LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] waarom mlm niet werkt
Re: waarom mlm niet werkt
Beste mlmangel, het artikel van Fok is bekend, maar ook gedateerd.
Wellicht kom je onafhankelijker over als je bij dergelijke artikelen vermeld uit welk jaar ze komen.
Wellicht kom je onafhankelijker over als je bij dergelijke artikelen vermeld uit welk jaar ze komen.
-
Is er maar één succesvolle MLM'er te vinden die het met je oneens is, behalve dan dat het nog niet een tijd voor vage verhalen is geweest. Natuurlijk is dat wel gebeurt en gebeurt dat nog steeds maar dat komt enkel van de zogenaamde MLM'ers die een paar maanden;jaren later lopen te roepen dat MLM verderfelijk is omdat ze, juist door onethisch te handelen, niet geslaagd zijn.
Onethisch handelen zoals bijvoorbeeld MLM Angel nu handelt (of is het gewoon gebrek aan kennis): Hij haalt een artikel aan dat zegt dat het over MLM gaat maar wat in feite over een illegaal piramidespel gaat (een klein beetje onderzoek had die blunder (of is het dat wel?) van MLM angel kunnen voorkomen.
Onethisch handelen zoals bijvoorbeeld MLM Angel nu handelt (of is het gewoon gebrek aan kennis): Hij haalt een artikel aan dat zegt dat het over MLM gaat maar wat in feite over een illegaal piramidespel gaat (een klein beetje onderzoek had die blunder (of is het dat wel?) van MLM angel kunnen voorkomen.
@ kuklos, bedankt voor het advies, zal ik doen.
-
Wie zat er nou ook al weer te zeuren dat het ging om ONafhankelijke en objectieve sites?
Deze site staat echt bomvol met de standaard onzin zonder enige onderbouwing.
Deze site staat echt bomvol met de standaard onzin zonder enige onderbouwing.
-
Eentje zal ik er ff uitpikken maar ik ga ze niet allemaal opsommen want dan ben ik nogal ff bezig: De top verdient het meest.
En waarom ga je niet in op je mijn commentaar op jouw commentaar dat mijn sites niet objectief en onafhankelijk waren?
Ik snap overigens niet waarom mijn post voor de jouwe komt terwijl ik reageer op jouw post die na de mijne staat.
En waarom ga je niet in op je mijn commentaar op jouw commentaar dat mijn sites niet objectief en onafhankelijk waren?
Ik snap overigens niet waarom mijn post voor de jouwe komt terwijl ik reageer op jouw post die na de mijne staat.
En kan je aangeven wat onzinnig zou zijn, waar de onderbouwing ontbreekt op de Quatloos site?
En met dit soort MLM-aasgieren krijgen de ( verliezers? ) te maken. Je kunt je natuurlijk afvragen of met met deze figuren wel tegenstanders nodig hebt om MLM af te vallen.
http://www.meetmybiz.net/?ref=mlm&page=2
http://www.meetmybiz.net/?ref=mlm&page=2
-
Ga je nu elke link plaatsen die je vinden kunt naar dat soort bedrijven?
Dat zijn gewoon oplichters die zich richten op mensen zoals jij die misschien wel hard gewerkt hebben maar zich niet aan het MLM concept houden. Het zijn helemaal geen MLM bedrijven en al helemaal geen onafhankelijke bronnen.
Hoe komen ze aan dat percentage 97% (getver, doe ik het weer, jou een vraag stellen; daar komt gegarandeerd geen antwoord op).
Of is het een zielige reactie op mijn constatering dat je je medestanders vaker in de wielen rijdt dan helpt?!
Dat zijn gewoon oplichters die zich richten op mensen zoals jij die misschien wel hard gewerkt hebben maar zich niet aan het MLM concept houden. Het zijn helemaal geen MLM bedrijven en al helemaal geen onafhankelijke bronnen.
Hoe komen ze aan dat percentage 97% (getver, doe ik het weer, jou een vraag stellen; daar komt gegarandeerd geen antwoord op).
Of is het een zielige reactie op mijn constatering dat je je medestanders vaker in de wielen rijdt dan helpt?!
Moeilijk he, om niet op de persoon te spelen. In jou geval nog steeds De Pot verwijt De ketel dat hij Zwart ziet.Geplaatst op 30 Sep 2008 09:18 door antileugens
Het mlm-concept bestaat al meer dan 60 jaar. Desondanks komt dit amper aan bod in de media. Heeft iemand hiervoor een verklaring?
Of mag ik op basis daarvan besluiten dat mlm amper iets voorstelt?
Graag een serieuze reactie die on topic blijft.
Of mag ik op basis daarvan besluiten dat mlm amper iets voorstelt?
Graag een serieuze reactie die on topic blijft.
-
Deze vraag is al uitgebreid beantwoord:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... &start=510
Daar blijkt ook uit dat jij keer op keer deze vraag stelt en dan keer op keer liegt.
Nog een keer en ik stap naar de moderator.
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... &start=510
Daar blijkt ook uit dat jij keer op keer deze vraag stelt en dan keer op keer liegt.
Nog een keer en ik stap naar de moderator.
De vraag is relevant. En de vraag is on-topic. En ze is niet beantwoord, de link waar hierboven naar verwezen wordt geeft aan dat er een welles-nietes spelletje is gespeeld, maar er is niet aangetoond waarom mlm amper aan bod komt in de media. Of het nu lovende of kritische artikelen over het mlm-concept zijn maakt niet uit, ik kan er weinig vinden.
Dus stel ik de vraag bij deze opnieuw. MLM komt amper aan bod in de media, ondanks het feit dat mlm'ers zeggen dat het een geweldig succes is. Hoe komt dit?
Dus stel ik de vraag bij deze opnieuw. MLM komt amper aan bod in de media, ondanks het feit dat mlm'ers zeggen dat het een geweldig succes is. Hoe komt dit?
-
De vraag is beantwoord en zelf door jou zelf. Lees de link maar door tot het einde.
Omdat deze discussie steeds in herhaling vervalt, heeft TROS Radar besloten dit forumtopic te sluiten.