LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Een uitzending over de psychiatrie?

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door angel1978 »

Cijfers heb ik niet, ik heb dit uit een scientology video
Niet echt verbazend.. Arjan heeft NOOIT bewijzen.. Enkel links naar zijn eigen website !

En wat betreft die dr. Loren Mosher...
Kijk ook even hoe hij denkt over psychiatrie en het gebruik van medicijnen en je ziet een kopie van het gedrag van Arjan...

Onafhankelijk onderzoek wordt naar gevraagd ! Niet deze onzin !

Arjan is niet geïnteresseerd in wetenschap.
Ook niet in feiten.

Het enige dat Arjan wil is zijn eigen website spammen ( zie alle links die wijzen naar zijn eigen website ).
Het enige dat Arjan wil is de filosofie van de scientology-kerk uitdragen.
Het enige dat Arjan wil is zijn eigen leugens en verdraaiing van feiten verder verspreiden onder zoveel mogelijk fora in de hoop dat er mensen zijn die erin trappen !

Hij is al op meerdere site's geweerd en zelfs op wikipedia willen ze 'm niet meer hebben:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia: ... chiater.nu

Daar zie je duidelijk waar Arjan voor staat:
* Liegen
* Bedriegen
* Mensen uitschelden als het niet in zijn straatje past

Ingeting
Berichten: 59
Lid geworden op: 27 jul 2008 05:04

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Ingeting »

Quote
Cijfers heb ik niet, ik heb dit uit een scientology video


:lol: Daar komt dan toch de scientology aap uit de mouw

NOOIT kom je met cijfers. De meeste bronnen die je meldt heb je zelf inelkaar geknutseld op je eigen webside. De rest van de bronnen komen van niet te controleren websides Dat je nu als bron een video van scientology opgeeft is het toppunt.

Keer op keer wordt jou gevraagt of je iets met scientology te maken hebt. Steeds zeg je nee. Maar keer op keer kom je weer met die sekte aankakken (of met hun idiote gedachtengoed).

Angel vraagt jouw keer op keer om dingen te onderbouwen, het enige antwoord dat ze krijgt is nog meer onzin van jouw kant.

Over het gehele internet zijn er fora die jou hebben gebanned en de fora waar je nog wel actief bent daar word je niet serieus genomen.

Jij wil helemaal geen discussie over psychiatrie. Het enige wat jij wilt is een standpunt deponeren en dan moet de rest van de wereld het volgende zeggen:
Ja Arjan, natuurlijk Arjan, als jij het zegt Arjan dan zal het wel waar zijn.

En zoals we kunnen zien op wikepedia ben je vreselijk onbeschoft tegen mensen die het niet met jouw standpunten eens zijn. Zo kun je dus GEEN discussie voeren.


Gr
Ingeting
Laatst gewijzigd door Ingeting op 07 okt 2008 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door gravedigger »

The success ! of Soteria was the reason that Dr Mosher was forced to leave his key position in American psychiatry.

Hij moest zijn top positie in de psychiatrie dus opgeven omdat hij .... eerlijk wilde zijn
Hier staat beslist niet, dat hij eerlijk wou zijn, Wel dat zijn succes hem zijn nek omdraaide. Je vertaling van het Engels is al net zo slectt als je onderbouwingen :)

Ingeting
Berichten: 59
Lid geworden op: 27 jul 2008 05:04

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Ingeting »

Quote van Angel
Op je eigen site laat je overigens ook alleen maar positieve reacties toe ! Elke kritische noot wordt zorgvuldig van de site geweerd..
Maar wel de suggestie wekken dat je een reactie zou kunnen plaatsen...

Heel goed punt Angel, ik heb eens goed gekeken op die webside.

Reacties op deze side worden vooraf gecensureerd door de heer Donkelaar of zijn medewerkers. En dan iets zeggen over wikepedia.

Arjan,
Reageer hier eens op. Het is namelijk een uitstekend punt wat Angel heeft gemaakt, maar je praat er snel overheen (daar ben je uiterst bedreven in).

Dus geeft hier eens antwoord op:
Waarom censuur op je eigen webside en dan zeuren over anderen?

Ingeting

Arjan Dokelaar
Berichten: 197
Lid geworden op: 28 jul 2008 21:30

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Arjan Dokelaar »

Ja ingeting, de cijfers (die ik dus niet heb), DIE zijn het. DAT IS HET BEWIJS VOOR JOU DAT IK NIET TE VERTROUWEN BEN, en dat ALLES dat ik heb gezegd, niet hoeft te worden geloofd.

Ben je nu echt zo dom?

Zie mijn voorgaande bericht, DAAR heb je het bewijs.

Arjan Dokelaar
Berichten: 197
Lid geworden op: 28 jul 2008 21:30

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Arjan Dokelaar »

Op je eigen site laat je overigens ook alleen maar positieve reacties toe ! Elke kritische noot wordt zorgvuldig van de site geweerd..
Maar wel de suggestie wekken dat je een reactie zou kunnen plaatsen...
Dat is bulshit, maar als jij komt met ARJAN de scientology sekte leider, etc. etc.

Ja, dat heb ik wel verwijderd. Maar als je het op een normale manier geschreven zou hebben, dan zou ik het nog wel hebben laten staan. Kijk hier maar: http://www.psychiater.nu/wiewatwaar

Alle reacties worden geplaatst, mits je gewoon normaal taalgebruik hanteert (of althans dat wel probeert ;))

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Big-V »

Wel, ik baseer mijn mening op wat anderen mij vertellen. Hoogleraren en andere gerenommeerde mensen. En ik stel mij dan de vraag: wie moet ik hier geloven? Deze paar wetenschappers en hoogleraren? Of al die psychiaters?
Arjan.. Door wie denk je dat al die psychiaters zijn opgeleid? Inderdaad, die hoogleraren.
Je hebt in iedere wetenschap enkele rebellen die bekend hopen te worden door er een afwijkende mening op na te houden.
Wat is het belang van deze hoogleraren om te liegen versus die psychiaters? Psychiaters hebben wel 100 redenen die ik zou kunnen bedenken om te liegen, die wetenschappers geen enkele.
Lees dit maar eens: http://www.trouw.nl/achtergrond/Wetensc ... raft_.html


Bovendien: je geeft vaak als bronvermelding een link naar Psychiater.nu. Hoe kunnen we deze bron in vredesnaam als serieus en objectief beschouwen als dit wordt gemeld over de beheerders ervan:

Deze website fungeert als verzamel archief van nieuws en artikelen over de psychiatrie. Uit ervaring van de beheerders is gebleken dat er veel niet deugt binnen de psychiatrie en dat veel nieuws dat dat ontbloot ongezien blijft.

Absoluut en volstrekt ongeloofwaardig.

angel1978
Berichten: 11256
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door angel1978 »

Dat is bulshit, maar als jij komt met ARJAN de scientology sekte leider, etc. etc.
Die teksten stonden er niet Arjan...En dat weet jij ook !!!
Wel hier op trosradar, maar niet op jouw site...

Je gaat maar door met liegen ( dat stond er wel ).
( en laat ik nu ook screendumps hebben gemaakt die dit onderstrepen )
Het enige dat Arjan wil is zijn eigen leugens en verdraaiing van feiten verder verspreiden onder zoveel mogelijk fora in de hoop dat er mensen zijn die erin trappen !

Hij is al op meerdere site's geweerd en zelfs op wikipedia willen ze 'm niet meer hebben:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia: ... chiater.nu

Daar zie je duidelijk waar Arjan voor staat:
* Liegen
* Bedriegen
* Mensen uitschelden als het niet in zijn straatje past

Arjan Dokelaar
Berichten: 197
Lid geworden op: 28 jul 2008 21:30

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Arjan Dokelaar »

Mag je vinden, maar dat komt voornamelijk OMDAT JE NIET LEEST OF VERDER KIJKT DAN JE NEUS LANG IS.

J*zus.... bronnen op psychiater.nu: grote gerenommeerde kranten, vertaald uit het Engels (dus werk van psychiater.nu voor Nederlandse lezers).

Gewoon betrouwbaar dus. En als dat niet zo zou zijn dan kun je dat echt wel zien in de reacties. Over het algemeen op een paar anti-scientologisten na, is het overwegend instemmend.

Er worden ervaringen geplaatst, niet alleen van mensen die als patiënt met de psychiatrie te maken hebben maar ook bijvoorbeeld door een beveiliger en een Nederlandse psychiater.

http://www.psychiater.nu/psychiater-ook ... omment-147

http://www.psychiater.nu/ook-ypsilon-tr ... omment-157

Big-V
Berichten: 979
Lid geworden op: 04 sep 2005 21:02

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Big-V »

J*zus.... bronnen op psychiater.nu: grote gerenommeerde kranten, vertaald uit het Engels
Als het werkelijk allemaal zo gerenommeerd en betrouwbaar was, zouden deze meningen wel wat meer wijdverbreid zijn.
Gewoon betrouwbaar dus. En als dat niet zo zou zijn dan kun je dat echt wel zien in de reacties. Over het algemeen op een paar anti-scientologisten na, is het overwegend instemmend.
Uiteraard. Een website heeft altijd een bepaalde doelgroep. Op Psychiater.nu zullen voornamelijk mensen komen die om wat voor reden dan ook een reden hebben aan de psychiatrie. Er is dus niets representatiefs aan die reacties.
Er worden ervaringen geplaatst, niet alleen van mensen die als patiënt met de psychiatrie te maken hebben maar ook bijvoorbeeld door een beveiliger en een Nederlandse psychiater.
En dàt zijn de mensen die er natuurlijk echt verstand van hebben. De beveiligers.

Ingeting
Berichten: 59
Lid geworden op: 27 jul 2008 05:04

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Ingeting »

quote:
Dus geeft hier eens antwoord op:
Waarom censuur op je eigen webside en dan zeuren over anderen?

Antwoord graaaaaag, antwoord, antwoord,

geen omwegen, niet lopen te omzeilen,

antwoord graag

gr

Ingeting

Arjan Dokelaar
Berichten: 197
Lid geworden op: 28 jul 2008 21:30

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Arjan Dokelaar »

en ... psychiaters ja ;)

Arjan Dokelaar
Berichten: 197
Lid geworden op: 28 jul 2008 21:30

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Arjan Dokelaar »

geen censuur of filter, maar gescheld is 'niet relevant'.

Ingeting
Berichten: 59
Lid geworden op: 27 jul 2008 05:04

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Ingeting »

ghehe

Ik heb via mijn vriendin een reactie proberen te posten op psychiater.nu gheeheh

dan krijg je de volgende CENSUUR:

whahahaha

quote van Marie
Wat een verschrikkelijke SCIENTOLOGY propaganda hier. Is dit nu het “onafhankelijke” forum waar iedereen op het internet op zit te wachten. Is dit nou de side die je overal loopt te spammen?

De Ongelovige

antwoord van deze onafhankelijke webside (zonder het te plaatsten dus niemand kan dit verder zien is:)

Quote
Arjan
17:35 op 7 October 2008
Beste Marie,

Deze website heeft geen enkele binding met de scientology kerk.

Groet,
Arjan


whahahah maar nergens komt het op deze webside te staan

lekker onafhankelijk en lekker zonder censuur deze pagina.


Pfffffffff en dat is de bron van Arjan Donkelaar.

Laaaaaa me nie lachen.

gr

Ingeting

Arjan Dokelaar
Berichten: 197
Lid geworden op: 28 jul 2008 21:30

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Arjan Dokelaar »

je ziet mijn reactie toch, dat is het internet ;)

Ingeting
Berichten: 59
Lid geworden op: 27 jul 2008 05:04

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Ingeting »

Precies, dus jouw webside doet aan censuur, en als wikipedia het zelfde doet (maar dan achteraf, jij doet het al vooraf) dan heb je een probleem. Dit betekend dat je voor mij niet zuiver bezig bent. Hmmmm het spijt me maar je begint steeds meer aan waardigheid te verliezen.

Dit heeft ALLES te maken met scientology: je mag liegen en bedriegen en iemand kapot maken als je maar zorgt dat uiteindelijk scientology zal overwinnen.

gr
Ingeting

Arjan Dokelaar
Berichten: 197
Lid geworden op: 28 jul 2008 21:30

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Arjan Dokelaar »

niet dus, want het bericht staat online....

maar je hebt vast gelijk, en nu kun je weer rustig slapen. Je hebt bewezen dat wat ik heb aangehaald hier op dit forum allemaal niet waar is.

Da silva
Berichten: 719
Lid geworden op: 31 jul 2008 09:01

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Da silva »

Even kijken bij recente reacties en je hebt 'em
http://www.psychiater.nu/recente-reacties
Maar even zonder dollen.als Arjan inderdaad lid zou zijn van de Scientology beweging,is het toch wel het domste lid ooit,(sorry Arjan)
Ik weet ook zeker dat mocht hij wel tot deze beweging behoren hij in no time uit de beweging gezet zou worden.
Simpelweg vanwege het feit dat hij ontkent lid te zijn van deze beweging,en vanwege zijn stupide gedrag.
Sorry Arjan,ergens bedoel ik het nog goed ook,ergens.......

Ingeting
Berichten: 59
Lid geworden op: 27 jul 2008 05:04

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Ingeting »

Slaap lekker Arjan,

Je hebt het begrepen,

idd bijna alles wat je hier loopt te bazuinen is niet waar.
Iedereen weet het nu, ehhhhhhhhhhh dat wisten ze al hoor, daar hadden ze mij echt niet voor nodig. Slaap lekker. Zoek een nieuw forum met andere slachtoffers (iedereen is je snel zat).

Heeeeeel veeeeeeeeel liefs

ghehehehe
gr Ingeting

Ingeting
Berichten: 59
Lid geworden op: 27 jul 2008 05:04

Re: Een uitzending over de psychiatrie?

Ongelezen bericht door Ingeting »

Ghehehe,

Da Silva,
Wie heeft ooit gezegd dat Arjan slim was???? Hihihiihihi

We doen ff peukie samen (op de bank : :D )

Tot later
Ingeting

Gesloten