LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Sauna Belt van Telsell

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Piet Haan
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2005 18:04

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Piet Haan »

:oops: De Sauna Belt werkt niet.
Ik dik volgens de Boertjes van een Sietse en Hielke, dus bestelde ik deze band.
EN IN 50 MINUTEN SLANKTE IK GEEN MILLIMETER AF!!!!!!!!!!!!
Ik ga ooit nog eens een rechtzaak aanspannen tegen Tel Sell.
Vieze oplichters, ik ben m'n geld kwijt, en door die vieze Hoogevorst, zal ik nog minder geld krijgen per 1 januari.
Ik ben falliet gegaan.
Ik denk dat ik een nieuwe baan ga zoeken.
En dan ga ik beter m'n best doen.
Misschien ben ik later wel rijk.

EN DIE VIEZE SAUNA BELT IS RANZIG!!!!!!!!! :x :evil:

Samsam
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 okt 2005 12:13

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Samsam »

Als ik een kwartier naar Tell-Sell kijk word ik al moe en begin te zweten, da's echt topsport.
Dan heb je al helemaal geen saunabelt meer nodig.

Kijk, waarom gaan mensen naar Lourdes? om te geloven!
Waarom kijken mensen naar Tell-Sell? inderdaad.

Ieder z'n meug, jij een fijne saunabelt en Tell-Sell €100,- rijker.
Iedereen blij, toch?

MvG
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2006 19:15

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door MvG »

Toevallig heb ik deze een tijdje geleden gekocht...gewoon eens kijken of het echt zo is...Ik heb m 2x gebruikt en telkens nadat het was afgelopen was mn buik rood aangelopen, deed zeer en ik heb geen meter gezweet..
Dus hij heeft een half jaar in de kast gelegen.
Ik zag hem vandaag liggen en ging hem weer een uitproberen, en jawel, weer rode zere buik en geen zweet...
Tis gewoon een waardeloos ding....Beter gewoon lekker naar de sportschool...of naar de sauna als je gewoon lekker wilt zweten...

djmaze
Berichten: 234
Lid geworden op: 02 mei 2006 01:45

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door djmaze »

Biologie:

Een mensen lichaam bestaat voor 60% uit water (vloeistof). Een gemiddeld gewicht a 80kg bevat dus voor 48kg aan vloeistof en dat is dus ongeveer 45Liter.
Doormiddel van transpiratie zorgt het lichaam ervoor dat het zichzelf op temperatuur houdt anders raak je oververhit.

De sauna zorgt er dus voor dat je transpireert en daardoor je poriën reinigt.
Het nadeel is dat u daardoor veel vocht verliest en dit geleidelijk weer moet aanvullen.

Overgewicht:

Dit wordt veroorzaakt door vetten die niet worden verbrand en dan worden opgeslagen in het lichaam voor slechtere tijden, wat vroeger vaak voorkwam.
Helaas hebben we tegenwoordig een overvloed aan voedsel en kunnen we genoegen doen met minder vet eten.

Conclusie:
- eet koolhydraten en geen vet.
- sport

MvG
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 apr 2006 19:15

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door MvG »

Nou voor de mensen die af moeten vallen GEEN koolhydraten.. en sporten..
Ik heb meerdere mensen om mij heen die de Atkins dieet volgen en dat is een koolhydraat vrij dieet..ze zijn allemaal 12 tot 13 kilo afgevallen, puur door geen pasta's en brood enzo te eten....
En tis prima te doen..en nog lekker ook :lol:

john schreuder
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 aug 2009 17:08

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door john schreuder »

heb de sauna belt nu twee maal gebruikt en ik heb me 2 keer verbrand en dan zo dat de blaren erop staan

Dushiyiu
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 apr 2012 15:39

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Dushiyiu »

Ik heb een Sauna Belt van Velform voor €5,- in een outlet winkel in Schiedam gekocht.
Ik kende het van tv, maar vond het altijd te duur en geloofde er niet in.
Dus toen ik hem in de outlet zag, dacht ik why not...?
Ik ben overigens jong en niet overweight. 173m en 61 kilo. Ik eet bewust en sport vaak.

Toen ik thuis kwam maakte ik de doos open.. De inhoud bestond uit:
- 1 Sauna Belt
- 1 Gebruiksaanwijzing
- 1 Dieetboekje
- 1 Centimeter meetlint

Ik meette mijn heupomtrek strak 84cm.
Je mag de Sauna Belt niet zittend gebruiken, alleen liggend of staand.
En niet te strak omdoen gewoon losjes zodat het stoomt en niet grillt.
Dus na het omdoen ging ik op de bank liggen met een kop thee en keek mijn favoriete serie.
Ik had hem eerst op de max stand gezet (het grote bolletje), maar vond dit veel te warm dus heb ik het op het 3e middelgrote bolletje gezet.
Deze stand was lekker warm. Na 50 minuten ging de Sauna Belt automatisch uit, zoals staat aangegeven in de gebruiksaanwijzing.
Ik trok het klitteband los en deed hem af. Mijn huid voelde warm aan, maar was gewoon wit gebleven.
Ik pakte de centimeter en meette even strak op hetzelfde punt 82,5 cm.

Het zal wel gewoon vochtverlies van de huid zijn, maar het is ideaal voor een avondje uit.. Net even iets strakker in mijn jurkjes. Daarnaast ben ik een koukleum dus de warmte doet me goed.
Ik blijf gewoon gezond eten en sporten om echt in shape te blijven natuurlijk..
Voor de prijs ben ik erg tevreden! :D

Dushiyiu
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 apr 2012 15:39

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door Dushiyiu »

*1.73m

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door dhc »

Kom, je denkt t'is pasen en ik heb niks anders te doen dan een oeroud topic te spammen?

Ga je plantjes water geven....

En je lengte wijzigen kan ook in je eerste "bericht"....Prutsprutspruts.

megatron29
Berichten: 291
Lid geworden op: 17 dec 2007 08:48

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door megatron29 »

dhc heb je niks anders te doen dan dit forum af te speuren naar mensen die op oude topics reageren? Het is Pasen...ga wat eieren rapen ofzo.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door dhc »

megatron29 schreef:dhc heb je niks anders te doen dan dit forum af te speuren naar mensen die op oude topics reageren? Het is Pasen...ga wat eieren rapen ofzo.
Ik zoek niks, verschijnen vanzelf in je eigen of nieuwe berichten...
Eieren rapen doe je lekker zelf maar, alhoewel, t'is al bijna donker..

Heeft U zelf al een normale bijdrage geplaatstt? Kan me niet herinneren.....

masje
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 mei 2012 16:19

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door masje »

mensen die een saunabelt veltform hebben gekocht en vinden dat het niet werkt en prul vinden zal ik je even mijn geheim vertellen hoe ik in 1 maand tijd 35 kilo ben afgevallen! wat zullen de mensen nu denken over mij: oei oei weer een gast die zever verspreid dan zijn julie allemaal mis ik vindt het niet erg als mensen zo denken maar ok.

ten 1ste geloof me of niet koop creme (I score sweat&burn)
voor dat je u saunabelt aandoet smeer de creme op waar je het wilt en breng daarna de saunabelt aan verplaats u dan op een loopband of fiets,op een loopband zou ik niet hard gaan lopen dus pak het maximum km wat ik iedereen zou aanraden is 5-6 km en begin maar te lopen. mensen die dat kan volhouden verliest inderdaad meer kilo's want ieder lichaam reageert ook anders

en u weet dat 1 kilo 7000 caloriëen zijn
saunabelt = 700 caloriëen
fietsen= 25km/ 30km = 500 caloriëen
loopband 5/6 km= 150/ 250 caloriëen
creme= 400 caloriëen

alles door 50min te doen

en dat noem ik extreem cardio 8)

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door dhc »

Onzin,

dat ding is al tot in den treure getest door verschillende (consumenten)instanties.
De conclusie luidt niet anders dan dat dit prul niet werkt en weggegooid geld is.
35 kilo afvallen in een maand is gewoon gelogen, daarbij dien je altijd een dieet te volgen.
Geloof je zelf dat dit waar is dan geloof je ook in Sinterklaas.
je komt hier toevallig voorbij met een geweldig verhaal?
lekker hè zo'n broodje aap....

witte angora
Berichten: 31957
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door witte angora »

@ Lina, als je 'denkt' dat je eigen spulletjes werken, dan weet je het niet echt zeker... dus eigenlijk werkt het niet of nauwelijks...

jeepiev8
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 apr 2014 11:43

Re: Sauna Belt van Telsell

Ongelezen bericht door jeepiev8 »

ik ben van beroep truckchauffeur. en omdat ik lang achter het stuur zit. kreeg ik weleens last van mijn rug. en zocht een band voor om mijn rug heen wat lekker warm wordt. toen kwam ik bij de timco. en zag die sauna belt liggen. en heb er meteen 4 van gekocht. sindsdien heb ik bijna geen last meer van mijn rug. en ben ook nog eens in een 1/2 jaar tijd. 27 kg afgevallen. ik woog 121 kg. en weeg nu nog maar 94 kg.
maar houdt er wel rekening mee. dat de sauna belt gemiddeld 6 a 7 uur om mijn buik zat. als ik in mijn truck zit. ik heb er ook een plugje aangemaakt. voor als ik elkekeer in of uitstap. dat ik niet met die kabel zit te hannesen. of de sauna belt af moet doen
nu gebruik ik de sauna belt 2 a 3 per week. en ben 2 broekmaten afgevallen

Gesloten