LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hamburger-Mannheim

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door Gast »

Waar komt dat woordje 'meer' in die quote opeens vandaan? Dit ondeugende mlm-ertje haalt nooit gedane uitspraken aan. Is dat soms de aard van het beestje?

Gast

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb geen zeilboot. En wees gerust, ik lees mee.

Ee !!!!!!

Gast

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door Gast »

Ee !!!!!!
Een reactie die zo onduidelijk als kort is, en niet bepaald krachtig, ondanks de vele uitroeptekens. Ook in jouw quote bespeur ik na het woord 'zeilboot' een punt, en niet het woord 'meer'. Maar misschien was dit juist de boodschap?

Gast

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door Gast »

Een reactie die zo onduidelijk als kort is

AAAAAA!!!!!!!!!!!!!

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door student26 »

Een reactie die zo onduidelijk als kort is, en niet bepaald krachtig, ondanks de vele uitroeptekens. Ook in jouw quote bespeur ik na het woord 'zeilboot' een punt, en niet het woord 'meer'.
Ach, het was toch al een onzinnige uitspraak. We hebben nooit een zeilboot gehad namelijk, maar wel een motorcruiser. En die hebben we nog steeds :-)

Gast

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door Gast »

We hebben ooit een zeilboot gehad namelijk, maar nu een motorcruiser
Aaaahhhh...je hebt de mast eraf gehaald en meer pk's erin gezet....Ahaaaaa....ik snap het.

Gast

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door Gast »

Is de echte naam van student26 misschien Bassie?!

djmarco
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2005 10:40

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door djmarco »

HMI is een organisatie waar ik nu al drie jaar werkzaam ben,en er mijn boterham mee verdien. Wat mensen zeggen moeten ze allemaal zelf weten. Ik weet dat als je werk doet zoals het je wordt aangeleerd er genoeg doorgroei mogelijkheden zijn. Maar ik zeg maar zo van niks komt niks. m.v.g Marco Hoofdconsulent HMI :lol: :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door djmarco op 28 jun 2005 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.

afgestudeerd
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2005 09:04

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door afgestudeerd »

Op de een of andere manier vond iemand het ook nodig om mij hiervoor te benaderen. Thank god dat ik onheil ruikte... kom op, het is ook te mooi om waar te zijn... het geld ligt voor je klaar, geweldige bijbaan, je wordt eigen baas, mensen gaan voor jou werken en jij geeft leiding... Aangezien ik een geweldige opleiding heb afgerond en werk voor een net afgestudeerde momenteel niet voor het oprapen ligt, vroeg ik me af waarom hij (niet bepaalde de slimste onder ons om eerlijk te zijn) toch aangenomen was voor zo'n baan. En ik kwam er achter dat het weinig uitmaakt wie je ronselt voor deze baan, iedereen voldoet. Waarom had ik nog nooit van dit bedrijf gehoord? Waarom maken ze niet gewoon reclame via TV of andere media? Ik heb in mijn studentenbaan een tijdje in het callcenter van een andere mediar gewerkt, uiteindelijk gestopt omdat ik me niet in de werkwijze kon vinden. Die werkwijze is hierbij nog een lachertje, stelt hierbij niets voor en is dan zelfs onschuldig te noemen.

Dus ben ik een beetje gaan rondkijken op internet en.. tada... het leek te mooi om waar te zijn en idd. dat is het ook. En de voorstanders (die er werken??) maar blijven roepen.. als wij zo slecht zijn, waarom hebben wij dan zoveel klanten... Nou.. denk eens na... omdat jullie gebruik maken van MLM... niet omdat jullie zo geweldig zijn, anders kwam de klant wel naar jou toe, maar dat is niet zo. Mensen worden geronseld met de mooiste sprookjes (is het opgesticht door ene Walt toevallig..???) en die ronselen familie en vrienden om ook mee te doen aan het sprookje en voor je het weet... heb je een hele grote klantengroep ja...

En dan het commentaar dat ze leveren... HAHAHHA, persoonlijke aanvallen, stukken die zeer zeker vaak door dezelfde mensen is geschreven. Lachwekkend hoe agressief ze worden als ze hun slinkse praktijken niet kunnen verdedigen. Het ligt allemaal aan de mislukte verkopers die niet hard genoeg werkte en waarom het voor hen allemaal flopte, of nee... het ligt aan de concurrentie (WHAHAHAH) die is boos omdat HM het zo goed doet en maakt hen nu zwart... allemaal fabels.. niet normaal.

Ik zou nooit wat dan ook afnemen van een bedrijf die zo van mensen profiteerd, die letterlijk zegt: wij kunnen die mensen zelf niet binnenhalen, dus wij huren mensen in die wij gouden bergen beloven en laten hen hun hele familie, vrienden en kennisenkring leegwringen en weet je wat... dan laten wij hen gewoon weer nieuwe "wernemers" verzorgen en dan begint het hele spelletje weer opnieuw!!!

En er zijn gewoon mensen die erin stinken... die nog steeds in sprookjes geloven...

pjva
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 sep 2005 20:23

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door pjva »

Als ik jouw taalgebruik zie geloof ik er niks van dat jij 'afgestudeerd' bent!

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door jurrien »

Heb je voor een dergelijke reactie bijna 3 !!! maanden nodig?
Zegt meer over jou dan over afgestudeerd.
jurrien

pjva
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 sep 2005 20:23

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door pjva »

Vorige week had ik iemand van die club op bezoek en ben hier gaan zoeken. Zie ook bij verzekeraars.
Maar zeg nu eerlijk: tel de fouten en vel je oordeel...

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door jurrien »

Ik zie nu ook wel een paar foutjes. Maar de strekking van zijn betoog is best wel juist, En zou jou toch meer moeten aanspreken, Of vroeg je in het andere stukje misschien naar de bekende weg.?
jurrien.

pjva
Berichten: 8
Lid geworden op: 25 sep 2005 20:23

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door pjva »

Ik weet niet wat je bedoelt met 'de bekende weg'.

Vanwege het bezoek van een hmi adviseur ben ik op internet gaan zoeken. Via Google kwam ik op deze pagina en hoopte meer informatie te vinden. Helaas is hier volgens mij meer emotionele dan rationele info beschikbaar. Ik zoek verder...

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door jurrien »

Veel sterkte met jou zoektocht.
jurrien

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door student26 »

Ik heb een tijdje terug zo'n dame van HM hier gehad, ze had mijn telefoonnummer van mijn zus gekregen (waar ik niet al te blij mee was overigens).

Eerlijk is eerlijk, het was geen vervelend gesprek. De dame in kwestie was vriendelijk en beleefd en gaf bijvoorbeeld duidelijk aan dat zij de verzekeringen zelf niet mocht verkopen. Ik, als kritische consument ;-), heb haar wel een paar keer flink in de hoek gedreven met echt lastige vragen en het glashard tegenspreken van bepaalde uitspraken. Ook mooi om dat gezicht te zien als je zegt dat je het bedrijf kent.

Vervelendste vond ik het ontwijken van echt gerichte vragen en opmerkingen en het telkens terugvallen op het duidelijk ingestudeerde verhaaltje. Hoewel ik het product op zich wel interessant vond ben ik er toch niet op ingegaan (mede omdat we al genoeg van dergelijke verzekeringen hebben). Het overduidelijke gebrek aan achtergrondkennis begon me op den duur toch wel te storen (zo wist ze niet wat een samengestelde-interesttabel is). Blijkt dat nadeel van MLM, zeker in dit geval, toch te kloppen.

Slim
Berichten: 308
Lid geworden op: 22 sep 2004 14:17

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door Slim »

Gigantisch off-topic maar dit wil ik toch even posten. Het onderstaande emailbericht geeft een beeld van de moderatie van dit forum en dat degenen die zich echt misdragen hier vrijuit gaan, inclusief degenen die het het afgelopen jaar nodig vonden om mensen te bedreigen. Mijn reactie staat eronder, en aangezien ik nu wel gebanned zal gaan worden wens ik eenieder hier die beschaafd kan discussieren het allerbeste.

Gegroet!

Slim

---------------------
>
> Geachte mevrouw/ mijnheer
>
> Ik wil u verzoeken niet meer deheer Landsheer
> persoonlijk aan te vallen. Hij
> bezoekt het forum niet meer, dus u kunt niet meer op
> recente reacties
> reageren. U kunt uw commentaar richten op het
> bedrijf waar hij werkt en niet
> op hem persoonlijk.
>
> Als u niet stopt met deze laster, ben ik genoodzaakt
> u te blokkeren van het
> forum.
>
> Met vriendelijke groet
> Redactie Radar
---------
Mijn reactie:

Geachte Tros-radar redactie,

Ik heb al een tijd geleden besloten me op de vlakte te ouden. Ik ben geen bekende van Rene Landsheer en wens dat ook niet te worden.

De term 'laster' vind ik overigens erg overdreven. Ik (en velen met mij op het forum) ondervinden last van de heer Landsheer omdat hij zelf eenieder die het met hem oneens is, aanvalt en op bijzonder onbeleefde wijze behandelt. Een goed moderator spreekt personen die zich op dergelijke manier gedragen aan op hun gedrag. Op een ongemodereerd forum als dat van Radar kan men erop rekenen dat discussies uit de hand lopen en dat ook ondergetekende (mea culpa) een keer de zelfbeheersing verliest. De personen die andere forumbezoekers met de dood bedreigden, laat u blijkbaar ongemoeid. In plaats daarvan negeert u een eerdere mail van mij en hangt mij nu een ban boven het hoofd. Ik concludeer hiermee dat de redactie van het Trosradar-forum jammer genoeg met 2 maten meet.
Ik hoop dat u aan de hand van mijn bericht besluit om het forum beter te gaan modereren. Tevens druk ik u op het hart dat de Heer Landsheer van mij geen last meer zal hebben en vraag ik u om ook hem op zijn gedrag aan te spreken.

Met vriendelijke groet,

Slim

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door Econometrist »

Ik heb dezelfde e-mail van de redactie gehad. Maar tevens heb ik van de redactie ook excuses mogen ontvangen naar aanleiding van de repliek die ik heb genomen.
De e-mail wisseling plaats ik niet hier, maar wie interesse heeft: vraag er maar naar bij [email protected].

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ik heb eenzelfde onzin mail van de redactie ontvangen.
En na mijn eerste repliek veranderde men dit in "het niet meer noemen van de naam".
Leuk en aardig, maar de term laster duidt op een strafbaar feit.
Laten we zeggen dat ik behoorlijk not amused was.

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Hamburger-Mannheim

Ongelezen bericht door student26 »

Ik heb (voor de verandering kennelijk) niet zo'n mailtje gehad, maar ik vraag wij wel terdege af waar de Tros Radar Internetredactie in godesnaam mee bezig is.

Gezien alle beledigingen die anderen (waaronder ik) door Rene naar het hoofd zijn geslingerd, zonder ook maar enige reactie van de redactie daarop, kan ik de redactie nu amper meer serieus nemen.

Ik ben dan ook zeer benieuwd naar de argumentatie van de redactie voor haar optreden en ben van mening dat zij die hier ter plaatse, in alle openbaarheid, dienen te melden.

Gesloten