Nee, hij bedoelt het tegendeel: MLM ophemelen.Quote: Nu probeert Helen het ook al.....
Wat probeer ik ook al???
Bedoel je MLM onderuit te halen?
Zo te horen hebben ze al aardig op je ingepraat...Ik ben niet vastgeroest in mijn ideeen
Jan zit ook bij AmwayEn Amway (de naam zegt het al) betekent natuurlijk American Way.
Lees de discussie eens terug:Nee we hadden het over een topinkomen als werknemer, niet over rijken.
Quote: Maar ook diegenen met een topinkomen zijn niet echt rijk. Ze hebben wat meer als een ander, maar ik zie ze nog niet zo vlug een wereldreis maken.
Quote: ?! Nou ken ik niet heel veel mensen met een topinkomen, maar de eersten die me te binnenschieten hebben een vakantiehuis in Florida waar ze 4 a 5 keer per jaar heengaan.
Je interpretatievermogen is niet echt super voor iemand die hoogbegaafd is he? Het deel van mijn antwoord waar het om ging was dat je niet bepaald rijk hoeft te zijn om hogere kosten te hebben.Quote: Wij zijn tweeverdieners en hebben dezelfde hogere kosten
Dus een hoger inkomen geeft hogere kosten dus.
Iedereen die redelijk verdient heeft geen recht op huursubsidie en de rest van de zaken die je noemde. Naarmate je inkomen stijgt na dat punt gebeurt er vanuit de omgeving niet veel dat nog invloed heeft op je kosten.
Ook hier ben je of de lijn van de discussie kwijt, of je begijpt niet waar het over ging. Het punt was onafhankelijkheid binnen de context van MLM. De conclusie was dat je AFHANKELIJK bent van één leverancier, BINNEN een bepaalde MLM. Wat jouw nevenactiviteiten zijn qua bedrijf of wat dan ook boeit niet.Dit bestijdt ik ook niet.
Ben me daar van bewust en ook zeker niet van plan mijn eigen zaak op te geven om enkel via MLM te gaan werken.
Precies wat ik al zei. Het punt is dat je binnen MLM eigenlijk maar op 1 gebied onafhankelijk bent: werk je niet, een beetje, of veel. Verder zit je aan alle kanten vast: leverancier, beloningsmodel, enzovoorts.Iedereen heeft waarschijnlijk een andere opvatting over onafhankelijkheid.
Dat is relatief. Bij mijn vriend gaat het over bonussen die flink op kunnen lopen. Punt was dat inkomens in veel gevallen niet zo vast zijn. (Ik moet je wel erg vaak wijzen op hetgeen de discussie eigenlijk ging.)Quote: en kan allerlei bonussen binnenslepen
Ja dat ken ik.
Bonussen die je binnen kunt slepen of commissie die je op kunt strijken. In de meeste gevallen zijn die bonussen niet zo hoog.
Nogmaals: ze hebben kennelijk al aardig op je ingepraat. Je ziet toch hoop ik wel in dat het niet om de VORM van de organisatie gaat???(die lijkt dus erg veel op een piramide-structuur in het reguliere bedrijfsleven).
Bijna alles kanQuote: Dat kan natuurlijk. Voor de meeste ondernemers gaat het helaas allemaal niet zo makkelijk.
Is dus wel mogelijk. Weer afhankelijk van capaciteiten, inzet, persoonlijkheid etc...
Omdat je er nogal mee te koop loopt. Ik zal wel erg Nederlands zijn om dat te vinden, maar ik hou daar niet zo van.Beetje jammer...
Hoezo jammer?
Tsja, als je dat gelooft, prima.Of ik ben de voorloper van al die mensen die dat over een aantal jaar allemaal doen.
Niet helemaal mijn stijl Ben zelf op zoek naar een leuke cabrio.Quote: Mag ik vragen welke auto dat is (pure interesse). Ben zelf ook op zoek naar een leuke auto
Ik heb een Ford Cougar gekocht; leren bekleding, V6 180PK. Rijden er maar 600 in Nederland rond. Is echt vet.
Komt op hetzelfde neer. Heeft te maken met informatieverzameling voor aankoop, en met het feit dat het meestal om 2de hands auto's gaat. Auto's zijn typische voorbeelden van specialty products, waarvoor mensen veel moeite doen om informatie te verkrijgen, beoordelen, enzovoorts.Klopt, maar de mensen stappen doorgaans wel niet meer naar de garage om te kijken, maar eerst op internet wat er te koop is.