LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Biostabil 2000 werkt wel!

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
Gast

Re: Biostabil 2000 werkt wel!

Ongelezen bericht door Gast »

Zondag, 30 Januari 2004
"Biostabil 2000 kolder"

Ken je dat domme hangertje dat zo geneeskrachtig zo zijn? De biostabil ja. Dat bedrijfje spant rechtzaken aan tegen websites die zich kritisch uitlaten. Dus bij deze:

Volgens mij is de biostabil een onzin-prul waar je helemaal niks aan hebt. Of zoals Midas Dekkers al eens zei (weliswaar over de bronnen van Lourdes): "Dit is net zo geneeskrachtig als de k*t van mijn tante"!
Bron :http://www.arthurmaas.nl/weblog/archives/00000679.shtml

Gast

Als de harde schijf van uw computer crasht, demonteer dan het ding: Er zitten twee magneten in, welke vele malen sterker zijn dan die in het bio-prul..... Neem een stukje touw o.i.d. en hang zo'n magneet on uw nek. Lijkt misschien minder mooi dan het bio-prul, maar werkt even goed/slecht......., maar wel een stuk goedkoper !! Oh, en dat Yin/Yan teken (of hoe dat ook maar mag heten, kan desgewenst met een viltstift er op getekend worden ;-))

jvv

Ongelezen bericht door jvv »

zo`n biostabiel ding werkt dus ff wel he
heb em een half uurtje omgehad
ben niet in de buurt van andere magneten geweest in na dat half uurtje voelde ik om de biostabiel een warme gloed

ik denk niet dat dat gebeurt met een magneet uit een speaker
heb er zo vaak een beet gehad langer dan een half uur en ik merkte niks

duszz dubbel en dwars bewezen de biostabiel werkt WEL

DR88 groet U

Musti

Ongelezen bericht door Musti »

Leuk al die verhalen.
Enige wat TellCell verkoopt is gewoon troep. :x

LET OP!!

In het volgende spotje kom ik te staan als de president van Uganda met een nieuw poeder, of mischien een zalf..

Die dokter is ook nep. Dus, kan ik best de rol van een president spelen. Effe een donker kleurtje zoeken voor de makup....

helena69

Ongelezen bericht door helena69 »

En als ik nu twee horloges om doe met duracel baterijen dan heb ik een gezondheids horloge ontwikkelt te koop bij mij voor maar 500 €
rijkt naar oplichting niet! en toch kopen mensen bio stabiel echt dom

mooshoman

Ongelezen bericht door mooshoman »

:lol: :lol: :lol: :lol: oke ook ik wordt gek van het reclamefilmpje wat we elek nacht kijken maar toch ik ben invalide aan mijn knieen en heb toch baat gehad bij de bio en ook mijn man heeft minder pijn in zijn schouder met de bio dus als het ook kan met een magneetje uit de radio is dat misschien een tip voor mensen die het eigenlijk net als ik niet kunnen betalen :roll: :roll: :lol: :lol:

Gast

Je gelooft gewoon zelf dat het werkt daarom denk je dat het helpt en heb je nergens geen last mee van ook al werkt die bio stabiel niet het is allemaal onzin :shock: :!: :!: :!:

R.M.

Ongelezen bericht door R.M. »

De arts Roy Martina behoeft niet i het nederlandse register ingeschreven te staan om zichzelf arts te mogen moemen. Bijvoorbeeld kan hij ingeschreven staan in het franse gedeelte van Sint Maarten. De franse toetsing voor het arts-zijn is trouwens veel zwaarder dan de nederlandse toetsing.

Niels Cl.

Ongelezen bericht door Niels Cl. »

Het maakt toch niet uit of die ketting echt werkt of niet? Het gaat erom dat de mensen die hem gebruiken er baad bij hebben. Ik denk wel dat het een psychische kwestie is, net als wanneer mensen een placebo toegediend krijgen en zich spontaan beter voelen

Het is natuurlijk wel schandalig dat mensen veel te veel geld betalen voor zo'n prul, en dat er net gedaan wordt of het een medisch wonder is.

Bioresonant

Ongelezen bericht door Bioresonant »

Magneten worden op dit moment al met succes gebruikt om de gezondheid van planten en dieren op landbouwbedrijven te bevorderen. In de toekomst zal in de gezondheidszorg alleen maar meer gebruik van magnetisme worden gemaakt. Het onderwerp over de Biostabil gaat dan ook meer over de manier waarop het in de markt is gezet.

PF

Ongelezen bericht door PF »

de Tros heeft alleen maar aangetoond dat de Biostabil geen werkzame stoffen bevat die tot "genezing leiden"
Een vermeende werking kan dan dus alleen psychisch zijn: placebo effect. Baat het niet dan schaadt het niet echter, men moet zich wel afvragen of de uitvinders vandit soort produkten niet over de ruggen van klaarblijkelijk "minder stabiele" personen zich verrijken: dat is een slechte zaak.

Gast

Ik heb geen biostabil, maar als ik zo lees wat de TU gevonden heeft
(al die materialen) denk ik dat het niet kan werken..
Maar als u zich er beter door voelt: zeker blijven dragen! :wink:

Gast

Wahaha echt achterlijke mensen die denken dat dit hun leven verbeterd ,

leentjelief

Ongelezen bericht door leentjelief »

Beste Radar
Als eerste gefeliciteerd met de uitspraak maar
Ik denk dat de biostabil 2000 een placebo effect oproept.
hiermee bedoel ik dat als je er echt ingelooft dat het ook wel zal werken.
maar dat is net als het beruchte pepermuntje bij z.g.n zieke kinderen.
Ik hoop dan ook dat de mensen die er een hebben hun geloof vasthouden maar dat het helaas goedkoper had gekunnen.
En mensen die er geen hebben??
Heel verstandig en nuchtere mensen.

Gast

Belachelijk...
iets werkt als het de goede combinatie van stoffen heeft, ze kunnen liever dan een ketting maken met een magneet zonder al dat andere design of zilver dat geen ene nut heeft, en waarom een verhaal eromheen omdat er dergelijk wel iets erachter zit dat ze gewoon niet willen dat je weet, en lekker een verhaaltje om tog zo het aan te smeren, de waarde is 40 euro en ze verkopen voor 120.

Er zijn 100% zeker wat mensen van Telsel hier zelf, die dan tog nog het product aanprijzen en proberen nog te verkopen, in principe koop een magneet, hang het om je nek en heeft hetzelfde effect.
deze dingen had je allang in china alleen blijven we op traditionele manieren -> accupunctuur.

ook heeft ziektes en pijn te maken met de menselijk geest, als mensen beter willen worden, worden ze ook beter doordat hun geest zo gaat denken, als je zomaar een kettinkje aanschaft en denkt dat het werkt dan zal je lichaam hoe dan ook vooruit op gaan, niet dat het ketting zoveel helpt. Het is een soort bijgeloof van een persoon zelf maar met positieve gevolgen maar laat je niet belazeren door zo een 119 euro.

Gast

echt zielig gewoon
dat er van die wanhopige figuren zijn die 't kopen
en dan niet te vergete die zielige figuren die 't verkopen :lol:

(naja opzich ook wel best slim :roll: als er toch van die mongolen rondlopen die 't kopen :roll: )

Michellangelo

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Wahaha echt achterlijke mensen die denken dat dit hun leven verbeterd ,
Nee, mensen kunnen ook wanhopig worden. Als jij 7 dagen in de week, 24 uur per dag pijn lijd, geen medicijn die dat tegenhoud, dan ga je dingen proberen... Dat is niet achterlijk. Het is wel triest dat er zoveel mensen zijn die misbruik maken van deze wanhoop....
(naja opzich ook wel best slim :roll: als er toch van die mongolen rondlopen die 't kopen :roll: )

Niet echt één van de slimste uitspraken, maar goed... :roll:
Laatst gewijzigd door Michellangelo op 16 feb 2005 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Gast

Mensen die biostabil kopen , zijn net kinderen die net keihard op hun bek zijn gegaan , ontiegelijk hard lopen te janken , en zodra mama kusje op hun been geeft geloven ze ZELF dat 't over is en stoppen ze gelijk met huilen ...oi oi oi :?

Michellangelo

Ongelezen bericht door Michellangelo »

Ik krijg het idee dat de kleuterschool een tussenuurtje heeft...

Gast

als de biostabil echt zo goed werkt, waarom vinden ze het dan nodig om onwaarheden te vertellen. dat er stoffen in zitten die er helemaal niet inzitten. persoonlijk denk ik ook dat het al1 maar werkt omdat mensen erin geloven. en wat dat betreft, als het helpt prima dan. maar dan snap ik niet dat ze dingen gaan vertellen die simpelweg niet kloppen.

Gesloten