Ik lees net het bericht van nskr1 en ik kan je verzekeren dat je nooit iemand kan bereiken.
Het lijkt wel of ze elkaar daar op de helpdesk en technische dienst samen hebben besloten om de consument maar te laten betalen voor een product wat totaal niet werkt.
Heb inmiddels hier al de 2 Experia-box versleten en wil nu graag de derde gaan aansluiten.
Alles moet veranderen nu want het type Experia-box is anders dus ook mijn draadloos WPA PSK(keysleutel) moet weer helemaal opnieuw worden ingesteld.
Das op zich nog niet zo'n groot probleem maar als je de activatie al niet eens rond kunt krijgen omdat er van de helpdesk totaal niemand te bereiken is omdat er weer ergens een storing is dan zakt letter en figuurlijk mijn broek van mijn kont.
Sorry voor mijn taal gebruik maar mijn bloed begint inmiddels wel heel erg te koken .
De contactpersoon van Consumentencontact gevestigt te Amsterdam geeft ook ineens niet meer thuis en daar hij mijn klacht in behandeling heeft mag een ander zich er niet meer mee bemoeien schijnbaar.
Ik ben nu vandaag op mijn enigste vrije dag van de week al ruim 4 uur bezig om een nieuwe connectie tot stand te doen laten komen via de Experia-box maar ik denk dat ik het hele zooitje maar snel retour ga sturen en mijn tijd aan andere dingen ga besteden.
Het heeft toch geen zin om je er nog langer druk over te maken, je wordt als consument bij KPN toch met een kluitje het riet ingestuurd ook al ben je met de kop op de T.V. geweest bij Tros-radar.
Ze hebben gewoon schijt aan je als je maar wel ff je rekening wil betalen voor een product wat totaal niet werkt en in mijn ogen ook nooit zal werken.
KPN SLUIT JE AAN Pffffffffffff zeg maar gewoon
KPN SLUIT JE AF en of je er ook nog ff voor wilt betalen.
Kreeg elke maand netjes een factuur van Planet met de rekening, maar die wordt schijnbaar tegenwoordig ook gegenereerd verstuurd want die is totaal onleesbaar en nagekeken wordt tie ook niet door de administratie.
Want als je zo een mailtje verstuurd dan doe je het volgens mij nog wel een keer. maar Planet werkt dat zo dus niet, want dan krijg je een mailtje van "U kunt het ook opzoeken via de website van Planet en dan onder de noemer MIJN GEGEVENS.
Ze kunnen de pot op bij Planet met mijn gegevens ze sturen maar gewoon een goeie mail met de factuur.
Nog even en dan krijg je een robot aan de lijn omdat alles gegenereerd wordt bij Planet en KPN.
Ik vind het niet verwonderlijk dat er zoveel mis gaat bij KPN en al zijn dochterondernemingen.
Ze zitten niet op 1 lijn en werken allemaal via via.
Misschien kunnen ze nog eens iets leren van mensen die minder hebben gestudeerd zoals ik.
Begin eens met een goeie communicatie binnen en zorg dat je met zijn allen op 1 lijn komt te staan, hier zul je vast wel eens verder mee komen dan iedereen maar in een hokje te drukken en ieder zijn eigen werk te laten opknappen.
Want richtlijnen van oplossen hebben ze daar in elk geval nog niet uitgevonden bij KPN.
Zo ik geloof dat ik wel weer ff genoeg gal gespuwd heb op dit fotum voor dit moment.
Mocht iemand van de redactie van Radar nog meer informatie willen, je kan me altijd mailen op
[email protected]
En voor wie contact zoekt met KPN-Consumentencontact ik heb een rechtstreeks nummer die voor IPB-bellers met onbeperkt gratis bellen best wel eens interessant kan zijn .
Info over dit nummer kun je ook via de mail verkrijgen daar ik hem helaas op dit forum niet mag plaatsen, en ik mij natuurlijk niet in de vingers ga snijden om het dus wel te doen.
Zeg er wel bij , ben er wel toe in staat
greetzzzzzzzzzzzz Coolboy