk nog geen strafbaar feit is gepleegt en dat het een civiele kwestie betreft, echter aangezien het bedrijf geen uitsluitsel geeft voor reden van sluiting of het feit datze geheel niet bereikbaar zijn, vondt deze het wel belangrijk toch een case te gaan bouwen en de zaken te bundelen. Ik begreep dat ik de eerste in Friesland was die aangifte deed gericht aan de persoon van Z*****. Mijn aangifte is opgestuurd naar politie Goirle opdat daar de case opgebouwd kan worden. mijn aankoop was (gelukkig) onder de ondergrens van €100,- maar zou der halve niet in behandeling genomen worden echter wel meegenomen worden wanneer er meer dan 10 aangiften liggen over het bedrijf of de heer van Z*****.

Doe aangifte en zorg dat je veel info meeneemt van deze en de andere genoemde forum. zodat je uiteindelijk alle informatie compleet hebt, bijvoorbeeld uitreksel kvk, ontvangen emails, order bevestinging, copy van je bankafschrift enz.

Hoop dat ik mijn dit jaar nog kan scheren en wens een ieder veel suc6 met het verhalen van zijn of haar geld of product.

Groet,

Raimon

twijbenga
Berichten: 34
Lid geworden op: 16 nov 2010 12:25

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door twijbenga »

Ik had ongeveer precies het zelfde, de politie wou mijn aangifte niet opnemen, omdat het een ceviele zaak is, en nou zeg jij dat de politie in Goirle een case aan het bouwen is, dus ik ga nogmaals naar het buro om aangifte te doen!, het is wat, dat je op deze manier zo achter je geld aan moet.
raimon999 schreef:Vorige week een scheerapparaat besteld bij boven genoemde, netjes betaald nadat ik het thuiskoop fignet op site zag staan. na 3 dagen geen verzend bericht vondt ik het al lang duren, maar bij deze instantie zou dat een gods wonder zijn.
heb van middag aangifte gedaan waarbij de verbalisant aangaf dat er eigenlijk nog geen strafbaar feit is gepleegt en dat het een civiele kwestie betreft, echter aangezien het bedrijf geen uitsluitsel geeft voor reden van sluiting of het feit datze geheel niet bereikbaar zijn, vondt deze het wel belangrijk toch een case te gaan bouwen en de zaken te bundelen. Ik begreep dat ik de eerste in Friesland was die aangifte deed gericht aan de persoon van Z*****. Mijn aangifte is opgestuurd naar politie Goirle opdat daar de case opgebouwd kan worden. mijn aankoop was (gelukkig) onder de ondergrens van €100,- maar zou der halve niet in behandeling genomen worden echter wel meegenomen worden wanneer er meer dan 10 aangiften liggen over het bedrijf of de heer van Z*****.

Doe aangifte en zorg dat je veel info meeneemt van deze en de andere genoemde forum. zodat je uiteindelijk alle informatie compleet hebt, bijvoorbeeld uitreksel kvk, ontvangen emails, order bevestinging, copy van je bankafschrift enz.

Hoop dat ik mijn dit jaar nog kan scheren en wens een ieder veel suc6 met het verhalen van zijn of haar geld of product.

Groet,

Raimon

1961_Erik
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 nov 2010 18:32

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door 1961_Erik »

@Raimon,

Ook ik ben in het Friese en doe as dinsdag aangifte. Zou je mij je aangiftenummer even willen doorzetten dan kan ik er naar verwijzen, mocht de politie In Bolsward me proberen af te poeieren.
Bedankt alvast.

wini25
Berichten: 170
Lid geworden op: 09 okt 2010 13:32

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door wini25 »

Dat de politie in dit korte stadium nog geen aangifte opneemt is eigenlijk wel te begrijpen. De wettelijke levertermijn van 30 dagen is namelijk nog niet verstreken en valt er dus eigenlijk nog weinig te doen. Je moet daarnaast het bedrijf schriftelijk in gebreke stellen waarin je een fatale levertermijn opgeeft of aangeeft dat je het geld retour wilt. Uiteraard bij dit laatste ook een uiterste betaaldatum aangeven. Geef in de brief of e-mail (wat trouwens niet werkt heb ik gelezen) aan dat je ook juridische stappen zult ondernemen mocht dit niet baten. Uiteindelijk kun je na de fatale levertermijn of uiterste betaaldatum wel officieel aangifte gaan doen. Uiteraard kan de politie wel de informatie meenemen in het dossier, maar je moet het zelf wel warm houden en eventueel alsnog aangifte gaan doen, anders wordt jou zaak, zoals de politie al zei, niet meegenomen in het dossier en beland jou vordering in de doofpot.

[email protected]
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 nov 2010 09:58

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door [email protected] »

Zelfde verhaal. Eind september stereo besteld. Site zag er goed uit, alle vertrouwde logo's aanwezig. Betaald via I-deal € 256,50. Verhaal verder bekend. Niet leverbaar, geld terug gevraagd, boekhouder afwezig, lichte achterstanden en nog meer smoesjes. Alle verhalen gelezen hebbend is er maar één conclusie: pure oplichting. Dit moet gestopt worden. Hier mag iemand niet mee weg komen. Ik hoop dat programma's als 'Oplichting' of 'Radar' dit oppakken als item. Aangifte doen lukt niet via de website. Waarborgfondsen als stichting keurmerk en thuiswinkelen doen niets anders dan het als royeren. Als klant sta je in d ekou! Ik hoop echt dat politie Goirle hard doorwerkt deze oplichter te stoppen. Geld terug interesseert me minder dan rechtvaardigheid. Deze man plukt geld van eerlijke mensen. Dit kan niet ongestraft!

Gesloten