LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

wie start er een aanklacht tegen God voor het vrij vliegen van alle vogels?
Ze kakken mijn tuin onder

helaas heb ik het adres van God niet
wie wel?

WAT?

Ongelezen bericht door WAT? »

maar ik heb wel het adres van die kat eigenaar

Gast

ZIJN KATTEN BELANGRIJKER VOOR DE politiek en ministerie ALS KINDEREN?
Naar mijn mening is het nog altijd : ZIJN KATTEN BELANGRIJKER VOOR DE politiek en ministerie DAN KINDEREN? [/quote]

Gast

aan gast waarom; ja, ik kom persoonlijk de rotzooi van mijn katten uit jouw zandbak halen . maar natuurlijk alleen als ik dat ook zelf geconstateerd heb dat het daadwerkelijk mijn katten geweest zijn . immers ik hoef niet de rotzooi van vreemde katten op te ruimen . en niet met mijn blote handen want daar hebben we een kattenschepje voor. en aan wat ; ik hoop dat je niet ons adres bedoelt want wij hebben jou namelijk nog nooit bij ons aan de deur gehad om je beklag te doen zodat wij met een oplossing kunnen komen .

WAAROM

Ongelezen bericht door WAAROM »

Gast voor mij
Wil je dat ook tegen mijn kinderen uitleggen,dat ze eerst die kattestront er uit moeten scheppenen
En dan heb ik het ook nog niet over die kattepis
De oplossing is heel simpel
hou die kat bij je

pj66

Ongelezen bericht door pj66 »

Eindelijk een aktie tegen kattenoverlast. :evil: Nergens zoveel katten als hier in Nederland. Nergens wordt er zoveel kattenvoer gekocht als in Nederland. Nergens zoveel kattenoverlast als hier in Nederland. Loslopende katten moeten afgemaakt worden! Ze lopen overal doorheen, door planten, bloemen, schijten alles vol, vernielen spullen, gaan op auto's zitten, waardoor er krassen opkomen etc etc etc. Dus een goeie kat is een dooie kat! Honden aan de lijn een kat binnen prima toch? Kunnen ze elkaar ook niet bijten en heeft verder niemand er last van!

jonge ,jonge

Ongelezen bericht door jonge ,jonge »

eerlijk gezegd ben ik het ook goed zat,dat wij van anderen katten last hebben
en het stinkt zo in je tuin van die katten poep en pies
en als je er dan iets van zegt krijg je het andwoord : hou jij je hond maar in de gaten
en dat terwijl ik GEEN hond heb

Gast

aan waarom; volgens mij zie jij iets over het hoofd! eerst vraag je aan mij of ik persoonlijk de rotzooi van mijn katten op kom ruimen . uiteraard heb ik met ja geantwoord , immers ik ben verantwoordelijk voor mijn katten . en nu begin je erover dat ik dat tegen jou kinderen moet zeggen; dan vergeet je toch een ding , ik ben verantwoordelijk voor mijn katten , maar niet voor jou kinderen en hun zandbak. je kunt het probleem oplossen door naar die desbetreffende buren te gaan en vragen of hij of zij een afdekkap voor je zandbak wil kopen , ik had zoiets allang uit mezelf aangeboden hoor. want aan een burenruzie heb je ook niets. nog een tip; als je een hoge schutting hebt span dan een draad erop met een licht voltage op de draad. de kat zal er niet van doodgaan maar wel schrikken , en het de volgende keer wel uit zijn hoofd laten om in je tuin te komen . heeft 1 van onze buren ook gedaan.

Gast

Weg met die rotkatten in Nederland!
Baasje gooit kat t huis uit en 's avond wandelt ie weer binnen om te kanen. Wat heb je er aan?! En in de tussentijd hebben ze ergens anders weer overlast bezorgd.
WEG MET DE KATTENZOOI!!!

M.

Ongelezen bericht door M. »

Ik vraag me af of er een diervriendelijke manier bestaat (er moet toch iets zijn waar katten een hekel aan hebben) zodat ze uit mijn tuin blijven. Ik word er zo misselijk :? van die lucht in mijn tuin en omgewoelde bollen en plekjes van alle kattenpoep. Ik heb geen hekel aan katten en katten bezitters maar ga het op deze manier wel krijgen. ik had om de 5 cm. allemaal korte stokjes in de grond gezet dat helpt wel maar is geen gezicht, gaas neergelegd, hielp ook maar toen ik daar later voor het gezicht een dun laagje grond over legde lag de poep er zo weer tussen.heeft iemand hier een vriendelijke oplossing voor? :cry:

Gast

Bij droog weer, peper op de plekken waar ze vaak poepen, strooien.

jo jo

Ongelezen bericht door jo jo »

wat een gezeur over kattepoep in de tuinen zeg.
wat dachten jullie over de paardenstrond op de weg.
katten zijn nou een maal buiten dieren en geen binnendieren.
ik heb zelf ook katten die lekker buiten lopen.
en ik zie ook katten van andere mensen in mijn tuin zitten, so what, schep ik er wel weer uit.
er zijn wel ergere dingen waar we over kunnen "zeuren".
wat dachten jullie van duivenpoep.
of de mensen die met hun hond recht voor je deur stoppen , zodat hun hond lekker kan poepen.
of mensen die rochelen op de stoep of kauwgom op de grond gooien, tja zo kan ik wel doorgaan...........

mensen hou toch op met zeuren over katten!!!!!!!

tuin

Ongelezen bericht door tuin »

mogen bij jou ook honden in de tuin schijten
misschien een goed idee
dan hoeven ze die ook niet meer uit te laten op de aangewezen plaatsen
gewoon de deur open en weg
doen jullie toch ook met die katten :roll:

brrrtje

Ongelezen bericht door brrrtje »

wat een gezeik over katten zeg. ga eens wat nuttigs doen met je leven!
wat mij betreft moet men de zeikerds zelf aanpakken, dat zijn degenen die de boel verzieken!

Gast

Nou als ik zie dat ze het bij mij in de tuin hebben neergelegd, pak ik een schop en flikker het zo weer bij de buren waar die kat van is, in de tuin. Moet maar es een keer afgelopen zijn!

Hun WILLEN katten! Hou ze dan ook bij je!

gapie

Ongelezen bericht door gapie »

maar als je nou niet wil dat ze overlast van je kat hebben?
mijn kat loopt buiten en ik krijg er klachten over. hij heeft een kattenluik, krijgt voldoende voer, niet te veel, en heeft een schone kattenbak. toch schijnt hij het bij de buren in de tuin te doen.
alles al geprobeerd: biologisch, chemisch, koffiedrab. niets helpt.
de volgende buur heeft zich nu beklaagd.
het kattenluik dichtgedaan en kat opgesloten.
vanmorgen liep hij buiten! en kon niet zelf naar binnen. probleem dus groter, want onmogelijk om bij zijn bak te komen.
oplossing? kat binnenhouden? hij is er nu gewend aan buiten te komen en er helemaal gek op. ik vind dat dus zielig. bovendien kunnen katten heel goed ontsnappen, dus ik zie hem al de deur uit vliegen zodra ik thuis kom.....
gelukkig werk ik maar 2 dagen en zal ik ze dus beter kunnen bewaken, maar het is niet leuk zo.
ik begrijp de buren heel goed hoor, ik zou het ook niet trekken, maar toch zit ik er mee.

dus niet alle kattenbezitters zijn kwaadwillend, dat wou ik maar effe zeggen
gapie

kp

Ongelezen bericht door kp »

gewoon rattegif in vis doet ook wonderen
jachtgeweer maakt wat lawaai maar werkt ook
pvc pijp 20cm doorsnede onder een hoek ingraven visje erin kat erin buis eruit ff aanstampen klaar!
:evil:

volgende expiriment word 25kV op een blanke draad door mijn tuin
volgens kenners vliegen de katten dan rechtstandig over de schutting
om daarna zeer moeilijk te lopen, voor een paar dagen.

overigens als ik de eigenaar ken spijker ik dat beest aan de voordeur

katten houders zijn gewaarschuwd houd uw kat binnen deze zomer! :twisted: :evil: :twisted:

Gast

wat een dom gelul zeg, als je niet van katten houdt kun je je nog wel een beetje normaal gedragen, kom maar langs dan spijker ik jou wel even aan je eigen voordeur

Tens

Ongelezen bericht door Tens »

Net als je hond is je kant je eigen verandwoording en beide hoefen niet persé in de tuin van de buren hun behoefte te doen.
De oplossing lijkt mij dus simpel:
Draag je verantwoording.
En kom niet met kattebelletjes voor tegen het jagen maar laat je kat gewoon niet s'nachts buiten als u het erg vindt dat een roofdier een roofdier aan het zijn is.

En ik heb geeneens een kat maar twee ratten dus mij maakt het niks uit als ze maar niet m`n tuin in komen.

jo jo

Ongelezen bericht door jo jo »

ik vind het ook niet leuk als mijn kat het bij de buren in de tuin doet maar erg veel kan ik er niet aan doen.
mijn kat is het al zo gewend om buiten te lopen, die kan ik niet hele dagen binnen houden.
en dat iemand gif in een vis wil doen, vind ik te asociaal voor worden, dat is dierenmishandeling.
die persoon geeft blijkbaar om geen een dier want anders doe je zoiets niet, ook niet als je alleen een hekel hebt aan de kattenpoep.
ik heb zelf al eens geprobeerd mijn oudste kat binnen te houden maar die lag alleen maar en wilde niet meer eten, heel zielig.
toen hij weer buiten mocht na een paar maanden knapte hij weer helemaal op.
katten zijn nou eenmaal buiten dieren.
en als iemand mijn kat probeert pijn te doen, nou kom dan maar niet in mijn buurt want als ik er achter kom wie het is, berg je maar want ik sta niet voor mezelf in.

Gesloten