Mogen die nog een beetje ruimte svp.
Iedereen mag hier plaatsen wat hij/zij wil.. Maar dit is een openbaar forum. Als je wil dat anderen daar niet op reageren, moet je het niet op een forum zetten !
Ik ervaar het zo,hoe ervaar jij het?
Als er kreten komen als:
* Ik heb het zo moeilijk
* Heb moeite rond te komen
* Vind de prijzen te hoog ( niet t.o.v. , maar soweiso )
* Mijn salaris is te laag
Dan wordt het al een ander verhaal..
Maar een statement als:
De euro is er schuldig aan dat mensen in problemen komen
De prijzen zijn verdubbeld t.o.v. 1998
Dit zijn geen ervaringen, maar pure statements die als feiten worden gebracht.. Er zijn weer andere mensen die dit niet nakijken, maar als waarheid aannemen ( het staat immers op radar, dus zal het wel waar zijn; ze zullen het wel onderzocht hebben ) en dit weer verder verspreiden.. Hoe krijg je onzin de wereld in
En hij gaat maar door en gaat maar door!
Wonderlijk hoe snel je van geslacht kan wisselen op dit forum.. Het ene moment ben je een vrouw.. een week later ineens een man ( omdat iemand toevallig denkt wat gevonden te hebben ).. Daarna weer een vrouw en van de een op andere dag ineens weer een man.. Ik lijk Kelly wel
Even zo snel ben ik ook van werkgever gewisseld hier op dit forum.. Daar heb ik er ook al tientallen van gehad
Stomme is.. Het maakt geen fluit uit..
Als mensen nou eerst eens naar de inhoud zouden kijken, de feiten met elkaar zouden vergelijken en niet blind allerlei vooroordelen zouden hebben t.o.v. van het ene of het andere geslacht, rijke of arme mensen en/of de ene of de andere kleur...
Het is een forum hier.. Het gaat daarbij om je argumenten en je tekst.. Niet om wie er achter zit..
Of ik nu als hij of zij word aangesproken. Jullie zoeken het maar uit. Mij interesseert het niets.. Ik reageer op beiden op dezelfde manier... Kijk maar naar de inhoud, die spreekt voor zich !