Je leert op een universiteit op een bepaalde wijze te analyseren en redeneren? Ik hoop het niet want als dat zo is zijn de studenten van een universiteit inderdaad "kuddedieren" die met de neus allemaal de zelfde kant op staan en in geval van verandering van omstandigheden massaal dezelfde kant op rennen.Wat zou kunnen kloppen is dat ik dezelfde redeneer methodes gebruik als student26, econometrist en maarschalk. Allen zijn academisch opgeleid, net als ik. En op de universiteit leer je op een bepaalde wijze analyseren en redeneren. In die zin heb je dus zeker gelijk dat wij alleen dezelfde basis hebben, een academische opleiding.
Liever had ik gelezen dat je daar leert op verschillende manieren te analyseren en redeneren. In dat geval zou je eens vanuit een andere invalshoek een situatie kunnen bekijken en misschien ook tot een heel andere conclusie kunnen komen.
Probeer het eens, het zal je geest verruimen!
Verder heb ik nog geen antwoorden op mijn post van 18 Jun 2009 19:35
Om je toch wat tegemoet te komen hier mijn antwoord op jouw vraag:
In 2008 is de omzet van FLP met 20% gestegen t.o.v. 2007. Halverwege 2008 is de crisis begonnen, dus mag ik zeggen dat dat jaar succesvol is geweest.
Uit de cijfers van voorgaande jaren (die al meermalen door AL zijn gelinkt ( http://image.foreverliving.com/2008Sale ... Chart.html ) blijkt dat Forever een gestage groei heeft doorgemaakt. Voor 2009 zal ik je de cijfers nog schuldig moeten blijven tot begin volgend jaar. Maar geloof me, jij zult de eerste zijn die ze van mij hoort.
Met vriendelijke groet,
Lambert