Ik ben dit nou een tijdje aan het volgen en ik weet niet meer of ik het triest of grappig vind.
Het is heel simpel: als er een bordje staat dat je alleen op een plek mag parkeren als je een gehandicapten kaart hebt, en je hebt die kaart niet en je parkeert er toch krijg je een hoge boete.
Welke rechter dan ook gaat echt niet besluiten dat iemand toch geen boete krijgt omdat een boete zo vervelend is voor die persoon.
ER zijn natuurlijk omstandigheden aan te voeren waarin beargumenteerd zou kunnen worden dat de boete kwijtgescholden zou moeten worden, maar die heb ik niet gelezen.
dus: als het in jouw geval toch zo is dat je de boete kwijtgescholden hebt gekregen wil ik dat eigenlijk wel eens zien. Dus: of wel post die zaak ofwel zeg dat je ongelijk hebt. Maar met 'heb ik geen zin'in' ' nu wil ik het al niet meer' en zo verder komen we nergens.
Als je niet begrijpt hoe je de zaak kunt posten, dan zeg dat en dan is er vast iemand die je helpt.
Isabel
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoogte boete €340 niet in verhouding gepleegd fout parkeren
-
Re: Hoogte boete €340 niet in verhouding gepleegd fout parkeren
Ik kan het zo wel verklappen.
Document openen als het op de computer staat, het tekstgedeelte dat je hier wil plaatsen kopiëren, en in het tekstvak plakken. Even de naam en adresgegevens vervangen door xxx of niks, en voila.
Als het niet in de computer staat: op papier kopiëren, alle adresgegevens op de kopie doorstrepen, vervolgens inscannen, en met behulp van de site plaatjesdump maak je een link aan van de scan. Het programma werkt erg simpel, het wijst zich vanzelf.
Vervolgens maak je een bericht, drukt op de knop Img (3e van rechts boven aan het tekstvak), en tussen [Img ] en [/Img ] zet je de link die je met behulp van plaatjesdump gemaakt hebt. Dan alleen nog op bevestigen drukken, en daar komt hij.
Document openen als het op de computer staat, het tekstgedeelte dat je hier wil plaatsen kopiëren, en in het tekstvak plakken. Even de naam en adresgegevens vervangen door xxx of niks, en voila.
Als het niet in de computer staat: op papier kopiëren, alle adresgegevens op de kopie doorstrepen, vervolgens inscannen, en met behulp van de site plaatjesdump maak je een link aan van de scan. Het programma werkt erg simpel, het wijst zich vanzelf.
Vervolgens maak je een bericht, drukt op de knop Img (3e van rechts boven aan het tekstvak), en tussen [Img ] en [/Img ] zet je de link die je met behulp van plaatjesdump gemaakt hebt. Dan alleen nog op bevestigen drukken, en daar komt hij.
De boete in het kader van de wet mulder is 340 euro, beter je huiswerk doen.kokka schreef:@puma73,puma73 schreef:Het fout parkeren op een invalidenparkeerplaats valt ALTIJD onder de wet mulder.kokka schreef:
fout parkeren valt niet onder de wet mulder..fout parkeren wordt afgehandeld door de lokale gemeente.
als fout parkeren onder mulder valt dan had dat in dit geval(boete hoogte 2012) 180 euro gekost en niet 340
bovendien had TS dan het bezwaarschrift ook niet naar de gemeente gestuurd maar naar de officier van justitie
http://auto-en-vervoer.infonu.nl/auto/3 ... -2012.html
Als u zonder vergunning parkeert op een invaliden/gehandicaptenparkeerplaats riskeert u zelfs € 340,-
Indien u niet tijdig de boete betaalt volgt, na enkele aanmaningen, uiteindelijk een strafrechtelijke procedure.
Als de uitspraak nog niet online op de site (http://www.rechtspraak.nl/Pages/default.aspxstaat) is het geen kwestie van linken.tenormin schreef:Je wilt dat DHC het je voorschrijft zodat je het zelf kunt overnemen? Denk niet dat dit zo werkt. Nam het eerst nog "voor je op" dat je misschien niet kon linken, maar op deze site kan ik dat zelfs, dus dat moet, als het waar is, dus een peulenschil zijn. Show it on the site en je bent van de vragen af. En zal ik in ieder geval, keurig mijn verontschuldigingen aanbieden.johnes schreef:Doe het eens voor met je eigen uitspraak van die rijdende rechter.
Dit onderwerp wordt gesloten wegens het meermalig overtreden van gedragsregels.
Schelden en off-topic reageren is niet toegestaan.
Schelden en off-topic reageren is niet toegestaan.