LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Letselschade

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
jcmartius
Berichten: 34
Lid geworden op: 27 mei 2011 11:27

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jcmartius »

pals pals pals.

in het kort heb een ongeval gehad met de fiets aangereden door een auto juni 2010,
hiervoor onderzoeken gehad heb o.a nek/schouderklachten en loop beperkingen opgelopen (kan niet meer fietsen)hierdoor afhankelijk geraakt van vervoersvoorziening en wmo thuishulp.
vanaf huisbezoek september 2010 met tegenpartij en pals om de tafel ,
deze hebben mondeling toegezegd alles te kunnen declareren a.d.v een door hun goedgekeurde declaratielijst voor km vergoeding auto (deed voorheen alles met de fiets) vergoeding fysio ziekenhuisbezoeken,apotheekkosten,scootmobiel huur etc etc.een contractuele vastlegging was volgens de tegenpartij en pals niet noodzakelijk
gezien dat de tegen partij een net bedrijf is oftewel een gentleman agrreement!!
Na veel schriftelijk overleg met pals mijn belangenbehartiger zijn er tot op heden van deze afspraken niets nagekomen (8 maanden na afspraakdata oftewel aan mijn lot overgelaten).heb moeten stoppen met fysio e.d om de opgelopen declaratie bedragen zelf met mijn bescheiden inkomen in te lopen om niet nog verder in de problemen te komen.

conclusie;
dit zijn geen LSA advocaten,zij frustreren je schade zaak zijn niet eerlijk en komen gemaakte (declaratie) afspraken niet na.
zelfs bij opzegging per aangetekende schrijven voor pas op de plaats de bemoeiingen in de schade zaak direct te stoppen hebben zij geen fatsoen om hier inhoudelijk (in een door mij gestelde termijn) op te reageren.
verder zijn ze niet transparant in het informeren, liefst doen ze alles per telefoon
( geen bewijs ) tip neem op of doe alles schriftelijk maar niet met PALS.
vergeet niet dat je als slachtoffer hun opdrachtgever bent en dat zij jouw belangen moeten behartigen (dit wordt vaak expres door hun vergeten).

het enige wat telt is hun eigen declaratie zucht wat wel keurig is geregeld en dit over de ruggen van de slachtoffers waar de slachtoffers overigens geen zicht op hebben....TRIEST!!
Hiervan zou de politiek meer fatsoensregels ter bescherming van het slachtoffer moeten nemen b.v bij iedere vorm van declaratie betalingen boekingen en dergelijke de opdrachtgever (slachtoffer)te laten inzien en te laten ondertekenen voor akkoord.

wordt vervolgd
Laatst gewijzigd door jcmartius op 30 mei 2011 11:54, 2 keer totaal gewijzigd.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Chocomelk »

jcmartius, ik hoop dat u een andere letselschade advokaat in de 'hand' hebt genomen en die wel voor u belangen op komt.
Het is toch te gek voor woorden dat u hebt moeten stoppen met fysiotherapie doordat er nog steeds geen voorschot is verstrekt zodat u de fysio ook kan betalen.


Sterkte.

jcmartius
Berichten: 34
Lid geworden op: 27 mei 2011 11:27

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jcmartius »

ik ben bezig met het zoeken van een goede LSA advocaat om de overstap te kunnen maken.
ik heb geen zin om weer van de regen in de drup te vallen.

Cees de Bil
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 nov 2009 14:27

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Cees de Bil »

Afgelopen week vond op initiatief van de vaste Kamercommissie voor Veiligheid en Justitie in Den Haag een rondetafelgesprek plaats over de stand van zaken rondom de letselschadepraktijk. Er valt nog steeds veel te verbeteren berichtte de Stichting De Ombudsman eerder dit jaar al. De verzekeraars beloofden tijdens dit overleg beterschap met meer informatie en scherpere richtlijnen. Naar mijn idee zit daar niet de kern van het probleem.

Aan kader en regels hebben we geen gebrek. Waar het op aankomt is hoe alle betrokkenen daar in het overleg over aansprakelijkheid en schadevergoeding mee omgaan. Het gaat om openheid, voortvarendheid en de wil om samen tot oplossingen te komen.

Meer dan om aansprakelijkheid gaat het bij effectief overleg om aanspreekbaarheid. (voor geïnteresseerden: zie daarover mijn blog http://ceesdebil.wordpress.com/2011/06/ ... selschade/)

jcmartius
Berichten: 34
Lid geworden op: 27 mei 2011 11:27

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jcmartius »

reactie cees
het klopt helemaal als het gaat om transparantie , informatie en overleg door je belangenbehartiger,het klopt ook dat dit waarschijnlijk voldoende in regels is vastgelegd.(GBL beginselen schitterend weergegeven van omgangsvormen)
Echter bij het niet naleven van deze regels door je belangenbehartiger, waar kan je als leek / slachtoffer dan terecht?
Vergeet niet dat pals een doorgewinterde bolwerk van juristen zijn ,die heel wat ervaringen achter de rug hebben en zo de regels naar hun eigen hand implementeren met als doel zelf hierin zo goed mogelijk te kunnen scoren denk maar aan de 21 % afspraken van sommige buro's (of toch veel meer buro's dan wij denken) met de tegenpartij en dergelijke.
Voor wie dient dan dit doel de belangenbehartiger of het slachtoffer??
Mocht je als slachtoffer het geluk hebben dat hierin de juiste mensen of organisaties op je pad kruisen ,die je vervolgens verder kunnen helpen in deze materie,dan heb je geluk.
Maar hoeveel mensen hebben niet deze ervaring van geluk , die worden hierin misleid en afgedaan ,wie controleert dat !!
En dan ben je dubbel slachtoffer en word je van het speelveld door zo'n belangenbehartiger mogelijk in combinatie of in samenwerking met de tegenpartij weggeveegd en daar ligt de kloe!!
Dus is het niet onverstandig als je als slachtoffer / opdrachtgever meer inzage tijdens je schade proces in de kosten krijgt ook van declaraties van je belangenbehartiger het zou nog wenselijker zijn als je tussentijds akkoord ondertekening in deze declaraties zou kunnnen maken!
Voordeel is overzicht /verifiering /aflegging van verantwoording belangenbehartiger naar opdrachtgever/slachtoffer/client.
Hierin zit een stuk slachtoffer rechtsbescherming in n.l bewijs!!
Goede letselschade organisaties zullen hiermee geen problemen mee hebben,wel letselschade organisaties die dubbele intrest hebben die zullen dit ver van hun bed houden.
Alleen hoe kom je als slachtoffer hier achter ....door ervaring ....of er zou een openbare lijst van goede / slechte presterende letselschade organisaties gepubliceerd moeten worden waar je als slachtoffer op wordt gewezen dit kan veel narigheid en schade voor het slachtoffer mee worden voorkomen.
Laatst gewijzigd door jcmartius op 29 aug 2011 11:36, 1 keer totaal gewijzigd.

piet jagers
Berichten: 445
Lid geworden op: 16 apr 2011 14:46

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door piet jagers »

zijn we weer
heb zon beetje uitslag gehad bij azm
bleek r.l.s te hebben en beetje vocht op zenuw
dus vandaar de klachten na het ongeluk
kreeg weer meteen bericht van schaderegelaar die niks wou vergoeden enzov
denk dat je beter na zon ongeluk als je met een vaartje van plusminus 40 overhoop word gereden naar een goed ziekenhuis kunt gaan met ervaring op dit gebied
als naar een huis tuin en knutsel ziekenhuis
waar ze gewoon zeggen dat je geen 10 dingen kunt mankeren
terwijl dat ik nu te horen krijg waarom zou dat niet kunnen?
en binnen 3maanden weten wat er aan de hand is.
en van schaderegelaar vind ik het ook maar raar dat ie reiskosten niet wil vergoeden omdat het toch ook in zijn voordeel is dat het opgelost is.
tis net of het zaakje verdoeselt moet worden omdat het zolang duurt als het hier
aan het huis en tuin ziekenhuis had gelegen had ik er over 5 jaar nog rond gelopen
plus de tegenpartij kan zeggen bewijs maar dat het aan het ongeluk ligt.
en dat gezever begint nu weer voor een paar jaar. heb intussentijd wel mijn medische dossier opgevraagt en de rest van dossier zodat ik zelf eens kan kijken of er papieren verdwenen zijn ??
kreeg tenminste laatste keer te horen dat er geen papieren bijzaten van de psyh...
daar ik 6weken na het ongeluk bij arag een lijst in heb moeten vullen wat ik allem mankeerde(ben benieuwt of alles compleet is)???
vraag me af of de tegenpartij soms regelingen getroffen heeft met ziekenhuis ..
omdat ze er zo op tegen waren dat ik veranderde van ziekenhuis??
omdat je overal van kastje naar de muur word gestuurt van de huisarts
en het steeds langer duurt zodat als er een paar jaar voorbij is het gewoon moeiliker is om te bewijzen dat het aan ongeluk ligt

en zoals ik al dacht gister bij mijn huisarts geweest en die zei dat ik van de fiets af was gevallen . denk dat ze nattigheid voelen
volgende week ga ik in iedergeval aangifte doen tegen
1 elkerliek ziekenhuis helmond
2 huisartsenpraktijk
3 ongeluk zie ik ook niet zitten was mij allemaal te toevallig

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Jullie hebben het daar op de camping maar druk druk druk met
aangiftes doen zeg. :mrgreen:
Enne.....hetzelfde letsel als ppp333333. :shock:

jcmartius
Berichten: 34
Lid geworden op: 27 mei 2011 11:27

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jcmartius »

pals pals pals wordt vervolgd,

ik ben in bezit gekomen van mijn schade zaak dossier pals.
deze ontvangen 20 juni op mijn verzoek ( van hun uit niet van harte) per aangetekende post.

GEWELDIG..........

echter bij bestudering ben ik me een apenlazerus geschrokken over de aanpak van mijn schadezaak door PALS.
dit tegen zo goed als alle GBL beginselen in oftewel manipulatie van gegevens ,doorspelen van vertrouwde gegevens,doorspelen van informatie wat helemaal niet relevant in de schade zaak is,oftewel met pap de tegenpartij gevoerd!!
zelfs heel voorzichtig uitgedrukt (mogelijke valsheid in geschrifte)...bewijsbaar!
het dossier allesbehalve compleet , vaag , zelfs rommelig.

Mijn huidige advocate heeft mij aangeraden deze zaak PALS AFFAIRE tegen het licht te gaan houden.
eventueel het gehele dossier onderbouwd te versturen naar de letselschaderaad en jawel alsook naar radar.
Gelukkig heb ik hierin verschillende contacten die mij ondersteunen en informeren.

Ik ben nu eerst benieuwd wat PALS hierover te zeggen hebben en hoe ze denken dit te gaan oplossen??? dit wordt absoluut vervolgd.

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Daar ben ik ook erg benieuwd naar of Pals dit gaat oplossen voor je en zo
ja op welke manier.

jcmartius
Berichten: 34
Lid geworden op: 27 mei 2011 11:27

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jcmartius »

pals word vervolgd !

pals heeft intussen gereageerd per email voor het maken van een telefonisch afspraak met algemeen directeur JF Schulz, echter bij het bellen voor het maken van een afspraak kon deze (secretariaat) geen datum prikken.
hieromtrent zou ik terug gebeld worden raad eens wat......het is muisstil !!

er wordt ook niet gereageerd op mijn emails (wat ik ook eigenlijk niet van hun verwacht), deze uitgebreide emails geven de voornoemde problematieken in mijn zaak uitgebreid aan voor hun te verifieren a.d.v het dossier !!
van deze emails stuur ik alle ook door naar de letselschaderaad!!!
Op hun eigen website wordt er vol lof verhalen gepubliceerd van positieve ervaringen van ex clienten welliswaar zonder naam te vernoemen i.v.m privacy regels ??
we praten over positieve ervaringen !!
zie website pals onder klantervaringen.
Nu mag Pals alle ervaringen die ik tot nu toe naar hun heb gemaaild op klantervaringen publiceren met mijn naam erbij.
tot zover wordt vervolgd

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Chocomelk »

jcmartius schreef: pals heeft intussen gereageerd per email voor het maken van een telefonisch afspraak met algemeen directeur JF Schulz, echter bij het bellen voor het maken van een afspraak kon deze (secretariaat) geen datum prikken.
hieromtrent zou ik terug gebeld worden raad eens wat......het is muisstil !!
Dit is echt te gek voor woorden !
Pals mailt je dat je een afspraak krijgt met JF. Schulz dan bel je voor
het maken van die afspraak kan er geen datum verteld worden. :shock:
Hoezo afschuifsysteem :?:

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

jcmartius schreef:pals word vervolgd !

pals heeft intussen gereageerd per email voor het maken van een telefonisch afspraak met algemeen directeur JF Schulz, echter bij het bellen voor het maken van een afspraak kon deze (secretariaat) geen datum prikken.
hieromtrent zou ik terug gebeld worden raad eens wat......het is muisstil !!

er wordt ook niet gereageerd op mijn emails (wat ik ook eigenlijk niet van hun verwacht), deze uitgebreide emails geven de voornoemde problematieken in mijn zaak uitgebreid aan voor hun te verifieren a.d.v het dossier !!
van deze emails stuur ik alle ook door naar de letselschaderaad!!!
Op hun eigen website wordt er vol lof verhalen gepubliceerd van positieve ervaringen van ex clienten welliswaar zonder naam te vernoemen i.v.m privacy regels ??
we praten over positieve ervaringen !!
zie website pals onder klantervaringen.
Nu mag Pals alle ervaringen die ik tot nu toe naar hun heb gemaaild op klantervaringen publiceren met mijn naam erbij.
tot zover wordt vervolgd

Ik begrijp uw reactie helemaal.

Helaas had ik dezelfde ervaring met Pals en vorig jaar
ben ik eindelijk tot een oplossing gekomen na een gesprek
met de directeur uit Emmen.
Het had wel heel wat voeten in de aarde voor het zover was.

Pals is de met mij gemaakte afspraak nagekomen en ik had eigenlijk
toen ook begrepen dat ze alles anders zouden gaan aanpakken.
Daar had ik dus best vertrouwen in toen mij dat werd verteld.

Inmiddels is het mij toch wel duidelijk geworden, na o.a. Friestyler en
meerdere verhalen op het forum dat, zoals ik al eerder schreef:
1 zwaluw nog geen lente maakt. (nog steeds niet dus)

Vertrouwen moet men opnieuw verdienen vind ik en dat gaat volgens mij
niet lukken als de werkwijze blijkbaar nog dezelfde is
naar mijn mening dan. :(

Ik vind het heel jammer dat het weer zo moet lopen
en er volgens mij geen lering is/wordt getrokken uit
de problemen die er zijn geweest en die naar mijn mening
in het verleden best voorkomen hadden kunnen worden.

jcmartius
Berichten: 34
Lid geworden op: 27 mei 2011 11:27

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jcmartius »

jeanne V. bedankt voor je reactie,

ik heb op het forum ook geconstateerd dat mijn schadezaak verloop met pals niet op zich zelf staat.
toevallig las ik vandaag nog twee verhalen van jou van 02 mei en 03 mei 2010.
treffend !!

Nu is mijn schade zaak met pas op de plaats en te stoppen met hun bemoeinissen in mijn schadezaak met pals beeinigd , dit betekent niet dat het is afgedaan .
Ze moeten mij wel verantwoorden wat er van hun kant fout is gegaan en dat is niet misselijk dit kan goedschiks of kwaadschiks ,de keuze is aan hun.

Bij het ontbreken van een gepaste oplossing van hun kant uit zal ik ten alle tijden mijn stem laten horen d.m.v (publiciteit) b.v mijn dossier die wij aan het uitwerken zijn per onderdeel op het forum te publiceren en dat is beslist geen reclame voor pals,
alsook derden op de hoogte te stellen en op gepast moment voor hun kantoor te
gaan zitten met mijn verhaal etc etc ,......dus nog genoeg in petto!!!
Hoe arroganter dat ze met mij omgaan ( juristen advocaten ) hoe strijdvaardiger ik ga worden,niet op het juridisch gebied maar met publiciteit !!
hun handelswijze zal dan boven tafel (moeten) komen!!

-kijk op hun website klantervaringen (nergens te verifieren op waarheidsgetrouw).
-Pals mag mijn ervaringen ook onder klantervaringen met naam erbij publiceren!!
-kijk www.telefoongids.nl pals maastricht / houkes advocaten emmen onder recensie.
-bij vista print kan je hele toepasselijke artikelen verkrijgen die je kunt gebruiken ter ondersteuning voor je zaak te denken aan magneetsticker voor op de auto vlaggen etc etc !!

ik hoop dat meer mensen creatief hun ervaringen zullen gaan uitdragen vooral never nooit opgegeven , al zijn het cowboy achtige bolwerken ook hun staan niet boven de wet !!!

wordt vervolgd!!

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

jcmartius schreef:jeanne V. bedankt voor je reactie,

ik heb op het forum ook geconstateerd dat mijn schadezaak verloop met pals niet op zich zelf staat.
toevallig las ik vandaag nog twee verhalen van jou van 02 mei en 03 mei 2010.
treffend !!

Nu is mijn schade zaak met pas op de plaats en te stoppen met hun bemoeinissen in mijn schadezaak met pals beeinigd , dit betekent niet dat het is afgedaan .
Ze moeten mij wel verantwoorden wat er van hun kant fout is gegaan en dat is niet misselijk dit kan goedschiks of kwaadschiks ,de keuze is aan hun.

Deze reactie heb ik ingekort.

Ik zou je het advies willen geven:
Bewaar altijd Alle bewijzen en blijf bij de les.

Vaak wordt er van uitgegaan dat letselschadeslachtoffers
de moed en kracht niet hebben om hun uiteindelijke recht
te halen en vaak is dat ook zo, omdat je door het letsel
wat je al hebt, heel kwetsbaar bent en daardoor het risico
loopt om uiteindelijk met een nog veel slechtere gezondheid
uit die strijd te komen.

Ik wens je succes uit de grond van mijn hart.

Je moet je wel goed afvragen of het je dat allemaal waard zal zijn.
Laatst gewijzigd door jeanne-veghel op 20 jul 2011 10:58, 5 keer totaal gewijzigd.

jcmartius
Berichten: 34
Lid geworden op: 27 mei 2011 11:27

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jcmartius »

allereerts neem ik alle tips mee.
verder is het mij waard om de waarheid eventueel publieklijk kenbaar te maken.,omdat ik overtuigd ben a.d.v bewijs dat ik in mijn recht sta.
recht is het hoogste goed in een democratisch land als nederland waarheid is waarheid daar kan niets tegen op!!
Pals is een groot juridisch bolwerk dat wil niet zeggen dat ze allemachtig zijn.
ook zij maken fouten en dat moeten ze gewoon toegeven en zoeken naar een oplossing dat is proffesioneel bezig zijn.

geen valse hoogmoed ,Hoogmoed komt voor de val!!

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

jcmartius schreef:allereerts neem ik alle tips mee.
verder is het mij waard om de waarheid eventueel publieklijk kenbaar te maken.,omdat ik overtuigd ben a.d.v bewijs dat ik in mijn recht sta.
recht is het hoogste goed in een democratisch land als nederland waarheid is waarheid daar kan niets tegen op!!
Pals is een groot juridisch bolwerk dat wil niet zeggen dat ze allemachtig zijn.
ook zij maken fouten en dat moeten ze gewoon toegeven en zoeken naar een oplossing dat is proffesioneel bezig zijn.

geen valse hoogmoed ,Hoogmoed komt voor de val!!
Dat is het gezegde:


Na al die jaren vraag ik me echter nog steeds serieus af, of er in
de letselschadewereld (de goede daargelaten) eigenlijk
empathie bestaat naar ons letselschadeslachtoffers toe.
Ik vraag me dat serieus af, omdat er anders geen jarenlange strijd
voor nodig was geweest om je recht te halen en moet je eens
kijken WAT er voor nodig is geweest OM dat recht te krijgen.

Men zou eigenlijk moeten weten wat het met ons doet,
althans dat ZOU men moeten weten
en volgens mij weten ze dat ook best wel,
maar hebben ze daar in de letselschadewereld, volgens mij,
dan helaas totaal geen boodschap aan. Nog steeds niet. :oops:

Nogmaals, de goede daargelaten, want die zijn er:;; zeker weten. :idea:

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Letselschade advokaten/belangenbehartigers gaan dagelijks met letselschade slachtoffers om, voor hun is het dus heel normaal.
MAAR het letselschadeslachtoffer heeft er vaak nog nooit mee te maken gehad, weet van niets, geen verstand ervan, heeft al problemen met zijn/haar lichamelijke (blijvende) klachten, vaak financiele problemen door het ongeval etc etc etc, en hoopt dus heel goed geholpen te worden.
Wat je dus vaak leest oa bij Pals Groep is dat de letselschade slachtoffers gewoon geen contakt kunnen krijgen met hun belangenbehartiger/advokaat, geen duidelijk antwoordt geven.
Wat er vergeten wordt is dat zonder letselschade slachtoffer er ook geen werk is voor de letselschade belangenbehartiger/advokaat dus vindt ik dat ze zich wel wat meer mogen inzetten voor het belang van hun client.

Wat ook ontzettend jammer is dat sommige zaken werkelijk waren jaren kunnen duren terwijl het vaak veel eerder afgerond kan worden wat beter is voor het letselschade slachtoffer zodat hij/zij het ook kan afsluiten.

@jcmartius, lees dat u de zaak niet meer via Pals Groep hebt lopen, is u zaak volledig afgerond of heeft u het in handen gegeven van een ander bureau ?

jcmartius
Berichten: 34
Lid geworden op: 27 mei 2011 11:27

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jcmartius »

pals pals wordt vervold,

een antwoord op de laatste vraag ;of ik de zaak al heb afgerond of uit hande heb gegeven naar een ander letselschade advokaat ,
is als volgt;nee de zaak is nog niet afgerond deze is voortijdig door mij afgebroken voordat pals een medisch advies kon uitbrengen.

ik heb officieel de zaak met pals en tegenpartij stil gelegd ,
ik heb een ander advocaat op de achtergrond en een (insider) medewerkster van een schadeverzekerings maatschappij die staan mij momenteel met advies bij.

verder heb ik momenteel mail contact met pals voor het zoeken naar overleg!
als dit niet adequaat van hun kant uit geschied dan ga ik de eerste actie op touw zetten , hiervoor heb ik anti reclame informatie pals laten drukken bij vista print en zal hiermee derden gaan informeren zoals media/politiek/publiekelijk/ geselecteerde letselschadeadvocaten ,
verder zal er door en met mij eigen gepaste actie's komen ten kantore pals en op het binnenhof den haag !
dit in het belang van mijn eigen schade zaak alsook voor de reeds gedupeerde en hopelijk ter voorkoming van nieuwe (handelswijze pals) schadezaken in de toekomst!!
verder heb ik het dossier samen met derden geheel geanalyseerd en verwerkt hiervan hebben wij enkele punten doorgeleid per e mail naar pals dhr schulz algemeen directeur voor reactie.
Echter de belangrijkste punten hebben wij event. achter de hand voor publikatie en zal bij onbevredigende reactie van pals publiekelijk via media kanalen worden geopenbaard en natuurlijk het verder doen informeren van de dossierpunten naar de letselschade raad en derden!!

en dat is niet mis!!

tot slot waarom deze manier van aanpak ,dit luidt als volgt ;
eerst op een niet juridisch manier de aandacht van pals hun wanprestatie in mijn zaak op mijn manier onder algemene aandacht brengen,
met als gevolg voor hun een terechte imago beschadiging!!!(net zoals zij mijn naam en zaak hebben beschadigd !!!)
vervolgens zal pals mogelijk een rechtsgang gaan instellen om dit te doen stoppen en daar zijn wij dmv hun werkwijze adv het schadedossier geheel op voorbereid en er zeker klaar voor!

wordt zeker vervolgd!! jcmartius.
Laatst gewijzigd door jcmartius op 29 aug 2011 11:43, 1 keer totaal gewijzigd.

jeanne-veghel
Berichten: 2924
Lid geworden op: 03 nov 2009 08:46

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

@jcmartius

Uw verhaal doet mij echt terugdenken aan de jarenlange strijd die ik
zelf heb moeten voeren om de zaak uiteindelijk te kunnen
afsluiten voor mezelf na 15 jaar.
Ik moest wel, om niet ten onder te gaan, maar ik kon
het afsluiten met een tevredenheidspercentage van 75%.

Het is eigenlijk van de gekke dat de partij die eigenlijk voor je zou
moeten VECHTEN door dik en dun, nu degene blijkt te zijn
waar ook nog tegen gestreden moet worden.

Wat ik wel heb ondervonden de afgelopen jaren, dat die
extra strijd zeer nadelig voor je toch al slechte gezondheid
kan uitpakken.
DAT u maatregelen neemt en niet met zich laat doen begrijp ik
als geen ander. Ik ben ook een strijder tegen onrecht en ben tot
het uiterste gegaan om mijn recht te krijgen.

Ik begrijp echter nog steeds niet dat Pals, zoals het zich nu laat
aanzien, geen daadwerkelijke verandering heeft aangebracht
in hun werkwijze (dat was wel ter sprake gekomen in de
vergadering die ik had met de directeur van Pals vorig jaar)

Dat zeg ik op deze manier, omdat u anders nooit in deze strijd
verwikkeld had kunnen raken en Pals allang met u rond de tafel
was gegaan om een oplossing te zoeken voor de problemen
denk ik.

Het vertrouwen in de meeste belangenbehartigers ben ik al
jaren kwijt, hoewel er zeer zeker ook correcte en integere bureaus
bestaan, daar ben ik van overtuigd.

Ik wens u heel veel sterkte en succes in uw strijd.

jcmartius
Berichten: 34
Lid geworden op: 27 mei 2011 11:27

Re: Letselschade

Ongelezen bericht door jcmartius »

zo kan je zien dat de belangenbehartiger pals in mijn schadezaak haar manier van handelswijze niet op een toeval berust,maar structureel toepast.
het is een doorgedrongen werkwijze die alleen met de beste intensies omgevormd kan worden.(toezegging alleen is niet genoeg)
echter de financiele belangen zijn te groot daarbij zijn het de verzekeringsmaatschappijen zelf die invloed op schadezaken uitoefenen,een macht waar pals zelf van afhankelijk is !
dus werken alleen in het belang voor het slachtoffer, volmondig....nee!!
hiervan kan ik a.d.v eigen dossier bewijzen hun manier van handelswijze met de tegenpartij !!
tot slot is de letselschade wereld een systeem die haar handelswijze zelf in stand houd vergelijkbaar met woekerpolis affaire en recessies m.b.t de allemachtige banken die menen onschendbaar te zijn kijk maar naar DSB bank L brothers amerika.
een enige manier van verandering is een stuk van de fundering weghalen ,waardoor het systeem zichzelf niet langer maatschappelijk meer in stand kan houden,
waardoor op gepaste tijd dit syteem doet omvallen en dan kan je pas spreken over een beleidsverandering ! let wel !!!!!! hiermee bedoel ik letselschade buro's die voor zichzelf werken en niet voor het slachtoffer !! .....dus de goede hier in dit verhaal absoluut buitengelaten,want die bestaan ook !!
Laatst gewijzigd door jcmartius op 29 aug 2011 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten