LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] IP ban op habbo hotel

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Darpo
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 mar 2010 23:23

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Darpo »

Ik ben verbannen op fora, en krijg de schuld van iets wat ik niet gedaan heb. Ik speelde vroeger Habbo, en ben nog nooit verbannen geweest. Ik ga misschien zelf een Habbo maken, alleen dat kost wel veel werk, dus ik weet niet of ik dat in mijn eentje ga doen, een Habbo die 1 euro per account kost, of gratis, ik kijk wel. Een veel betere Habbo, dat je zelfs kunt vechten met lichtzwaarden, zonder raak, mis enzo. Je wordt niet zonder reden verbannen, en ik zal juist vaak antwoorden.

Hoe hef je ip bannen op fora op? Met "Proxy"

Ik ben nu 10 maar denk niet dat ik geen Habbo kan maken, ik was net bezig met battlefront, ik ga zo slapen, het is wel weekend.

Woordenlijst

Fora - Forums

Darpo
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 mar 2010 23:23

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Darpo »

nomisz schreef:Habbo hotel is een grote oplichterij. Hebben ze je geld binnen dan wordt je zonder enige reden plotseling afgesloten. Als je om de reden vraagt krijg je een vage mail terug dat je de regeltjes hebt ovetreden. Verder mails blijven onbeantwoord. Makkelijke manier om geld te verdienen. En veel kinderen gedupeerd, zakgeld erin gestoken en ineens alles kwijt.
Dus mensen wees verstandig, steek er geen geld in want je wordt belazerd.
De rechter moet bepaalde dingen in Habbo slopen, alleen nog degene die niet een permanente ip ban hebben en geld erin hebben gestoken mogen erop, er kunnen geen nieuwe leden komen, en je kunt geen nieuwe meubels kopen.

De makers van Habbo betalen ook geld voor die servers enzo, maar ze maken Habbo niet voor jou, ze krijgen veel winst.

Habbo is dom, ga Playstation 2 kopen, met Star Wars Battlefront 2, of 1.

Als je de Playstation 2 met spellen erop koopt, of een andere console, dan koop je het, dan heb je het, dan is het niet virtueel daar bij Habbo, dan heb je het gewoon, dan kunnen ze het niet meer van je afpakken, dus daarom is echt kopen beter dan iets kopen in een virtueel hoteletje.

Habbo China enzo zijn gesloten, iedereen die daar geld in gestoken heeft is hun geld kwijt, en dat kan de makers niks boeien, het is door andere mensen gemaakt en gemodereerd, maar toch. Ik ben echt geen oplichter, ik maak gratis spelletjes, ookal zijn ze 3d, ookal zijn ze heel goed, ookal steek ik geld in Game Maker 8 pro, ja ik kan wel wat terug krijgen, maar het is niet verplicht te betalen, je kunt doneren, waardoor ik speciale spellen voor doneerders ga maken.

Game Maker 8 spellen zijn niet slecht, je kunt er hele proffesionele spellen mee maken.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door dhc »

Zullen we even stoppen met dat geleuter over Habbo?
Hele hype is over, uit, antiek, niet actueel, iets voor kids en niet voor grote mensen.

Als je over Habbo wil leuteren ga je maar naar een spelletjesforum!
Maar dat doe je morgen maar , vort, naar je bed!

malaga
Berichten: 400
Lid geworden op: 24 aug 2005 08:51

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door malaga »

Wat een gezeur....
Jullie zitten alle op internet, dus het is even googelen en je weet wat er met dit product aan de hand is.
Als je dan nog intrapt, moet ik helaas zeggen:
Eigen schuld..................vul maar zelf in!

Darpo
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 mar 2010 23:23

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Darpo »

dhc schreef:Zullen we even stoppen met dat geleuter over Habbo?
Hele hype is over, uit, antiek, niet actueel, iets voor kids en niet voor grote mensen.

Als je over Habbo wil leuteren ga je maar naar een spelletjesforum!
Maar dat doe je morgen maar , vort, naar je bed!
Ik heb het over ip bannen en reageer, ik speel geen habbo dat is dom! Waar slaat "Vort naar je bed!" nou weer op?

Darpo
Berichten: 20
Lid geworden op: 19 mar 2010 23:23

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door Darpo »

bayer113 schreef:Wat een gezeur....
Jullie zitten alle op internet, dus het is even googelen en je weet wat er met dit product aan de hand is.
Als je dan nog intrapt, moet ik helaas zeggen:
Eigen schuld..................vul maar zelf in!
Het heeft daarnaast niet met Habbo te maken, ze doen wel degelijk iets fout, ik was vroeger nog nooit verbannen, nu ben ik ook niet verbannen maar, ik speel het niet meer.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door dhc »

Darpo schreef:
dhc schreef:Zullen we even stoppen met dat geleuter over Habbo?
Hele hype is over, uit, antiek, niet actueel, iets voor kids en niet voor grote mensen.

Als je over Habbo wil leuteren ga je maar naar een spelletjesforum!
Maar dat doe je morgen maar , vort, naar je bed!
Ik heb het over ip bannen en reageer, ik speel geen habbo dat is dom! Waar slaat "Vort naar je bed!" nou weer op?
Je bent 10, knulletjes van die leeftijd horen op de tijd dat jij hier onzin loopt te verkopen, op bed te liggen.
Heb jij geen vader en moeder die daarop letten?

Hier nog even een gedragsregel:

"•Gebruikers van het forum dienen minimaal 16 jaar oud te zijn."

Wegwezen dus!

herpusjan
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mar 2010 20:37

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door herpusjan »

habbo hotels is de idiale site voor undercover pedofielen deze site dient te worden verwijderd van het internet door de hoge heren in den haag voordat dit eskaleert.

lucky-lucky
Berichten: 3
Lid geworden op: 22 dec 2010 14:47

Re: IP ban op habbo hotel

Ongelezen bericht door lucky-lucky »

Hallo allemaal,
Ik ben is een keer op habbo gescamt en ik gaf die genen aan
EN TOEN KREEG IK EEN WAARSCHUWING DAT IK IEMAND '''ZOMAAR'' AAN GAF
dat vindt ik onterecht en best wel raar :?

Gesloten