@thaithaiboxing:
Nee dat wil zeker niet zeggen dat mensen op het forum sneller geleverd krijgen.
Want het wil niet eens zeggen dat die mensen orders hebben lopen en al helemaal
niet dat ze geleverd hebben gekregen. met andere woorden: mensen die posten
dat ze geleverd gekregen hebben terwijl ik vorige week via het terugbel mail
een mailtje gekregen heb: vrij vertaald: Dat ze wachten
op goedkeuring van de advocaten voordat ze kunnen leveren!
(wat natuurlijk onzin is)
DUS DAT IS IN STRIJD MET WAT HIERBOVEN WORD GESCHEVEN.
EEN VAN DE TWEE, DE MENSEN DIE HIER SCHRIJVEN GELEVERD TE ZIJN
OF DE MENSEN DIE MIJ MAIL STUREN LICHTEN DE BOEL OP OF MISSCHIEN ZELFS BEIDEN! zie reply op g.v.
Daarbij ben ik het zo zat dat wachten dat ik gewoon even moest reply-en hier het gaat over
slachtoffers met aanbetalingen tussen de 50 en de 10.000 euro, (wat niet uit maakt als het gaat om het princiepe)
voor iedereen is het ongeveer net zo erg. maar goed k hoop natuurlijk dat ik ook binnenkort kan melden dat ik geleverd ben.
en dan nog maar eens de discussie of jullie me dan zouden geloven...
@g.V << nog zo een, zelfde verhaal in december geregistreerd, 5 posts.
meubelen gekregen en wij moeten afwachten!?
Dat meubelmarkt gewoon hier een aantal keren op de dag een paar berichtjes dropt
dat er geleverd is << valt positief als negatief niet te bewijzen
het begint gewoon op te vallen.
@voetballer:
Zou echt fijn voor je zijn als je alles volgens afspraak krijgt.
en zou ook fijn zijn als je het ons laat weten
.
@rooie60:
Luister is, ik neem aan dat jij niet in hetzelfde schuitje zit als de mensen hier
die nog niet zijn geleverd aanbetaling kwijt etc. En het gaat er juist niet om dat het niet kan,
het gaat er juist om, dat het gebeurd.
We zitten met z'n allen al heel lang op internet,
op fora, chats etc. Ik heb nog NOOIT iemand zich zien aanmelden om te zeggen dat het
probleem is opgelost. Normaal melden mensen zich
aan om te laten weten dat ze een probleem hebben en om te klagen en dat
ze hulp willen krijgen waarop de
mensen die hulp bieden vaak niet eens een reply krijgen van TS als het probleem is opgelost.
WEL krijgen ze een reply, als blijkt dat de reply's niet geholpen hebben omdat ze nog steeds
hetzelfde / andere probleem hebben.
Ik denk toch dat als ze niet gaan leveren ze een hele hoop mensen in het harnas
hebben gejaagd en het er zeker niet bij laten zitten. Om een slecht voorbeeld te noemen:
we schoppen de eigenaar met minimaal 5 mensen het graf in en zeggen dan sorry tegen de rechter!
kunnen we een maandje station vegen. Hierdoor is het station weer lekker fris en nederland een stuk schoner van tuig.
@manondoris:
ik ben ook negatief, can you blame me? komende vijf jaar weer opnieuw sparen om meubels aan te kunnen schaffen... leuk! houd dus in dat ik bij elkaar 10 jaar heb moeten sparen om nieuwe meubels te krijgen, als er niet geleverd gaat worden en we de aanbetaling kwijt zijn.
@iedereen:
Dat de meubelmarkten hun best doen, denk ik wel te begrijpen.
Maar wat ik dus niet begrijp is dat ze voordat ze failiet zijn verklaard:
nog nooit contact hebben gezocht met mijn over de staat van leveren (moeten
we altijd zelf doen) nooit worden terug gebeld wanneer dat is afgesproken,
wat we geleverd kregen verkeerd en zelf stuk was,
gewoon een puinhoop dus en nu nadat ze failiet zijn, een soort van doorstart maken, gaan ze hun best doen?? waarom dan? what is the deal?
ik tik eigenlijk best wel veel lappen tekst