LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoezo Duisenberg regeling, hoezo schikken

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
B17
Berichten: 959
Lid geworden op: 23 okt 2006 11:22

Re: Hoezo Duisenberg regeling, hoezo schikken

Ongelezen bericht door B17 »

De mensen zijn niet dom geweest, zij zijn bewust lekker gemaakt met
prachtige rendementen en niet anders dan dat, bewijzen middels brieven en folders rijkelijk aanwezig.

Maar nu zijn er enkele dingen volledig fout gegaan, en dat is de reden
waarom het zo keihard moet worden gespeeld. Feitelijk en zo blijf ik het stellen duizenden mensen draaien op voor de blunders van Dexia, en als je daarbij ook nog categorisch alles ontkend, wat onze lieve Heer verboden heeft, dan zijn bij vele gedupeerden de rapen gaar.

Mischien hebben bepaald personen er wel belang bij om zelfs 's-nachts de berichtgevingen zoveel mogelijk met onzinnige dingen af te doen.

Speelt blijkbaar een zeker belang bij.

b17

Martinvdm

Re: Hoezo Duisenberg regeling, hoezo schikken

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Er is niemand die een compromis als dat van Duisenberg als "goed" heeft ervaren, het was meest kiezen tussen de kogel of de galg.
Niemand...Maar dan ook niemand die de D-Berg geaccepteerd heeft zal de champagne ontkurkt, en zichzelf als cadeau geschonken, een zeven gangen menu bij het lokale restaurant verorberd hebben...

Gaat er bij mij niet in...

De angst van de mens laat zich sturen door emotie. En het is juist deze angst die door Dexia gebruikt is om 'zieltjes' te winnen...Denk aan het dreigen met een incassobureau, BKR notering, processen die jaren in beslag gaan nemen en noem het maar op...

De mens is ook van nature geneigd om een vervelende ervaring maar zo snel mogelijk af te willen sluiten. Om er maar van af te zijn en vooral door te kunnen gaan met het leven.

Alleen op basis van deze 2 feiten acht ik het aannemelijk dat men geschikt heeft. Niets meer en niets minder....

O ja, ik was niet realistisch....;)

Tja je kunt natuurlijk blijven draaien en op zo'n manier proberen de werkelijkheid te ontwijken, zelf vind ik dit getuigen van een op z'n zachts gezegd, gebrek aan realiteitszin.
Wat jij vindt...
Ik denk zelf dat jouw eigen gebreken verantwoordelijk zijn voor deze stukjes tekst zoals hierboven... :wink:

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Hoezo Duisenberg regeling, hoezo schikken

Ongelezen bericht door Navarre »

Een verdere discussie over de Duisenberg-regeling heeft geen zin, en laten we wel zijn het heeft ook geen enkele zin meer, het is een nutteloos achterhoede gevecht.

Jullie (MvdM, Pieter en Ad) zullen daadwerkelijk in de veronderstelling zijn dat de Duisenberg-regeling door niemand in dank is afgenomen en ik weet dat dit niet het geval is.
Daardoor ben ik ook van mening dat het afbranden van deze regeling niet juist is en al helemaal niet als dit komt van "belangenbehartigers" die in deze toch, naar mijn mening, een bredere kijk op de zaken zouden moeten hebben.

Voor wat betreft de uitspraak van MvdM,
Niemand...Maar dan ook niemand die de D-Berg geaccepteerd heeft zal de champagne ontkurkt, en zichzelf als cadeau geschonken, een zeven gangen menu bij het lokale restaurant verorberd hebben...

Gaat er bij mij niet in...
Nee geen zeven gangen menu, ik heb mijn gezin en mijzelf een heerlijke vakantie in zuid-frankrijk geschonken.
Dus wie ben jij nu eigen om te zeggen dat "niemand, maar dan ook niemand...."?

Voor wat betreft B17,

De mensen zijn niet dom geweest, zij zijn bewust lekker gemaakt met
prachtige rendementen en niet anders dan dat, bewijzen middels brieven en folders rijkelijk aanwezig.
Iedere verkoper prijst z'n product zo gunstig aan als maar mogelijk is, het is aan de consument om dit te onderzoeken.
Blijkbaar hebben een aantal mensen dit niet gedaan en zijn blindelings een contract aangegaan uitgaande van mooie verkooppraatjes/foldertjes, deze mensen hebben mazzel dat er bij de verkoop schijnbaar een aantal zaken zijn die gebeurd die niet volgens het Nederlandse recht zouden mogen en derhalve dus in aanmerking komen voor een gedeeltelijke of gehele retournering van hun verloren geld.

En verder heeft deze vertegenwoordiger van Payback nog de volgende opmerking, waarmee hij zijn frustratie nog maar eens de vrije loop geeft.
Mischien hebben bepaald personen er wel belang bij om zelfs 's-nachts de berichtgevingen zoveel mogelijk met onzinnige dingen af te doen.

Speelt blijkbaar een zeker belang bij.
Indien je hiermee op mij doelt, dan zal ik er maar hard om lachen. Ik weet nu wie het zegt en dit kan ik dus niet serieus meer nemen, zoals de meeste losse flodder postings die jij doet.

Groetjes en een fijne dag nog,
Navarre :wink:

Martinvdm

Re: Hoezo Duisenberg regeling, hoezo schikken

Ongelezen bericht door Martinvdm »

ik heb mijn gezin en mijzelf een heerlijke vakantie in zuid-frankrijk geschonken
Dat er veel zijn die dit voorrecht niet hebben vergeet je gemakshalve even...

Ik zie dat 'snoepreisje' als afsluiter van een onprettige periode en enigzins als schrale troost. Ik ga niet naar Zuid Frankrijk om mijn wonden te likken... :wink:

Maar hier verschillen we van mening beste Navarre...

Eveneens een prettig weekend...

Groet,
Martin

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Hoezo Duisenberg regeling, hoezo schikken

Ongelezen bericht door Navarre »

Dat er veel zijn die dit voorrecht niet hebben vergeet je gemakshalve even...

Ik zie dat 'snoepreisje' als afsluiter van een onprettige periode en enigzins als schrale troost. Ik ga niet naar Zuid Frankrijk om mijn wonden te likken...
"Veel die dat voorrecht niet hebben" Jij zij toch "niemand maar dan ook niemand", op die arrogante uitspraak reageerde ik gewoon, jij draait er gelijk weer omheen door er nu weer anderen bij te betrekken, dat was niet waar het om ging.

Jij ziet dat reisje als schrale troost en dat ik daar mijn wonden zou likken, wederom arrogantie en domheid/onwetendheid ten top, Jij zal voor mij wel even uitmaken of het een schrale troost was. Geloof me, dat was het niet en mijn wonden hoefde ik niet te likken.

Het verwijt aan mezelf is dat ik mijzelf destijds teveel liet meeslepen door de hype van een almaar stijgende beurs, terwijl ik op mijn 10 vingers had kunnen uitrekenen dat dat niet eeuwig zou doorgaan.

Martinvdm

Re: Hoezo Duisenberg regeling, hoezo schikken

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Toasten om geschikt te hebben (lees: Feesten omdat men de duisenberg regeling gaccepteerd heeft) of de mogelijkheid (lees: het geld nog hebben om op 'reis' te gaan) zit verschil in...

Jammer dat je dat niet begrijpt...
Jij zal voor mij wel even uitmaken of het een schrale troost was.
Tuurlijk niet...Het was zeer bevredigend om via Wim 'schoon schip' te kunnen maken..Laat me niet lachen.. :D
Het verwijt aan mezelf is dat ik mijzelf destijds teveel liet meeslepen door de hype van een almaar stijgende beurs, terwijl ik op mijn 10 vingers had kunnen uitrekenen dat dat niet eeuwig zou doorgaan.
Er zijn wel betere verwijten op te noemen denk ik...

Laat maar...Ik ga lekker weekend houden en vanavond uit eten.. :D

Groetjes van een arrogante en domme Martin...

*
Berichten: 287
Lid geworden op: 29 jan 2005 10:02

Re: Hoezo Duisenberg regeling, hoezo schikken

Ongelezen bericht door * »

Navaree je beloofde een tijdje terug nog zo dat je niet meer op dit forum zou posten!
Maar kennelijk heb je er weer lol in om gedupeerden die echt diep in de problemen zitten wijs te maken dat je gewoon weer op vakantie kunt gaan als je de DB-regeling maar accepteerd.
Bah.

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Hoezo Duisenberg regeling, hoezo schikken

Ongelezen bericht door Navarre »

* ik maak niemand iets wijs, dat laat ik aan anderen over, ik vertel hier simpelweg hoe de Duisenberg-regeling mij bevallen is, als weerwoord op mensen die vanuit hun kortzichtigheid mensen willen wijsmaken dat niemand maar dan ook niemand baat zou hebben bij de Duisenberg-regeling.
Dat jij daar weer kwaad in ziet ligt echt aan jezelf. Verman jezelf een beetje en hang toch niet iedere keer de zielepiet uit.

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Hoezo Duisenberg regeling, hoezo schikken

Ongelezen bericht door Navarre »

Tuurlijk niet...Het was zeer bevredigend om via Wim 'schoon schip' te kunnen maken..Laat me niet lachen..
Het tekent je verstandelijke vermogens om het zelfs niet aan te nemen van iemand die daadwerkelijk de regeling heeft geaccepteerd. :o

*
Berichten: 287
Lid geworden op: 29 jan 2005 10:02

Re: Hoezo Duisenberg regeling, hoezo schikken

Ongelezen bericht door * »

Zo, zo,
hij gaat weer lekker hé!

Ben je het niet met Navaree eens dan speel je de zielepoot of het tekent je verstandelijke vermogens.
Navaree, kijk eens een keer in de spiegel. Je gedraagt je als een drammerig kind.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Hoezo Duisenberg regeling, hoezo schikken

Ongelezen bericht door aert0001 »

Nee geen zeven gangen menu, ik heb mijn gezin en mijzelf een heerlijke vakantie in zuid-frankrijk geschonken
.

Ja, Ja, je bent van je geld ontdaan door de respectabele bank, nu schelden ze je de boete voor het roodstaan kwijt, en jij gaat gelijk met heel je gezin op vacantie naar Zuid Frankrijk,???


Neen prima compromis hoor!,

T :wink: n

Martinvdm

Re: Hoezo Duisenberg regeling, hoezo schikken

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Ik reageer niet want mijn 'verstandelijke vermogens' zijn niet in orde... :wink:

Vind het overigens (kan het toch niet laten) prettig om te lezen dat er tenminste eentje tevreden is met de Duisenberg schikking... :wink:

Dat mijn 'geestelijke capaciteiten' dat niet kunnen plaatsen ligt aan mij mensen en niet aan de Regeling... :D

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Hoezo Duisenberg regeling, hoezo schikken

Ongelezen bericht door Navarre »

Neen prima compromis hoor!,
:lol: Het doet je echt pijn he Ton?

Valt ook niet mee om te horen dat er iemand blij is met de Duisenberg-regeling.
Kop op jongen, na nog een tijdje procederen krijg jij ook een mooi compromis hoor. Het duurt alleen wat langer, so what? :wink:

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Hoezo Duisenberg regeling, hoezo schikken

Ongelezen bericht door Navarre »

Dat mijn 'geestelijke capaciteiten' dat niet kunnen plaatsen ligt aan mij mensen en niet aan de Regeling...
Een waarheid als een koe Martin, blij dat je het nu zelf ook inziet! :wink:
Laatst gewijzigd door Navarre op 20 jan 2007 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.

B-
Berichten: 273
Lid geworden op: 23 jan 2006 15:52

Re: Hoezo Duisenberg regeling, hoezo schikken

Ongelezen bericht door B- »

Het zit Navarre toch niet geheel lekker.

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Hoezo Duisenberg regeling, hoezo schikken

Ongelezen bericht door Navarre »

En de volgende dient zich aan, B-/Wreker, hij die probeert Fortis in z'n eentje een slechte naam te bezorgen.

Wees gerust B-, ik heb geen enkel probleem meer, jij toch ook niet?

Martinvdm

Re: Hoezo Duisenberg regeling, hoezo schikken

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Ik wou even vragen of je die spelfout wilt veranderen Navarre maar ik zie net dat je dat al gedaan hebt... :D

Staat anders zo slordig ;)

Groet,
Martin

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Hoezo Duisenberg regeling, hoezo schikken

Ongelezen bericht door Navarre »

Tjonge wat een niveau Martin, bravo!
Ik zal me aanpassen aan jou, jij ging toch uit eten vanavond?
Laat maar...Ik ga lekker weekend houden en vanavond uit eten..
:lol: Wat ben je toch een snob. :lol:

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Hoezo Duisenberg regeling, hoezo schikken

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Wat ben je toch een snob.
Je kunt na negen uur in mijn woonplaats nog overal perfect eten hoor.
Het zou je misschien iets meer fanmail opleveren als je niet iedereen voor dom bestempelde.
Dat is namelijk wat snobs over het algemeen doen m'n beste. :wink:

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Hoezo Duisenberg regeling, hoezo schikken

Ongelezen bericht door Navarre »

Less de laatste postings nog eens goed beste Ad, en trek dan je conclusie.

Enne....laat die fanmail maar zitten hoor, ik heb liever van andere mensen mail dan de gemiddelde poster alhier, maar jij mag altijd sturen. :wink:

Gesloten