LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Belangenverstrengeling rondom het griepvaccin

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
aardjee

Re: Belangenverstrengeling rondom het griepvaccin

Ongelezen bericht door aardjee »

@chocomelk, nee dat weet ik maar voor de meelezers, dan kunnen ze zien dat deze "wetenschapper",zoals ze zichzelf omschrijft, hier cijfers presenteert die niet niet overeenkomen met de statistieken voor ons land. Maar ja we weten natuurlijk niet uit welk land Perdita komt.

Perdita

Ongelezen bericht door Perdita »

Chocomelk schreef:
Perdita schreef: Ow ja, ik snap het. Ik moet voor mijn mening hulp zoeken, maar jij hoeft dat niet voor de jouwe. Duidelijk.
He he, eindelijk begin je het te begrijpen, nog niet helemaal maar komt
mischien nog ooit goed. :D
Jij hebt een probleem met mensen die zich niet laten vaccineren, andere mensen hebben geen probleem, die geven alleen maar hun mening en verder niet.
Heel veel mensen hebben problemen met mensen die zich niet laten vaccineren.

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

aardjee schreef:@chocomelk, nee dat weet ik maar voor de meelezers, dan kunnen ze zien dat deze "wetenschapper",zoals ze zichzelf omschrijft, hier cijfers presenteert die niet niet overeenkomen met de statistieken voor ons land. Maar ja we weten natuurlijk niet uit welk land Perdita komt.
Nee inderdaad dat weten we niet uit welk land ze komt.

Chocomelk

Perdita schreef: Heel veel mensen hebben problemen met mensen die zich niet laten vaccineren.
Kom er hier oa geen tegen, in mijn omgeving ook niet.
Die mensen die jij kent heb je waarschijnlijk kunnen brainwashen daarin.
Hutje op onbewoond eiland is het beste.

Perdita

Chocomelk schreef:
Perdita schreef: Heel veel mensen hebben problemen met mensen die zich niet laten vaccineren.
Er zijn nu eenmaal veel stomme mensen op de wereld die niet verder kijken dan hun neus lang is.

Chocomelk

Perdita schreef: Er zijn nu eenmaal veel stomme mensen op de wereld die niet verder kijken dan hun neus lang is.
Ze kunnen niet allemaal zo 'slim' zijn zoals jou.
:mrgreen: :P :mrgreen:

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Perdita schreef:
Chocomelk schreef:
Er zijn nu eenmaal veel stomme mensen op de wereld die niet verder kijken dan hun neus lang is.
:lol: nou laten wij dan maar stom zijn...ik hoor en zie ze ook niet in mijn omgeving, je dramt gewoon je mening hier neer.

Laat je lekker vol spuiten, ik niet en als anderen dat ook niet willen, moet je ze daar vrij inhouden.

Chocomelk

ciske schreef: :lol: nou laten wij dan maar stom zijn...ik hoor en zie ze ook niet in mijn omgeving, je dramt gewoon je mening hier neer.

Laat je lekker vol spuiten, ik niet en als anderen dat ook niet willen, moet je ze daar vrij inhouden.
En juist dat kun je haar niet duidelijk maken Ciske, het moet en het zal.... :lol: :P :lol:

ciske

Chocomelk schreef:
ciske schreef: :lol: nou laten wij dan maar stom zijn...ik hoor en zie ze ook niet in mijn omgeving, je dramt gewoon je mening hier neer.

En juist dat kun je haar niet duidelijk maken Ciske, het moet en het zal.... :lol: :P :lol:
:lol: ik merk het choco :mrgreen:

aardjee

@chocomelk, ik denk dat ze familie is van Coutinho, uiteindelijk ging het om belangenverstrengeling met betrekking tot vaccinatie. Ik vermoed dat Perdita er heel groot voordeel bij heeft dat iedereen een vaccinatie haalt tegen welke ziekte dan ook. Zelfs met cijfers worden we gemanipuleerd

Chocomelk

aardjee schreef:@chocomelk, ik denk dat ze familie is van Coutinho, uiteindelijk ging het om belangenverstrengeling met betrekking tot vaccinatie. Ik vermoed dat Perdita er heel groot voordeel bij heeft dat iedereen een vaccinatie haalt tegen welke ziekte dan ook. Zelfs met cijfers worden we gemanipuleerd
Ach laat ze denken, en laat d'r volspuiten met diverse vaccinaties, als zij dat wil moet ze dat doen maar ze mag nooit en te nimmer verwachten van anderen dat zij dat ook doen.........maar dat gaat er bij haar niet in.

aardjee

Precies :mrgreen:

Perdita

Niet vaccineren is asociaal.
:mrgreen:

ciske

Perdita schreef:Niet vaccineren is asociaal.

Oh en dat bepaal jij? laten wij dan maar aso zijn, het is nog altijd je eigen lijf. :mrgreen:

Perdita

ciske schreef:
Perdita schreef:Niet vaccineren is asociaal.

Oh en dat bepaal jij? laten wij dan maar aso zijn, het is nog altijd je eigen lijf. :mrgreen:
Dat dacht ik al, hier zit een nest van gewoon antivaccinatiehalvezolen.

aardjee

@perdita, begin jij lekker een topic over niet vaccineren is asociaal, dan kunnen wij misschien weer verder gaan met waar het uiteindelijk om ging.

hanz

Ongelezen bericht door hanz »

Gezien de verregaande commotie heb ik het internet eens afgepluisd op medische onderzoeken over griepvaccinatie.
Gezocht op oa: Annual influenza vaccination en Influenza vaccination damage.
Bevindingen na het lezen van talrijke onderzoeken ( in het engels):
Er is geen doorslaggevend bewijs te vinden voor de effectiviteit van vaccinatie.
Sterker nog: Volgens een onderzoek van de Erasmusuniversiteit uit 2009 zou vaccinatie van kinderen van 6-59 maanden het immuunsysteem van die kinderen mogelijk zodanig nadelig kunnen beinvloeden dat ze minder weerstand hebben tegen varianten van het griepvirus.
Kortom, het lijkt op een "welles/nietes" verhaal. Believers vs non-believers. Waarbij het RIVM dus tot de believers schijnt te behoren.
Geen wonder dat mensen gaan denken dat er van belangverstrengeling sprake is. Waarom zou het RIVM ipv de voor-en tegens van vaccinatie op een rijtje te zetten subjetieve info verspreiden over vaccinaties?
Daarmee lijkt het het Rijks Instituut voor Manipulatie te zijn geworden. In die zin dat door het Rijk subjectief gekleurde info als manipulatie van gegevens ( en mensen) gezien kan worden.
Medici zijn daar in voorkomende gevallen ware sterren in. Op die manier is nl ook de Richtlijn Whiplash tot stand gekomen. Maar dit ter zijde.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Perdita schreef:Hoe ik denk over actieve anti-vaccinatieactivisten laat zich wel raden.
Hoe, op welke manier zijn deze mensen actief, aan het lobbyen, 'reclame' maken voor niet vaccineren?
Dusdanig dat het voor het grote publiek als zodanig makkelijk te herkennen is?

Perdita

Nooit gehoord van Anneke Bleeker, Désirée Röver, Jannes Koetsier, de NVKP, Guido Jonkers en dergelijke?

ciske

@Perdita, je ken hier wel lang en breed zeggen wat anderen moeten doen, ik zou zeggen doe jij het, en bemoei je niet met wat anderen willen.

Geen vaccinatie is ieders eigen keus , en het gaat hier niet zo zeer om wat wij willen, maar om belangenverstrengelingen.

Gesloten