hebben geschreven dat juist het bewijs er is dat het NIET helpt
![Question :?:](./images/smilies/icon_question.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dat mag en kan ook Karateb maar dan moet je niet verkondigen dat mensen er baatkarateb schreef:Ik denk dat Klaartje klaar is met de antwoorden en denkt ik heb er baat bij en kletsen jullie maar raak
Als mensen erin geloven en er baat bij hebben dan is het toch goed beste chocomelk.Chocomelk schreef:Dat mag en kan ook Karateb maar dan moet je niet verkondigen dat mensen er baatkarateb schreef:Ik denk dat Klaartje klaar is met de antwoorden en denkt ik heb er baat bij en kletsen jullie maar raak
bij hebben door die magneet, dat ze door dat ding minder pijn hebben en plots arm wel
omhoog kunnen.
Gezond verstand?klaartje59 schreef:Jullie zijn allemaal zo stellig in jullie overtuiging..
Hoe weten jullie zo zeker dat een magneet je niet kan helpen??
Vraag jij jezelf nooit eens af waarom die bewijzen er niet zijn? Als het magneetje zo fantastisch was dan zouden de medische bladen toch vol staan met artikelen die ons vertellen hoe geweldig het allemaal niet werkt?klaartje59 schreef:En kom nu niet met: er zijn geen wetenschappelijke bewijzen voor.
Omdat die bewijzen er niet zijn wil dat nog niet zeggen dat een magneet niet kan helpen bij bv pijn.
Zo lang ze verder hun mond houden en niet anderen proberen te overtuigen geld te steken in die kwakzalverij wel. Maar het probleem is dat ze juist anderen proberen te overtuigen.karateb schreef:Als mensen erin geloven en er baat bij hebben dan is het toch goed beste chocomelk.
Ik vermoed dat zo'n magneetje niet sterk genoeg is om die invloed te hebben. Doch vraag het na bij je huisarts.A.M.A. schreef:Voor ons zou het dragen van een dergelijk sieraad, fatale gevolgen kunnen hebben. Bijvoorbeeld als je de hanger op je hart draagt. De concentratie ijzer zou daar verhoogd kunnen worden, wat als hartfalen als gevolg zou kunnen hebben.
Alleen daarom al zouden deze sieraden niet door elke leek verkocht mogen worden.
Ik neem aan dat je de bewering dat er nooit degelijk wetenschappelijk onderzoek naar is gedaan kan bewijzen?A.M.A. schreef:Het is wel een beetje of topic, maar onze overheid spendeert jaarlijks een kleine 60 miljoen aan de griepprik, waar ook nooit een degelijk wetenschappelijk naar gedaan is.
Het is mooi dat jij baat ervaart, maar nog steeds ontbreekt de wetenschappelijke bewijsvoering voor de beweerde werking.Irmaba schreef:Het werkt wel degelijk!
Irmaba schreef:Het werkt wel degelijk! Ik heb minder pijn klachten in mijn reumatische pols. Ik voel duidelijk een verschil met de armband wel of niet om hebben. Ik gebruik een armband met koper erin verwerkt juist voor mensen met reumatiek.
Ik denk dat je echt kan voelen of het werkt als je opat moment pijn hebt. Nou kan een magnetisch armband niet helemaal helpen als er echt anatomisch gezien iets kapot is, maar voor mijn reumatiek is het fantastisch en deze sieraden zijn mooi ook!
Als het haar helpt is dat prima, dan moet ze niet hier gaan lopen roeptoeteren dat het werkt, want er is geen enkel bewijs dat een magneet hoe groot of hoe klein werkt op het menselijke lichaam.. Er is bewust gezocht naar onderwerpen anders komt men niet hier terecht.Chocomelk schreef:Irmaba schreef:Het werkt wel degelijk! Ik heb minder pijn klachten in mijn reumatische pols. Ik voel duidelijk een verschil met de armband wel of niet om hebben. Ik gebruik een armband met koper erin verwerkt juist voor mensen met reumatiek.
Ik denk dat je echt kan voelen of het werkt als je opat moment pijn hebt. Nou kan een magnetisch armband niet helemaal helpen als er echt anatomisch gezien iets kapot is, maar voor mijn reumatiek is het fantastisch en deze sieraden zijn mooi ook!
Tja dan zit de pijn toch vooral psychisch als deze armband je minder
pijnklachten geeft.
Maar goed als jou op die manier helpt...
De beloftes worden blijkbaar steeds stelliger en het helpt ook tegen meer en meer aandoeningen.Gebruik
Miljoenen
mensen gebruiken de positieve effecten van magnetische energie om hun
gezondheid te verbeteren en het gevoel van welzijn en wel in het bijzonder
voor:
meer energie
meer balans
fitter
minder stress
Magneettherapie helpt bij pijnbestrijding.
Migraine
whiplash
Rugpijn
Gewrichtspijn
Onstekening
Vermoeidheid
Artritis en reuma
Depressies
Spierpijn
Regelt de bloeddruk
Hoofdpijn en nekpijn
Slechte bloedsomloop
Slapeloosheid
Verbetert de mentale kracht
Kennelijk trekt de heer Singer zich daar niets van aan en gaat hij druk verder met het promoten van zijn magnetische rommel met allerlei niet onderbouwde claims over de werking tegen een waslijst van aandoeningen...kuklos schreef:Het werkt niet, hier nogmaals bewezen:
http://www.kwakzalverij.nl/1693/Magneti ... nezen_niet