Hoe moeilijk kan het voor de Euphony-ers zijn om die info over te tikken en hier te plaatsen?Over compensatie kan ik heel duidelijk zijn; de organizer is correct en daar moet je naar kijken.
Dat gaat toch niet oneindig door? Er zit een bodem aan de prijzen van belminuten (namelijk de productiekosten ervan, uitgaande van een nul-winst voor de verkopende partij).En ja, je hebt gelijk dat de compensatie de kosten omhoog brengt. Daartegenover staat dat je met meer klanten beter kunt inkopen. Het rekensommetje klopt nog steeds.
Als er nou IETS is waar IK me nog niet druk over maak is het wel mijn pensioen. Overigens wel erg kort door de bocht gezien de vele vragen die nog door jou beantwoord zouden worden.IK zit nog steeds te wachten op je antwoord op je pensioen.
Teruglezend had ik die conclusie misschien niet moeten trekken inderdaad. Het is me dan overigens nog steeds niet duidelijk wat je dan wel onder ethisch handelen van een onderneming verstaat.Mag ik vragen hoe jij tot de conclusie komt dat de hoogte van de inkomens een maatstaaf voor ethiek is?!
Dit is de eerste keer dat hier wordt toegegeven dat het systeem een vastloop risico heeft. Imho is dit overigens niet een risico maar een vaststaande gebeurtenis.Ja, dat schijnt er bij jou niet in te kunnen. Het systeem loopt kan inderdaad vastlopen, maar jij hebt de keuze om wel of niet in te stappen.
Iedereen heeft de keuze erin te stappen. Het probleem is dat altijd ten stelligste wordt ontkend dat het systeem kan vastlopen en dergelijken. De "opportunity" wordt daarmee vals voorgespiegeld. En nu niet gaan roepen dat ze dat bij Euphony er wel bij vertellen...
Wederom, het gaat om de manier waarop het gebracht wordt.En je blijft maar hangen op dat fatsoenlijke inkomen. Ook dat gaat er bij jou niet in, dat het voor velen enkel de bedoeling is een extra inkomen te verwerven. Er zijn er maar een aantal die voor het volle potentieel gaan.
Dat zie ik dus anders. Het concept brengt bepaalde aspecten met zich mee, in welk jasje het ook gegoten wordt.Nee, je wilt ze waarschuwen voor de vermeende gevaren